~sikka~ Skrevet 9. desember 2005 #61 Del Skrevet 9. desember 2005 Bruker bare bittesmå, hvite lys. Stjernene på himmelen er da ikke flerfargede...... ← Hva har det med saken å gjøre? ← Poenget med lysene på treet er jo at de skal være som stjernehimmelen. Så er den store stjerna på toppen Betlehemsstjerna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. desember 2005 #62 Del Skrevet 9. desember 2005 Vi har levende lys. Det synes jeg er det fineste og hyggeligste. Og ja, jeg vet det er farlig. Det var det en tråd om i fjor... Men jeg synes fortsatt det er finest. Piglet ← Farlig er en ting, men jeg liker å ha lysene på hele tiden og med levende lys må man jo gå å bytte ut lys hele tiden. Kan ikke se annet enn at det må være fryktelig upraktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 9. desember 2005 #63 Del Skrevet 9. desember 2005 hvite lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 10. desember 2005 #64 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvite lys her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #65 Del Skrevet 10. desember 2005 Poenget med lysene på treet er jo at de skal være som stjernehimmelen. Så er den store stjerna på toppen Betlehemsstjerna. ← Det der må være dagens tåpeligste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #66 Del Skrevet 10. desember 2005 Poenget med lysene på treet er jo at de skal være som stjernehimmelen. Så er den store stjerna på toppen Betlehemsstjerna. ← Hva med de som bruker spir eller engel i toppen av treet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. desember 2005 #67 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva med de som bruker spir eller engel i toppen av treet da? ← Spir er vel for de som ikke er kristne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. desember 2005 #68 Del Skrevet 11. desember 2005 Spir er vel for de som ikke er kristne? ← Mormor og morfar var veldig kristne, med de hadde spir. De hadde nok ikke hatt det om det ikke var for kristne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå