Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #41 Del Skrevet 5. desember 2005 Jo, Modellskolen! ← Ja, den var dårlig den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #42 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå har jeg sett gjennom bildene her også.Husker plutselig alle faktene til disse skuespillerene.Trutmunnen til Helene og "typen" hennes som heeeeele tiden dro det lange håret sitt bakover. Herregud som de så ut Nei, dette var en fæl mimretråd :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. desember 2005 #43 Del Skrevet 5. desember 2005 Såg også fast på denne serien kvar kvardag klokka 17.00 på tv2 Likte den kjempegodt! Men mange av folka irriterte meg, spesielt at Helene og Nicholas var det perfekte paret...som alltid gav dei andre råd. Og huttemegtu for nokre fæle klede dei gjekk med. Og så var dei ofte på det treningsrommet...der dei berre sat i ro og sladra..Det som var litt komisk var at Laly gjekk frå å vera ei heilt normal jente, til å klikka heilt! Ho tok jo heilt av i den delen av episodane som gjekk for seg i det huset. Ho var jo heilt ustyrleg! Makan Og stakkars Benedicte som alltid blei bedratt av Josè (med dei vakre vestane sine). Og den utrulege møkkamusikken dei spelte i den garasjen, der me kun høyrte slutten...Og den musikken som var mellom kvart sceneskifte, dunn dunn dunn duuuuuuuuuuuuuun Det hadde vore så utruleg kanonkult å sett dette igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #44 Del Skrevet 5. desember 2005 Synes at det var hyggelig med bildene jeg! Hehe.. morsomt å mimre.. Fikk lyst å se på noen av episodene igjen bare for å se hvor bak mål serien var! Men må nesten innrømme at dette var en del av barndom/ungdom det! he-he.. åh.. husker at jeg synes at Laly var pen, men syntes at hun var en sååå irriterende dame! Synes synd på Sebastian! *sukk* Min prins! åh.. husker også at Jose irriterte meg med det håret... åh.. husker griningen i filmen... så opplagt at de hadde smørt på med sånn grineeffekt greie! hehehe.. noen ganger var det bare EN tåre.. irriterende... så ikke ekte ut engang! For de som ikke husker det, kan dere skumme gjennom bildene som er blitt lagt til i denne tråden! dere finner nok et bilde av Helene som gråter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #45 Del Skrevet 5. desember 2005 Såg også fast på denne serien kvar kvardag klokka 17.00 på tv2 Likte den kjempegodt! Men mange av folka irriterte meg, spesielt at Helene og Nicholas var det perfekte paret...som alltid gav dei andre råd. Og huttemegtu for nokre fæle klede dei gjekk med. Og så var dei ofte på det treningsrommet...der dei berre sat i ro og sladra..Det som var litt komisk var at Laly gjekk frå å vera ei heilt normal jente, til å klikka heilt! Ho tok jo heilt av i den delen av episodane som gjekk for seg i det huset. Ho var jo heilt ustyrleg! Makan Og stakkars Benedicte som alltid blei bedratt av Josè (med dei vakre vestane sine). Og den utrulege møkkamusikken dei spelte i den garasjen, der me kun høyrte slutten...Og den musikken som var mellom kvart sceneskifte, dunn dunn dunn duuuuuuuuuuuuuun Det hadde vore så utruleg kanonkult å sett dette igjen! ← hahahahahahha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 5. desember 2005 #46 Del Skrevet 5. desember 2005 Og den utrulege møkkamusikken dei spelte i den garasjen, der me kun høyrte slutten... ← Ja!!! Var alltid slik: Alle danser og digger musikken på diskoen, så får vi de siste trommeslagene til Cri-cri-d'amour, som avslutter med litt tromming, mens gitaristene så litt tøffe ut og alle står på gulvet og klapper og snakker om hvor flinke de er til å spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. desember 2005 #47 Del Skrevet 5. desember 2005 Åå ja.. Jeg husker Helene og Gutta.. Men jeg syns aldri det var noe bra, men av en eller annen grunn så jeg på det for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #48 Del Skrevet 5. desember 2005 Såg også fast på denne serien kvar kvardag klokka 17.00 på tv2 Likte den kjempegodt! Men mange av folka irriterte meg, spesielt at Helene og Nicholas var det perfekte paret...som alltid gav dei andre råd. Og huttemegtu for nokre fæle klede dei gjekk med. Og så var dei ofte på det treningsrommet...der dei berre sat i ro og sladra..Det som var litt komisk var at Laly gjekk frå å vera ei heilt normal jente, til å klikka heilt! Ho tok jo heilt av i den delen av episodane som gjekk for seg i det huset. Ho var jo heilt ustyrleg! Makan Og stakkars Benedicte som alltid blei bedratt av Josè (med dei vakre vestane sine). Og den utrulege møkkamusikken dei spelte i den garasjen, der me kun høyrte slutten...Og den musikken som var mellom kvart sceneskifte, dunn dunn dunn duuuuuuuuuuuuuun Det hadde vore så utruleg kanonkult å sett dette igjen! ← Jeg husker også da Laly tilta.Var ikke han Sebastian utro mot henne? Jeg mener å huske at alle var utro en eller annen gang. Det som nesten er fælt er at jeg husker nesten hvert bilde, så jeg har tydeligvis fått med meg en del episoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #49 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg husker også da Laly tilta.Var ikke han Sebastian utro mot henne? Jeg mener å huske at alle var utro en eller annen gang. Det som nesten er fælt er at jeg husker nesten hvert bilde, så jeg har tydeligvis fått med meg en del episoder ← yupp yupp.. utroskap i hytt og pine... Kan huske at typen til Helene var utro og.. tror jeg.. hehe.. det gikk ikke så bra med dem på slutten.. Kan huske at Linda var vel damen som gjorde guttene litt gale siden hun var modell og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. desember 2005 #50 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg husker også da Laly tilta.Var ikke han Sebastian utro mot henne? Jeg mener å huske at alle var utro en eller annen gang. Det som nesten er fælt er at jeg husker nesten hvert bilde, så jeg har tydeligvis fått med meg en del episoder ← Jo, alle var faktisk utro..Til og med Nicholas Var han ikkje? Blei Sebastian sammen med Linda igjen (ho derre "modellen" med amerikansk aksent)? Hahaha og alle dei derre nerdane som kom å sjekka opp jentegjengen, med dei utruleg sjuke sjekkereplikkane ("dine øyner er som stjerner på himmelen..."). Og då var dei jentene så kjappe i nøtta at dei så og sei alltid sa at dei venta på kjærestane sine som var bodybuildarar Og når dei slo opp med ein kjæreste måtte dei alltid flytta laaaangt vekk for å "ikkje ha det så vondt i det knuste hjertet sitt"... Syns også at dei tårene rant i ei veldig besynderlig "bane" nedover kinnet... Endret 5. desember 2005 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #51 Del Skrevet 5. desember 2005 Hahaha og alle dei derre nerdane som kom å sjekka opp jentegjengen, med dei utruleg sjuke sjekkereplikkane ("dine øyner er som stjerner på himmelen..."). Og då var dei jentene så kjappe i nøtta at dei så og sei alltid sa at dei venta på kjærestane sine som var bodybuildarar ← hehehe.. Det var vel det franskjentene sa på 90-tallet for å bli kvitt beundrere. Manus forfatterne følte vel for å ta dette med i manuskriptet for å vise jenter fra andre land hvordan dette skal gjøres! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #52 Del Skrevet 5. desember 2005 Til og med Helene var vel vel på farta med en annen kar en gang? Jeg mener å huske det var litt landesorg på skolen da, for hun var liksom ikke "typen" til det Husker de drev å surra rundt i en park og møtte Laly og Benedicte tror jeg. Nei, nå må jeg gi meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. desember 2005 #53 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, Helene dreiv på også Ho blei vel ilag med ein fyr som eigde eit platestudio, og som skulle gi ut den vakre musikken hennar. Og han utnytta ho og fekk ho til å begynna med narkotika (Cri Cri d`amor dreiv jo også på med det på slutten..?). Og det viste seg i ettertid at denne flammen til Helene hadde HIV. Forresten så syntes eg at Adeline var pen og han derre Bruno...Haha, guuuud eg må ha digga denne serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #54 Del Skrevet 5. desember 2005 Haha, guuuud eg må ha digga denne serien Jupp, da er vi tydeligvis fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #55 Del Skrevet 6. desember 2005 Adeline var det ikke hun som bytta navn til Manuela da hun hadde vært borte en stund? Fordi hun hadde startet en sangkarriere.....Måtte jo bruke sitt eget navn da....tåpelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. desember 2005 #56 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja, gutta hadde band og de øvde i en garasje. Hver gang vi fikk en scene fra garasjen, så hørte vi bare en slikkelig danseband-avslutning på sangen. og så av og til så var jentene på treningsstudio.... de svettet ikke MYE for å si det sånn... hehehehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. desember 2005 #57 Del Skrevet 6. desember 2005 Plutselig husket jeg mye ja... Så stort sett bare på de ettermiddagene mamma var på jobb, det var egentlig ikke så populært å se på tv på ettermiddagene, men et par ganger var det så dramatiske historier på gang at jeg bare måtte få se på... Husker vi til og med fikk se det i fransktimen et par ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2005 #58 Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe.. Husker serien ja, og jeg så vel på den stort sett hver dag... Hadde nesten glemt den helt til denne tråden dukka opp og nå husker jeg masse Gøy med slike mimretråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 6. desember 2005 #59 Del Skrevet 6. desember 2005 Husker serien.....synes egentlig den var ganske dårlig, men måtte se den hver dag Tror jeg ville syntes den hadde vært enda dårligere i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #60 Del Skrevet 6. desember 2005 Herregud, det begynner å komme tilbake hos meg også, tror jeg så mye på denne serien. Hadde vært moro å sett en episode igjen, bare for å le meg skakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå