AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hei! Vi har prøvd å bli gravide i 11 måneder, og i dag kom mensen igjen 🙃 Siden vi ønsker 2 - 3 barn og jeg fyller 32 i sommer, føler jeg meg ikke spesielt tålmodig. Jeg har vært hos privat gynekolog, og fikk ingenting ut av det. Nå ønsker vi å gå til en fertilitetsklinikk. Men siden vi bor i Nord-Norge og må ta fri fra jobb for å reise til en storby for dette, blir det ekstra kostbart. Derfor er det viktig for oss å velge "riktig" klinikk fra start Jeg har fått et godt inntrykk av de jeg har sett på (Medicus og Spiren), men vil gjerne høre noen erfaringer fra andre prøvere. Så her er mine spørsmål: Har du vært hos en fertilitetsklinikk før? Hvordan var opplevelsen? Har du en klinikk å fraråde eller anbefale? Hva gjorde du, og hva kostet det? Vi ønsker å sjekke både meg og min samboer. Geografi er ikke viktig, siden vi må reise uansett. Jeg tar også i mot alle andre relevante fertilitetsråd (bortsett fra "å ikke stresse")! ❤️😇 Anonymkode: 2e401...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 30. oktober 2022 #2 Del Skrevet 30. oktober 2022 Veldig fornøyd med spiren selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heiogdu Skrevet 30. oktober 2022 #3 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hausken♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. oktober 2022 #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 Du har rett til hjelp offentlig også, da er sikkert UNN nærmest. De har litt ventetid, tror du kanskje bør regne med ca 6 mnd før oppstart dersom du ønsker å bruke UNN. St Olavs har kortere ventetid. Ellers så er det litt på smak og behag mtp privatklinikk. De fleste tar ca 4000 kr for en oppstarttime/utredning/klargjøring for IVF eventuelt. Følg magefølelsen. Jeg er bare sånn Ok fornøyd med spiren fks. Hadde vi lykkes der hadde vi sikkert vært mer fornøyde, derfor er det litt problematisk å spør andre om de er fornøyd eller ei. Hausken fikk vi dårlig magefølelse av, masse rot med både papir og timer, så da valgte vi ikke de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høydepunkt1234 Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 Vi valgte Medicus i Trondheim. Sekundær infertilitet, men ingenting galt med hverken meg eller mannen. Vi kjøpte 1 forsøk mens vi ventet på det offentlige. Vi fikk 4 blastocyster, og jeg er gravid nå i uke 26 💕 Jeg er veldig fornøyd med medicus, på alle mulige måter. Har hatt 2 sykepleiere som jeg har forholdt meg til (mest ene av de), de har vært raske på å svare på alle spørsmål, både på telefon og over nett. Jeg mistet også 1 gang (MA uke 12) og sykepleieren som fulgte meg opp ringte meg hver dag i 2 uker for å høre om det gikk fint med meg. Så fin og omsorgsfull! De fikset ekstra ultralyder til meg når jeg ble gravid 2. gang, bare fordi jeg var bekymret. Trengte ikke betale for noen av de. Vi var kanskje ikke en vanskelig «case», jeg responderte bra på medisinene, sovnet under egguttaket, og alt gikk veldig smooth. Men jeg er veldig fornøyd med de som jobbet der og hvordan vi ble møtt. For oss var det viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå