tuppa Skrevet 12. august #2041 Del Skrevet 12. august Armarillo skrev (1 minutt siden): Ser det er mange som skriver at det er horribelt at hun utleverer familiemedlem på den måten hun gjorde. Tror dere virkelig ikke at hun har fått samtykke til dette? Det er veldig lite trolig at broren og familien ikke har samtykket til det i forkant. 😅 Selvfølgelig har hun fått samtykke fra sin bror, men det er allikevel under en hver kritikk å dele så inngående om hans handlinger og adferd når han er syk. Hun brukte ganske sterke karakteristikker om hvordan hun oppfattet han da han var dårlig, og mye av det hun delte syns jeg ikke hørte hjemme i det offentlige.. De kommer fra en liten bygd på sørlandet hvor alle kjenner alle. Tenk at «alle» nå vet så personlige og sårbare detaljer om hennes bror. Og resten av følgerne hennes i hele landet. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 12. august #2042 Del Skrevet 12. august tuppa skrev (7 minutter siden): Selvfølgelig har hun fått samtykke fra sin bror, men det er allikevel under en hver kritikk å dele så inngående om hans handlinger og adferd når han er syk. Hun brukte ganske sterke karakteristikker om hvordan hun oppfattet han da han var dårlig, og mye av det hun delte syns jeg ikke hørte hjemme i det offentlige.. De kommer fra en liten bygd på sørlandet hvor alle kjenner alle. Tenk at «alle» nå vet så personlige og sårbare detaljer om hennes bror. Og resten av følgerne hennes i hele landet. Bygd og bygd, det er en by med rett over 10.000 innbyggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 12. august #2043 Del Skrevet 12. august Angel75 skrev (9 minutter siden): Bygd og bygd, det er en by med rett over 10.000 innbyggere. Semantics. Lyngdal er en liten plass, så poenget står. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 13. august #2044 Del Skrevet 13. august tuppa skrev (20 timer siden): Selvfølgelig har hun fått samtykke fra sin bror, men det er allikevel under en hver kritikk å dele så inngående om hans handlinger og adferd når han er syk. Hun brukte ganske sterke karakteristikker om hvordan hun oppfattet han da han var dårlig, og mye av det hun delte syns jeg ikke hørte hjemme i det offentlige.. De kommer fra en liten bygd på sørlandet hvor alle kjenner alle. Tenk at «alle» nå vet så personlige og sårbare detaljer om hennes bror. Og resten av følgerne hennes i hele landet. Jo, det er nå så. Men samtykke er samtykke, og de har garantert snakka om hva hun får utlevere og ikke. Så jeg syns ikke kritikken er berettiget, hvertfall ikke sånn det skrives her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 13. august #2045 Del Skrevet 13. august Armarillo skrev (12 timer siden): Jo, det er nå så. Men samtykke er samtykke, og de har garantert snakka om hva hun får utlevere og ikke. Så jeg syns ikke kritikken er berettiget, hvertfall ikke sånn det skrives her. Hørte du hva hun fortalte om broren sin?? Og du tenker at et samtykke fra han er uproblematisk? 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 14. august #2046 Del Skrevet 14. august Vintermåne skrev (21 timer siden): Hørte du hva hun fortalte om broren sin?? Og du tenker at et samtykke fra han er uproblematisk? Ja, jeg hørte det jeg gadd å høre hvertfall. Og hadde det blitt sagt om noen uvitende så hadde det vært helt horribelt. Men, det foreligger samtykke, og da har ikke noen noe de skulle sagt faktisk. Enig med kommentar over her; han er vel bare glad han blir kvitt gjelda! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. august #2047 Del Skrevet 14. august Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rivjernet Skrevet 14. august #2048 Del Skrevet 14. august Vintermåne skrev (23 timer siden): Hørte du hva hun fortalte om broren sin?? Og du tenker at et samtykke fra han er uproblematisk? Er han umyndiggjort ? Dette ble gjort for å håve inn penger til han. Så kan man syns det man vil om hvorvidt det var etisk eller ei, men dette var en kynisk handling for å hjelpe han på beina igjen økonomisk. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. august #2049 Del Skrevet 21. august Trodde hun hadde clusterhodepine? 🤪 I dag sier hun at hun har stresshodepine og migrene. Nå har hun hatt migrene, men migrenemedisin virker ikke. Da er det ikke migrene. Jeg har migrene. Det eneste som hjelper litt, er migrenemedisin, jeg bruker imigran nesepray i det neseboret på den siden migrenen sitter. Man må ta det i begynnelsen av anfallet. Paracet eller ibux har null virkning. Ikke massasje heller. 🙈 Vel, vel… videre i dagens lange merkelige snapstory, er mannen til Belinda plutselig innom og tilfeldigvis kverner kaffebønner og overrasker konen med kaffe i en spesiell kopp, som han viser undersiden på. Jeg har speilvendt bildet, og dette er ren reklame av koppene hun har designet. Som forøvrig man kan forhåndsbestille til den nette sum av 499kr for en kopp!! https://sognehome.no/product/sogne-krus-belinda-sommer-edition/ Skjønner at det haster å få kjøpt seg et sted å bo. Håper ingen kjøper de overprisede koppene. Fine ja, men det er ikke akkurat porselen fra Wedgwood. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 21. august #2050 Del Skrevet 21. august 499 kr 😱😱 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. august #2051 Del Skrevet 21. august loffen skrev (34 minutter siden): Trodde hun hadde clusterhodepine? 🤪 I dag sier hun at hun har stresshodepine og migrene. Nå har hun hatt migrene, men migrenemedisin virker ikke. Da er det ikke migrene. Jeg har migrene. Det eneste som hjelper litt, er migrenemedisin, jeg bruker imigran nesepray i det neseboret på den siden migrenen sitter. Man må ta det i begynnelsen av anfallet. Paracet eller ibux har null virkning. Ikke massasje heller. 🙈 Vel, vel… videre i dagens lange merkelige snapstory, er mannen til Belinda plutselig innom og tilfeldigvis kverner kaffebønner og overrasker konen med kaffe i en spesiell kopp, som han viser undersiden på. Jeg har speilvendt bildet, og dette er ren reklame av koppene hun har designet. Som forøvrig man kan forhåndsbestille til den nette sum av 499kr for en kopp!! https://sognehome.no/product/sogne-krus-belinda-sommer-edition/ Skjønner at det haster å få kjøpt seg et sted å bo. Håper ingen kjøper de overprisede koppene. Fine ja, men det er ikke akkurat porselen fra Wedgwood. Joda, husker en gang hun hadde begynnende cluster som forsvant da hun gikk ut og trente litt… altså- blir litt tom for ord da. Så hun har fått innpass i Sögne home, akkurat ja 🙄 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 22. august #2052 Del Skrevet 22. august 499kr for en kopp?😱 er såvidt jeg kjøper mummikopp til 229kr, selv om jeg elsker dem🤣 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V i Skrevet 23. august #2053 Del Skrevet 23. august (endret) Nå har hun gått helt tom. Filmer at hun sitter å fargelegger i en barnefargeleggingsbok. Og dagdrømmer om nye forretningsideer som skal redde verden… Endret 23. august av V i 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V i Skrevet 25. august #2054 Del Skrevet 25. august Fint å gå tilbake til plantene når hun ikke kommer på noe annet å snakke om. I alle fall bedre enn fargeleggingen😅. Men har vel hørt det meste før… Skulle tro på måten hun snakker på at denne tråden er helt rødglødende, selv om den er ganske dau. Det er vel også er en måte å få sympati og positive skrytende meldinger. Og sette opp trollene mot Belinda. Trollene som sitter inne i mørket og ikke har et sosialt liv, som heller fyller livet med negativitet, mot Belinda som er så fri og lykkelig og som lever det perfekte livet. Glad og fornøyd. Det er vel ikke så svart/hvit. Belinda kan være ganske så trollete hun også… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 25. august #2055 Del Skrevet 25. august om de har kjøpt denne store eiendommen å de har investorer og mangen som vil bygge hvorfor starter de ikke?mannen er jo stadig oppi lia der å viser frem til hopetall med mennesker fra hele verden som vi bosette seg der,eller har de starta?fill me in 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 25. august #2056 Del Skrevet 25. august Danseskjørt skrev (På 22.8.2024 den 10.27): 499kr for en kopp?😱 er såvidt jeg kjøper mummikopp til 229kr, selv om jeg elsker dem🤣 Tar mye heller en mummikopp,de til 499 var veldig kjerring etter min smak 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 25. august #2057 Del Skrevet 25. august Velinda skrev (16 minutter siden): om de har kjøpt denne store eiendommen å de har investorer og mangen som vil bygge hvorfor starter de ikke?mannen er jo stadig oppi lia der å viser frem til hopetall med mennesker fra hele verden som vi bosette seg der,eller har de starta?fill me in Bare scam tenker jeg, som det meste andre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parentes Skrevet 26. august #2058 Del Skrevet 26. august Margit777 skrev (14 timer siden): Bare scam tenker jeg, som det meste andre. Haha ja jeg kommer fortsatt ikke over bobleglassene fra Temu 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 26. august #2059 Del Skrevet 26. august Parentes skrev (1 time siden): Haha ja jeg kommer fortsatt ikke over bobleglassene fra Temu 😂 Bobleglass fra Temu? 😅 Her er det noe jeg tydeligvis har gått glipp av😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V i Skrevet 26. august #2060 Del Skrevet 26. august Margit777 skrev (På 25.8.2024 den 15.45): Bare scam tenker jeg, som det meste andre. Ianco sa tidligere at de første skulle trolig flytte inn allerede før jul… har ingen tro på det…. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå