Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Yogaolga skrev (9 timer siden):

Dette må være eksempel på at hun vil være  lederen og få hjelpere under seg… Høres veldig ut som en sekt … 😳IMG_6939.thumb.jpeg.9afe9b04b1d9835a30403beb551471ca.jpeg

Herregud, skremmende! 😮

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

…. Så kommer det jeg har skrevet om før: at hun vil ha sitt  eget samfunn og helst være leder 

IMG_6961.jpeg

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som tegner noe til B bør ha en flink forretnings advokat før de gir henne noe som helst… hun tar æren for alt selv… og ikke minst PENGENE! IMG_6951.thumb.jpeg.a4ce0d5b94a669570f2dc6c56bceea18.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (3 timer siden):

Den som tegner noe til B bør ha en flink forretnings advokat før de gir henne noe som helst… hun tar æren for alt selv… og ikke minst PENGENE! IMG_6951.thumb.jpeg.a4ce0d5b94a669570f2dc6c56bceea18.jpeg

Hva har det med koppene å gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovinello

Belinda har laget seg en ny konto på Instagram; Belindasbluezone. 

Hva gjør Belinda her? Jo hun snakker mer personlig til følgerne sine enn noen gang. Hun pumper opp volumet på narrativet om hennes drømmeliv- og hva som skal til for å få det til. Og ikke minst - hun dundrer på med masse umarkert reklame. 
Det gikk 1 minutt og 30 sekunder inn i hennes nye timelange(!) video - før hun snakker om manifesteringskurs du kan kjøpe på mikrosteg - helt uten reklamemerking. 

Merk deg også det som står i første posten på hennes nye Instagram:  «Hvorfor oppretter du ikke en lukket Instagram hvor haters blir kastet ut?»

Og her er essensen: Belinda oppretter nå sitt eget ekkokammer, hvor hun styrer narrativet 100% selv, uten kritikk, uten haters. Hvor hun kan skryte uhemmet av drømmelivet hun har skapt seg - og hun kan selge det videre. 

Det er så umoralsk at jeg blir helt matt.

IMG_6060.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovinello
Sovinello skrev (4 minutter siden):

Hva gjør Belinda her? Jo hun snakker mer personlig til følgerne sine enn noen gang. Hun pumper opp volumet på narrativet om hennes drømmeliv- og hva som skal til for å få det til. Og ikke minst - hun dundrer på med masse umarkert reklame. 
Det gikk 1 minutt og 30 sekunder inn i hennes nye timelange(!) video - før hun snakker om manifesteringskurs du kan kjøpe på mikrosteg - helt uten reklamemerking. 

Merk deg også det som står i første posten på hennes nye Instagram:  «Hvorfor oppretter du ikke en lukket Instagram hvor haters blir kastet ut?»

Og her er essensen: Belinda oppretter nå sitt eget ekkokammer, hvor hun styrer narrativet 100% selv, uten kritikk, uten haters. Hvor hun kan skryte uhemmet av drømmelivet hun har skapt seg - og hun kan selge det videre. 

IMG_6060.jpeg

Oooooog se der. 16 minutter inn og hun sitter og drikker hyppig av glass hun selger i egen butikk. Helt uten merking. 🫠

IMG_6061.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sovinello
Sovinello skrev (45 minutter siden):

Oooooog se der. 16 minutter inn og hun sitter og drikker hyppig av glass hun selger i egen butikk. Helt uten merking. 🫠

IMG_6061.jpeg

Og DER kom det. 
21 minutter inn i videoen om pengesår: 

«På denne kanalen kommer jeg til å prøve og tjene penger. Jeg holder på å skape et program for dere som har lyst til å være med meg å tjene penger. Hvis dere har lyst til å selge mine produkter skal dere få godt betalt for det, det lanserer jeg i løpet av noen dager nå. Jeg kommer til å tilby kursene mine, fordi kursene mine er life changing(!) og utrolig bra. Og jeg kommer til å gi dere rabattkoder på puter, rabattkoder på glass og whatever dere vil ha - fordi det er LOV å tjene penger.»

HELLO MLM! 🙄

Og dette kommer hun med rett etter å ha snakket om huset til 20 millioner i Spania hun har manifestert seg til. 😑 Verden vil helt seriøst bedras. 

Her er screenshot av videoen av det segmentet så det ikke blir slettet som spekulasjon https://streamable.com/xop5zc

Endret av Sovinello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovinello skrev (1 time siden):

Og DER kom det. 
21 minutter inn i videoen om pengesår: 

«På denne kanalen kommer jeg til å prøve og tjene penger. Jeg holder på å skape et program for dere som har lyst til å være med meg å tjene penger. Hvis dere har lyst til å selge mine produkter skal dere få godt betalt for det, det lanserer jeg i løpet av noen dager nå. Jeg kommer til å tilby kursene mine, fordi kursene mine er life changing(!) og utrolig bra. Og jeg kommer til å gi dere rabattkoder på puter, rabattkoder på glass og whatever dere vil ha - fordi det er LOV å tjene penger.»

HELLO MLM! 🙄

Og dette kommer hun med rett etter å ha snakket om huset til 20 millioner i Spania hun har manifestert seg til. 😑 Verden vil helt seriøst bedras. 

Her er screenshot av videoen av det segmentet så det ikke blir slettet som spekulasjon https://streamable.com/xop5zc

Huff! Har sagt det før og sier det igjen, den dama der er skummel! 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovinello skrev (2 timer siden):

IMG_6060.jpeg

Jeg kjenner at jeg er på en annen frekvens ja, så er jammen glad hun sier det ikke er noe feil med meg av den grunn..😆

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (1 time siden):

Huff! Har sagt det før og sier det igjen, den dama der er skummel! 

Enig . Ser sjelden på snappene hennes , men ramla innpå idag . Hun fisker etter kjøpere til de sinnsykt dyre putene . Si meg en ting , har noen prøvd / kjøpt disse putene ? Det ser og høres ut som ren svindel 🙈🙈 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (3 minutter siden):

Glass.  Eller vase?😂🤷🏼‍♀️

Nå må ikke du legge deg på sånn kjip frekvens og kødde med blåsona😭😂

💙🔹🥏🚾🟦🔵🔷🚹🅿️🧢🫐💙

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (3 timer siden):

Kan da ikke være lov? 

Tenker jeg også,når blir sånne folk stoppa?de kan jo holde på å svindle folk i det uendelige før noen griper inn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (9 timer siden):

Hun fisker etter kjøpere til de sinnsykt dyre putene . Si meg en ting , har noen prøvd / kjøpt disse putene ? Det ser og høres ut som ren svindel 🙈🙈 

Ja, dessverre. Flaut å innrømme at jeg var en av de som tidvis har falt for influensere som lovpriser produkter. Etter kjøpet av denne puta så lærte jeg. 
Jeg avfulgte Belinda og mange andre influensere. 
Puta er vond. Knallhardt og bråkete. Jeg tok ut masse fyll også for å se om det ble bedre. Det ble ikke bedre. 
Hvordan kan man få til å sove når puta bråker når du rører en millimeter på deg? Og den er skikkelig knallhard. Du må ta i hardt for at den skal forme seg etter hvordan du ligger, så den er virkelig ikke god. 
Solgte den på Finn til en annen stakkars påvirket person som helt sikker angret seg etterpå. 

• Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlitenDue skrev (44 minutter siden):

Ja, dessverre. Flaut å innrømme at jeg var en av de som tidvis har falt for influensere som lovpriser produkter. Etter kjøpet av denne puta så lærte jeg. 
Jeg avfulgte Belinda og mange andre influensere. 
Puta er vond. Knallhardt og bråkete. Jeg tok ut masse fyll også for å se om det ble bedre. Det ble ikke bedre. 
Hvordan kan man få til å sove når puta bråker når du rører en millimeter på deg? Og den er skikkelig knallhard. Du må ta i hardt for at den skal forme seg etter hvordan du ligger, så den er virkelig ikke god. 
Solgte den på Finn til en annen stakkars påvirket person som helt sikker angret seg etterpå. 

Takk for tilbakemelding 🙏Lov å gjøre feil . Selv har jeg kjøpt Happyflops i gave til noen , men angrer likevel . Rææl . Men å selge en liten knallhard pute til 1500 kr . Å de «erfaringene « hun viser til på nettsida , er garantert hennes eget verk . Ren svindel . Nekter å tro at noen har fått forbedret søvnkvalitet , nakke eller skulderproblemer av disse . Håper INGEN forhåndsbestiller neste «kolleksjon « av svindel -putene . Send 1500 til  en veldedighetsorganisasjon isteden . 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tøttaa skrev (På 8.10.2023 den 1.00):

Jeg har skrevet dette tidligere i tråden også: anbefaler dere å se dokumentaren om Teal Swan. Ikke helt i samme sjanger som Belinda, men også mye som er likt.

Hun er ikke vel bevart . En con-artist  . Skriver at ting kommer FLYVENDE mot dem . svindler , lurer og smisker til seg ting  er en mer korrekt beskrivelse . Minner meg om en dame jeg vet om  som får en ny åpenbaring hvert år . Alle åpenbaringene er helt «fantastiske». Og koster fra 3k . Det går på mye av det samme . Mat -kurs , meditasjon og ulike treningsmetoder til blodpris . De hadde egnet seg godt som sektledere. Må være en egen diagnose for slikt . De profiterer på dumme og syke folk. Som betaler det hvite ut av øyet for å få «frelse « av disse svindlerene . 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert. Og skuffet.  Ei ganske kul ( har jeg syntes til nå) dame jeg følger, har vært på besøk hos Belinda.  Har jo skjønt etterhvert at de er gode venner. Ble overrasket og litt skuffet. Men nå begynner hun fader meg også å skrive om manifestering. Og det er ikke småting hun har ønsket seg og fått. Og det er der jeg blir så provosert. Hadde det vært så enkelt som å tenke/ønske seg noe, hadde det ikke vært fattige mennesker her i verden foråsidetsånn. En hån mot alle de som aldri kommer til å få det godt eller en levestandard vi tar som en selvfølge.
Og så tør noen legge ut: jeg manifesterte  meg en hytte og fikk det. . Jeg ønsket meg blomster, og senere den uka fikk jeg to buketter. 

Jadda, det er så enkelt så. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (6 timer siden):

Jeg blir så provosert. Og skuffet.  Ei ganske kul ( har jeg syntes til nå) dame jeg følger, har vært på besøk hos Belinda.  Har jo skjønt etterhvert at de er gode venner. Ble overrasket og litt skuffet. Men nå begynner hun fader meg også å skrive om manifestering. Og det er ikke småting hun har ønsket seg og fått. Og det er der jeg blir så provosert. Hadde det vært så enkelt som å tenke/ønske seg noe, hadde det ikke vært fattige mennesker her i verden foråsidetsånn. En hån mot alle de som aldri kommer til å få det godt eller en levestandard vi tar som en selvfølge.
Og så tør noen legge ut: jeg manifesterte  meg en hytte og fikk det. . Jeg ønsket meg blomster, og senere den uka fikk jeg to buketter. 

Jadda, det er så enkelt så. 

I tillegg- hvis det er så enkelt å manifestere som dissa folka påstår så kan jeg faktisk ikke forstå hvorfor de sitter å suger til seg mer materielle goder enn hva som er nødvendig her i livet, istedenfor å manifestere fred på jorda og mer penger til folk som faktisk trenger det. Men det er kanskje ikke sånn det fungerer, man kan bare manifestere på egne vegne? 😏 

Jeg personlig kjenner på et ubehag hver dag over hvor mye jeg har, når andre har lite eller ingenting. Jeg får vondt i magen når jeg tenker på eller ser mennesker som strever bare for å få brød på bordet. Jeg bidrar der jeg kan men føler aldri at jeg gjør nok. Jeg ligger ofte å dagdrømmer om å  vinne i lotto sånn at jeg kan dele ut penger til andre. 

Tror ikke jeg har hørt Belinda snakke om å hjelpe andre en eneste gang. Alt jeg hører om er drømmelivet og hvor mye penger hun har nå kontra før. I min verden burde det vært en åpenbar plikt i livet å hjelpe andre når man selv har mer enn man behøver. Men her er Belinda åpenbart ikke i eget selskap, hele influenserverden bugner jo over at narsissister som bare "må ha" alt, alltid. 

Stopp verden, jeg vil av.

• Liker 20
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (22 minutter siden):

I tillegg- hvis det er så enkelt å manifestere som dissa folka påstår så kan jeg faktisk ikke forstå hvorfor de sitter å suger til seg mer materielle goder enn hva som er nødvendig her i livet, istedenfor å manifestere fred på jorda og mer penger til folk som faktisk trenger det. Men det er kanskje ikke sånn det fungerer, man kan bare manifestere på egne vegne? 😏 

Jeg personlig kjenner på et ubehag hver dag over hvor mye jeg har, når andre har lite eller ingenting. Jeg får vondt i magen når jeg tenker på eller ser mennesker som strever bare for å få brød på bordet. Jeg bidrar der jeg kan men føler aldri at jeg gjør nok. Jeg ligger ofte å dagdrømmer om å  vinne i lotto sånn at jeg kan dele ut penger til andre. 

Tror ikke jeg har hørt Belinda snakke om å hjelpe andre en eneste gang. Alt jeg hører om er drømmelivet og hvor mye penger hun har nå kontra før. I min verden burde det vært en åpenbar plikt i livet å hjelpe andre når man selv har mer enn man behøver. Men her er Belinda åpenbart ikke i eget selskap, hele influenserverden bugner jo over at narsissister som bare "må ha" alt, alltid. 

Stopp verden, jeg vil av.

Dette har jo absolutt ingenting med manifistering å gjøre . Alt man jobber for hardt , systematisk og målrettet vil gi avkasting til slutt . De jobber hardt , systematisk og målrettet for å lure dumme , naive og godtroende folk . Selger overpriset dritt og influenser folk til konkursens rand . En stor skam at sånt ikke er straffbart . Det er likt det jehovas vitne & andre sekter driver med. Gi penger til de på toppen så de kan bo flott ( i Spania . )

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...