AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #21 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har jo egentlig ikke noen stor verdi, som menneske. Anonymkode: 41d63...d7b Neida, men jeg er snill, omsorgsfull, en god venn og kollega, med gode verdier osv. også. Det betyr bare ingenting. Fikk nå snakket med psykologen min. Isolert sett trenger det ikke være en destruktiv adferd, men på grunn av mine issues så er det det. Hun anbefalte meg å stoppe, skal prøve. Men når jeg har muligheten til å kjenne at jeg er verdt litt, sånn innimellom, så er det vanskelig. Anonymkode: d87bc...718
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #22 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forstår ikke at det gir bekreftelse å ligge med random menn. Alle kan jo gjøre det, men det gir jo ikke all verden. Tenker du trenger behandling og få opp selvbildet ditt på områder som angår deg og dine positive sider. Anonymkode: f87d5...5b4 Det gir jo meg alt jeg får av bekreftelse her i livet da, så det er klart det gir noe for meg. Skjønner at ikke alle hadde fått noe utav det. Anonymkode: d87bc...718
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #23 Skrevet 1. november 2022 Cuckold skrev (2 timer siden): Jeg lurer på om vi i vår kultur er litt for forsiktige med å snakke høyt om at kvinnen har et enormt overtak på sexrelasjonsmarkedet slik at en helt gjennomsnittlig kvinne kan få sex med langt mer attraktive menn. Dette oppleves ubehagelig å snakke om fordi det er en skjevhet i favør kvinner. Vi snakker ofte som om menn som sliter med å få sex (incels) må være spesielt ekle og dumme og kanskje også slemme, men det må de ikke. Hvis vi kommer ut av denne fortielsen vil det også ha den positive effekt at kvinner med dårlig selvbilde i større grad forstår at det å bli begjært av en mann ikke er så veldig mye å skryte av, å være seksuelt interessant for menn krever ikke så veldig mye. Jeg har sett velkledde normale menn betale for gamle gateprostituerte uten tenner, kvinner så ødelagt av et langt liv i tungt rusmisbruk at de er mer døde enn levende. Likevel finnes det tilsynelatende oppegående menn som åpenbart synes det er fint å ha sex med dem. Det sier litt om sexrelasjonsmarkedet. At kvinner har makten når det gjelder sex betyr ikke så mye. Fordi kvinner egentlig ikke er så interessert i den makten, på generell basis. Anonymkode: d87bc...718 1
Cuckold Skrevet 1. november 2022 #24 Skrevet 1. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: At kvinner har makten når det gjelder sex betyr ikke så mye. Fordi kvinner egentlig ikke er så interessert i den makten, på generell basis. Anonymkode: d87bc...718 Om kvinner ikke bryr seg om overtaket de har på sexrelasjonsmarkedet kan det nok være delte meninger om, men det betyr i hvert fall at kvinner som tror de kan finne bekreftelse på egen attraktivitet ved å ligge med menn har misforstått hvordan dette markedet fungerer.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #25 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Neida, men jeg er snill, omsorgsfull, en god venn og kollega, med gode verdier osv. også. Det betyr bare ingenting. Fikk nå snakket med psykologen min. Isolert sett trenger det ikke være en destruktiv adferd, men på grunn av mine issues så er det det. Hun anbefalte meg å stoppe, skal prøve. Men når jeg har muligheten til å kjenne at jeg er verdt litt, sånn innimellom, så er det vanskelig. Anonymkode: d87bc...718 Hva liker du å drive med da? Har du ingenting du liker å drive med i livet? En hobby/interesse? Jeg selv fikk en nytt liv med styrketrening, sexlysten ble ikke mindre av det da. Anonymkode: 41d63...d7b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #26 Skrevet 1. november 2022 Cuckold skrev (11 minutter siden): Om kvinner ikke bryr seg om overtaket de har på sexrelasjonsmarkedet kan det nok være delte meninger om, men det betyr i hvert fall at kvinner som tror de kan finne bekreftelse på egen attraktivitet ved å ligge med menn har misforstått hvordan dette markedet fungerer. Det sier jo bare litt om hvor fraværende selvfølelsen er, når man tror man er spesiell fordi man fikk ligge med noen som i følge statistikken ville pult alt med noe lunde puls i Anonymkode: 3204c...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #27 Skrevet 1. november 2022 Tre menn på en uke? Jeg håper virkelig du bruker kondom som beskyttelse...! Dette kan ellers gi deg sykdommer som HIV og syfilis og herpes og gud vet hva. Du kan få herpes av munnsex også, om mannen har et lite herpes-sår på penis som du ikke ser. Anonymkode: 97842...71b 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #28 Skrevet 1. november 2022 Hva får du bekreftelse på ved å ligge med menn da egentlig? Det bekrefter bare at de vil ha sex, det sier i beste fall minimalt om deg. Det betyr ikke at de er tiltrukket av deg eller liker deg, de ligger mest sannsynlig med hva som helst som er villig Anonymkode: bf18d...462 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #29 Skrevet 1. november 2022 Cuckold skrev (51 minutter siden): Om kvinner ikke bryr seg om overtaket de har på sexrelasjonsmarkedet kan det nok være delte meninger om, men det betyr i hvert fall at kvinner som tror de kan finne bekreftelse på egen attraktivitet ved å ligge med menn har misforstått hvordan dette markedet fungerer. Jeg får jo en bedre følelse av det, så det gir meg bekreftelse. Jeg har ikke misforstått noe som helst, jeg skjønner godt hvordan verden fungerer. Jeg vet godt at menn ofte tar "hva som helst", men jeg er nå i hvert fall hva som helst. Jeg føler meg stort sett mindre verdt enn alt, og da gir det noe at jeg i hvert fall er på det nivået. Selv om det er det laveste nivået. Om det gir mening, det gjør det i hodet mitt i hvert fall. Anonymkode: d87bc...718
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #30 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva liker du å drive med da? Har du ingenting du liker å drive med i livet? En hobby/interesse? Jeg selv fikk en nytt liv med styrketrening, sexlysten ble ikke mindre av det da. Anonymkode: 41d63...d7b Ingenting, jeg liker ikke å holde på med noe. Anonymkode: d87bc...718
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #31 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det sier jo bare litt om hvor fraværende selvfølelsen er, når man tror man er spesiell fordi man fikk ligge med noen som i følge statistikken ville pult alt med noe lunde puls i Anonymkode: 3204c...0e4 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva får du bekreftelse på ved å ligge med menn da egentlig? Det bekrefter bare at de vil ha sex, det sier i beste fall minimalt om deg. Det betyr ikke at de er tiltrukket av deg eller liker deg, de ligger mest sannsynlig med hva som helst som er villig Anonymkode: bf18d...462 Jeg er i hvert fall verdt å ha sex med? Selv om jeg vet jeg "bare er et hull". Men jeg er i hvert fall det da? Jeg kan være til nytte, liksom. Det hjelper litt der og da. Anonymkode: d87bc...718
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #32 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tre menn på en uke? Jeg håper virkelig du bruker kondom som beskyttelse...! Dette kan ellers gi deg sykdommer som HIV og syfilis og herpes og gud vet hva. Du kan få herpes av munnsex også, om mannen har et lite herpes-sår på penis som du ikke ser. Anonymkode: 97842...71b Ja, bruker kondom. Jeg bryr meg ikke om å bli syk, men vil ikke smitte andre om jeg skulle bli det. Anonymkode: d87bc...718
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #33 Skrevet 1. november 2022 Hei, Mann. Anonymkode: 9b1ff...5c5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #34 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, Mann. Anonymkode: 9b1ff...5c5 Jeg er ikke noen mann, hva skulle en mann få ut av å finne på dette? Anonymkode: d87bc...718
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #35 Skrevet 1. november 2022 Det er fryktelig destruktivt, men dessverre ikke uvanlig. Jeg har vært der selv. Problemet er at dette gjør selvbildet verre for hver gang, fordi det bekrefter gang på gang at den eneste verdien din er som sexpartner. Du er så enormt mye mer, og må flytte verdien din bort fra at du er et sted menn tømmer seg. For det er det det er snakk om. Disse mennene er ikke selektive, de tar hvem som helst som åpner beina (igjen, jeg har vært der selv, og kvinnesynet til disse mennene er ikke bra. De ser på deg som et objekt). Det er ikke kjærlighet. De liker deg ikke nødvendigvis engang. Du er bare tilgjengelig uten at de må jobbe for det. Anonymkode: 378d3...d88 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #36 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fryktelig destruktivt, men dessverre ikke uvanlig. Jeg har vært der selv. Problemet er at dette gjør selvbildet verre for hver gang, fordi det bekrefter gang på gang at den eneste verdien din er som sexpartner. Du er så enormt mye mer, og må flytte verdien din bort fra at du er et sted menn tømmer seg. For det er det det er snakk om. Disse mennene er ikke selektive, de tar hvem som helst som åpner beina (igjen, jeg har vært der selv, og kvinnesynet til disse mennene er ikke bra. De ser på deg som et objekt). Det er ikke kjærlighet. De liker deg ikke nødvendigvis engang. Du er bare tilgjengelig uten at de må jobbe for det. Anonymkode: 378d3...d88 Nei jeg forventer jo ikke kjærlighet, eller at de liker meg for noe annet, jeg er er ikke bra nok for noen. Men må få understreket at dette ikke er det som har gjort meg deprimert, dette har jeg begynt med for å prøve å finne noe som gjør at jeg er verdt noe. For før jeg begynte med dette var det ingenting som ga meg noe, nå kan jeg i hvert fall brukes til noe, om det gir mening. Anonymkode: d87bc...718
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #37 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg forventer jo ikke kjærlighet, eller at de liker meg for noe annet, jeg er er ikke bra nok for noen. Men må få understreket at dette ikke er det som har gjort meg deprimert, dette har jeg begynt med for å prøve å finne noe som gjør at jeg er verdt noe. For før jeg begynte med dette var det ingenting som ga meg noe, nå kan jeg i hvert fall brukes til noe, om det gir mening. Anonymkode: d87bc...718 Jada, det gir mening, men det er ikke sånn at noe er sant bare fordi vi tenker det. Tanker kan lure oss. På sikt virker dette helt mot sin hensikt. Mistenker at du føler deg tom etterpå, og ikke verdifull? Du ER bra nok uten dette. At de vil ligge med deg betyr ikke at du bør la dem. Sett verdien din høyere. Anonymkode: 378d3...d88
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #38 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er ikke noen mann, hva skulle en mann få ut av å finne på dette? Anonymkode: d87bc...718 Vi har nok menn her som tror kvinner ligger med menn for bekreftelse, ikke av lyst. Derfor får menn noe ut av dette. Anonymkode: 9b1ff...5c5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #39 Skrevet 1. november 2022 Jeg syntes det virker destruktivt og ikke minst fryktelig leit. Selv er jeg veldig glad for at jeg ikke kobler sex til følelser og bekreftelse. For meg er sex utelukkende noe gøy og godt. Har aldri opplevd noe sårbarhet eller negativt i forbindelse med sex, Nettop fordi sex er pragmatisk for meg, og ikke fyller noen annen funksjon utover at det er gøy og godt. Anonymkode: a3685...e7e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #40 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jada, det gir mening, men det er ikke sånn at noe er sant bare fordi vi tenker det. Tanker kan lure oss. På sikt virker dette helt mot sin hensikt. Mistenker at du føler deg tom etterpå, og ikke verdifull? Du ER bra nok uten dette. At de vil ligge med deg betyr ikke at du bør la dem. Sett verdien din høyere. Anonymkode: 378d3...d88 Vanskelig å forklare, men jeg føler meg så tom og dårlig fra før, så det går ikke an at det blir verre hvis du skjønner? Så akkurat når jeg har sex og føler at jeg blir begjært så har jeg det bra, så går jeg bare tilbake til den normaltilstanden etterpå. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har nok menn her som tror kvinner ligger med menn for bekreftelse, ikke av lyst. Derfor får menn noe ut av dette. Anonymkode: 9b1ff...5c5 Ja, jeg gjør det jo på grunn av begge deler. Jeg får både bekreftelse og nytelse. Det er ikke sånn at jeg ligger der som en død fisk, lar dem komme og så er jeg ferdig. Jeg synes det er godt og. Anonymkode: d87bc...718
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå