Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Enig, noe som skurrer. Skal liksom tjene penger på alt nå...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har visst Belinda fått ADHD….Jeg blir så provosert på bakgrunn av de som lever med ADHD, som har mistet skolegang, havnet utfor rus, kriminalitet og som i tillegg strever med å få livet til pga dette. Også leker og parodierer Belinda hennes egne mulige ADHD, mens hun flirer og har det gøy….Ho er så lite autentisk at jeg får spunk av det…. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda er  Belinda, oppmerksomhetssyk … og så sier hun at  hadde det vært « så søtt» om mannen hennes lagde en konto og filmet alt det rare hun gjør … 🤮🤮

IMG_7716.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ADHD nå også. Hva blir det neste? Vi venter i spenning, mens Belinda utvikler sitt nye kurs: «Slik utnytter du ADHD til din fordel». Det kommer til å koste rundt 3500,- (og er hennes måte å utnytte sin «adhd» til sin økonomiske fordel) men om du har dårlig råd er det bare å sende henne en melding så gir hun deg en rabattkode. For så godhjerta er hun 😇 Hun vil jo bare hjelpe!

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodrine skrev (26 minutter siden):

Ja, ADHD nå også. Hva blir det neste? Vi venter i spenning, mens Belinda utvikler sitt nye kurs: «Slik utnytter du ADHD til din fordel». Det kommer til å koste rundt 3500,- (og er hennes måte å utnytte sin «adhd» til sin økonomiske fordel) men om du har dårlig råd er det bare å sende henne en melding så gir hun deg en rabattkode. For så godhjerta er hun 😇 Hun vil jo bare hjelpe!

Og i tillegg har hun den fantastiske egenskapen at hun kan sette ord på, og videreformidle bedre enn noen andre, hvordan det er å leve med, og mestre, ADHD 😂

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (4 minutter siden):

Og i tillegg har hun den fantastiske egenskapen at hun kan sette ord på, og videreformidle bedre enn noen andre, hvordan det er å leve med, og mestre, ADHD 😂

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enhjørningfis skrev (På 27.12.2023 den 15.46):

Det lurer jeg også på! Ikke hørt at disse har vært sammen siden i sommer? De snakker ikke om hverandre heller? 

Ser at Victoria Goller ikke følger Mikrosteg på Instagram. Regner med at hun gjorde det før, da de tross alt hadde kurs sammen Mikrosteg. 
De følger ellers hverandres vanlige IG, men noen kjappe stikkesprøver viser at de ikke har likt hverandres innlegg på en stund. Så noe har skjedd antar jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sa Belinda at hun hadde tatt alle kurs som finnes også... Hun skrøt så mye av sin reise, kurs og alle bøker hun hadde lest at man nesten skulle tro hun var utdanna. Sårbare sjeler går rett på. De ser jo hennes konto og vil ha det samme livet. Jeg får også litt Jan Hanvold vibes av dama. Beklager!

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (3 minutter siden):

I går sa Belinda at hun hadde tatt alle kurs som finnes også... Hun skrøt så mye av sin reise, kurs og alle bøker hun hadde lest at man nesten skulle tro hun var utdanna. Sårbare sjeler går rett på. De ser jo hennes konto og vil ha det samme livet. Jeg får også litt Jan Hanvold vibes av dama. Beklager!

Jeg blir seriøst skremt av ho, og det ho holder på med. For ho henvender seg så direkte til sårbare sjeler. Mennesker som potensielt er lett å utnytte…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppi dette ble jeg bare så lei meg av dette med ADHD. Det er så sårt hvor populært det har blitt med ADHD-diagnosen, og måten Belinda fremstiller det på er bare sørgelig. 

Jeg har ADHD selv og jeg sliter. Det gjør de aller fleste av oss med ADHD, har faktisk ikke møtt noen med ADHD som ikke sliter. At det er sang og dans og impulser er bare sprøyt. Det er veldig sjeldent sang, dans og fest. 

ADHD ender ofte i kriminalitet og rus, slite med å holde jobb, vanskelig å ha venner, usikkerhet og særdeles mye mer dritt. Jeg har likevel klart å få meg utdannelse etter en lang kamp, og fikk meg til og med jobb. Men jeg ligger årevis bak andre. Forhold går somregel til hel... Jeg prater for mye, tenker for mye, er lat, søler på meg, snubler, dårlig selvtillit, glemmer, multitasker, fullfører aldri og mye mye mer. 

ADHD er ikke hva Belinda skrev. Og det begynner å bli farlig hvor mye Belinda tror hun kan og prater om. Hun tåler heller ikke kritikk. 

Jada, adhd handler også om fikling. Jeg har ødelagt x antall fjernkontrollokk i barndommen og plukker alltid på hårstrikk rundt håndleddet. Men dette Belinda spyr ut gjør meg bare trist...

• Liker 13
  • Hjerte 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faaaasting? Trodde ikke man uttalte faste og fasting på den måten 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå handler viss alt om ADHD… hun gjør jo ting hun aldri har gjort før for å vise/«bevise» sin nye diagnose… 🙈😱 Nei, kjære Belinda, nå er du virkelig på blåbærtur - i januar!! 😅

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipset skrev (21 minutter siden):

Faaaasting? Trodde ikke man uttalte faste og fasting på den måten 🙈

Typisk sørlandsdialekt, synes det høres rart ut selv. Som om de uttaler det på engelsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktusen skrev (På 2.1.2024 den 17.16):

Var ei på snapchat som skrev en kommentar hvor hun ikke hyllet Belinda. Hun skrev dog en kommentar om at man bør være seg selv og satt spørsmålstegn med Belinda og hennes strategi og hva hun formidlet, at hun overanalyserte alt.

På en enkel og grei måte. Uten å være slem eller ekkel.  Men kanskje litt nedlatende, det kan jeg se.

Hva gjør Belinda?

Hun kommer med en hånlig kommentar direkte i posten.

Belinda poster kommentarer som andre har til denne personen. Personen skriver at heia så kan alle være som de er. Belinda kommenterer Take that også retter det til personen som ikke hyllet belinda. 

Senere kommer en annen med tips til trening og belinda skriver at det er kanskje noe for hun som ikke hyllet henne.

Altså..  Er det bare jeg som reagerte på dette? Jeg har aldri opplevd at Belinda har vært direkte slem før. Men dette var jo mobbing! 

Belinda er i mine øyne nå en mobber. Mean Girl. Fy så ekkel hun var i mine øyne nå. 

Hun er jo klassisk sektleder, se ut av twin flames på netflix, går det mot deres vilje så får medlemmer høre. Store store ord, og bare dritt og pengegriskhet i bunn. De får tilogmed folk  til å bytte kjønn og bli homofile selv om de ikke er det. Kjøp ei pute eller død i søvne 😄 Hjernevasking på høyt nivå.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emerella

Jeg tror bipolar er en mer passende diagnose. Belinda har selv snakket om jevnlige depressive perioder, og hun fremstår hypomanisk eller manisk i det hun foretar seg nå! 

Endret av Emerella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (3 timer siden):

Nå handler viss alt om ADHD… hun gjør jo ting hun aldri har gjort før for å vise/«bevise» sin nye diagnose… 🙈😱 Nei, kjære Belinda, nå er du virkelig på blåbærtur - i januar!! 😅

Ja! Tenkte akkurat det samme- måtte liksom være ekstra ør og vimsete, prate ekstra fort osv i dag - for NÅ HAR HUN ADHD - she ticks og ALL the boxes 🙄🙄🙄🙄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiara07 skrev (11 timer siden):

Dette er typisk Belinda og når hun har funnet noe nytt å snakke om så er det all inn for å overbevise seg selv og følgerne sine. Selv om det er ganske tydelig for de fleste som ser på at det er falskt og påtatt.

Jeg tror nok bipolar er en bedre diagnose å stille her men det er og en vanskelig diagnose å snakke om. Spesielt vanskelig siden Belinda ikke nødvendigvis ser det selv og da kan snakke om det, men og fordi det er vanskeligere å tjene penger på det. Og så blir det veldig personlig. Og det sliter hun nok mer med enn hun gir inntrykk av.

Utbrenthet, ME, alkoholmisbruk og nå ADHD er lett å spille på da det er ting folk har et forhold til og de fleste har knagger/ting de kan relatere til. Og samtidig er det roller hun spiller og det blir da ikke for personlig.

Men bipolar og manisk oppførsel treffer nok litt for close to home og da blir det fort verre for henne.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg inn og fjernet Belinda også fra mine SOME. Hun spiller på disgnose og når jeg ser henne stå å vente, mens hun snakker/synger mens mannen skal ladde el-bilen, tenker jeg igjen at HER er det noe som virkelig ikke stemmer. 
Jeg har god kunnskap om og kjennskap til ADHD og også voksne med ADHD….Mulig hun krysser av for noen punkter. De voksne med ADHD jeg omgir meg med, står ikke å synger/snakker med seg selv sånn. For det KLARER en voksen å regulere. Selv barn klarer regulere det, om man snakker med de. 
Er enig når det kommer til mani. Det fremstår manisk og litt tomt det innholdet hun nå panisk prøver influence. Mulig det er synd i henne….

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emerella skrev (23 timer siden):

Jeg tror bipolar er en mer passende diagnose. Belinda har selv snakket om jevnlige depressive perioder, og hun fremstår hypomanisk eller manisk i det hun foretar seg nå! 

Dette jeg har sagt hele veien.

Denne påståtte adhd'en Belinda skryter på seg nå er fullstendig bullshit. Tro meg.

Hvor kom denne plutselige personlighetsendringen fra? Belinda har aldri vært en urolig, syngende, energiboble med masse rare trekk i personligheten sin... Dette er mani utløst av stress. Alt hun tar på seg og starter opp har hun ikke psyke til å fullføre eller stå i. Nå er hun hyper, for hvor mange uker siden var hun helt nedslått av utbrenthet? Fy fader dette er sjukt å følge med på. Hun er som en bilkræsj man ikke klarer å se vekk i fra! Dette kan umulig ende godt... 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden):

I dag gikk jeg inn og fjernet Belinda også fra mine SOME. Hun spiller på disgnose og når jeg ser henne stå å vente, mens hun snakker/synger mens mannen skal ladde el-bilen, tenker jeg igjen at HER er det noe som virkelig ikke stemmer. 
Jeg har god kunnskap om og kjennskap til ADHD og også voksne med ADHD….Mulig hun krysser av for noen punkter. De voksne med ADHD jeg omgir meg med, står ikke å synger/snakker med seg selv sånn. For det KLARER en voksen å regulere. Selv barn klarer regulere det, om man snakker med de. 
Er enig når det kommer til mani. Det fremstår manisk og litt tomt det innholdet hun nå panisk prøver influence. Mulig det er synd i henne….

Hun kopierer det som er en romantisert versjon av adhd. Det man ser på film. Voksne folk med adhd holder ikke på sånn som dette, hun er en parodi på diagnosen rett og slett. Skammelig.

Endret av tøttaa
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...