Yogaolga Skrevet 20. november 2023 #1221 Del Skrevet 20. november 2023 (endret) Snublefot62 skrev (2 timer siden): Tikket nettopp inn en Black Friday reklame fra mikrosteg. 70% avslag på kurs i plantestell. Problemet er at dette kurset er ikke lansert enda. Altså det har ikke vært solgt til høyere pris før. Dette er brudd på markedsføringsloven. Det andre problemet er at de ikke har opplyst om førpris i markedsføringen. Det er og brudd på markedsføringsloven. Klar for vinterens store begivenhet for den planteglade? Kjære plantevenn! Håper du har hatt en inspirerende uke! Med helgen rett rundt hjørnet ønsket Berdian Bragdø, fjerde generasjons gartner, å si litt om hvorfor nettopp dette kurset vil være en uunnværlig investering for deg og dine planter. Se her Minner om at ved å forhåndsbestille før kursslipp 1. Desember, får du gratis triologien med bøker skrevet av en av norges største kunnskapsbærere innen planter og plantestell, som har en samlet verdi på kr 1497,- Og du! Sjekk ut Plantepodden nederst på siden her! En unik mulighet til å få servert Berdian Bragdø og hans teams egne tanker om hvorfor de ønsket å sette sammen dette kurset, samt små hint om hva du har i vente. Forhåndskjøp Her er litt av det du kan forvente i kurset: Vi forstår at å ta vare på planter kan være utfordrende, spesielt i vintermånedene. Kurset Berdian Bragdø og hans team har laget inneholder alt du trenger å vite om lysforhold i mørketiden, ompotting, hvilke planter som gjør seg best i vinterhalvåret, og mange andre gode tips for deg som du kan ta i bruk i ditt eget hjem. Med deres kunnskap blir det enda enklere å ta det første steget mot en frodigere tilværelse. Dypdykk i Plantestell: Vår kurspakke er ikke bare teoretisk; den viser og demonstrerer triksene og hemmelighetene som lar deg mestre plantestell. Fra hvilke planter som gjelder på vinterstid til lysforhold – vi tar deg gjennom hvert steg. Lær av Eksperter: Dette gir deg en unik mulighet til å lære direkte fra de mest kunnskapsrike innen sine felt, slik at du unngår de vanlige fallgruvene innen plantestell. Verdifullt Samfunn: Som deltaker på kurset, blir du en del av et eksklusivt plantesamfunn. Her kan du stille spørsmål, dele bilder og erfaringer, og få tips direkte fra Morten, Berdian, og andre planteentusiaster. Monsteradronningen Belinda jakobsen gir deg sine beste tips og triks rundt denne nydelige planten Bonusinnhold Forhåndskjøp Og husk! Dette er ikke bare et kurs; det er en investering i din grønne fremtid. De tre bøkene fra Morten Bragdø, som du får helt gratis ved forhåndsbestilling, har en samlet verdi på 1497 kr. Disse bøkene er en uvurderlig ressurs, fylt med innsikt og kunnskap som vil berike din plantepleie i årene som kommer. Ikke la denne helgen gå forbi uten å gripe denne sjansen! Benytt deg av tilbudet nå og ta del i et kurs som vil endre måten du ser på plantestell Forhåndskjøp Plantepodden om plantekurset og Mikrosteg Start gjerne helga med å lytte på Plantepodden hvor Berdian Bragdø og hans team er gjester, perfekt oppladning for den planteglade Denne e-posten ble sendt fra dette nettstedet. Hvis du ikke lenger ønsker å motta denne e-posten, kan du endre e-postinnstillingene dine h Endret 20. november 2023 av Yogaolga Dette kom ikke med: Kurset ble lagt ut til forhåndssalg innen 1.desember til kr449, - og det er vel det sammen som om de nå lokker med 70 % ..,. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 20. november 2023 #1222 Del Skrevet 20. november 2023 Hvor lenge skal hun kunne selge seg inn som planteekspert? Hun har klart å få en stor monstera. En av de enkleste plantene å få til! Resten tar hun knekken på i tur og orden. Hvem har vel glemt det 40 år gamle pengetreet hun ikke klarte å ta vare på… det er mye ståhei, og lite substans. Og det hun selger, kan folk faktisk klare selv, for en sykt mye billigere penge. Hun selger selvfølgeligheter, som vi andre tar som, ja, selvfølgeligheter, mens hun hauser de opp som noe ekstraordinært. håper folk ser igjennom dette tullet snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 20. november 2023 #1223 Del Skrevet 20. november 2023 Nå er hun I det minste ikke Veggis lengre da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 21. november 2023 #1224 Del Skrevet 21. november 2023 (endret) @Snublefot62 send Mikrosteg en påminnelse om dette regelverket… og så krysser jeg fingre for at at du ikke blir « kastet på hue og rævva ut» som dronninga sier… Endret 21. november 2023 av Yogaolga Trykkleif 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 21. november 2023 #1225 Del Skrevet 21. november 2023 Ja denne dama står på… nå , kun etter noen dager/ netters bruk av Pulsklokka , fremstår hun igjen som en mester på hva som er riktig og galt ifht hvordan vi skal spise, sove, trene… bla bla bla og Ups… en liten reklame om puta 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. november 2023 #1226 Del Skrevet 21. november 2023 Yogaolga skrev (28 minutter siden): Ja denne dama står på… nå , kun etter noen dager/ netters bruk av Pulsklokka , fremstår hun igjen som en mester på hva som er riktig og galt ifht hvordan vi skal spise, sove, trene… bla bla bla og Ups… en liten reklame om puta Denne hypen med body battery skal en ta med ei klype salt. Senest i helga var det vel en god artikkel på NRK.no om akkurat det der. Men det overrasker meg ikke at en influenser ser sitt snitt til å tjene noen penger, reklamere for eget produkt og ikke følger med i verden ellers. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 21. november 2023 #1227 Del Skrevet 21. november 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Denne hypen med body battery skal en ta med ei klype salt. Senest i helga var det vel en god artikkel på NRK.no om akkurat det der. Men det overrasker meg ikke at en influenser ser sitt snitt til å tjene noen penger, reklamere for eget produkt og ikke følger med i verden ellers. Hun har hatt klokken i under en uke, og snakket allerede som om hun har funnet løsningen på livet! På et par dager har hun altså testet å sove uten puta og med puta, samt hvordan det å spise mye på kvelden slår ut, og tror hun har en fasit! Og skal selge folk på grunnlag av dette. Det er så fjernt at jeg blir helt matt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. november 2023 #1228 Del Skrevet 21. november 2023 Dingeldangel skrev (1 minutt siden): Hun har hatt klokken i under en uke, og snakket allerede som om hun har funnet løsningen på livet! På et par dager har hun altså testet å sove uten puta og med puta, samt hvordan det å spise mye på kvelden slår ut, og tror hun har en fasit! Og skal selge folk på grunnlag av dette. Det er så fjernt at jeg blir helt matt!!! Men det er jo alltid sånn med henne. Lest ei ny bok? REVOLUSJON! Løsningen på alle problemene hennes. ENDELIG har hun funnet oppskriften på å bli bedre! Ny pute? FANTASTISK! Endelig kan hun sove godt og våkne opp uthvilt. Det har hun sannsynligvis ikke gjort på lenge! Ny diet? UTROLIG effektiv måte å få mer næring, være mer opplagt, mer energi og hun kjenner det allerede på avføringen! Yoga? LIVSGLEDE! Dans? TRENING! .... Og sånn fortsetter det. Men hun skal selvfølgelig selge deg det. Det er jo ikke gratis. Åpenbart. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 21. november 2023 #1229 Del Skrevet 21. november 2023 Sa hun virkelig at de har hushjelp fra 10-18 hver dag? (Snap) 😳 Som nå også skal handle for dem? Hushjelp for 2 voksne mennesker som jobber hjemmefra med fleksibel arbeidstid .. ja okey 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 22. november 2023 #1230 Del Skrevet 22. november 2023 20 hours ago, Yogaolga said: Ja denne dama står på… nå , kun etter noen dager/ netters bruk av Pulsklokka , fremstår hun igjen som en mester på hva som er riktig og galt ifht hvordan vi skal spise, sove, trene… bla bla bla og Ups… en liten reklame om puta Hun har skaffet seg denne klokka UTELUKKENDE for å kunne selge flere produkter. Hun kaller dette vitenskapelig bevis på at puta funker. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 22. november 2023 #1231 Del Skrevet 22. november 2023 **Marshmallow** skrev (18 timer siden): Sa hun virkelig at de har hushjelp fra 10-18 hver dag? (Snap) 😳 Som nå også skal handle for dem? Hushjelp for 2 voksne mennesker som jobber hjemmefra med fleksibel arbeidstid .. ja okey Det er faktisk helt sykt! Jeg hadde forstått en vaskehjelp et par ganger i uka (fordi man kan og hater å vaske selv feks). Jeg hadde til og med forstått en time eller to om dagen (hvis man ikke gidder å gjøre noe som helst selv), men 8(!) timer!? Kler de ikke på seg selv? Har de hjelp til å kure håret? What the... 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 22. november 2023 #1232 Del Skrevet 22. november 2023 4 hours ago, Ugresset said: Det er faktisk helt sykt! Jeg hadde forstått en vaskehjelp et par ganger i uka (fordi man kan og hater å vaske selv feks). Jeg hadde til og med forstått en time eller to om dagen (hvis man ikke gidder å gjøre noe som helst selv), men 8(!) timer!? Kler de ikke på seg selv? Har de hjelp til å kure håret? What the... Og hva synes denne hushjelpen om å måtte være med på Belinda sine reels i tide og utide? Du har ikke mye mulighet til å si nei til den eksponeringen når du får betalt. Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med å bli broadcastet mens jeg jobber. Veldig ukomfortabelt å se på. Exploitative 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 22. november 2023 #1233 Del Skrevet 22. november 2023 Men hva i alle dager skal en hushjelp gjøre i ÅTTE timer HVER ukedag?! Hadde halvveis skjønt åtte timer EN dag i uka, men FEM dager i uka?!! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 23. november 2023 #1234 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg har ikke noe imot at hun har hushjelp, hvis hun har råd til det. Jeg er mer nysgjerrig på hva hun betaler denne hushjelpen/personligassisten/kokk/innkjøper/og gudene vet hva hun ikke er. Og hva er egentlig arbeidsoppgavene. Hvordan ordner man med forsikring, arbeidsgiveravgift o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 23. november 2023 #1235 Del Skrevet 23. november 2023 23 hours ago, Ugresset said: Det er faktisk helt sykt! Jeg hadde forstått en vaskehjelp et par ganger i uka (fordi man kan og hater å vaske selv feks). Jeg hadde til og med forstått en time eller to om dagen (hvis man ikke gidder å gjøre noe som helst selv), men 8(!) timer!? Kler de ikke på seg selv? Har de hjelp til å kure håret? What the... Ja vaskehjelp ser jeg på som «normalt» 😊 det er ikke mye igjen å gjøre for dem på slutten av dagen.. Kanskje Belinda hadde følt det mer givende å bidra mer selv? Føle hun får noe ut av dagen.. hun blir jo deprimert annen hver uke, det hadde jeg også blitt om livet mitt bestod av kun svada 🙈 (jeg er veldig åpen for det alternative bare så det er sagt som manifestering osv , men hun ødelegger hele poenget bak mener jeg 😅) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. november 2023 #1236 Del Skrevet 23. november 2023 (endret) Overholde lover og regler som båndtvang gidder hun heller ikke. Påbudt i Spania hele året. Men noen hunder er vel bedre enn andre sine... Endret 23. november 2023 av Sharp75! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 24. november 2023 #1237 Del Skrevet 24. november 2023 Dingeldangel skrev (14 timer siden): Jeg har ikke noe imot at hun har hushjelp, hvis hun har råd til det. Jeg er mer nysgjerrig på hva hun betaler denne hushjelpen/personligassisten/kokk/innkjøper/og gudene vet hva hun ikke er. Og hva er egentlig arbeidsoppgavene. Hvordan ordner man med forsikring, arbeidsgiveravgift o.l. Tror ikke hushjelpa blir rik for å si det sånn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purpurina Skrevet 24. november 2023 #1238 Del Skrevet 24. november 2023 tøttaa skrev (6 timer siden): Tror ikke hushjelpa blir rik for å si det sånn. Det er (dessverre) helt vanlig å tjene rundt 1000 euro i måneden i Spania, i mange forskjellige jobber. (Jeg har bodd og jobbet der i forskjellige jobber, og har sammenlignet lønn med folk i forskjellige bransjer.) Kjenner også sør-amerikanske kvinner i "hjemme hos"-stillinger som jobber svart og tjener langt mindre fordi de ikke har papirer. Hvis de betaler rundt €1000/mnd, så tror jeg kan hushjelpen være fornøyd. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 25. november 2023 #1239 Del Skrevet 25. november 2023 Selvhjelpsbok på selvhjelpsbok. Hige krampeaktig etter det perfekte og lykkelige livet. Sorry men livet går opp og ned og det vil det alltid gjøre. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. november 2023 #1240 Del Skrevet 26. november 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå