Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

V i skrev (20 minutter siden):

Ianco sa tidligere at de første skulle trolig flytte inn allerede før jul… har ingen tro på det….

Det tror ikke jeg heller,hun sier de ikke hadde penger til å installere vannfilter på begge kjøkkene da de flytta til det huset de leier nå men at det sku gjøres i dag,syns det høres rart ut at de da har råd til å kjøpe dette huset i høst+prosjektet i økolandsbyen

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velinda skrev (På 26.8.2024 den 18.28):

Det tror ikke jeg heller,hun sier de ikke hadde penger til å installere vannfilter på begge kjøkkene da de flytta til det huset de leier nå men at det sku gjøres i dag,syns det høres rart ut at de da har råd til å kjøpe dette huset i høst+prosjektet i økolandsbyen

Det blir vel de som invester penger i  prosjektet  deres som finansiere huset deres da… ellers blir vel luftslott bygd på monopolpenger IMG_0387.thumb.png.7560db677b1a7a93630e94c80a18a021.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påhanigjen
Yogaolga skrev (4 timer siden):

Det blir vel de som invester penger i  prosjektet  deres som finansiere huset deres da… ellers blir vel luftslott bygd på monopolpenger IMG_0387.thumb.png.7560db677b1a7a93630e94c80a18a021.png

Er dette noe Belinda har lagt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påhanigjen

Belinda er vel den eneste som har sagt rett ut hvordan influensere har har hatt samarbeid med produkter og gitt f bare de får lønn!  Det står det respekt av! Husker Isabel Raad som ble etterspurt om hva hun gikk god for med sine samarbeid, ingen kommentar…da hun skulle flytte hadde hun poser full av produkter hun skulke selge, gi til venner som hun ikke ante hva var …jeg spyr! Joda jeg sa ifra, men da dikk man jo hele forsvaret til Isabel etter seg!

Endret av Påhanigjen
..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påhanigjen skrev (3 timer siden):

Er dette noe Belinda har lagt ut?

Ligger på IG Belindasbluezone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (På 25.8.2024 den 15.29):

Tar mye heller en mummikopp,de til 499 var veldig kjerring etter min smak

De koppene er jo og en type etterligning av ByLien bare at hun har byttet skriften inni koppen med blomster som forsvinner etter vask i oppvaskmaskin. Klage litt på disse og tilbakemelding er at de må vaskes får hånd. GRATULERER MED DAGEN!!! Fy flate. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kaller hun trykket i koppene sine for håndmalt. Sikkert for å skille seg ut fra andre kopper, men glemmer at bak enhver tegning og koppedesign som har trykk sitter det en som har tegnet det. Billig eller dyr. At det er en kristiansander som har tegnet det betyr ikke at det er håndmalt. Det er et trykk. Ikke mer spesielt enn andre. de som faktisk har håndmalte kommer er det jo malt rett på koppen og er en helt annen kvalitet. Hennes trykk ser veldig dårlig ut, dårlig oppløsning. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Klump skrev (På 7.9.2024 den 12.43):

Hvilket firma er det som skal legges ned, ref snap? 

….er det hun selv som har lagt seg selv ned?….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (4 timer siden):

….er det hun selv som har lagt seg selv ned?….

Neida, sikkert gått konk, men «legge ned fordi det virker som en god avgjørelse», høres bedre ut

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (På 16.9.2024 den 20.15):

Neida, sikkert gått konk, men «legge ned fordi det virker som en god avgjørelse», høres bedre ut

… hmm… den eco landsbydrømmen da?…

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (38 minutter siden):

Det forblir vel en drøm😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (17 timer siden):

Hmm…ikke så mange dagene siden jeg mener hun la ut at de skulle ha møte med interesserte? (Eller roter jeg sammen med noen andre, tror ikke det….)

Ikke at jeg har så tiltro til at det er reelt for det, altså.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrea59 skrev (5 timer siden):

Hmm…ikke så mange dagene siden jeg mener hun la ut at de skulle ha møte med interesserte? (Eller roter jeg sammen med noen andre, tror ikke det….)

Ikke at jeg har så tiltro til at det er reelt for det, altså.

… og Belinda som ikke orket så mye.. så da skjønner jeg .. 🙈  tror hele greia går den veien høns sparker… de eiere jo ikke nåla i veggen, de er avhengige av maaange investorer til dette eco landsby drømmeprosjektet sitt 🙈 Hurra meg rundt, det er lillelørdag 😉

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

… har hun startet med å spa ut tomter og lage grunnmurer siden hu er borte fra Snap? 🏦🏦🏦

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært i Italia og besøkt moren sin. Syns det er koselig det forholdet de har sammen ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er så spent på hvordan hun skal bortforklare at det ikke blir noe av øko-landsbyen:-) For det kan det umulig bli. Og jeg er spent på om noen allerede har betalt inn depositum...

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at hun tok lang pause fra Snap, håper hun fortsetter med det

overbevist om at det er noe av grunnen til den langvarige dårlige formen hennes 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (4 timer siden):

Sikkert bra for hennes egen psyke ja. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (På 28.9.2024 den 23.10):

..sikkert mer enn bare « overtid» på Snap.. de skal leie ut gratis en leilighet MOT at noen passer hundene… flott gjort det… men står det dårlig til økonomisk? er hun desperat etter å få en « hushjelp» hun kan klamre seg fast i?….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...