AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg har nettopp sett ferdig Stranger Things med 6. klassingen min. Andre filmer og serier vi har sett er bl.a Billy Elliot, Pirates of the Caribbean, The Help, National Treasure, Twilight. Hva ser dere andre med ungdommen deres? Trenger litt nye tips og litt inspirasjon! Anonymkode: 08e06...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Del Skrevet 30. oktober 2022 Flus Anonymkode: d9742...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Del Skrevet 30. oktober 2022 Marvel-filmene Anonymkode: 1fcba...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 30. oktober 2022 #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 Alchemy of Souls. Serie på Netflix. En sesong er ferdig og andre sesong kommer i desember. Den er koreansk og datteren min og jeg elsket den serien. Den er ikke veldig spennende - sånn egentlig - men den er så koselig og fin og søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 Marvel filmene. Han og pappaen ser star Wars filmene og seriene. Vi har sett frustrete fruer i det siste og malcolm i midten. Litt morsomme 😊 Anonymkode: 8dfff...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Del Skrevet 1. november 2022 Marvel og DC filmer, Star Wars, LOTR, Hobbit, Harry Potter Anonymkode: 25bf3...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå