AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Liam tar over etter sesong 3 https://730.no/se-hvem-som-erstatter/ Anonymkode: 84c4b...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Del Skrevet 30. oktober 2022 Nope Anonymkode: 01e8d...897 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 30. oktober 2022 #3 Del Skrevet 30. oktober 2022 Nei. Jeg synes ikke den er noe bra og ser den bare fordi Henry Cavill er med. Så jeg kommer til å se sesong 3, men ikke sesong 4. Gleder meg til å se ham som Superman igjen da! 😍 Håper det ikke ødelegger noe for serien Superman & Lois. Har lest teorier om at det kan bety kroken på døren for den serien. 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 Det er så lenge til at det tar jeg stilling til senere Anonymkode: 52b65...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 Popc0rn skrev (2 minutter siden): Nei. Jeg synes ikke den er noe bra og ser den bare fordi Henry Cavill er med. Så jeg kommer til å se sesong 3, men ikke sesong 4. Gleder meg til å se ham som Superman igjen da! 😍 Håper det ikke ødelegger noe for serien Superman & Lois. Har lest teorier om at det kan bety kroken på døren for den serien. 😢 Hvorfor skulle det betydd det? Anonymkode: 84c4b...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #6 Del Skrevet 30. oktober 2022 Så lenge serien er underholdende vil jeg fortsette se. Men Cavil har en karisma jeg tror blir vanskelig å slå. Han er kjekk samtidig som han er en litt ydmyk nerd. Tror han ble bøllet litt som ung? Tenk å bli bøllet som ung, for så å ende opp som kjekkere enn de fleste menn som eksisterer og har eksistert, samt bli rik og (forhåpentligvis) ha en jobb han liker. Da gir livet tilbake for de kjipe årene med renter Anonymkode: 09ca5...a8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 30. oktober 2022 #7 Del Skrevet 30. oktober 2022 Jeg så på The Witcher på grunn av Cavill. Jeg har ikke noe imot den nye skuespilleren, så kommer til å se en episode, men blir jeg skuffet dropper jeg serien. De burde ha ventet med The Witcher på Cavill å bli ledig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 30. oktober 2022 #8 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skulle det betydd det? Anonymkode: 84c4b...36d Fordi DC ikke liker å ha to versjoner av samme superhelt i produksjon samtidig. Men nå har de jo to Batmaner i filmer til og med pluss en i Batwoman. Så da håper jeg at de godtar flere aktive versjoner av Superman også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 30. oktober 2022 #9 Del Skrevet 30. oktober 2022 Cavill er, og vil alltid være, den helt perfekte Geralt. Jeg kommer nok til å forsøke og se på ses 4, men som med alt annet som skifter skuespiller, så må jeg ha ekstremt lave forventninger. Jeg har ikke store håp om at Hemsworth kommer til å klare å ta over stafettpinnen, men jeg må jo gi det et forsøk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Del Skrevet 30. oktober 2022 Så vidt jeg har forstått elsket Cavill å spille Geralt, siden han er glad i spillene og bøkene. Så jeg håper at dette ikke betyr at serieskaperne tar tv-serien i en retning han er såpass uenig i. Jeg kommer til å gi det et forsøk, selvfølgelig, men syns det er kjempesynd han forsvinner 😭 Anonymkode: a5440...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #11 Del Skrevet 30. oktober 2022 Dette betyr nok at han er helt uenig med hvilken retning serieskaperne tar, for dette var hans livs drømmerolle. Tenker nok jeg boikotter, og håper egentlig en del gjør det for å vise serieskaperne at det er viktig å være tro mot den faktiske historien. Anonymkode: 828b6...787 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Del Skrevet 30. oktober 2022 Tror jeg prøver og ser jeg også, men tror ikke jeg kommer til å se videre uten Kavill siden det er han som er Geralt. Finnes det ikke noen underskriftskampanje eller noe sånt der man kan protestere? Hemsworth er en god skuespiller, men han er ikke Geralt. De burde utsatt sesong 4 til Kavill kunne være med igjen som en annen over her nevnte. Og hvis Kavill egentlig ikke ønsker å være med uansett så burde de avslutte etter sesong 3. Klarer ikke se for meg at de klarer å lage det bra uten Kavill som Geralt. Da kunne de heller byttet ut Yen og Ciri. Og fått inn en mer livlig Triss. Anonymkode: b2baa...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #13 Del Skrevet 30. oktober 2022 Den eneste grunnen til å se den serien er Cavill, resten av skuespillerne, castingen og historiefortellingen er elendig. Men sånn er det når politikk og ideologi er viktigere enn å lage god underholdning. Cavill hadde vel kontrakt på 7 sesonger men en betingelse var at serien måtte være i tråd med kildematerialet så grunnen til at han ikke blir med i sesong 4 er nok mer enn bare innspillingen av Supermann. Jeg er ikke overasket i det heletatt og dette er akkurat det samme som de gjør med Ringenes Herre, eneste grunnen til at de lager serier av The Witcher og Ringenes Herre er for å melke suksessen fra de tidligere filmene og spillene men når det er så gjennomsyret av ideologi så kan det aldri bli bra. Anonymkode: 17488...b29 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #14 Del Skrevet 31. oktober 2022 Det er et merkelig valg, her burde de enten droppet serien videre eller prøvd å beholde Cavill. Men pengene rår vel. Anonymkode: be6cf...9d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #15 Del Skrevet 31. oktober 2022 https://www.tv2.no/underholdning/the-witcher-fans-vil-ha-serien-kansellert-etter-rollebytte/15229226/ Anonymkode: 84c4b...36d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 31. oktober 2022 #16 Del Skrevet 31. oktober 2022 Kommer til å se, men redd jeg blir skuffa..0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #17 Del Skrevet 31. oktober 2022 Har ikke sett med Cavill fordi han er en creep. Men kanskje jeg skal se nå når Hemsworth er med. Anonymkode: 373fb...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #18 Del Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke sett med Cavill fordi han er en creep. Men kanskje jeg skal se nå når Hemsworth er med. Anonymkode: 373fb...1e2 Hva har han gjort deg? Anonymkode: 84c4b...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 31. oktober 2022 #19 Del Skrevet 31. oktober 2022 Min første tanke var at uten Henry Cavill så slutter jeg å se serien. Men så tenkte jeg... hvis Liam Hemsworth har baller nok til å ta den rollen etter Cavill, så skal jeg gi ham en sjanse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 31. oktober 2022 #20 Del Skrevet 31. oktober 2022 Henry skulle jo opprinnelig være med i mange sesonger til men under betingelsen at de var trofaste mot kildematerialet. Dessverre har mange av skribentene til serien vært negative og mislikt både spillene og bøkene og insistert på å lage det typisk politiske korrekte netflix oppgulpet. Dette er hvorfor sesong 4 trolig kommer til å være en dårlig produksjon og hvorfor Henry nå forlater serien. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå