AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Del Skrevet 29. oktober 2022 I Hollywood-filmer ser man ofte at brudeparets foreldre danser med hverandre, og at f.eks. brudens mor danser med brudgommen, brudgommens far danser med bruden etc. Er det vanlig i bryllup i Norge også? Og, hvem holder tale i bryllup nå? Er det brudgommens far og brudens far, bruden og så brudgommen, eller ikke? Hvem evt.? Anonymkode: e7de9...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #2 Del Skrevet 29. oktober 2022 De bryllupene jeg har vært i i de senere år så har det knapt vært dansing i det hele tatt. Anonymkode: 90863...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3 Del Skrevet 29. oktober 2022 Har som regel sett brudeparet danse først, deretter har byrden gjerne bevegd seg over til faren. Men ellers fritt fram. Når det gjelder taler, har nok jeg vært i mange bryllup med mange taler 😆 Men brudeparets foreldre, forlovere og et par søsken mener jeg er det minste. Dropp heller takk-for-maten tale etc spør du meg, jeg vil mye heller høre fra venner og familie som kan fortelle meg noe om den parten i paret jeg kjenner minst. Også pleier det ofte være ulike innslag som sanger fra nieser/nevøer eller familie, venner etc eller film, alt ettersom folk er kreative og stilen på bryllupet generelt 😊 Anonymkode: 927dd...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 nei, dette har i alle fall jeg aldri lagt merke til. brudeparet danser selvfølgelig først, og så kommer enkelte andre par som ønsker å danse etter hvert. Men de aller fleste gjestene bare sitter og ser på. Anonymkode: e9d87...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 Man danser vel med den man vil, bryllup eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå