Moongirl Skrevet 4. august #2021 Del Skrevet 4. august Klump skrev (17 minutter siden): Ikke tilfeldig at koppen nå blir linket til dagen etter hulking og tigging på snap. Det er flere enn broren som har bipolare tendenser, say no more….. Jupp!!!! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 4. august #2022 Del Skrevet 4. august Uff,dette er jo bare tragisk.. Henge ut familie på denne måten,til allmenheten.. Tror nervene mine hadde stått i spenn,hadde jeg opplevd det.. Dama er spenne gæærn,uff.. Og,som flere skriver; hvorfor i helvete hjelper ikke hun å betale ? Hun tjener jo såååå bra,sier hun selv.. Helt ærlig,kan jeg ikke fordra spleis generelt.. Direkte tigging. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 4. august #2023 Del Skrevet 4. august Er ikke spleis til veldedige formål skattefrie? Hun sier de må betale snart av spleisen og at hun derfor lar den stå ut dagen selv om ønsket beløp er nådd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 4. august #2024 Del Skrevet 4. august Klump skrev (Akkurat nå): Er ikke spleis til veldedige formål skattefrie? Hun sier de må betale snart av spleisen og at hun derfor lar den stå ut dagen selv om ønsket beløp er nådd Skatt skulle det stå ikke snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. august #2025 Del Skrevet 4. august Klump skrev (1 minutt siden): Er ikke spleis til veldedige formål skattefrie? Hun sier de må betale snart av spleisen og at hun derfor lar den stå ut dagen selv om ønsket beløp er nådd Spleis er skattefritt ja. Men hun mener nok avgiften til Spleis for bruk av tjenesten. Og det er åpenbart ikke derfor de lar den stå men fordi hun er grådig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 4. august #2026 Del Skrevet 4. august Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Spleis er skattefritt ja. Men hun mener nok avgiften til Spleis for bruk av tjenesten. Og det er åpenbart ikke derfor de lar den stå men fordi hun er grådig. Adm.gebyr er på 6.5 prosent så i overkant av 16 000 kr. De har vel mer en det atm. Grådig, ja 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rivjernet Skrevet 4. august #2027 Del Skrevet 4. august Jeg fikk også en merkelig følelse av dette. Først kronerulling til bror og så salg av kaffekopper. Her gikk det litt fort i svingene for min del… (Har respekt for kampen lillebror kjemper, så jeg ønsker han alt godt.) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. august #2028 Del Skrevet 4. august Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 5. august #2029 Del Skrevet 5. august (endret) *snip* Endret 5. august av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 6. august #2030 Del Skrevet 6. august Hvorfor ble så mange innlegg fjernet her inne? Og hadde ikke Belinda den samme videoen som hun la ut på snap, i et innlegg på Instagram? Borte nå hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillibeth Skrevet 7. august #2031 Del Skrevet 7. august (endret) Hva med et skikkelig takkeinnlegg, til alle de følgerene hennes som bidro til å få slettet brorens "farlige gjeld" på et døgn? Så fort målet og litt til var nådd, ble "alle spor" slettet, og siden har det nesten bare vært reklameinnlegg for egne produkter. Synes det fremstår utakknemlig og arrogant!! Endret 7. august av lillibeth 24 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 7. august #2032 Del Skrevet 7. august lillibeth skrev (5 minutter siden): Hva med et skikkelig takkeinnlegg, til alle de følgerene hennes som bidro til å få slettet brorens "farlige gjeld" på et døgn? Så fort målet og litt til var nådd, ble "alle spor" slettet, og siden har det nesten bare vært reklameinnlegg for egne produkter. Synes det fremstår utakknemlig og arrogant!! Egentlig, ja. Men har hun ikke samlet inn til ham før? Ble det nevnt noe sist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillibeth Skrevet 7. august #2033 Del Skrevet 7. august Just now, Seff said: Egentlig, ja. Men har hun ikke samlet inn til ham før? Ble det nevnt noe sist? Nei, det kom aldri noe update etterpå. Mener å huske at følgerene ble lovet at de skulle få se hva pengene gikk til når huset var blitt fikset opp.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 7. august #2034 Del Skrevet 7. august Seff skrev (2 timer siden): Egentlig, ja. Men har hun ikke samlet inn til ham før? Ble det nevnt noe sist? Det har vært innsamling til broren tidligere og en fetter. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 7. august #2035 Del Skrevet 7. august Det har vært spleis til broren tidligere. Skulle gå til huset som var rasert og uten strøm. Jeg trodde virkelig at Belinda, som i følge seg selv, er så raus kunne dele litt av luksusen med broren sin. For helt ærlig, den «farlige» gjelda var sånn sett ikke SÅ stor. Også er det noe med å utnytte samvittigheten til følgerne. På vegne av henne får jeg en skikkelig emmen følelse her. Jeg betviler ikke sykdommen til broren. Jeg betviler heller ikke at det er kjempetungt å stå i, over tid, når sykdommen er aktiv. Men, skal jeg være helt ærlig, så tror jeg at denne spleisen var en real brannslukking av et MYE større problem. Håper pengene ga de den pausen de trenger. Inntil neste spleis….Var forresten fine kopper, det samme med stoffprøvene til flere av livets Kimonoer 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 8. august #2036 Del Skrevet 8. august Harnoejegvilsi skrev (12 timer siden): Det har vært spleis til broren tidligere. Skulle gå til huset som var rasert og uten strøm. Jeg trodde virkelig at Belinda, som i følge seg selv, er så raus kunne dele litt av luksusen med broren sin. For helt ærlig, den «farlige» gjelda var sånn sett ikke SÅ stor. Også er det noe med å utnytte samvittigheten til følgerne. På vegne av henne får jeg en skikkelig emmen følelse her. Jeg betviler ikke sykdommen til broren. Jeg betviler heller ikke at det er kjempetungt å stå i, over tid, når sykdommen er aktiv. Men, skal jeg være helt ærlig, så tror jeg at denne spleisen var en real brannslukking av et MYE større problem. Håper pengene ga de den pausen de trenger. Inntil neste spleis….Var forresten fine kopper, det samme med stoffprøvene til flere av livets Kimonoer I spleisen sto det at det var et sekssifret beløp. Hun sa i snapstoryen at han hadde kredittgjeld, masse frastjålet og ødelagte eiendeler, ubetalte regninger i tillegg til å ha ramponert huset som nå må selges med stort tap. Tror ikke den spleisen dekker gjelda, men det hjelper. Tipper familien spytter inn det de kan også. Men jeg er er enig i at det er suspekt at hun bruker influenserrollen sin og utleverer broren så til de grader for å samle inn på spleis når hun dagen etter lanserer egen koppekolleksjon. Men det viser kanskje bare at hun ikke er så godt stilt økonomisk som det hun tidvis gir uttrykk for. Manifestering holder tydeligvis ikke 🙈 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 8. august #2037 Del Skrevet 8. august tuppa skrev (51 minutter siden): I spleisen sto det at det var et sekssifret beløp. Hun sa i snapstoryen at han hadde kredittgjeld, masse frastjålet og ødelagte eiendeler, ubetalte regninger i tillegg til å ha ramponert huset som nå må selges med stort tap. Tror ikke den spleisen dekker gjelda, men det hjelper. Tipper familien spytter inn det de kan også. Men jeg er er enig i at det er suspekt at hun bruker influenserrollen sin og utleverer broren så til de grader for å samle inn på spleis når hun dagen etter lanserer egen koppekolleksjon. Men det viser kanskje bare at hun ikke er så godt stilt økonomisk som det hun tidvis gir uttrykk for. Manifestering holder tydeligvis ikke 🙈 De tigget om 240 000 kr, og fikk inn 277 000 på den siste spleisen nå. Men kan jo selvfølgelig hende at det kun dekker den «farlige gjelden». Venter spent på neste spleis som skal gå til regninger, nye møbler og div. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 8. august #2038 Del Skrevet 8. august Zenhouse skrev (2 timer siden): De tigget om 240 000 kr, og fikk inn 277 000 på den siste spleisen nå. Men kan jo selvfølgelig hende at det kun dekker den «farlige gjelden». Venter spent på neste spleis som skal gå til regninger, nye møbler og div. Beklager, du har helt rett! Jeg tenkte syvsifret, men de skreiv som sagt at det var et sekssifret beløp! Så ja, da har de jo muligens bedt om gjeldsbeløpet i spleisen. Men jeg vil likevel anta at det kommer i tillegg til hva familien har bidratt med og at det ikke alene hviler på spleisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 10. august #2039 Del Skrevet 10. august (endret) Spoiler Spoiler Først bruker du snørr 9g tårer for å tigge om penger til broren. Utleverer ett menneske med tydelige store helseproblemer, for så å si at en oppdatering kommer når det er gitt klarsignal fra familie🙄 Å oppe i det hele så blir man sliten av all kjærligheten så man må logge av SOME🤣 Beklager Belinda (vi vet du leser her) men ett mer falsk person enn deg skal man lete lenger etter. Om det kommer en ny spleisrunde er det fristende å be om gransking. Å denne ECO landsbyen er det veldig stille om... Endret 10. august av Notthatbad 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 12. august #2040 Del Skrevet 12. august Ser det er mange som skriver at det er horribelt at hun utleverer familiemedlem på den måten hun gjorde. Tror dere virkelig ikke at hun har fått samtykke til dette? Det er veldig lite trolig at broren og familien ikke har samtykket til det i forkant. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå