Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 4. desember 2005 #1 Skrevet 4. desember 2005 Min bror trenger sårt å fornye garderoben sin, og siden han hater å shoppe, tenkte jeg å kjøpe klær i julegave. Men jeg er litt usikker på hvilken buksestørrelse jeg skal ta. Var å kikket på Hennes&Mauritz i dag, og noen bukser hadde størrelser i 31-36, mens andre hadde 50, 52 osv. Broren min er ganske høy, ca. 185 cm, og veldig tynn. Noen som har en mann i hus med disse målene, og kan gi meg et lite tips om størrelse?
Gjest HB Skrevet 5. desember 2005 #2 Skrevet 5. desember 2005 Mange herrebukser (i hvert fall de som ikke er "gubbebukser") måles stort sett i tommer. Det er nok de du så som gikk fra 31 og oppover. Min mann er også 185 cm høy og han bruker 36 i bukselengde. Han trenger nå 34 i vidden, men dersom din bror er veldig tynn holder det nok helt sikkert med 32 i vidde. Kan du ikke få målt hvor langt det er rundt i linningen på en bukse han har? Hilsen Lille meg
*Ariel* Skrevet 5. desember 2005 #3 Skrevet 5. desember 2005 Mål rundt livet på ham i cm. Så tar du målet til butikken. Feks. på HM kan de gi deg størrelsene på i tommer og i "vanlige"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå