Gå til innhold

Skal du se på The Witcher uten Henry Cavill?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

herremann skrev (1 minutt siden):

Henry skulle jo opprinnelig være med i mange sesonger til men under betingelsen at de var trofaste mot kildematerialet.

Dessverre har mange av skribentene til serien vært negative og mislikt både spillene og bøkene og insistert på å lage det typisk politiske korrekte netflix oppgulpet.

Dette er hvorfor sesong 4 trolig kommer til å være en dårlig produksjon og hvorfor Henry nå forlater serien.

Tviler ikke, serien er tross alt skrevet av en polsk forfatter basert dypt på slaviske myter, tider og historier så det må vel makuleres for å lage en mølje woke nok. 

Anonymkode: 2875e...f5d

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så lei av alt dette woke oppgulpet 😞 Jeg vil ha faktisk mangfold i serier, ikke den samme malen i hver eneste film/serie.

Vil man ha mangfold så må man rett og slett følge kildematerialet. Det er også det det blir gode filmer/serier av. 

Anonymkode: 78986...5d2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi det en sjanse. Liker å kunne se hvordan de løser noe før jeg gir min mening, men klart en blir skeptisk når Cavill er såpass perfekt for rollen og så etter 3 sesonger så kommer det en ny person og skal ta over. Jeg er dog enig i at det er tøft gjort å ta over rollen som Geralt, men jeg har mine tvil til at han klarer å fylle Cavills sko. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig vanskelig å se hvordan dette blir, for Cavill er jo Geralt, spør du meg. Synes det er kjempetrist han forlater serien, men tenker jeg kommer til å gi sesong 4 en sjanse uansett. Lett å bare stoppe å se på om det blir for dårlig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/1/2022 at 7:37 AM, AnonymBruker said:

Hva har han gjort deg?

Anonymkode: 84c4b...36d

Klarer ikke se på folk jeg vet er creeps mot andre. Trenger ikke være personlig skadet av noen for at jeg ikke klarer det. Hører ikke på Chris Brown, R.Kelly, ser ikke på James Franco, Johnny Depp eller Danny Masterson heller.  

Anonymkode: 373fb...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/31/2022 at 11:16 PM, AnonymBruker said:

Er så lei av alt dette woke oppgulpet 😞 Jeg vil ha faktisk mangfold i serier, ikke den samme malen i hver eneste film/serie.

Vil man ha mangfold så må man rett og slett følge kildematerialet. Det er også det det blir gode filmer/serier av. 

Anonymkode: 78986...5d2

Enig, er så digg med Apple+ seriene som klarer å gjøre dette bra. Skjønner ikke hva Netflix, Amazon, Disney osv driver med fortida. 

Orker ikke S3 av Witcher, S2 var veldig skuffende. Lover hvertfall ikke bra når Cavill ikke ville mer. Han var stor fan av bøkene og spillene, mens flere av de som skriver manuset har uttalt at de misliker det. Fatter ikke hvorfor de tok på seg eller fikk jobben da. 

Anonymkode: 36d0e...cc8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Klarer ikke se på folk jeg vet er creeps mot andre. Trenger ikke være personlig skadet av noen for at jeg ikke klarer det. Hører ikke på Chris Brown, R.Kelly, ser ikke på James Franco, Johnny Depp eller Danny Masterson heller.  

Hva har han gjort?

Anonymkode: 15a81...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker jeg skal se. er det kjedelig så dropper jeg det.

har ikke lest bøkene. men har spilt spillet. har uansett ikke noen forhistorie fra bøkene så jeg ser bare om jeg synes serien er underholdendene.

min erfaring er at det ikke blir det samme når de bytter hovedrollen.

husker spartacus serien ikke ble det samme når skuespilleren døde av kreft, og det kom en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Depp ble jo frikjent da

Anonymkode: bd3f2...217

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva har han gjort?

Anonymkode: 15a81...0e7

Tenker vi alle har skuespillere vi instinktivt ikke liker. En kompis har en greie med Tom Cruise f.eks. Jeg fikser ikke Cumberbatch, Eddie Redmayne, ol. og ser aldri innhold hvor de har hovedrollene. Samme med innhold som er laget om afro-amerikansk kultur/miljø da jeg ikke greier å identifisere meg med karakterene.

Anonymkode: 46b4d...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...