Yogaolga Skrevet 5. mars 2023 #541 Del Skrevet 5. mars 2023 Dingeldangel skrev (23 minutter siden): Ser ut som de passer godt inn i kategorien det advares mot her: https://www.idealista.com/en/news/legal-advice-in-spain/2021/09/29/29951-are-you-renting-do-not-forget-to-add-a-clause-forbidding-sublets?amp spesielt med det huset de bor i nå. det blir spennende å se om de faktisk kommer til å kjøpe noen av husene, eller om de bare er ut etter å scamme selgerne så mye som mulig… Så sier hun at de har sikkert har hatt 100 møter med selger alt! …er så sikre på at de ikke blir lurt…. Og de har kjøpt!…Jeg tror ærlig talt hun ikke har greie på hva mannen har gjort/ signert på og de nullene på kontoen hennes er - og ikke + 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 6. mars 2023 #542 Del Skrevet 6. mars 2023 Hvis du har godt økonomi så ikke bruk 20% rabatt kode er du snill! Slik at mi kan kjøpe luksus villa til over 10mil. ser hun ikke selv hvor dumt det er? 🙄 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2023 #543 Del Skrevet 6. mars 2023 Den puta hørtes plagsom ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 6. mars 2023 #544 Del Skrevet 6. mars 2023 **Marshmallow** skrev (1 time siden): Hvis du har godt økonomi så ikke bruk 20% rabatt kode er du snill! Slik at mi kan kjøpe luksus villa til over 10mil. ser hun ikke selv hvor dumt det er? 🙄 Et 100 %idealistisk-kommersielt prosjekt 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 6. mars 2023 #545 Del Skrevet 6. mars 2023 **Marshmallow** skrev (6 timer siden): Hvis du har godt økonomi så ikke bruk 20% rabatt kode er du snill! Slik at mi kan kjøpe luksus villa til over 10mil. ser hun ikke selv hvor dumt det er? 🙄 Hva pokker er det de driver med? Betalt helst gjerne full pris , sier hun i en snap reklame, deretter kan du få betalt viss du tipser noen om puta..?!? De opererer med mange forskjellige mailadresser… De har flere firmaer, men de kan ikke Googles .. Den putefabrikken som hun henviser til at de har i Romania,.. ja den må vi få litt mer fakta om.. Hvor mange firmaer har de egentlig og hvor skatter de? Hvorfor dekker ikke media litt om henne nå som hun er så fremadstormende og lykkes i alt? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 6. mars 2023 #546 Del Skrevet 6. mars 2023 Noen som vet hvorfor hun har meldt seg ut av podcasten? Har inntrykk av at hun melder seg ut så fort det er noe mer å hente en annen plass. Var vel samme greia med snikksnakk? Og har hun "lurt" Isabelle mtp at hun nå skal tjene syke penger på det som gir inntrykk av at er DERES prosjekt? Mye som blir merkelig her. Og jeg er egentlig fan🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 6. mars 2023 #547 Del Skrevet 6. mars 2023 Hvem blar opp 7999kr???? Nå må mediene komme på banen og rote litt i materien…. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 7. mars 2023 #548 Del Skrevet 7. mars 2023 Yogaolga skrev (10 timer siden): Hvem blar opp 7999kr???? Nå må mediene komme på banen og rote litt i materien…. Det er faktisk helt vanvittig at de tar 8000 kroner for et kurs på å bli "Bedre på livet" av en person som ikke har et snev av utdannelse innen verken økonomi ("Jeg synes det er så kjeeeeedelig med regninger og sånn"), psykologi ("Jeg har lest alle de bra selvhjelpsbøkene der ute!") eller sosiologi ("Alle som er uenige er haters! Og jeg kaster ut ordet kognitiv dissonans hele tiden, som om jeg vet hva det betyr!"). Hun tar altså 8k for å lære bort ting hun har lest i bøker andre har skrevet. Bøker alle kan gå på ARK å kjøpe for 249kr, og lese de helt selv. Uten å måtte spe på i lommeboka til en influenser, som har funnet seg et godt businessområde i å lure de som tror at et online-kurs kan hjelpe deg ut av alle slags vanskeligheter, fra spiseforstyrrelser til depresjon, angst og dårlig selvbilde. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 7. mars 2023 #549 Del Skrevet 7. mars 2023 Scutum skrev (21 minutter siden): Det er faktisk helt vanvittig at de tar 8000 kroner for et kurs på å bli "Bedre på livet" av en person som ikke har et snev av utdannelse innen verken økonomi ("Jeg synes det er så kjeeeeedelig med regninger og sånn"), psykologi ("Jeg har lest alle de bra selvhjelpsbøkene der ute!") eller sosiologi ("Alle som er uenige er haters! Og jeg kaster ut ordet kognitiv dissonans hele tiden, som om jeg vet hva det betyr!"). Hun tar altså 8k for å lære bort ting hun har lest i bøker andre har skrevet. Bøker alle kan gå på ARK å kjøpe for 249kr, og lese de helt selv. Uten å måtte spe på i lommeboka til en influenser, som har funnet seg et godt businessområde i å lure de som tror at et online-kurs kan hjelpe deg ut av alle slags vanskeligheter, fra spiseforstyrrelser til depresjon, angst og dårlig selvbilde. En kan til og med låne bøkene gratis på biblioteket! Minner meg litt om kurset til en influencer hvor man kunne bli ''sertifisert influencer'' 🙃 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 7. mars 2023 #550 Del Skrevet 7. mars 2023 Lerke987 skrev (Akkurat nå): En kan til og med låne bøkene gratis på biblioteket! Minner meg litt om kurset til en influencer hvor man kunne bli ''sertifisert influencer'' 🙃 Ja, ikke sant?! Man trenger faktisk ikke bruke en krone på å lese de samme bøkene som har gjort henne til den selvhjelpsguruen hun prøver å fremstille seg selv som. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 7. mars 2023 #551 Del Skrevet 7. mars 2023 Nå har det faktisk offisielt rabla 😶 får aldri til å legge ut screenshot pga størrelse men Ref siste story livet mitt er revolusjonert 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 7. mars 2023 #552 Del Skrevet 7. mars 2023 "Når du har tatt dette kurset, så skal folk stoppe deg på gata og si Oh my gådd, You are new, hva har du gjort? Og da skal du bare... Jeg har tatt det nye onlinekurset til Belinda Jakobsen på nett, det er revlusjonerende" Er ikke alt bygget på ting Belinda har lest i andres bøker? Hvor revolusjonerende får det egentlig blitt? Er det tilførselen av Belindas "feminine energi" som er revolusjonerende? For jeg er ganske sikker på at det også er gjort før... https://www.instagram.com/stories/belindajakobsen/3053170865347983515/ 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 7. mars 2023 #553 Del Skrevet 7. mars 2023 Felis skrev (4 minutter siden): "Når du har tatt dette kurset, så skal folk stoppe deg på gata og si Oh my gådd, You are new, hva har du gjort? Og da skal du bare... Jeg har tatt det nye onlinekurset til Belinda Jakobsen på nett, det er revlusjonerende" Er ikke alt bygget på ting Belinda har lest i andres bøker? Hvor revolusjonerende får det egentlig blitt? Er det tilførselen av Belindas "feminine energi" som er revolusjonerende? For jeg er ganske sikker på at det også er gjort før... https://www.instagram.com/stories/belindajakobsen/3053170865347983515/ Særdeles grandiose tanker om seg selv! 🚩🚩🚩 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 7. mars 2023 #554 Del Skrevet 7. mars 2023 Felis skrev (43 minutter siden): "Når du har tatt dette kurset, så skal folk stoppe deg på gata og si Oh my gådd, You are new, hva har du gjort? Og da skal du bare... Jeg har tatt det nye onlinekurset til Belinda Jakobsen på nett, det er revlusjonerende" Er ikke alt bygget på ting Belinda har lest i andres bøker? Hvor revolusjonerende får det egentlig blitt? Er det tilførselen av Belindas "feminine energi" som er revolusjonerende? For jeg er ganske sikker på at det også er gjort før... https://www.instagram.com/stories/belindajakobsen/3053170865347983515/ Jeg kan ikke forstå at noen tar dette seriøst. Skulle jeg betalt bortimot 10k for å ta et kurs for å revolusjonere livet mitt til de grader at folk stopper meg på gata, så hadde jeg krevd en liste over utdannelse / kurs / akademiske oppnåelser FØR jeg hadde kastet de pengene på personen som påstår de kan revolusjonere livet mitt. Jeg synes ikke jeg overdriver når jeg sier dette begynner å bli Durek tendenser. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 7. mars 2023 #555 Del Skrevet 7. mars 2023 Heldigvis noen som er uenige med henne, men vedkommende blir nå hengt ut og utestengt! Vi burde hatt opprop mot denne galskapen hun bedriver!!! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 7. mars 2023 #556 Del Skrevet 7. mars 2023 Yogaolga skrev (29 minutter siden): Heldigvis noen som er uenige med henne, men vedkommende blir nå hengt ut og utestengt! Vi burde hatt opprop mot denne galskapen hun bedriver!!! Fantastisk hersketeknikk også😑 «Vennen min» 🤢 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 7. mars 2023 #557 Del Skrevet 7. mars 2023 Yogaolga skrev (31 minutter siden): Heldigvis noen som er uenige med henne, men vedkommende blir nå hengt ut og utestengt! Vi burde hatt opprop mot denne galskapen hun bedriver!!! Hun har ikke blokkert meg😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 7. mars 2023 #558 Del Skrevet 7. mars 2023 Trolltunga skrev (13 minutter siden): Hun har ikke blokkert meg😉 Ble det nå da. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 7. mars 2023 #559 Del Skrevet 7. mars 2023 Trolltunga skrev (11 minutter siden): Hun har ikke blokkert meg😉 Nå har jeg sendt noen screens og tatt video av dagens reals og sendt til Vg! Ber dem virkelig om og ta tak i galskapen hennes, firmaer, lovlighet, skatt, penger/ luftslott og det etiske . Håper flere tørr og skrive mot henne offentlig, vi kan da ikke la henne få tro at vi alle sliter og er udugelige uten det fordømte kurset hennes… og Hvordan vil hun hjelpe etterpå liksom??? Nei, f y fader… hun må få seg en virkelighetsoppvekker! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 7. mars 2023 #560 Del Skrevet 7. mars 2023 Yogaolga skrev (Akkurat nå): Nå har jeg sendt noen screens og tatt video av dagens reals og sendt til Vg! Ber dem virkelig om og ta tak i galskapen hennes, firmaer, lovlighet, skatt, penger/ luftslott og det etiske . Håper flere tørr og skrive mot henne offentlig, vi kan da ikke la henne få tro at vi alle sliter og er udugelige uten det fordømte kurset hennes… og Hvordan vil hun hjelpe etterpå liksom??? Nei, f y fader… hun må få seg en virkelighetsoppvekker! Fantastisk du gjør det! Jeg ble blokkert nå, så mistet all tilgang til henne. Men håper virkelig media tar grep. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå