Tonjemor74 Skrevet 9. mars 2023 #601 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Blåttvann skrev (3 timer siden): Altså, har hun ikke tatt alle disse kursene for selvutvikling? Og så har hun fått følelsen etterhvert av at dette bare måtte hun videreformidle til andre? Mener hun har sagt noe sånt, at etter at hun så lyset så har hun fått et slik kall i livet. Vil hun bli tatt seriøst burde hun også utdannet seg seriøst. Akkurat nå er kurset bare et sammendrag at ulike bøker hun har lest, i følge henne selv. Å betale 8000,- for å få hennes versjon av bøkene tror jeg ikke er spesielt givende. Det kan hjelpe noen, men for disse hadde det jo også funket å lese en selvhjelpsbok med disse ordene for 150,-. DETTE! Det er helt utrolig hvis noen faktisk TROR Belinda kommer til å endre livene deres. Hun har virkelig endret seg fra en sjarmerende og søt planteinfluencer til en grisk, selvbeskuende og selvutnevnt ekspert på selvhjelpsverktøy/kurs. Men verst er jo hvor direkte ufin hun er mot de som kommer med saklig kritikk/tilbakemeldinger! Jeg lo HØYT når jeg leste tilsvaret om "da er det ikke for ditt budsjett"!! WTF?! Hun har ikke tatt noen form for utdannelse, hun har lest alle de bøkene, hørt alle de podcastene som ALLE andre selv kan gjøre, og så gjort seg selv til EKSPERT - jeg ler enda! Og mener hennes kurs er da sÅ mye mer verdt enn de skarve 10 000 kr hun vil ha av hver eneste deltager?? (Eller early bird på rett under 8000 kr da, for de som forter seg da - husk "begrenset" plass - verdens dårligste salgstriks..) Samtidig skummelt hvordan hun pusher på å få solgt inn dette skvipet til naive folk som faktisk tror de skal nå sine store drømmer hvis de bare betaler henne 10 000 kr og hører på hennes oppgulp/oppsummering av hva hun har lest i div selvhjelpsbøker. Trist fordi HUN ler hele veien til banken, mens de som lot seg lokke sitter igjen med 10 000 mindre og kanskje et nytt livsmotto eller to.. Det skulle egentlig ikke vært lov, sånn seriøst. Som andre skriver; dette er klin likt 2influencer-kurset" til anne brith, som da var selvutnevnt ekspert på blogging/So Me ogl lovte alle som tok kurest at de skulle få tusenvis av nye følgere og lykkes som infuencere - uavhengig av utgangspunkt. Selv tante Bjørg på 69 som ville skrive om sin trolldeig hobby ville bli stor på instagram hvis de tok kurset hennes.. Endret 9. mars 2023 av Tonjemor74 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 9. mars 2023 #602 Del Skrevet 9. mars 2023 Er jeg den eneste som reagerer på dette utsagnet her? Fra en person som selger svindyre kurs i "hvordan bli angstfri" 🙄 Er da ikke normalt å ha så mye stress/angst for noe så spesifikt om man selv reklamer for å være helt kvitt angst og uro, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 9. mars 2023 #603 Del Skrevet 9. mars 2023 tøttaa skrev (Akkurat nå): Er jeg den eneste som reagerer på dette utsagnet her? Fra en person som selger svindyre kurs i "hvordan bli angstfri" 🙄 Er da ikke normalt å ha så mye stress/angst for noe så spesifikt om man selv reklamer for å være helt kvitt angst og uro, eller? Og å kalle seg selv ufør på grunn av mensen a gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. mars 2023 #604 Del Skrevet 9. mars 2023 tøttaa skrev (1 time siden): Er jeg den eneste som reagerer på dette utsagnet her? Fra en person som selger svindyre kurs i "hvordan bli angstfri" 🙄 Er da ikke normalt å ha så mye stress/angst for noe så spesifikt om man selv reklamer for å være helt kvitt angst og uro, eller? For resten av livet? Antar hun vet man ikke er fruktbar hele livet 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 9. mars 2023 #605 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) AprilLudgate skrev (8 timer siden): La oss ikke bruke begreper som sier noe om noe. Det begrenser oss bare. Strømprisene for eksempel, aldri vært høye. De er bare «utenfor ditt budsjett». Dagens!!! Men fy så ufint svart av Belinda. Hersketeknikk much. Og hun undergraver seg selv ved å si at hun må booke time til proff for å beherske problemet med gravid-angsten. Mannen kan jo ta vasektomi da, evn kan hun sterilisere seg selv også. Kutte eggledere, så er hun trygg 🤪 Endret 9. mars 2023 av Ishwanvile 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 9. mars 2023 #606 Del Skrevet 9. mars 2023 Tenk hvor dum man ville følt seg etter å ha brukt penger på dette mennesket 😂 Er også gøy å se på Sandra Lyng Haugen...som skal opplyse oss om livet. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. mars 2023 #607 Del Skrevet 9. mars 2023 Herregud for et dramatisk menneske. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. mars 2023 #608 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg måtte faktisk se hva hun har lagt ut tidligere. Og da spesielt podcastene og gratisinnholdet hun hintet til i «ikke innenfor ditt budsjett»-posten. Vel. Jeg er ikke imponert. Eller, jo litt. For det som slår meg er at hun har åpenbart lest ganske mange selvhjelpsbøker. Og det legger hun heller ikke skjul på (heller ikke mannen hennes). Og det hun presenterer kan til tider fremstå som noe med hold i. Men samtidig så er hun ekstrem i eksemplene sine. Hun beskriver seg enten som langt nede og så ekstremt langt oppe. Eller det eneste som skulle til var noen få ekstremt enkle grep. For å ta et eksempel så har jeg etterhvert nå forstått det sånn at hun har vært veldig langt nede og blant annet slitt med rusproblemer (ref et intervju på BedreUten på YouTube). Og i første episode av podcasten sin så beskriver hun et liv hvor hun tydeligvis ikke hadde jobb, ikke hadde penger, ikke hadde energi, ingen motivasjon, ingen nære venner og alt hun gjorde var å ikke stå opp så hun kunne legge seg igjen uten å gå ut av huset. Det er godt mulig hun var så langt nede - men samtidig så forteller hun som om dette var i starten på pandemien (eller rett før) og hun hadde truffet (og giftet seg med) nåværende ektemann. Altså knappe tre år siden. Så forteller hun om en forvandling fra det til dagens Belinda og samtidig prøver hun å få «dagens Belinda» til å ha vart lenge. Episoden på podcasten ble publisert i 2021. Altså året etter hun var på bunn. Og i samme podcast episode så sier de at man skal tenke lang sikt. Ikke nå, ikke i morgen, ikke om ett år men om tre år. Sier hun, som da forvandlet seg fra null til 100 på ett år - og skal lære andre om det. Det er det jeg kaller ekstremt. Mye har skjedd på kort tid. Jeg kan ta feil altså, men det var slik det virket å henge sammen. Og noe av det hun kommer med fremstår som fornuftig. Og har hjulpet mange. Men det er mye som er plukket litt fra der, og litt fra her, og så noe med litt personlig vri. Og akkurat dette er skummelt. For hun har jo egentlig lite langtidserfaring der hun er nå. Hun har i følge henne selv forvandlet seg fra 0 til 100 på ekstremt kort tid, og plutselig så skal hun lære andre om dette - mot betaling. Uten garanti. Og totalt uten ansvar. Denne manifesteringen hun har skrevet en del om i det siste ser jeg jo hvor kommer fra. Men det er ikke så mystisk som hun skal ha det til. Det handler egentlig bare om å planlegge. Jeg skriver bare, men vi alle vet at det er ikke alltid bare det. For eksempel hva vil du jobbe med om 3 eller 5 år, og hva må du gjøre for å komme dit. Det er planlegging. Kanskje du må studere noe. Eller flytte. Eller jobbe med noe annet først. Det er dette hun kaller manifestering. Av en eller annen grunn. Eller, grunnen er jo å loppe folk for penger. For hadde noen sagt til meg at de tar 8000 kr for å fortelle meg hva som må til for at jeg skal gjøre noe jeg vil om 3 år så hadde jeg bedt de dra en viss plass (og det hadde ikke tatt de 3 år å komme dit). Men om man heller kaller det manifestering… da kan man ta betalt. Vil du hoppe i fallskjerm på 50 årsdagen din? Steg 1 er å spare penger. Steg 2 er å sjekke hvem som kan tilby dette der du bor. Steg 3 er å booke inn dette. Steg 4 er å møte opp til avtalt tid med pengene. Belinda kaller dette manifestering. Alle som har lært å sykle vet at du svinger dit du har blikket. Så skal du sykle fremover kontrollert må du løfte blikket i stede for å se ned i grøfta. Ser du ned i grøfta er det der du havner. Alle har kjent på dette. Og det er sånn hjernen fungerer ellers og. Det man tenker på, har troen på, identifiserer seg med, omgir seg med etc er ofte bidrag til at en oppnår nettopp det en ønsker. Belinda kaller det manifestering og tar kr 8000 for det. Jeg kaller det sunn fornuft og gir det bort gratis. Eller, jeg kaller det «sykkelprinsippet» og kommer til å gi ut ei bok med en trestegsmodell for å unngå å havne i grøfta. De som vil ha en early-copy av boka kan sende meg en PM. Boka vil da og bli signert. Begrenset opplag. Men skal Belinda selge så må hun jo tilby noe unikt. Og da har de tydeligvis begynt å dra inn kroppens energifelt, spenning i celler og jeg vet ikke hva mannentilbelinda måtte forklare på Instagrammen til frujohansen. Poff så er vi over på noe ekstremt skummelt og virkelig far fetched. Det som startet som gode tips fra andre bøker er nå over på humbug og snakeoil. Problemet er at hun klarer nok å overbevise noen når hun vikler dette inn i gode og etablerte tips som gir fornuft. Og de vil nok forsvare Belinda og kurskostnaden med nebb og klør. Og Belinda kan le hele veien til banken. Som når hun oppriktig bruker eksempelet med at de skulle kjøpe hus, gikk på visning, hadde ikke penger til det men la inn bud allikevel. Og det ordnet seg! Hun trengte bare å «se det for seg». Hadde jeg kjøpt et hus jeg ikke hadde hatt råd til så hadde jeg og virkelig tenkt hardt på hvordan det ville vært å ha råd til det. Jeg tror ikke det hadde løst noe i seg selv, men desperasjonen hadde nok vridd hjernebarken såpass mye at jeg kanskje hadde klart å løse noe. Men det er skummelt å gi folk inntrykk av at dette er ok. Eller at det faktisk virker sånn. For det gjør det jo ikke. Men Belinda tar 8000 kr for å lære deg å tenke det. Uten ansvar. Eller garanti. For får du det fortsatt ikke til og er skuffet? Vel da var det kanskje ikke noe for deg da. Eller kanskje du ikke ville det hardt nok…. Herregud for ett opplegg. 12 1 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 9. mars 2023 #609 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Snublefot62 skrev (38 minutter siden): Jeg måtte faktisk se hva hun har lagt ut tidligere. Og da spesielt podcastene og gratisinnholdet hun hintet til i «ikke innenfor ditt budsjett»-posten. Vel. Jeg er ikke imponert. Eller, jo litt. For det som slår meg er at hun har åpenbart lest ganske mange selvhjelpsbøker. Og det legger hun heller ikke skjul på (heller ikke mannen hennes). Og det hun presenterer kan til tider fremstå som noe med hold i. Men samtidig så er hun ekstrem i eksemplene sine. Hun beskriver seg enten som langt nede og så ekstremt langt oppe. Eller det eneste som skulle til var noen få ekstremt enkle grep. For å ta et eksempel så har jeg etterhvert nå forstått det sånn at hun har vært veldig langt nede og blant annet slitt med rusproblemer (ref et intervju på BedreUten på YouTube). Og i første episode av podcasten sin så beskriver hun et liv hvor hun tydeligvis ikke hadde jobb, ikke hadde penger, ikke hadde energi, ingen motivasjon, ingen nære venner og alt hun gjorde var å ikke stå opp så hun kunne legge seg igjen uten å gå ut av huset. Det er godt mulig hun var så langt nede - men samtidig så forteller hun som om dette var i starten på pandemien (eller rett før) og hun hadde truffet (og giftet seg med) nåværende ektemann. Altså knappe tre år siden. Så forteller hun om en forvandling fra det til dagens Belinda og samtidig prøver hun å få «dagens Belinda» til å ha vart lenge. Episoden på podcasten ble publisert i 2021. Altså året etter hun var på bunn. Og i samme podcast episode så sier de at man skal tenke lang sikt. Ikke nå, ikke i morgen, ikke om ett år men om tre år. Sier hun, som da forvandlet seg fra null til 100 på ett år - og skal lære andre om det. Det er det jeg kaller ekstremt. Mye har skjedd på kort tid. Jeg kan ta feil altså, men det var slik det virket å henge sammen. Og noe av det hun kommer med fremstår som fornuftig. Og har hjulpet mange. Men det er mye som er plukket litt fra der, og litt fra her, og så noe med litt personlig vri. Og akkurat dette er skummelt. For hun har jo egentlig lite langtidserfaring der hun er nå. Hun har i følge henne selv forvandlet seg fra 0 til 100 på ekstremt kort tid, og plutselig så skal hun lære andre om dette - mot betaling. Uten garanti. Og totalt uten ansvar. Denne manifesteringen hun har skrevet en del om i det siste ser jeg jo hvor kommer fra. Men det er ikke så mystisk som hun skal ha det til. Det handler egentlig bare om å planlegge. Jeg skriver bare, men vi alle vet at det er ikke alltid bare det. For eksempel hva vil du jobbe med om 3 eller 5 år, og hva må du gjøre for å komme dit. Det er planlegging. Kanskje du må studere noe. Eller flytte. Eller jobbe med noe annet først. Det er dette hun kaller manifestering. Av en eller annen grunn. Eller, grunnen er jo å loppe folk for penger. For hadde noen sagt til meg at de tar 8000 kr for å fortelle meg hva som må til for at jeg skal gjøre noe jeg vil om 3 år så hadde jeg bedt de dra en viss plass (og det hadde ikke tatt de 3 år å komme dit). Men om man heller kaller det manifestering… da kan man ta betalt. Vil du hoppe i fallskjerm på 50 årsdagen din? Steg 1 er å spare penger. Steg 2 er å sjekke hvem som kan tilby dette der du bor. Steg 3 er å booke inn dette. Steg 4 er å møte opp til avtalt tid med pengene. Belinda kaller dette manifestering. Alle som har lært å sykle vet at du svinger dit du har blikket. Så skal du sykle fremover kontrollert må du løfte blikket i stede for å se ned i grøfta. Ser du ned i grøfta er det der du havner. Alle har kjent på dette. Og det er sånn hjernen fungerer ellers og. Det man tenker på, har troen på, identifiserer seg med, omgir seg med etc er ofte bidrag til at en oppnår nettopp det en ønsker. Belinda kaller det manifestering og tar kr 8000 for det. Jeg kaller det sunn fornuft og gir det bort gratis. Eller, jeg kaller det «sykkelprinsippet» og kommer til å gi ut ei bok med en trestegsmodell for å unngå å havne i grøfta. De som vil ha en early-copy av boka kan sende meg en PM. Boka vil da og bli signert. Begrenset opplag. Men skal Belinda selge så må hun jo tilby noe unikt. Og da har de tydeligvis begynt å dra inn kroppens energifelt, spenning i celler og jeg vet ikke hva mannentilbelinda måtte forklare på Instagrammen til frujohansen. Poff så er vi over på noe ekstremt skummelt og virkelig far fetched. Det som startet som gode tips fra andre bøker er nå over på humbug og snakeoil. Problemet er at hun klarer nok å overbevise noen når hun vikler dette inn i gode og etablerte tips som gir fornuft. Og de vil nok forsvare Belinda og kurskostnaden med nebb og klør. Og Belinda kan le hele veien til banken. Som når hun oppriktig bruker eksempelet med at de skulle kjøpe hus, gikk på visning, hadde ikke penger til det men la inn bud allikevel. Og det ordnet seg! Hun trengte bare å «se det for seg». Hadde jeg kjøpt et hus jeg ikke hadde hatt råd til så hadde jeg og virkelig tenkt hardt på hvordan det ville vært å ha råd til det. Jeg tror ikke det hadde løst noe i seg selv, men desperasjonen hadde nok vridd hjernebarken såpass mye at jeg kanskje hadde klart å løse noe. Men det er skummelt å gi folk inntrykk av at dette er ok. Eller at det faktisk virker sånn. For det gjør det jo ikke. Men Belinda tar 8000 kr for å lære deg å tenke det. Uten ansvar. Eller garanti. For får du det fortsatt ikke til og er skuffet? Vel da var det kanskje ikke noe for deg da. Eller kanskje du ikke ville det hardt nok…. Herregud for ett opplegg. På Jodel står det at de ikke har kjøpt, men leier huset. Huskjøpet ordnet seg ved rent to buy, ikke manifestering. For en dame... Endret 9. mars 2023 av Blåttvann 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 9. mars 2023 #610 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg er bare så utrolig skuffet over Belinda, over hva og hvem hun har blitt. Jeg fulgte henne på Instagram når hun var en søt planteinfluencer, jeg ble inspirert og fulgte ivrig med for å få gode tips og triks. Hun virket klok, jordnær og fin. Det eneste jeg ser nå er en selvskrytende, grisk svindler! Ja, jeg bruker så sterke ord, for hun tar betalt i dyre dommer bare for humbug. Skikkelig skuffa er jeg! 18 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. mars 2023 #611 Del Skrevet 9. mars 2023 Blåttvann skrev (19 minutter siden): På Jodel står det at de ikke har kjøpt, men leier huset. Huskjøpet ordnet seg ved rent to buy, ikke manifestering. For en dame... Hun sa selv på story at firmaet til mannen hadde leid huset (rent to buy) og så skal Belinda og mannen leie det av firmaet til mannen. Dette fordi det var så lett å bli lurt på boligmarkedet i Spania, så hvis de leide et år, rakk de å finne alle skjulte feil og mangler. Og så hun som bondet sånn med eierens datter over deres døde fedre osv, skulle tro det bygget litt tillit... Personlig synes jeg det høres ut som om det er en form for skatteunndragelse som er motivasjonen, for å leie av leietakeren er unødvendig mange ledd, når man har så mange nuller på konto. Fordommene mine er nok litt farget av saken om monsterasmykket, hvor hun kontaktet gullsmeden og ba om å få ett av de fine smykkene hennes. Gratis. Gullsmeden trodde dette var i bytte for reklame i Belindas kanaler, så hun sendte henne et smykk ( verdi 700kr, hvis jeg ikke husker feil). Men da Belinda mottok smykket ba hun gullsmeden sende en kvittering også. Ikke fordi Belinda hadde betalt, men fordi hun ikke ønsket å betale skatt. på 700 kroner... Dette høres ut som ei dame som er glad i snarveier, men lite begeistret for å bidra til fellesskapet. Men nå er det vel det spanske fellesskapet hun skal snylte på, så da er det sikkert greit. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 9. mars 2023 #612 Del Skrevet 9. mars 2023 anna6 skrev (På 4.2.2023 den 8.02): Ja, det mener jeg de fleste har. Men ikke til den nette sum på 70 000 kr uka, i regi av noen som har lest selvhjelpsbøker i 2 år. Det er litt tynt grunnlag. De mener de har made it i livet fordi de kan kjøpe hus til 19 millioner, da har de virkelig misset poenget med det de selv messer om. 70K i uka er jo et ran. Ikke engang en autorisert psykolog eller psykiater ville tatt en så høy pris. Det lukter humbug lang vei. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 9. mars 2023 #613 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Felis skrev (1 time siden): Hun sa selv på story at firmaet til mannen hadde leid huset (rent to buy) og så skal Belinda og mannen leie det av firmaet til mannen. Dette fordi det var så lett å bli lurt på boligmarkedet i Spania, så hvis de leide et år, rakk de å finne alle skjulte feil og mangler. Og så hun som bondet sånn med eierens datter over deres døde fedre osv, skulle tro det bygget litt tillit... Personlig synes jeg det høres ut som om det er en form for skatteunndragelse som er motivasjonen, for å leie av leietakeren er unødvendig mange ledd, når man har så mange nuller på konto. Fordommene mine er nok litt farget av saken om monsterasmykket, hvor hun kontaktet gullsmeden og ba om å få ett av de fine smykkene hennes. Gratis. Gullsmeden trodde dette var i bytte for reklame i Belindas kanaler, så hun sendte henne et smykk ( verdi 700kr, hvis jeg ikke husker feil). Men da Belinda mottok smykket ba hun gullsmeden sende en kvittering også. Ikke fordi Belinda hadde betalt, men fordi hun ikke ønsket å betale skatt. på 700 kroner... Dette høres ut som ei dame som er glad i snarveier, men lite begeistret for å bidra til fellesskapet. Men nå er det vel det spanske fellesskapet hun skal snylte på, så da er det sikkert greit. Og ikke glem at ETTER Vera (gullsmeden) hadde sendt henne smykket - så hadde Belinda "plutselig" designet et klin likt smykke og kalt det eget design. Utrolig ondskapsfullt gjort, og ikke minst ren tyveri. Var stor oppvask om dette på IG, men Belinda nektet og påsto hun hadde hatt denne ideen selv sååååååå lenge. Hvorfor skulle hun liksom da MOTTA et gullsmykke fra en annen designer hvis hun angivelig hadde desinet HELT likt selv i forkant? Bullshit selvsagt. Utrolig utspekulert gjort. I itllegg holdt ikke Belinda avtalen om å reklamere for smykke, da det var spons. (Ikke ren gave). Sikkert fordi hun ville stjele ideen o smykkedesignet. Det var DA jeg forsto hvor utspeuklert hun var. Hvor utrolig slemt gjort det var å stjele en lien gullsmeds idee og gjøre det til eget design og tjene tusenvis av kroner (titusener av kroner). Istedenfor skulle hun vært real og faktisk REKLAMERT for det monsterasmykke og gitt kreditt til den ekte designeren. Hun har vist en ekstrem ond og egoistisk side ved seg selv der. Stjele, lyve og tjene penger på noe andre har jobbet hardt for. ( i tillegg til å unndra seg fra plikten om å skatte på spons) Hadde jeg hatt penger skulle jeg gjerne kjøpt det vakre smykket til Vera. Belinda sitt hadde jeg ikke brukt om jeg fikk betalt for det. Litt som å kjøpeGnucciveske i Tyrkia.. Her er link til den EKTE designeren av det fine monsterasmykke - https://www.instagram.com/vera_simonsen/ Endret 9. mars 2023 av Tonjemor74 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 9. mars 2023 #614 Del Skrevet 9. mars 2023 Den passiv-aggressive tonen er vel typisk når man ønsker å forsterke en «sektkuktur»,; «de som retter kritikk er bare negative troll» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 9. mars 2023 #615 Del Skrevet 9. mars 2023 Scutum skrev (På 2.3.2023 den 14.29): Dette synes jeg er spot on hvordan Belinda til de grader styrer sitt eget narrativ. Først har hun clusterhodepine. Men gir det et forsøk å gjøre en treningsøkt - med noe som BURDE vært markert med reklame. (Som det ikke er. Som det aldri er. Fordi Belinda konsekvent ikke markerer med reklame på snap.) Så vidt meg bekjent, så er clusterhodepine helt grusomt, og de få jeg kjenner som faktisk har diagnosen clusterhodepine sitter med oksygenmaske og harde smertestillende for å kvele noe av det. De er ikke i nærheten av å klare å ta en treningsøkt. Clusterhodepine varer vel ofte også i rykk og napp over mange uker sammenhengende, og ikke i en dag eller to. (Indikasjon på vanlig migrene.) Men dagen etter - da er det migrene plutselig. Jeg kjenner jeg er så lei av å bruke diagnoser og tøffe sykdommer, til å "vise frem" at man plutselig har det bra igjen. Det samme skjedde når hun gjorde den grove reklamen å legge ut at hun var "inne i en depresjon", for å skulle "teste hvordan det ble med REKLAME trening", hvor hun jaggu våknet tilnærmet depresjonsfri dagen etter. Jeg blir helt matt av etikken, eller manko på etikk, i hennes kanaler. Depresjon her - Clusterhodepine der. Snodig hvordan hennes produkter kan kurere det meste altså. Å Herremin, jeg klikker på de som misbruker diagnosen clusterhodepine. Det er en MEGET sjelden sykdom. Jeg kjenner ett menneske med diagnosen, og hun har mellom 10 og 15 anfall i døgnet og står på daglig fentanyl. Hvis anfallene ikke gir seg må hun til legevakt eller nevrologisk avdeling for å få morfin intravenøst. Det er ikke fysisk mulig å trene under et klasehodepineanfall! 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 9. mars 2023 #616 Del Skrevet 9. mars 2023 Hvis vi skreller av « løken rundt» Belinda…. Så er hun utrolige ensom …. Ikke en gang mannen er i samme pakka … Hun har kava rundt etter suksess og anerkjennelse… men hun er bare en ensom ulv i fåreklær….veldig usikker på seg selv….. dama trenger proff hjelp.., disse kursene hennes er hennes siste rop om verdighet…. Men Belinda; folk har gjennomskua deg for lengst; så slapp av , vær deg selv og drit i og kurse andre, prøv heller og hold deg sånn noenlunde i vater selv, og prøv og finn ut i hvilke busker mannen din lusker i 🤓 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 9. mars 2023 #617 Del Skrevet 9. mars 2023 Snublefot62 skrev (På 8.3.2023 den 15.52): Det er to ting i svaret hans som vekker skepsisen min. Det første er «dette er ikke for alle». Og «verktøyene virker bare du er dedikert nok». Så etterpå kan du klage så mye du vil men enten var du ikke dedikert nok eller så var ikke kurset for deg. Perfekt svindel. Det minner meg om et visst LP-kurs. "Du gjør ME. Blir du ikke frisk er det fordi du gjør metoden feil. Da vil du ikke nok". Skremmende. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 9. mars 2023 #618 Del Skrevet 9. mars 2023 Tidstrøyte skrev (12 timer siden): Hvordan klarer hun å presse nærmere 60 ord inn i en setning. Ser hun ikke selv hvor lite profesjonelt kurset fremstår. Litt rart av Belinda å anta at kurset er utenfor noen sitt budsjett bare fordi hun får tilbakemelding på prisen. Jeg synes også kurset er dyrt, ikke fordi det er utenfor mitt budsjett, men fordi innholdet i kurset ikke speiler prisen. Og siden Belinda bruker bil som eksempel. De fleste kjøper ikke en dårlig bil for feks. 600 000 kr, man foretrekker jo en god bil for den prisen. Nettopp. Det er mye penger å betale for å gå på et kurs hos et menneske uten relevant utdanning å vise til. Det er også mye penger å betale uten å vite om de i det hele tatt får noe ut av kurset. Antagelig blir ikke livet forvandlet av å tilbringe et par uker på kurs. Eller, den største forvandlingen vil vel bli å ende opp 7.999kr fattigere… 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. mars 2023 #619 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) Jeg reagerer sterkt når jeg leser om dette kurset hun nå promoterer. Endret 15. juni av Paneera 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 10. mars 2023 #620 Del Skrevet 10. mars 2023 Det er fascinerende å se hvor falsk hun er. Og det kurset hun skal selge. Jeg har ikke ord. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå