AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Jeg har datet seriøst siden i sommer. Daten har aldri spandert en kopp kaffe, og har aldri invitert på en matbit hjemme. Jeg gjør begge deler. Jeg tjener bedre enn han, men har større utgifter enn han fordi jeg har en tenåringssønn. Nå er det snakk om å flytte sammen i januar. Jeg blir skeptisk av dette. Anonymkode: 240d7...03a 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har datet seriøst siden i sommer. Daten har aldri spandert en kopp kaffe, og har aldri invitert på en matbit hjemme. Jeg gjør begge deler. Jeg tjener bedre enn han, men har større utgifter enn han fordi jeg har en tenåringssønn. Nå er det snakk om å flytte sammen i januar. Jeg blir skeptisk av dette. Anonymkode: 240d7...03a Det var jo veldig tidlig? Jeg har datet en mann siden i sommer jeg og, og han skal bo der han bor i ca to år til. Har ikke grunn til å flytte jeg heller. Hvem av dere vil flytte da? Anonymkode: aa446...fc7 8 5
Jaytee Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Jeg hadde revurdert det. En ordentlig mann hadde ikke latt deg betale hver eneste gang. 7 14
BobbySocks Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Hvorfor i alle dager skal dere flytte sammen så fort?! 5 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Avlys flyttingen, det der er ikke liv laga! Har dere i det hele tatt snakket om økonomi før flytting kom på banen? Anonymkode: e3cff...754 5 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Tenk på sønnen din! Herlighet, jeg blir så oppgitt av folk. Du og denne mannen har veldig god tid på å bli kjekt. Flere år faktisk. Hvis det er avstand som er problemet så kan han flytte nærmere dere, men IKKE inn i deres hjem. Du har en tenåringssønn. Han skal du prioritere nå fremfor denne nye mannen. La dem bli meget godt kjent (over år) før han flytter inn i deres hjem. Dette er sønnen din sitt hjem også. Du sier jo selv at du vet ingenting om denne mannen. Hvordan kan du tenke at han skal flytte inn til din sønn?? Anonymkode: 4f9dd...26c 11 9
Hmmmmmm Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Å herregud. Skal en av dere dø eller noe?! Vil dere oppleve å bo med hverandre før døden banker på? Vær særboere. 7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenk på sønnen din! Herlighet, jeg blir så oppgitt av folk. Du har en tenåringssønn. Han skal du prioritere nå fremfor denne nye mannen. La dem bli meget godt kjent (over år) før han flytter inn i deres hjem. Dette er sønnen din sitt hjem også. Du sier jo selv at du vet ingenting om denne mannen. Hvordan kan du tenke at han skal flytte inn til din sønn?? Anonymkode: 4f9dd...26c TS her, sønnen fyller 18 år og flytter ut til jul. Anonymkode: 240d7...03a 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 Jeg har ingenting imot å betale, og elsker å gi gaver, men en som aldri gir noe tilbake er mildt sagt skuffende. Anonymkode: b14ba...24f 3 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 Så slutt og spandere du også. Anonymkode: 60440...27f 3 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 Hadde aldri vurdert å flytte sammen med eller bli kjæreste med en gjerrigknark! Anonymkode: 9bcc3...7c0 7 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Ikke et godt tegn. Tenk deg hvem som må stå for de fleste utgifter til hus og mat om dere flytter sammen. Jeg har datet slike jeg også, ble tilslutt så irritert at jeg gjorde det slutt. Satt vi på bar og drakk øl f.eks. så satt han bare og ventet på at jeg skulle drikke ferdig, så jeg kunne gå opp og kjøpe oss to nye. Dette var standard hver gang, han eide ikke skam. Anonymkode: e1255...9ec 4 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 BobbySocks skrev (17 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal dere flytte sammen så fort?! Sikkert han som har plantet dette som en romantisk idé i hodet hennes sånn at han kan snylte mer på henne og få redusert utgiftene sine når hun er med å betaler for bolig og maten hans. Anonymkode: 9bcc3...7c0 6 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #14 Skrevet 1. november 2022 Enten er han tidenes gjerrigknark, eller så har han en skakkjørt økonomimedarbeider masse betalingsanmerkninger. Hvordan tror du det blir å bo sammen med denne mannen? Du kommer til å få vippskrav for de 2 osteskivene du spiste av ostetallerken han kjøpte. Hvorfor ønsker du seg selv så vondt, egentlig?! Anonymkode: 7345a...6ba 5 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #15 Skrevet 1. november 2022 BobbySocks skrev (17 minutter siden): Hvorfor i alle dager skal dere flytte sammen så fort?! De vil så gjerne ha et kjærlighetsbarn må du skjønne Anonymkode: ac6bd...450 1 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. november 2022 #16 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har datet seriøst siden i sommer. Daten har aldri spandert en kopp kaffe, og har aldri invitert på en matbit hjemme. Jeg gjør begge deler. Jeg tjener bedre enn han, men har større utgifter enn han fordi jeg har en tenåringssønn. Nå er det snakk om å flytte sammen i januar. Jeg blir skeptisk av dette. Anonymkode: 240d7...03a En mann/dame som ikke gir noe tilbake, er for meg turn off. Handler ikke om penger, men om raushet generelt. Hadde ALDRI flyttet sammen med en sånn person!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #17 Skrevet 1. november 2022 Du kaller han daten men dere skal flytte sammen? Tror jeg ville bedt om å se skattemeldingen til den fyren der før det skjedde. Anonymkode: 044d9...9cf 3 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #18 Skrevet 1. november 2022 Jeg liker godt og klare meg selv økonomisk.Men gjerrige typer er det værste jeg vet. Anonymkode: 5d2d4...adb 5 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #19 Skrevet 1. november 2022 Rødt flagg! Anonymkode: 5ecee...c39 3 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #20 Skrevet 1. november 2022 Det kan være at han bare ikke tenker over det? Det er noen egentlig ganske åpenbare ting jeg ikke har tenkt på i livet mitt. Spør ham om hvorfor han ikke spanderer, og se an reaksjonen hans. Anonymkode: 6bd58...629 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå