Conall Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg opplever å ha telepatisk kontakt med en mann. Det jeg opplever er at hver gang jeg tenker på han kjenner jeg at det prikker i kroppen eller at noe tar på meg. Jeg kjenner nærværet til denne personen selv om vi ikke er i samme rom. På natta blir jeg vekt og tatt på seksuelt. Jeg vet at de fleste ikke tror på dette, men ønsker ikke kommentarer fra de, da dette er et sårt tema for meg. Ønsker å finne ut om det er andre her som har lignende opplevelser? De som har erfaring eller lignede opplevelser kan godt sende meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hvorfor tror du at det er telepatisk?, opplever denne mannen det samme?. Tro du at du har blitt utsatt for ganning?. Anonymkode: fe41c...044 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Del Skrevet 30. oktober 2022 Conall skrev (3 minutter siden): Jeg opplever å ha telepatisk kontakt med en mann. Det jeg opplever er at hver gang jeg tenker på han kjenner jeg at det prikker i kroppen eller at noe tar på meg. Jeg kjenner nærværet til denne personen selv om vi ikke er i samme rom. På natta blir jeg vekt og tatt på seksuelt. Jeg vet at de fleste ikke tror på dette, men ønsker ikke kommentarer fra de, da dette er et sårt tema for meg. Ønsker å finne ut om det er andre her som har lignende opplevelser? De som har erfaring eller lignede opplevelser kan godt sende meg en pm. Er dette en mann du har møtt i virkeligheten? Vet det er ei dame i Grenlandsområdet som fikk disse opplevelsene etter at hun ble behandlet av en meget tvilsom behandler. Hun fikk heldigvis hjelp til å kutte kontakten/makten han hadde over henne. Anonymkode: 6cab5...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor tror du at det er telepatisk?, opplever denne mannen det samme?. Tro du at du har blitt utsatt for ganning?. Anonymkode: fe41c...044 Tror ikke jeg har blitt utsatt for ganning. Jeg opplever det som telepatisk. Kjenner følelsene denne mannen har i det øyeblikket han gjør noe mot meg. Når vi var i samme rom kunne jeg kjenne følelsene til denne mannen veldig sterkt, det gjør jeg ikke hos andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er dette en mann du har møtt i virkeligheten? Vet det er ei dame i Grenlandsområdet som fikk disse opplevelsene etter at hun ble behandlet av en meget tvilsom behandler. Hun fikk heldigvis hjelp til å kutte kontakten/makten han hadde over henne. Anonymkode: 6cab5...307 Har møtt han i virkeligheten ja. Hvordan fikk hun hjelp til det? Hva slags behandler var hun til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Del Skrevet 30. oktober 2022 Du synst at dette er en god opplevelse? Virker som om du liker det/er stolt av connectionen. Er dette en tidligere terapeut? Anonymkode: 6cab5...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Del Skrevet 30. oktober 2022 Conall skrev (14 minutter siden): Tror ikke jeg har blitt utsatt for ganning. Jeg opplever det som telepatisk. Kjenner følelsene denne mannen har i det øyeblikket han gjør noe mot meg. Når vi var i samme rom kunne jeg kjenne følelsene til denne mannen veldig sterkt, det gjør jeg ikke hos andre. Dette høres fryktelig likt ut som ganning.. Kan det være samisk magi? Er denne mannen du drømmer om av samisk opprindelse? Anonymkode: f6a3e...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette høres fryktelig likt ut som ganning.. Kan det være samisk magi? Er denne mannen du drømmer om av samisk opprindelse? Anonymkode: f6a3e...d08 Det er ikke ganning. Bare at han bruker sine evner til å plage meg, man kan kalle det for ganning siden han gjør meg vondt. Men det er ikke slik ganning som mange samer gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du synst at dette er en god opplevelse? Virker som om du liker det/er stolt av connectionen. Er dette en tidligere terapeut? Anonymkode: 6cab5...307 Hvorfor tror du jeg synes dette er en god opplevelse? Jeg synes ikke det er en god opplevelse, føler det plager meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Del Skrevet 30. oktober 2022 Conall skrev (47 minutter siden): Har møtt han i virkeligheten ja. Hvordan fikk hun hjelp til det? Hva slags behandler var hun til? Hun var til en healer i Trondheim. Dame. Husker ikke hva hun heter men en god kinesolog eller akupunktør kan nok hjelpe deg godt. Jeg husker at hun dama i Grenland fortalte at han hadde gjort det samme med mange andre (kvinner). Han var en behandler som skulle hjelpe sårbare kvinner med å bli kvitt barndomstraumer, med å "vekke deres kundalini", men i stedenfor så var alt dette bare til hans egen forlystelse. Han nesten næret seg på deres energi. Veldig rart, men hun jeg snakket med hadde fatigue. Hvis det er samme mannen du har vært ute for så bør du sette jord og himmel i bevegelse for å komme deg unna. Anonymkode: 6cab5...307 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 30. oktober 2022 #11 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hvem er denne behandleren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Del Skrevet 30. oktober 2022 Du burde kontakte noen som kan hjelpe deg, dette kan suge hele livsgnisten ut av deg. I verstefall kan dette påføre deg sykdom. Anonymkode: 50f79...9da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #13 Del Skrevet 30. oktober 2022 Conall skrev (48 minutter siden): Hvorfor tror du jeg synes dette er en god opplevelse? Jeg synes ikke det er en god opplevelse, føler det plager meg. Måten du formulerer deg i HI får det til å virke som at dette er noe du liker/ikke-plager deg. Så det handler nok mer om skrivemåten din Anonymkode: 50f79...9da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #14 Del Skrevet 30. oktober 2022 Conall skrev (1 time siden): Tror ikke jeg har blitt utsatt for ganning. Jeg opplever det som telepatisk. Kjenner følelsene denne mannen har i det øyeblikket han gjør noe mot meg. Når vi var i samme rom kunne jeg kjenne følelsene til denne mannen veldig sterkt, det gjør jeg ikke hos andre. At du kjenner følelsene betyr ikke at det er telepati. Anonymkode: 50f79...9da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #15 Del Skrevet 30. oktober 2022 Det er ikke telepati, TS. Det er mest sannsynlig hans overnaturlige evner som han misbruker mot deg. Du må først si ifra tydelig til ham at du er klar over hva han driver med og at han må slutte med det. Så må du finne noen med overnaturlige evner som kan hjelpe deg beskytte deg mot ham. Eventuelt kan du visualisere at du er omringet av speil fra topp til tå og at alt han sender deg reflekteres tilbake til ham uten å nå til deg. Du må virkelig visualisere det. Anonymkode: a0837...392 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er ikke telepati, TS. Det er mest sannsynlig hans overnaturlige evner som han misbruker mot deg. Du må først si ifra tydelig til ham at du er klar over hva han driver med og at han må slutte med det. Så må du finne noen med overnaturlige evner som kan hjelpe deg beskytte deg mot ham. Eventuelt kan du visualisere at du er omringet av speil fra topp til tå og at alt han sender deg reflekteres tilbake til ham uten å nå til deg. Du må virkelig visualisere det. Anonymkode: a0837...392 Det å finne noen med evner som kan hjelpe virker nærmest umulig. Skal prøve å visualisere det, men er veldig sliten av det han gjør mot meg, så det blir vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #17 Del Skrevet 30. oktober 2022 Kva er førstebokstav i fornamnet til denne mannen; TS? Anonymkode: 6cab5...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kva er førstebokstav i fornamnet til denne mannen; TS? Anonymkode: 6cab5...307 J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #19 Del Skrevet 30. oktober 2022 Conall skrev (4 minutter siden): J Takk, då er det ikkje han eg tenkte på. Er J ein lærar? Anonymkode: 6cab5...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, då er det ikkje han eg tenkte på. Er J ein lærar? Anonymkode: 6cab5...307 Er ikke det nei. Kan du sende meg en pm her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå