S0mmerfugl Skrevet 2. november 2022 #1 Del Skrevet 2. november 2022 Litt redd for å spørre om noe som sikkert er teit og få til svar at det bare er å vente og se eller ta flere tester, men jeg vil gjerne høre om noen har lignende erfaring og hva utfallet ble for din del.❤️ Vi har prøvd i 16 mnd og hatt en MA for 9mnd siden. Nå er jeg på dpo 15 og hadde spotting dpo 11 og litt mer brunt/rosa dpo 12. Dpo 13 og 14 har det ikke kommet noen ting. IKM kommer alltid dpo 12 og jeg hopper aldri over. Dpo 14 testet jeg med en babyplan vanlig strimmel og en metode tidligtest. Ikke antydning til noe strek på noen av dem. Syns dette er så rart og frustrerende 😔 er det noen som har lignende erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. november 2022 #2 Del Skrevet 2. november 2022 Kansje du har eggløsning nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S0mmerfugl Skrevet 2. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 2. november 2022 Nei, vet at jeg hadde det på dag 14😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. november 2022 #4 Del Skrevet 2. november 2022 S0mmerfugl skrev (2 timer siden): Nei, vet at jeg hadde det på dag 14😔 Testet du etter det? Tenker spotting kan være eggløsning spotting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S0mmerfugl Skrevet 2. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Sofakona skrev (20 minutter siden): Testet du etter det? Tenker spotting kan være eggløsning spotting Ja jeg testet etter EL, kom på dag 14. Endret 2. november 2022 av S0mmerfugl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Del Skrevet 2. november 2022 Hvis testene er negative var det nok bare en litt annerledes mens. Anonymkode: ac55d...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå