Gå til innhold

Hva synes dere om denne seksjonen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes den er fin, men ikke helt min smak. Vet ikke noe om prisen, om du synes det er verdt det så er den vel ikke for dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Har generelt ikke sans for seksjoner, men den så da fin ut :) Om den er dyr? Du får jo langt billigere ting på IKEA, men det er sikkert ikke spesielt dyrt, i allefall ikke hvis du liker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte ikke fargene, ikke stilen... Jeg er veldig lei den minimalistiske greia...

Men jeg er misliker seksjoner så sterkt at jeg vurderer med omhu hvordan jeg skal plassere bokhyllene mine så stuen ikke får preg av å ha en seksjon i seg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er dyr eller ikke avhenger av kvaliteten. Du får jo både dyrere og billigere seksjoner enn dette, og som oftest får man hva man betaler for (ihvertfall i butikker som Skeidar, Bohus o.l)

Dersom kvaliteten er ok, og du liker den så godt at du vil betale prisen den koster, da er den vel verd det da? ;)

Forresten ikke noen fan av seksjoner jeg heller, ikke hjemme hos meg selv ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er fin jeg.Vi skal kjøpe den på nyåret.Vi falt for den begge to når vi var på Skeidar for noen måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er jo at dere liker den.

Jeg likte den ikke. Synes det var rart med skuffene på midten - hadde villet hatt de nedersrt. Synes heller ikke dørene var fine - tror det har mest med fargen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingenting i mot seksjoner, denne seksjonen var ikke min stil, men hvis jeg hadde falt for denne hadde jeg sikkert betalt 11000 for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Synes ikke den er stygg, men jeg synes det var uforholdsmessig dyrt for en så enkel konstruksjon. Dra og sjekk om du ikke kan finne noe lignende på IKEA for et par tusenlapper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...