AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #21 Del Skrevet 5. november 2022 Nei, unngår hudpleie produkter fra apoteket, unntatt Dermalogica som selges hovedsaklig på hudpleiesalonger og på utvalgte apotek. Det er en ren hudpleieserie med aktive ingredienser. Anonymkode: 88d68...bc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 5. november 2022 #22 Del Skrevet 5. november 2022 Dr Greve C vit toner Cliniderm Age defense SPF 50 Cerave Hydrating foaming oil cleanser Aderma Biology AR (Antiredness) Klairs Freshly juiced vitamin E mask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #23 Del Skrevet 6. november 2022 Avène Cicalfate Cream Anonymkode: e9b8c...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #24 Del Skrevet 6. november 2022 Klairs midnight blue calming sheet mask er fantastisk. Anonymkode: 64d3e...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #25 Del Skrevet 22. november 2022 Kjøper CeraVe siden det ofte er 30-40 % salg Anonymkode: 9bc25...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. januar 2023 #26 Del Skrevet 25. januar 2023 De har camilla pihl serien på apotek1, og jeg eeeelsker to produkter : overnight mask : gir masse deilig fukt, gjør samme nytten som clarins sos balm🤍love it og after sun kremen🤍den gir umiddelbart lindring når jeg har blitt lett solbrent,kjøler ned. Er bare superdeilig🤍 https://www.apotek1.no/produkter/skin-cp-bmb-overn-mask-872417p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 25. januar 2023 #27 Del Skrevet 25. januar 2023 Canoderm på min blå resept 😅 og med tanke på mine hudsykdommer bruker jeg mye La Roche Posay. Cerave har også kommet inn hjemme hos meg. Og Cosmica fotkrem. Vichy serum er gull. Syns apoteket har mye bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå