Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor eller av hva hun er utbrent ???? Soling/graving i jord/shopping eller å ta elsykkel eller bil til negledamen hver 14 dag ? Alt det er jo terapi ikke jobb !! Ja ang unger så er vi vel alle glad hun ikke har det ? Tenk for en oppvekst ned en sånn vinglete enten manisk eller deppa mor . Ja lurer på hvor mange ganger «mi « hører her i Spania hvor vi bor i løpet av døgnet/ uken . Og lurer på ansiktsuttrykkene hennes når hun leser her inne …

Sharp75! skrev (16 timer siden):

Og fikse negler 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utbrent er et omfattende begrep og det er ikke sånn at man kun blir utbrent av stress på jobben.

Jeg opplever henne som veldig usikker og stresset i det meste hun gjør. Om hun aldri klarer å finne roen i det hun gjør eller det livet hun har så kan jeg fort se for meg at det setter spor som gir utslag i kronisk stress og det som ofte omtales som utbrent. Når hun i tillegg ikke har kontroll på økonomien og må flytte på noen få dagers varsel så må det være ganske åpenbart at hun har uro og stress i hverdagen.

Det selv om hun ikke ser ut til å gjøre et eneste stykke ærlig arbeid.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (20 timer siden):

Følgere er lett å kjøpe.

Jeg tror egentlig ikke at de er kjøpt, hun har en reel med 71 mill views nå. Det genererer MANGE nye følgere. Jeg har hatt noen reels med over 1 million visninger og disse har generert mellom 3000-7000 nye følgere pr reel. Så jeg er ikke overrasket over denne boosten hun har fått i det siste. Så er jo spørsmålet hvor lenge de henger med da hvis innholdet som lages etter dette ikke er like bra. Da mister man jo følgere igjen. Engasjementet på Instagram er blitt vel så viktig nå for å nå ut og ha god rekkevidde. Dess mer kjøpte følgere enn har, dess mindre engasjement får du på hver post, rekkevidden din blir dårligere og Instagram pusher ikke innholdet ditt ut til nye følgere.  Jeg forsvarer henne ikke for jeg synes dama er en jojo, MEN jeg tror hun har vokst organisk. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for en eviglang rant for å unnskylde at hun har spist pannekaker med nutella!!  :ordlos: Nå har det tippa helt over tror jeg. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (2 minutter siden):

Hjelpe meg for en eviglang rant for å unnskylde at hun har spist pannekaker med nutella!!  :ordlos: Nå har det tippa helt over tror jeg. 

Det er det jo ingen tvil om ! Men viktig for disse influenserne og unnskylde hvorfor de gjør eller spiser ting de har lyst på osv . Enten har de fått mensen (veldig viktig og fortelle når de får mensen ) ellers et det en eller annen grunn . Akkurat som de må forklare oss hvorfor de spiser ting . De siste dagene har flere influensere fått mensen (kunne ikke brydd meg mindre ) men det skal vi vite ! Mensen og diagnoser er viktig å fortelle om 🤦🏼‍♀️ At ikke Belinda blir flau av å legge ut samme dag på morgen bilde av en sjokolade (jeg bryr meg ikke om den sjokoladen for jeg er avvent ! ) på kveld : Jeg har spist pannekake med sjokolade ! ( fordi jeg ikke har viljestyrke ) fordi jeg feirer nye følgere . 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (8 timer siden):

Utbrent er et omfattende begrep og det er ikke sånn at man kun blir utbrent av stress på jobben.

Jeg opplever henne som veldig usikker og stresset i det meste hun gjør. Om hun aldri klarer å finne roen i det hun gjør eller det livet hun har så kan jeg fort se for meg at det setter spor som gir utslag i kronisk stress og det som ofte omtales som utbrent. Når hun i tillegg ikke har kontroll på økonomien og må flytte på noen få dagers varsel så må det være ganske åpenbart at hun har uro og stress i hverdagen.

Det selv om hun ikke ser ut til å gjøre et eneste stykke ærlig arbeid.

Bare for å pirke: "Verdens helseorganisasjon definerer utbrenthet som et syndrom som er et resultat av kronisk stress på arbeidsplassen som ikke har blitt håndtert på en vellykket måte" (NHI). 

Å leve av sosiale medier må være grusomt for psyken, spesielt når du i utgangspunktet er sårbar eller har en diagnose.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez
MissCoverdale skrev (35 minutter siden):

Bare for å pirke: "Verdens helseorganisasjon definerer utbrenthet som et syndrom som er et resultat av kronisk stress på arbeidsplassen som ikke har blitt håndtert på en vellykket måte" (NHI). 

Å leve av sosiale medier må være grusomt for psyken, spesielt når du i utgangspunktet er sårbar eller har en diagnose.

Tenker det er trist at det kan virke som T penger da skal bety så mye for henne. Hun hadde kanskje hatt det bedre uten å dele alt på some, med det stresset dette livet medfører. Man må alltid komme opp med noe nytt, og dette har jo hun virkelig prøvd, uten hell. Hun innrømte jo det for noen kvelder siden, at hun ikke helt visste hva hun skulle dele. Ser man på Funkygine så har hun en grunnmur av verdier og holdninger omkring livsstil som gir et innhold som er gjennomtenkt, som er laget med utgangspunkt i kompetanse. Det vil ikke bli sånn at Funkygine plutselig en dag spør følgerne om hva hun egentlig skal dele på some. Belinda har nok laget en plan for å komme opp og frem, men det skjer liksom aldri. Hun har garantert noen lojale følgere, men kanskje ikke i det antallet hun selv ønsket. Jeg begynner å bikke mot å syns litt synd i henne. Føler kanskje at hun streber etter lykke, men at hun ikke helt får det til. Hun vil være et eller annet, som hun må endre seg for å bli, og bare det kan jo ødelegge en persons selvfølelse alldeles. Måtte hun lande i seg selv, og kanskje erkjenne at det beste for henne er en jobb utenfor some, der hun slipper å lage content for penger. 
Sats på blomster i Spania, det kan hun, og det er et felt der man kanskje opplever troverdighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (8 timer siden):

Joda. Men før dette erkjente de det ikke en gang som en diagnose. Altså de kan ta feil de og.

Og når vi er på nivå med Belinda sine definisjoner og forklaringer så trenger vi stort sett ikke mer enn barnebøkene «Kroppen min». WHO blir å legge lista for høyt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millemosa skrev (19 timer siden):

Nei Belinda, du er ikke utbrent. Du er sliten av å leve livet på en løgn.

• Liker 15
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden , er det mulig å få mere oppheng i organan våre .. Noen burde stoppet denne psyke damen fra å spre så mye sykdomsprat /diagnoser og ting hun har lest på nett/i bøker / fått tilsendt av en venninne osv osv . Dette er ikke normalt !! Og sånne irriterte utbrudd kan hun vel spare følgere for . Hjelpes så mye rart hun har for seg nå …La meg gjette ! Drikker IR Matcha ? Det er vel ingen oppegående folk som bil så gjerne lære å like noe som du synes smaker fjøs 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Snoker45 skrev (5 timer siden):

Nei Belinda, du er ikke utbrent. Du er sliten av å leve livet på en 

Endret av JojoMoyes
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Men i all verden , er det mulig å få mere oppheng i organan våre .. Noen burde stoppet denne psyke damen fra å spre så mye sykdomsprat /diagnoser og ting hun har lest på nett/i bøker / fått tilsendt av en venninne osv osv . Dette er ikke normalt !! Og sånne irriterte utbrudd kan hun vel spare følgere for . Hjelpes så mye rart hun har for seg nå …La meg gjette ! Drikker IR Matcha ? Det er vel ingen oppegående folk som bil så gjerne lære å like noe som du synes smaker fjøs 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Altså: hun får hjelp av psykologer, terapeuter .. og den spanske legen sier hun( den spanske legen var 👎 vel og merke) Etter dagens fortelling , fra  dolokket der hun sikkert har puls i 140, burde hun snu speilet og kanskje innse at all jobb med å fore SoMe med sammensurium om nå skikkelig uhelse osv bare gjør henne enda dårligere.                                                         Ta  deg fri Belinda, legg ned tlf, la mannen jobbe. La deg selv, din familie og alle andre slippe et togkrasj…

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Utbrent er kanskje den nye greia hun tenker tjene penger på? Litt vanskelig å lære andre å manifestere om man ikke kan vise til noe man har manifestert selv (huset for eksempel). Så utbrent kan kanskje gi cash i kassa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Utbrent er kanskje den nye greia hun tenker tjene penger på? Litt vanskelig å lære andre å manifestere om man ikke kan vise til noe man har manifestert selv (huset for eksempel). Så utbrent kan kanskje gi cash i kassa? 

Kan manifestere å bli utbrent da!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (34 minutter siden):

Det er i hvertfall  hennes nye oppheng ! Men når du sier det så var det godt med en pause fra det manifesteringsgnålet 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Unodostrez

Folkens! Gå inn og klikk på annonsekronene til Belinda. Det gir pengekarma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Folkens! Gå inn og klikk på annonsekronene til Belinda. Det gir pengekarma

Hun e faen ikkje helt i lodd ! Trykker ikkje på en link som kan gangne henne . Og ellers er  hun god på selvskryt men dessverre tom på selvinnsikt . Så galskapen fortsetter ….

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Hva fins i hodene til desse som trykker på lenker for å «støtte henne»? Ærlig talt. Idag har hun bygget opp spørsmål og svar, som ender i «anbefaler Haugaard». 

Hvis man ikke lykkes, må man endre retning og finne inntekt en annen plass. Kanskje man til og med må finne en jobb der man gjør noe? Irriterer meg at folk faktisk tenker at det nesten er veldedighet å støtte stakkars Belinda. 

Det går nok veldig veldig dårlig, og hun er desperat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (3 timer siden):

Hva fins i hodene til desse som trykker på lenker for å «støtte henne»? Ærlig talt. Idag har hun bygget opp spørsmål og svar, som ender i «anbefaler Haugaard». 

Hvis man ikke lykkes, må man endre retning og finne inntekt en annen plass. Kanskje man til og med må finne en jobb der man gjør noe? Irriterer meg at folk faktisk tenker at det nesten er veldedighet å støtte stakkars Belinda. 

Det går nok veldig veldig dårlig, og hun er desperat. 

Det er så stakkarslig at jeg har ikke ord

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...