Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Anonym00000000 skrev (3 minutter siden):

Er dette noe du fritt brainstormer om, eller har BJ nevnt dette selv?

Jeg synes det er bra å kunne diskutere influenceres påvirkning og metoder, men det bør være saklig.

Jeg skrev « blir nok» og mye har « blitt til» når vi som følger henne « må» lese mellom linjene… dette er en måte og skape « avhengighet» for følgerne … jeg har før sagt hva jeg mener om hennes metoder/ psykisk personlighet,og  dette er naturligvis slettet,  men selvfølgelig så er det vel ikke riktig av meg og skrive mine antagelser, ser den… 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunga skrev (3 timer siden):

Jeg stoler ikke på en selvhjelpscoach som klikker i vinkel på insta-stories og kaller folk idioter. Der sprakk den rolige og sindige fasaden og merkevaren. 

Den ranten var uten tvil personlig. Her brukte hun en annen sin historie for å klikke over noe hun egentlig går og føler på selv. Handler ikke det litt om det hun beskylder alle andre for? 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på en sak. Er det sikkert at de har kjøpt for 19 mill - det kan jo fint være at de har inngått en form for avtale med eieren om at de sammen lager en business av dette her der de er partene og må dele på profitten? SPESIELT siden det er mannen som har fixet dette her. 

Kjøper ikke premissene rett og slett. 

Camilla Pilh reiser jo på slike turer, som sikkert koster ca det samme eller litt mer. Der ER det jo luksus med skikkelig opplegg med leger og alt. De som kan betale 75 000,- for en uke er jo også de samme som er vant til en vis standard. Nytter ikke med levende musikk med et keyboard i bakgården og selvhjelp med litt åttatt da. 

Boken de skrev på norsk kom jo som et resultat av at nordmenn flest er så dårlige til å lese engelsk, at de MÅTTE lage en oversettelse med litt forenklinger. Eneboligen i Kristiansand ble også kjøpt uten at finansieringen var på plass før etter overtakelse mm. 

Det er så shady hele opplegget.  

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion
Klementine skrev (7 minutter siden):

Tenkte på en sak. Er det sikkert at de har kjøpt for 19 mill - det kan jo fint være at de har inngått en form for avtale med eieren om at de sammen lager en business av dette her der de er partene og må dele på profitten? SPESIELT siden det er mannen som har fixet dette her. 

Kjøper ikke premissene rett og slett. 

Camilla Pilh reiser jo på slike turer, som sikkert koster ca det samme eller litt mer. Der ER det jo luksus med skikkelig opplegg med leger og alt. De som kan betale 75 000,- for en uke er jo også de samme som er vant til en vis standard. Nytter ikke med levende musikk med et keyboard i bakgården og selvhjelp med litt åttatt da. 

Boken de skrev på norsk kom jo som et resultat av at nordmenn flest er så dårlige til å lese engelsk, at de MÅTTE lage en oversettelse med litt forenklinger. Eneboligen i Kristiansand ble også kjøpt uten at finansieringen var på plass før etter overtakelse mm. 

Det er så shady hele opplegget.  

De har sikkert presentert kurs-planen for banken: "Se her, om 10 mennesker er dumme nok til å betale oss 75.000kr hver for et kurs, så har vi fort nesten 1 million bare på én uke!"

Huskjøpet er nok helt avhengig av at de får scammet flest mulig, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (4 timer siden):

Hennes nye partner blir nok @marikrogshus 

Og hun har faktisk bachelor i ernæring… men med så mye bilder på IG blir dette slankehysteri

Så med B sitt opplegg med seg selv og innleide spesialister så er det håp for både mental og fysisk bedring til den nette pris av 70 lapper 

Bildene er fra kontoen til Marikrogshus

25CB3962-F2A7-4E47-AE73-886494D100AB.jpeg

AF415345-E4A9-4A24-9AB6-8499DBFB37B9.jpeg

B2C021E6-04F0-4DB9-96CF-FED60AFFD521.jpeg

Mari Kroghus har ikke akkurat noe godt rykte innen treningsbransjen. Hun baserer seg på quick fix- opplegg og massiv eksponering av før og etter-bilder. Dette er forøvrig et godt salgstriks da vi mennesker gjerne streber etter raske resultater. Tipper du har rett i at de skal samarbeide! Har vært stille rundt Mari en stund nå, så de har vel pønsket ut en quick-fix uke hos Belinda sammen 😬

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minombre skrev (56 minutter siden):

Mari Kroghus har ikke akkurat noe godt rykte innen treningsbransjen. Hun baserer seg på quick fix- opplegg og massiv eksponering av før og etter-bilder. Dette er forøvrig et godt salgstriks da vi mennesker gjerne streber etter raske resultater. Tipper du har rett i at de skal samarbeide! Har vært stille rundt Mari en stund nå, så de har vel pønsket ut en quick-fix uke hos Belinda sammen 😬

Takk! Hvis noen gidder lese utdrag fra BJ blogg på Nouw , så ser jeg ei som er sjalu på andre, kroppsfiksert, usikker osv ( der er vi mange) og slik er hun fortsatt 10-15år etterpå. Hun har samarbeidet med flere  og nå lagt  mange av disse av disse bak seg. 
Hun vil være best! Hun skal « leie» inn de hun har hatt brukt for i sin reise, nå er hun sjef over dem, sin mann og endelig over seg selv

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet ut quick-fix med en diett fra hun over her. Og jeg følte jeg fylte kroppen med fett😅🙈 det var ikke noe for meg. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

…. Sier hun etter fredagen pinlige tordentale…. 

Klippet fra dagens innlegg på BJ IG konto

4F7EEF01-575B-4EBB-8EC9-0BC804C1EDDC.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belindas nyeste instapost: Snakker om at hun er glad for at hun har verktøy til å takle hat og at hun har erfart at det lureste er «å gå inn å reflektere fremfor å gå ut å angripe!» Altså det stikk motsatte av hva hun gjorde for et par dager siden da hun var fly forbanna på CBE sine vegne 😄 

Hun har også, i følge seg selv, hatt en 24-timers influensa. Det visste jeg ikke gikk an… 

Om man skal selge selvhjelpsbøker og kurs er det kanskje lurt å etterleve det man skal lære bort selv. Særlig utad! Jeg sier ikke at alle gjør det hele tiden altså, man kan være en god lege, PT osv uten å etterleve alt 100 % hele tiden, men jeg syns ikke det er veldig lenge siden hun snakket om at hun var deprimert i et par dager, hadde nylig en skikkelig rant på insta osv. Føler at hun misbruker tilstanden deprimert til tider. Jeg betviler ikke at hun har vært deprimert, men det er normalt å ha dager med nedstemthet uten at man er deprimert for det. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (7 minutter siden):

…. Sier hun etter fredagen pinlige tordentale…. 

Klippet fra dagens innlegg på BJ IG konto

4F7EEF01-575B-4EBB-8EC9-0BC804C1EDDC.jpeg

Haha, skrev akkurat om kommentar om det samme 😄 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (12 minutter siden):

Haha, skrev akkurat om kommentar om det samme 😄 

👏😀 to sjeler og samme tanke 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

👏👏👏 Da har hun vært 24 timer syk m influensa, sammen med venner og Gud vet i helga , ja og ikke vært på SoMe… men hun har vaska klær!! Mye klær, for strømmen er så dyr.. og hun har begynt m vaskemiddel reklame  🧼🧺👏👏👏

ja, og huset har de jo ikke kjøpt ennå… men det er så og si i boks… mer info kommer vist  når barna har valgt ut soverom 🏦

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er god på planter. Håper hun tar opp planteinteressen igjen :) Det var utrolig gøy å følge med da. Nå er det så mye prat mens hun sminker seg... boring!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (21 minutter siden):

Hun er god på planter. Håper hun tar opp planteinteressen igjen :) Det var utrolig gøy å følge med da. Nå er det så mye prat mens hun sminker seg... boring!

Enig! Jeg fulgte med mye da hun drev med planter, nå har jeg avfulgt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fulgte henne også da hun drev med planter. Det var koselig, selv om hun kom med mye feilinfo og prøvde å fremstå mer kunnskapsrik enn hun egentlig var.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkedilla45 skrev (1 minutt siden):

Hørte jeg riktig nå? Har de kjøpt det huset de bor i nå også?

Jepp, du hørte riktig, brukes til utleie og events bl.a. Så her kan de jo skrive av ting..... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...