AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Del Skrevet 29. oktober 2022 Har kjøpt meg et strikk ( lue) Der står det at jeg skal bruke 40cm rundpinne str 3,5. Nå er butikken stengt og jeg ser at jeg bare har str 3 0g 4......hva tror dere er best å bruke? Orker ikke vente til mandag Anonymkode: 3e3b4...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 29. oktober 2022 #2 Del Skrevet 29. oktober 2022 Ville strikket vrangbord med pinnestr 3 og resten med str 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. oktober 2022 #3 Del Skrevet 29. oktober 2022 Strikker du løst kan du bruke 3 og strikker du stramt kan du bruke 4. Pinnestørrelse er uansett bare veiledende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 29. oktober 2022 #4 Del Skrevet 29. oktober 2022 Du må bruke den pinnen som gir riktig strikkefasthet, prøv deg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 29. oktober 2022 #5 Del Skrevet 29. oktober 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har kjøpt meg et strikk ( lue) Der står det at jeg skal bruke 40cm rundpinne str 3,5. Nå er butikken stengt og jeg ser at jeg bare har str 3 0g 4......hva tror dere er best å bruke? Orker ikke vente til mandag Anonymkode: 3e3b4...5c6 Du bør vel egentlig bruke den pinnestørrelsen som gir riktig strikkefasthet. Hvis ikke kan du ende opp med en for liten eller stor lue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå