Cid Skrevet 20. mai #261 Del Skrevet 20. mai (endret) Lurven skrev (1 time siden): Trodde jeg var ute Nei det var jeg, jeg er på Torpet nå. Endret 20. mai av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mai #262 Del Skrevet 20. mai Er jeg ikke med jeg da? Som passer så godt til å stå på kjøkkenet og være trivelig, og surfe meg frem til finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #263 Del Skrevet 20. mai Boetica skrev (21 minutter siden): Er jeg ikke med jeg da? Som passer så godt til å stå på kjøkkenet og være trivelig, og surfe meg frem til finalen? Du røk ut i forrige Torpet episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mai #264 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (Akkurat nå): Du røk ut i forrige Torpet episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #265 Del Skrevet 20. mai Boetica skrev (Akkurat nå): Er slik det er, noen må ryke 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #266 Del Skrevet 20. mai Boetica skrev (43 minutter siden): Du kommer tilbake til finalen sammen med de andre da og heier på hvem enn som er i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mai #267 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (8 minutter siden): Du kommer tilbake til finalen sammen med de andre da og heier på hvem enn som er i finalen. Jeg kan heller komme inn som en joker 😃 skli inn fra sidelinjen på et bananskall 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #268 Del Skrevet 20. mai Boetica skrev (2 minutter siden): Jeg kan heller komme inn som en joker 😃 skli inn fra sidelinjen på et bananskall 😈 Og treffe Entern mens han hyler og skriker av sinne på vei hjem fra gården? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mai #269 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (1 minutt siden): Og treffe Entern mens han hyler og skriker av sinne på vei hjem fra gården? Akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #270 Del Skrevet 20. mai Boetica skrev (1 minutt siden): Akkurat Håper ikke du er faktisk irritert over å være ute da jeg kommer på hva som skjer underveis så jeg planlegger aldri på forhånd hvem som skal ryke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mai #271 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (1 minutt siden): Håper ikke du er faktisk irritert over å være ute da jeg kommer på hva som skjer underveis så jeg planlegger aldri på forhånd hvem som skal ryke Jeg sniker meg inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #272 Del Skrevet 20. mai Boetica skrev (4 minutter siden): Jeg sniker meg inn igjen Og stjeler min plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mai #273 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (18 minutter siden): Og stjeler min plass? Jeg holder deg fanget i en kjempehytte og sier til de andre at du måtte trekke deg fordi hamsteren din var syk 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #274 Del Skrevet 20. mai Boetica skrev (4 minutter siden): Jeg holder deg fanget i en kjempehytte og sier til de andre at du måtte trekke deg fordi hamsteren din var syk 🤭 Har ingen hamster 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. mai #275 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (29 minutter siden): Har ingen hamster 😁 Det vet ikke de 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #276 Del Skrevet 20. mai Boetica skrev (6 minutter siden): Det vet ikke de 😈 😧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. mai #277 Del Skrevet 21. mai Boetica skrev (19 timer siden): Jeg kan heller komme inn som en joker 😃 skli inn fra sidelinjen på et bananskall 😈 Har du med egen banan eller satser du på at noen andre har kastet bananskall i naturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mai #278 Del Skrevet 21. mai Lurven skrev (17 minutter siden): Har du med egen banan eller satser du på at noen andre har kastet bananskall i naturen Jeg smuglet inn en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. mai #279 Del Skrevet 21. mai Lurven skrev (2 timer siden): Har du med egen banan eller satser du på at noen andre har kastet bananskall i naturen @Cidhar avtale med BAMA så det løser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mai #280 Del Skrevet 21. mai Boetica skrev (55 minutter siden): @Cidhar avtale med BAMA så det løser seg. oBAMA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå