Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

AprilLudgate skrev (12 timer siden):

Må være det.

Herregud så smakløst.

Måten hun kommenterte på der om hun sikter til det var ikke å «overøse med kjærlighet».

Det var nedlatende og smålige hersketeknikker. Sykeliggjøring. 

Ja, tenkte jeg måtte forhøre meg om det virkelig var det hun siktet til, for i likhet med deg kan jeg ikke se hennes oppførsel som "kjærlig" i det hele tatt. Makan til dramakjærring, også drar hun det opp igjen og setter seg selv pent og pyntelig i offerrollen, for endte gang. Selvinnsikt er det lite av 🤦‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GreenHarmony skrev (33 minutter siden):

Ja, tenkte jeg måtte forhøre meg om det virkelig var det hun siktet til, for i likhet med deg kan jeg ikke se hennes oppførsel som "kjærlig" i det hele tatt. Makan til dramakjærring, også drar hun det opp igjen og setter seg selv pent og pyntelig i offerrollen, for endte gang. Selvinnsikt er det lite av 🤦‍♀️

https://www.dagbladet.no/kjendis/far-smykkekritikk---foler-meg-brukt/75140466

Denne er fra januar, og hun sitter nå og snakker om 1 år siden?

Djises så smakløst. 

Simonsen har aldri sagt noe nedsettende i offentlighet eller på som egen IG, jeg fulgte hele opplegget.

Hun var derimot ærlig om SIN opplevelse av prosessen, og når Belinda Jacobsen helt riktig satt med VS sitt monsterasmykke flere ganger inkludert i reklameposten for sin egen kolleksjon er det ikke så rart veldig mange ser det samme.

Belinda Jacobsen - om du leser her inne:

Personen gav deg aldri hatefulle eller kritiske kommentarer som person.

Det som ble omtalt var det man kaller for:

DÅRLIG FORRETNINGSSKIKK

OK? Dårlig forretningsskikk er ikke å hate noen, trashe noen, spre usanne påstander og sladder.

Det handler om at man som profesjonell aktør velger å benytte seg av uetiske metoder - som dette var - så henviser man til hverandre i henseende av forretningsidé.

Kritikken kom ikke fordi du hadde en liknende forretningsidé, men at du brukte en ANNENS VAREMERKE OG PRODUKT i kommersiell sammenheng. Den kommersielle sammenhengen var ikke vedkommendes produkt, og du ba aldri om lov. Du tagget ikke personen, gav ingen opplysning om at smykket du var ikke var ditt design.

SÅ har du the fucking audacity til å klappe henne nedlatende på hodet etterpå.

Herregud ass. Greit det ble flaut og man skled i salaten, men ikke bad i den jækla sure eimen av thousand Island etterpå og attpåtil stup uti ett år etterpå.

Salaten stinker, OK? 🤷‍♀️ Pælm den i søpla og gå videre.

• Liker 13
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel

Omfg, nå er hun igjen ute og krediterer seg selv for at de plastikktøflene ble store i Norge!!!! Eg orkar ikkje 🙄🤦🏼‍♀️ For det er ingen andre som blir påvirket av utenlandske influenser, vi venter alle på at plantedama som ikke driver med planter lenger, skal fortelle oss hva som skal bli «stort» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke annet enn sminke, kropp, puter, ego, mi « dresserte» mann,, lykke, gneldrete hunder, hårstyling, « sånn skal man leve» og stive brystvorter over suppekokingen hennes 🙀 også dette teite utsagne på bilde, herrigud 🤢5BEEAA4C-CFC6-490B-BBE3-E7EA961BBF14.thumb.jpeg.01465ef652eea85e80569b7dbe8a5021.jpegHa det Belinda 👎

Endret av Yogaolga
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel
Yogaolga skrev (12 minutter siden):

Fra Norges største ( 20. november) til Norges første planteinfluencer…. Jaja 

58DE897C-0D34-4875-8BE4-AAF7DEA02F74.jpeg

Mer som, den første planteinfluenseren som gikk «all in» for å kapitalisere på brukerne sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogaolga skrev (7 timer siden):

Fra Norges største ( 20. november) til Norges første planteinfluencer…. Jaja 

58DE897C-0D34-4875-8BE4-AAF7DEA02F74.jpeg

Dama er faktisk ikke spesielt flink med planter!
Hun hadde en flott Monstera i Norge, ja, men bortsett fra det sier hun mye rart om planter og plantestell.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor melder man fra om denne galskapen hennes? De som er veldig psykisk syke trenger skikkelig hjelp, de har ikke kapasitet til og tenke kosthold og trening… da hadde verden vært sykdomsfri …. Og hun hadde også vært « frisk». Hun MÅ sette seg i offerrollen atter igjen ang broren 

Og sminkereklame og traumer er en flott palett… stopp den dama 🙀

0E3D4B38-D062-4E57-A4BE-11DE86AEC350.jpeg

2CB27D0A-7304-4F76-9651-316721D50DF4.jpeg

03B02503-910A-4652-A74E-808487D81CD7.jpeg

Endret av Yogaolga
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en fascinerende/skremmende/imponerende mix av mental helse og reklame for sminkeprodukter! :dåne:

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel

Alltid disse «magiske» løsningene som skal fikse alt. Men hun er jo ikke kommet lenger enn hun var for noen år siden, og hun holder på med samme kjendisselvhjelpsopplegget som alle andre… 

og ja, den miksen av å snakke om noe alvorlig, samtidig som man slenger ut anonnselenker…. Er det egentlig lov? I det minste veldig suspekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (1 time siden):

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Mine innlegg er slettet, og kanskje et par til, men andre får stå…. Jaja, sier ikke noe mer jeg ;) 😊

Endret av Tiara07
La til noe.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun passer på og legge all klaging på snap og reels, glansbildet legges på Insta. Andre influencere er såpass at de kan ta i mot ris, ros og spørsmål åpent uten og henge ut folk offentlig 

Er spørsmålet under greitt og stille?

45D49A8F-EB48-4877-81B9-967C1FAC59C3.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (21 minutter siden):

Hun passer på og legge all klaging på snap og reels, glansbildet legges på Insta. Andre influencere er såpass at de kan ta i mot ris, ros og spørsmål åpent uten og henge ut folk offentlig 

Er spørsmålet under greitt og stille?

45D49A8F-EB48-4877-81B9-967C1FAC59C3.jpeg

Ja. Sa ikke hun tidligere at hun hadde vært frisk lenge? Og i dag sa hun at hun lå 1 uke i sommer på mørkt rom pga depresjon? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (21 minutter siden):

Ja. Sa ikke hun tidligere at hun hadde vært frisk lenge? Og i dag sa hun at hun lå 1 uke i sommer på mørkt rom pga depresjon? 

Hun er meget ustabil, spør du meg.  Problemene er jo de samma som hun har blogga om de siste 10 -15 åra..

Hvorfor ikke starte «B» minutt for minutt ? Eller få seg proff hjelp? 🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her ble venninna mi blokkert for dette spørsmålet!!!

Nei denne dama er nå sletta for godt, så utspekulert  og beregnende med og få ut all elendighet på snap og reels og blokkerer og sletter alt som « går»  mot henne, men skryt/ glansbild ligger og bader på Insta med 1000- vis av fornøyde følgerne/ kunder 🤮Større ego skal man lete lenge etter.

Hva kommer ut fra « juleluken» hennes i dag da.. traumer/ sminke/ reklame?

860100D8-56E7-4A69-98C1-CB3EFEC1D38D.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte da hun sa hun hadde hatt en depresjon som varte i 2 uker;behandling var yoga.. ! Et hån mot de som faktisk lider av depresjon. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (10 timer siden):

Sjekk ut debattinnlegg i Adresseavisen skrevet av Lisa Tønne! Ingen tvil om hvem hun hinter til😂

Og den stemte 110% 🤭

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...