AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #21 Skrevet 1. november 2022 Og ikke flytt sammen så utrolig raskt Anonymkode: 6bd58...629 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #22 Skrevet 1. november 2022 Får en ny unge når den andre flytter ut ts. Må nok kjøpe mat og alt mens han her bare sitter og spiller eller surfer på telefonen, ikke kommer til å bidra med noe. Ville ha sett an han her. Anonymkode: 5ecee...c39 3 1
MizzVic Skrevet 1. november 2022 #23 Skrevet 1. november 2022 Gjetter han leier, og skal flytte inn til deg? .......... 4 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #24 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kan være at han bare ikke tenker over det? Det er noen egentlig ganske åpenbare ting jeg ikke har tenkt på i livet mitt. Spør ham om hvorfor han ikke spanderer, og se an reaksjonen hans. Anonymkode: 6bd58...629 Ikke tenker over det er jo nesten enda verre enn å være bevisst gjerrig. Ingen vil ha en kjæreste som aldri tenker på å være raus og gjøre noe hyggelig for seg. Egoist og selvsentrert heter det da, og man får et forhold hvor det bare er seg selv som ofrer seg for partner og aldri får en dritt igjen Anonymkode: 9bcc3...7c0 4 3
AprilLudgate Skrevet 1. november 2022 #25 Skrevet 1. november 2022 1. Hvorfor flytte sammen så tidlig? 2. Ja, det er megarødt flagg å være så ekstremt lite generøs. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #26 Skrevet 1. november 2022 Gratulerer, du har truffet en gjerrigknark! Og for å gjøre det ekstra ille for både deg selv og sønnen, vil du flytte sammen med en mann du knapt kjenner.. Anonymkode: d2862...868 4 4
Rucula Skrevet 1. november 2022 #27 Skrevet 1. november 2022 Stort rødt flagg! Det er ikke stas med gjerrigknarker uansett kjønn 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #28 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Gratulerer, du har truffet en gjerrigknark! Og for å gjøre det ekstra ille for både deg selv og sønnen, vil du flytte sammen med en mann du knapt kjenner.. Anonymkode: d2862...868 Tenker det er en snylter uten penger jeg. Ingen gjerrigknark. Anonymkode: 044d9...9cf 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #29 Skrevet 1. november 2022 Kostelig at dette er mega dealbreaker for så mange kvinner for noe som er helt normalt og akseptert andre veien. Jeg har aldri blitt spandert på i en datingfase av ei dame, bra noen står opp for seg selv og ikke lar seg utnytte av damer som vil ut å spise gratis. Anonymkode: 5f8ed...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #30 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kostelig at dette er mega dealbreaker for så mange kvinner for noe som er helt normalt og akseptert andre veien. Jeg har aldri blitt spandert på i en datingfase av ei dame, bra noen står opp for seg selv og ikke lar seg utnytte av damer som vil ut å spise gratis. Anonymkode: 5f8ed...5ef Jeg har aldri datet noen over tid som jeg (kvinne) aldri har spandert på og som ikke har spandert på meg. Høres ikke ut som at du har kommet så mye lengre enn første til andre date? Uansett blir det feil å sammenligne din egen erfaring med datingfase med en dame med trådstarters relasjon til denne mannen når de er kommet til det stadiet hvor de snart skal flytte sammen. Det hadde vært bedre om du lot vær å svare om du bare prøver å få tråden til å handle om deg når det faktisk er hennes og hans situasjon som er casen her. Anonymkode: 9bcc3...7c0 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #31 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kostelig at dette er mega dealbreaker for så mange kvinner for noe som er helt normalt og akseptert andre veien. Jeg har aldri blitt spandert på i en datingfase av ei dame, bra noen står opp for seg selv og ikke lar seg utnytte av damer som vil ut å spise gratis. Anonymkode: 5f8ed...5ef Mulig det er mer akseptert andre veien, men ikke for meg. I mitt forhold har vi alltid byttet på å spandere på hverandre. Vi fører ikke noe millimeter-regnskap på det akkurat, men poenget er jo at begge er rause med hverandre. Hvis den ene aldri spanderer noe (men gjerne lar seg spandere på) så er det et gigantisk rødt flagg for min del - uansett kjønn. Synes det er like usjarmerende for både kvinner og menn. Jeg tenker da en av to - enten er vedkommende en gjerrigknark. Slitsomt å være sammen med en egoist som bare vil bruke pengene på seg selv, og som bare tar og aldri gir. Hvis det er holdningen når det kommer til penger, er det stor sannsynlighet for at vedkommende er slik også i andre deler av livet. Eller så har vedkommende økonomiske problemer - feks forbruksgjeld. Altså at man har en ok lønn, men må betale det meste til kreditorer så man ikke har råd til å spandere noe. Det kan man jo for så vidt ha sympati med (avhengig av situasjonen så klart), men jeg mener uansett det er veldig viktig å vite om før man innledet et seriøst forhold. Den enes økonomi påvirker jo den andres, uansett om man har adskilt økonomi også. Anonymkode: 6cb1c...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #32 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Mulig det er mer akseptert andre veien, men ikke for meg. I mitt forhold har vi alltid byttet på å spandere på hverandre. Vi fører ikke noe millimeter-regnskap på det akkurat, men poenget er jo at begge er rause med hverandre. Hvis den ene aldri spanderer noe (men gjerne lar seg spandere på) så er det et gigantisk rødt flagg for min del - uansett kjønn. Synes det er like usjarmerende for både kvinner og menn. Jeg tenker da en av to - enten er vedkommende en gjerrigknark. Slitsomt å være sammen med en egoist som bare vil bruke pengene på seg selv, og som bare tar og aldri gir. Hvis det er holdningen når det kommer til penger, er det stor sannsynlighet for at vedkommende er slik også i andre deler av livet. Eller så har vedkommende økonomiske problemer - feks forbruksgjeld. Altså at man har en ok lønn, men må betale det meste til kreditorer så man ikke har råd til å spandere noe. Det kan man jo for så vidt ha sympati med (avhengig av situasjonen så klart), men jeg mener uansett det er veldig viktig å vite om før man innledet et seriøst forhold. Den enes økonomi påvirker jo den andres, uansett om man har adskilt økonomi også. Anonymkode: 6cb1c...8a7 TS her, han kjøper mye flott til seg selv og har til smør på brødet. Anonymkode: 240d7...03a 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #33 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS her, han kjøper mye flott til seg selv og har til smør på brødet. Anonymkode: 240d7...03a For så vidt trenger jo ikke det bety at han IKKE har forbruksgjeld, men det høres jo mest ut som han «bare» er en kjip fyr da. Tipper du vil oppdage at han er smålig på andre ting også… Det sier jo noe om verdiene hans her i verden hvis han aldri vil være med å bidra. Anonymkode: 6cb1c...8a7 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #34 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har datet seriøst siden i sommer. Daten har aldri spandert en kopp kaffe, og har aldri invitert på en matbit hjemme. Jeg gjør begge deler. Jeg tjener bedre enn han, men har større utgifter enn han fordi jeg har en tenåringssønn. Nå er det snakk om å flytte sammen i januar. Jeg blir skeptisk av dette. Anonymkode: 240d7...03a Du flytter da ikke sammen med en du har kjent i kun 6 mnd!! Skjerpings! Anonymkode: 0f848...3e3 5 3
Motelvibes Skrevet 1. november 2022 #35 Skrevet 1. november 2022 En mann som ikke engang gjør et forsøk på å imponere sin date, er det egentlig en mann verdt å satse på? Han gjør ikke et forsøk på å fremstille seg som en ordentlig, redelig mann med ting på stell. Eier de ikke litt stolthet engang. 4 5
BobbySocks Skrevet 1. november 2022 #36 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De vil så gjerne ha et kjærlighetsbarn må du skjønne Anonymkode: ac6bd...450 Som hun betaler... 1
Gjest ti10 Skrevet 1. november 2022 #37 Skrevet 1. november 2022 Jeg er egentlig mest overrasket over at du planlegger samboerskap med en du omtaler som "daten". Dater dere bare, eller er dere kjærester?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #38 Skrevet 1. november 2022 Så det er han som forslår at dere flytter sammen? Ikke gjør det dersom du ikke selv vil det. Anonymkode: 2b843...d2f 1 2 1
NiceOrNothing Skrevet 1. november 2022 #39 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har datet seriøst siden i sommer. Daten har aldri spandert en kopp kaffe, og har aldri invitert på en matbit hjemme. Jeg gjør begge deler. Jeg tjener bedre enn han, men har større utgifter enn han fordi jeg har en tenåringssønn. Nå er det snakk om å flytte sammen i januar. Jeg blir skeptisk av dette. Anonymkode: 240d7...03a Så med andre ord får du en ny «sønn « da bare ? Ikke for å snakke ned sønnen din . Men en fyr som ikke betaler noe , høres mer ut som et barn .. 2 1
NiceOrNothing Skrevet 1. november 2022 #40 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her, han kjøper mye flott til seg selv og har til smør på brødet. Anonymkode: 240d7...03a Hvordan ble du sjarmert av en sånn «mann», bare lurer ?🤷🏻♀️ 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå