Troyamin Skrevet 5. november 2022 #41 Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hehe det går fint altså men jeg syns virkelig katten er ekkel.. fordi om det sikkert er synd på den å alt jeg brekker meg bare jeg er i nærheten av hu.. men ja noe ekkel samboer og som lat den få være i senger .. 🤢 Anonymkode: 56bf1...240 Hvis du synes det er så ekkelt med både samboer og katt, hvorfor bor dere sammen i utgangspunktet da? Du visste om problemet før dere flyttet sammen. Trodde du at ting skulle bedre seg bare fordi dere ble samboere? 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #42 Skrevet 5. november 2022 Det jeg reagerer på ved at du sier «ekkel katt», er tanken på hvordan dette sannsynligvis preger ditt forhold til katten og måten du omgås den i det daglige. Jeg kan ikke se for meg at du koser med en katt du synes er ekkel, eller prater med den i en positiv, omsorgsfull tone. Alle katter fortjener gode eiere. Høres ikke ut som det er tilfellet her. Anonymkode: 9ab52...52e 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #43 Skrevet 7. november 2022 Hvordan gikk det? Hva sa blodprøvene? Anonymkode: d9556...cec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå