Gå til innhold

Sex for bekreftelse

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg syntes det virker destruktivt og ikke minst fryktelig leit.

Selv er jeg veldig glad for at jeg ikke kobler sex til følelser og bekreftelse.

For meg er sex utelukkende noe gøy og godt. Har aldri opplevd noe sårbarhet eller negativt i forbindelse med sex, Nettop fordi sex er pragmatisk for meg, og ikke fyller noen annen funksjon utover at det er gøy og godt.

Anonymkode: a3685...e7e

Jeg har aldri opplevd noe negativt eller noe sårbarhet i forhold til sex jeg heller, så det er gøy og godt. Men gir meg også følelsen av at jeg er verdt noe, selv om jeg skjønner at menn ikke synes jeg er verdt noe selv om de har sex med meg. 

Anonymkode: d87bc...718

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ingenting, jeg liker ikke å holde på med noe. 

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i alt du skriver, skulle nesten tro det var meg du skrev om.. jeg har heller ingen annen livsglede enn det jeg til enhver tid misbruker (mat/sex). 

Så jeg må nesten bare spørre om du også har blitt misbrukt seksuelt i din barne- og/eller ungdomstid? 

Anonymkode: 7dca7...55a

Skrevet
1 hour ago, Cuckold said:

Om kvinner ikke bryr seg om overtaket de har på sexrelasjonsmarkedet kan det nok være delte meninger om, men det betyr i hvert fall at kvinner som tror de kan finne bekreftelse på egen attraktivitet ved å ligge med menn har misforstått hvordan dette markedet fungerer. 

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får jo en bedre følelse av det, så det gir meg bekreftelse. Jeg har ikke misforstått noe som helst, jeg skjønner godt hvordan verden fungerer. Jeg vet godt at menn ofte tar "hva som helst", men jeg er nå i hvert fall hva som helst. Jeg føler meg stort sett mindre verdt enn alt, og da gir det noe at jeg i hvert fall er på det nivået. Selv om det er det laveste nivået. Om det gir mening, det gjør det i hodet mitt i hvert fall. 

Skjønner. Veldig trist. Og det er noe som sier meg at du også ser det triste i det. Er det likevel noe seksuelt her som vi overser? En slags masochisme? For du kunne jo begynne å jobbe for en frivillig organisasjon, gjøre en forskjell i verden på en positiv måte. Om det ikke hadde bidratt til å øke din selvfølelse ville det i hvert fall ikke skade, og det ville jo faktisk bety at du er noen her i verden det også? Et menneske hvis bidrag registreres og verdsettes. Men det ville kanskje ikke gjort samme nytten?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i alt du skriver, skulle nesten tro det var meg du skrev om.. jeg har heller ingen annen livsglede enn det jeg til enhver tid misbruker (mat/sex). 

Så jeg må nesten bare spørre om du også har blitt misbrukt seksuelt i din barne- og/eller ungdomstid? 

Anonymkode: 7dca7...55a

Nei, aldri. Ikke som jeg vet om i hvert fall. Jeg har også misbrukt mat tidligere. Men har fått kontroll på matinntaket, men spørs om jeg har bytta det ut med sex.

Huff, håper du ikke har det, utrolig trist i så fall 😕❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet
Cuckold skrev (Akkurat nå):

Skjønner. Veldig trist. Og det er noe som sier meg at du også ser det triste i det. Er det likevel noe seksuelt her som vi overser? En slags masochisme? For du kunne jo begynne å jobbe for en frivillig organisasjon, gjøre en forskjell i verden på en positiv måte. Om det ikke hadde bidratt til å øke din selvfølelse ville det i hvert fall ikke skade, og det ville jo faktisk bety at du er noen her i verden det også? Et menneske hvis bidrag registreres og verdsettes. Men det ville kanskje ikke gjort samme nytten?

Jeg prøver mye sånt, jeg er mamma (helt forferdelig at jeg er sånn da, jeg vet), og hjelper til der jeg kan med foreldreutvalg,  dugnader, hjelper venner og familie der jeg kan, osv. Er jurist og hjelper også mye i jobben min, men nei det hjelper liksom ikke. 

Om jeg er i forhold så nyter jeg sex (men jeg unngår forhold nå fordi jeg alltid velger menn som ikke er bra for meg og det kan jeg ikke nå når jeg har et barn) uten at det er selvdestruktivt. Så jeg vet ikke om det med masochisme henger på greip, men setter pris på innspill om hvordan ting henger sammen :)

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg prøver mye sånt, jeg er mamma (helt forferdelig at jeg er sånn da, jeg vet), og hjelper til der jeg kan med foreldreutvalg,  dugnader, hjelper venner og familie der jeg kan, osv. Er jurist og hjelper også mye i jobben min, men nei det hjelper liksom ikke. 

Om jeg er i forhold så nyter jeg sex (men jeg unngår forhold nå fordi jeg alltid velger menn som ikke er bra for meg og det kan jeg ikke nå når jeg har et barn) uten at det er selvdestruktivt. Så jeg vet ikke om det med masochisme henger på greip, men setter pris på innspill om hvordan ting henger sammen :)

Men forstår jeg deg rett, at det hjelper litt at noen har lyst på deg seksuelt - selv om du vet at det ikke er et kompliment, at attraktive menn puler damer over nesten hele attraktivitetsskalaen - men at det ikke hjelper å merke at ditt bidrag betyr noe i frivillig arbeid og i jobbsammenheng? Så det å få seksuell respons på at du tilhører kategorien levende mennesker av hunnkjønn  føles som en viktigere bekreftelse på at du er verdt noe, om enn lite, enn alt du bidrar med som mamma, som jurist og i frivllig arbeid?

Da er det jo nærliggende å tenke at dette har noe med seksuell selvfølelse å gjøre. Når alt det andre du bidrar med her i verden ikke betyr noe er det kanskje fordi dette ikke er seksuelt og det derfor ikke er relevant i den grad problemet ligger i fraværende eller skadet seksuell selvfølelse? Om du så hadde vært nobelpriskandidat eller en verdenskjent kunstner, ville det ikke hjulpet fordi det ikke ville bety noe for din seksuelle selvfølelse. 

Mulig jeg er helt på bærtur, men slik du fremlegger det er det lett å tenke i denne retning. Og hvis det skulle være rett må vel også løsningen ligge i den seksuelle selvfølelsen. 

Skrevet
Cuckold skrev (10 minutter siden):

Men forstår jeg deg rett, at det hjelper litt at noen har lyst på deg seksuelt - selv om du vet at det ikke er et kompliment, at attraktive menn puler damer over nesten hele attraktivitetsskalaen - men at det ikke hjelper å merke at ditt bidrag betyr noe i frivillig arbeid og i jobbsammenheng? Så det å få seksuell respons på at du tilhører kategorien levende mennesker av hunnkjønn  føles som en viktigere bekreftelse på at du er verdt noe, om enn lite, enn alt du bidrar med som mamma, som jurist og i frivllig arbeid?

Da er det jo nærliggende å tenke at dette har noe med seksuell selvfølelse å gjøre. Når alt det andre du bidrar med her i verden ikke betyr noe er det kanskje fordi dette ikke er seksuelt og det derfor ikke er relevant i den grad problemet ligger i fraværende eller skadet seksuell selvfølelse? Om du så hadde vært nobelpriskandidat eller en verdenskjent kunstner, ville det ikke hjulpet fordi det ikke ville bety noe for din seksuelle selvfølelse. 

Mulig jeg er helt på bærtur, men slik du fremlegger det er det lett å tenke i denne retning. Og hvis det skulle være rett må vel også løsningen ligge i den seksuelle selvfølelsen. 

Du gir meg absolutt noe å tenke på i hvert fall :) Men jeg vet ikke, jeg vet jeg er god i senga. Det er vel kanskje bare der jeg føler jeg "kan" noe? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg finner ingen, jeg er snart 40 og det er alt som gir meg noe. Men jeg fortsetter nå bare om det hjelper og er normalt :)

Anonymkode: 

Du får prøve strikke en fin genser

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Du gir meg absolutt noe å tenke på i hvert fall :) Men jeg vet ikke, jeg vet jeg er god i senga. Det er vel kanskje bare der jeg føler jeg "kan" noe? 

Så hvis du hadde følt at du var en god jurist eller en god mamma, ville du ikke trengt dette? Du er helt sikker på at dette er det eneste område i livet der du er god til noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...