tøttaa Skrevet 12. oktober 2023 #1181 Del Skrevet 12. oktober 2023 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Dette har jo absolutt ingenting med manifistering å gjøre . Alt man jobber for hardt , systematisk og målrettet vil gi avkasting til slutt . De jobber hardt , systematisk og målrettet for å lure dumme , naive og godtroende folk . Selger overpriset dritt og influenser folk til konkursens rand . En stor skam at sånt ikke er straffbart . Det er likt det jehovas vitne & andre sekter driver med. Gi penger til de på toppen så de kan bo flott ( i Spania . ) Er ikke uenig med deg. Men det er jo fint å kunne kalle det for manifestering og selge det inn til det norske folk som noe du kan betale for å lære deg. Kjøp et kurs i manifestering, bli millionær liksom. Fort gjort å bli fristet av sånt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12. oktober 2023 #1182 Del Skrevet 12. oktober 2023 tøttaa skrev (56 minutter siden): Er ikke uenig med deg. Men det er jo fint å kunne kalle det for manifestering og selge det inn til det norske folk som noe du kan betale for å lære deg. Kjøp et kurs i manifestering, bli millionær liksom. Fort gjort å bli fristet av sånt. Det ligger jo lassevis av info om manifistering gratis på nett . En på insta ( Sarah Prout) underviser i dette helt gratis . Å har kommet seg sååååå mye lenger i livet enn Belinda & Benedicte . Manifistering handler jo kort og godt om gode konsekvenser av gode /uredde valg, samt positivt tankesett . Vært interessant å høre fra de som faktisk har kjøpt kursene til Belinda , å om de hjalp 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. oktober 2023 #1183 Del Skrevet 12. oktober 2023 (endret) NiceOrNothing skrev (11 minutter siden): Det ligger jo lassevis av info om manifistering gratis på nett . En på insta ( Sarah Prout) underviser i dette helt gratis . Å har kommet seg sååååå mye lenger i livet enn Belinda & Benedicte . Manifistering handler jo kort og godt om gode konsekvenser av gode /uredde valg, samt positivt tankesett . Vært interessant å høre fra de som faktisk har kjøpt kursene til Belinda , å om de hjalp Inne på mikrosteg har flere lagt igjen en anmeldelse/anbefaling på disse «bli bedre på livet» kursene som Belinda hadde i vår, de som var svindyre. Med bilder og fornavn. Så en tidligere klassevenninne der, hun var visst superfornøyd. Nå er det mange år siden jeg hadde kontakt med henne, så jeg har ikke helt visst hvilken retning livet hennes tok. Foruten om at jeg ser henne sporadisk på Facebook og vet at hun fremstår veldig solidarisk og sammfunnengasjert. Men jeg ble overrasket ja. Tillegg: en kollega av meg var så fornuftig, dyktig og empatisk i jobben sin med mennesker , trakk aldri inn sin personlige tro. Der ble jeg også kraftig overrasket over at hun privat donerte penger til Svein Magne Pedersen og hadde full tro på healing via tv’en… Så ja, det er mange ting jeg bare ikke skjønner- dét skjønner jeg. Endret 12. oktober 2023 av Zenhouse 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12. oktober 2023 #1184 Del Skrevet 12. oktober 2023 Zenhouse skrev (1 minutt siden): Inne på mikrosteg har flere lagt igjen en anmeldelse/anbefaling på disse «bli bedre på livet» kursene som Belinda hadde i vår, de som var svindyre. Med bilder og fornavn. Så en tidligere klassevenninne der, hun var visst superfornøyd. Nå er det mange år siden jeg hadde kontakt med henne, så jeg har ikke visst hvilken retning livet hennes tok. Nå vet jeg. Jeg ble overrasket. De tør nok ikke skrive noe annet etter de har lagt igjen så mye penger på d. Selv tenker jeg Belinda er en kvasi -terapeut som forsøker å profitere på naive folk i livskriser . Noen ruser seg, noen overspiser , noen ringer svindyre spådamer . Å andre bestiller dyre kurs fra folk uten adekvat utdannelse . Alt dette er selvmedisinering og selvbedrag 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 12. oktober 2023 #1185 Del Skrevet 12. oktober 2023 NiceOrNothing skrev (29 minutter siden): Det ligger jo lassevis av info om manifistering gratis på nett . En på insta ( Sarah Prout) underviser i dette helt gratis . Å har kommet seg sååååå mye lenger i livet enn Belinda & Benedicte . Manifistering handler jo kort og godt om gode konsekvenser av gode /uredde valg, samt positivt tankesett . Vært interessant å høre fra de som faktisk har kjøpt kursene til Belinda , å om de hjalp Helt enig. Og bøker til en billig penge, ikke minst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 12. oktober 2023 #1186 Del Skrevet 12. oktober 2023 Zenhouse skrev (19 minutter siden): Inne på mikrosteg har flere lagt igjen en anmeldelse/anbefaling på disse «bli bedre på livet» kursene som Belinda hadde i vår, de som var svindyre. Med bilder og fornavn. Så en tidligere klassevenninne der, hun var visst superfornøyd. Nå er det mange år siden jeg hadde kontakt med henne, så jeg har ikke helt visst hvilken retning livet hennes tok. Foruten om at jeg ser henne sporadisk på Facebook og vet at hun fremstår veldig solidarisk og sammfunnengasjert. Men jeg ble overrasket ja. Tillegg: en kollega av meg var så fornuftig, dyktig og empatisk i jobben sin med mennesker , trakk aldri inn sin personlige tro. Der ble jeg også kraftig overrasket over at hun privat donerte penger til Svein Magne Pedersen og hadde full tro på healing via tv’en… Så ja, det er mange ting jeg bare ikke skjønner- dét skjønner jeg. Hvor finner man disse anmeldelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. oktober 2023 #1187 Del Skrevet 12. oktober 2023 tøttaa skrev (2 timer siden): Hvor finner man disse anmeldelsene? Jeg fant de inne på nettsiden til Mikrosteg men ser de ikke lenger. Skal lete litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 12. oktober 2023 #1188 Del Skrevet 12. oktober 2023 Zenhouse skrev (6 timer siden): Jeg fant de inne på nettsiden til Mikrosteg men ser de ikke lenger. Skal lete litt. De kan jo sortere ut de bra anmeldelsene, eller få rabatt for å gi en god anmeldelse. Er jo bare TrustPilot omtrent man kan stole på når det kommer til anmeldelser, for der kan ikke bedrifter styre anmeldelsene.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. oktober 2023 #1189 Del Skrevet 12. oktober 2023 Ishwanvile skrev (34 minutter siden): De kan jo sortere ut de bra anmeldelsene, eller få rabatt for å gi en god anmeldelse. Er jo bare TrustPilot omtrent man kan stole på når det kommer til anmeldelser, for der kan ikke bedrifter styre anmeldelsene.. Jeg ser for meg at Belinda gir de oppdrag i å legge igjen gode anmeldelser for å manifestere at kurset var bra, og at de får nytte av det fremover på en positiv måte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GreenHarmony Skrevet 12. oktober 2023 #1190 Del Skrevet 12. oktober 2023 Vil tro folk blir med over i blueZone for underholdningens del. Både Mikrosteg og DreamDesign har svært lite engasjement og følgere på SoMe. Til å være bygget opp av "SoMe-Guruen" som tar betalt for å lære andre bedrifter hvordan man skal lykkes på nett, klarer hun tydeligvis ikke å gjenskape den samme effekten hos egne prosjekter. Mikrosteg har under 200 følgere på IG og 73 (!) likes på FB. Innleggene på Mikrosteg får særdeles lite interaksjon, eneste som drar tall er reels, men video har lengre rekkevidde, så det er en naturlig forklaring. DreamDesign og den fantastiske puta har så vidt 500 følgere på IG og under 200 følgere/likes på FB , en del av dem er garantert bots. Altså det finnes ikke engasjement rundt de bedriftene, og hva er igjen da... Jo, togkræsjet og tåkepraten om Belindas privatliv. Det samme kjedsommelige mølet som alle har som guilty pleasure å titte på, slik som når man leste blogger opp og ned tidligere. Sånn sett har ikke Belinda så mye å vise til av engasjement og trofaste følgere på egen IG heller, av 115 K følgere får hun røft regnet i snitt 1500 reaksjoner på innleggene sine, det er 1% av følgerne det. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 13. oktober 2023 #1191 Del Skrevet 13. oktober 2023 Er Bluezone guru Belinda friskmeldt til dette eller skipper hun enda en venninne? ⬇️ https://www.mikrosteg.com/trenmedoss 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 13. oktober 2023 #1192 Del Skrevet 13. oktober 2023 Belinda higer jo etter en vixen award. Men er ikke dette for norske influensere? Hun har jo meldt flytting til Spania, sagt opp medlemskapet i folketrygden, også antar jeg at hun ikke personlig skatter til Norge. (Kanskje firmaet gjør) hvorfor skal hun da være aktuell for å kunne bli nominert til det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 13. oktober 2023 #1193 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hello MLM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 13. oktober 2023 #1194 Del Skrevet 13. oktober 2023 Sovinello skrev (1 time siden): Hello MLM! Jeg Manifesterer at denne skurkedama blir stoppa 13 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 13. oktober 2023 #1195 Del Skrevet 13. oktober 2023 Sovinello skrev (4 timer siden): Hello MLM! Heftig mangel på #reklame for egen bedrift på denne kontoen også ser jeg. Jeg har ikke kapasitet, men kan ikke noen værsåsnill å melde ifra om dette a... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 13. oktober 2023 #1196 Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg følger ikke Belinda, men jeg har fått med meg den nye kontoen. Jeg er enig med flere her: hun virker som en sektleder. Utrolig arrogant i sin kommunikasjon. Jeg får litt Durrek vibber som mente at hans amulett kunne kurere sykdom, eller Visjon Norge som sier folk blir frelst bare de gir penger. Skremmende opplegg! Er det lovlig å opprette private kontoer der du selger ting i all hemmelighet? Der potensielle kunder blir kastet ut om de ikke innfrir hennes krav? Hvor alt bare er fint og flott uten kritiske stemmer? Det er ikke en profesjonell bedrift og en måte å drive god business på. Folk som kjøper og tror på det tullet hun driver med må være lettlurte. Skummelt at influencere bare kan få holde på som de vil. I en normal jobb, hadde man blitt sparket for lengst om man viste så lite etisk dømmekraft. 11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 14. oktober 2023 #1197 Del Skrevet 14. oktober 2023 On 10/10/2023 at 5:51 PM, Sovinello said: Og DER kom det. 21 minutter inn i videoen om pengesår: «På denne kanalen kommer jeg til å prøve og tjene penger. Jeg holder på å skape et program for dere som har lyst til å være med meg å tjene penger. Hvis dere har lyst til å selge mine produkter skal dere få godt betalt for det, det lanserer jeg i løpet av noen dager nå. Jeg kommer til å tilby kursene mine, fordi kursene mine er life changing(!) og utrolig bra. Og jeg kommer til å gi dere rabattkoder på puter, rabattkoder på glass og whatever dere vil ha - fordi det er LOV å tjene penger.» HELLO MLM! 🙄 Og dette kommer hun med rett etter å ha snakket om huset til 20 millioner i Spania hun har manifestert seg til. 😑 Verden vil helt seriøst bedras. Her er screenshot av videoen av det segmentet så det ikke blir slettet som spekulasjon https://streamable.com/xop5zc HELT sinnsykt å sitte og si rett ut at man skal prøve å tjene penger på folk, som antagelig har fulgt bluezones-kontoen for å være en del av det "community" som Belinda markedsførte det som. Hun sier det mange ganger i videoen, antagelig for å prøve å normalisere det å tjene penger på "vennene" sine, men fy søren. Sektleder er hun allerede, i mine øyne. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest epleberte Skrevet 14. oktober 2023 #1198 Del Skrevet 14. oktober 2023 solsikke90 skrev (8 timer siden): HELT sinnsykt å sitte og si rett ut at man skal prøve å tjene penger på folk, som antagelig har fulgt bluezones-kontoen for å være en del av det "community" som Belinda markedsførte det som. Hun sier det mange ganger i videoen, antagelig for å prøve å normalisere det å tjene penger på "vennene" sine, men fy søren. Sektleder er hun allerede, i mine øyne. Det står bare at videoen er slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 14. oktober 2023 #1199 Del Skrevet 14. oktober 2023 Ser ut som at kurset der du kan lære å stå på hodet (!) er tilbake. Fins det ingen skam i livet? Tenker systemet er rimelig f….. når Belinda så kjapt etter stormen om Kristin-kurset, kan etablere et lukket «samfunn», der hun virkelig gønner på for å tjene lettvinte penger. Jeg følger ikke, men forstår på andre at dette er shady! Burde kunne meldt fra en plass, men mulig hun er smart og driver innenfor lovverket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 14. oktober 2023 #1200 Del Skrevet 14. oktober 2023 Velinda skrev (22 timer siden): Jeg Manifesterer at denne skurkedama blir stoppa Sovinello skrev (På 13.10.2023 den 14.59): Hello MLM! Fy fader, pyramide - og sekt bygging! .. siden healeren hennes sier at hun ikke var utbrent, men SLITEN av og gå rundt med en « maske» , så kjører hun på som en gal for og få lure flest mulig til alt tullet sitt… og på bygge et både nettbasert og fysisk samfunn med « likesinna» altså for folk som ikke kan ha egne meninger… 🙈🤮🤮👻💀💰 Nå må folk slutte og « røvsleike» denne dama 😤 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå