Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Påfallende at hun absolutt ikke vil forholde seg til KGs “kursskandale” når hun åpenbart har har vært veldig sentral her. Derimot er hun ellers veldig aktiv på sine kanaler når diverse mikrosteg-kurs og påfunn skal promoteres og selges. Burde nok tatt sin del av ansvaret istedet for å late som ingenting.

Endret av EmiraFrost
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/19/2023 at 10:13 AM, Yogaolga said:

Må bare …⬇️

…og her er ei liste som passer oppførselen hennes ..⬇️ 

1. Ekstremt behov for oppmerksomhet. ... 
  2. Dårlig selvfølelse. ... 
  3. Stort behov for makt og status. ... 
  4. Sjarmerende og karismatisk. ... 
  5. Overdrevet konkurranseinnstinkt. ... 
  6. Mangel på empati. ... 
  7. Det er aldri deres feil. ... 
  8. De utnytter seg av andre.

Minner meg om en annen influencer fra Sørlandet på enkelte punkter... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (11 minutter siden):

Noen her som fikk med seg at Belinda og/eller mikrosteg reklamerte for dette kurset til Kristin i egne storier på insta? Skjermbilder? 

Jeg såg det men tok ikke skjermbilde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 timer siden):

Virker som at Belinda tvert i mot utnytter PR og gønner på med info om «hennes reise». Virker jo voldsomt offensiv for tiden. 

Hun er jo bare utbrent i 50% stilling…. I de andre 50% ( IG og Snap) går hun 150% inn i 😅 

Er det noen som stiller henne kritiske spørsmål? Og blir de blokkert? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blikket hennes flakker som aldri før, og det der trikset med å alltid ha et smil mens man prater... Det er så krampaktig nå at jeg har ikke ord. 

Jeg vil tippe hun er bra utslitt. Ingen tvil om det. Og jeg tror at grunnen til at hun deler på snap som aldri før er fordi hun er despo. Så smellen hun trodde hun hadde fått kommer til å komme om litt

Bare gang den med ti.. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cHg skrev (28 minutter siden):

Blikket hennes flakker som aldri før, og det der trikset med å alltid ha et smil mens man prater... Det er så krampaktig nå at jeg har ikke ord. 

Jeg vil tippe hun er bra utslitt. Ingen tvil om det. Og jeg tror at grunnen til at hun deler på snap som aldri før er fordi hun er despo. Så smellen hun trodde hun hadde fått kommer til å komme om litt

Bare gang den med ti.. 

I tillegg til alt hun spyr ut nå, så pugger hun spansk … jeg tør påstå at er man utbrent så er læring ikke det første man tenker på. 
Det er vel han psykologen Morten Takvam som har lært henne  om hvordan det  psykosomatiske  kjennetegnes ved utbrenthet. Dette er vel han « fyren» , som hun kaller han, som Kristin fikk nedover da  hun var i Spania.

Hun er rett og slett alt for mye!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det (mangel på) penger som stresser henne, kanskje? Så innimellom å være utbrent, så er hun krampaktig på snap og insta?

Tipper det ikke går lang tid før de flytter hjem igjen til Norge...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (2 timer siden):

I tillegg til alt hun spyr ut nå, så pugger hun spansk … jeg tør påstå at er man utbrent så er læring ikke det første man tenker på. 
Det er vel han psykologen Morten Takvam som har lært henne  om hvordan det  psykosomatiske  kjennetegnes ved utbrenthet. Dette er vel han « fyren» , som hun kaller han, som Kristin fikk nedover da  hun var i Spania.

Enig...

Når man er utbrent er man nesten ikke istand til å få en setning til å bli logisk..... Såååeee..... Greit nok at det er forskjell på gradene av utbrenthet. 

Men når man er klar for å være kreativ, lære noe nytt, husker ting osv. Da er man forbi alle grader av utbrenthet 🙃

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (5 timer siden):

Jeg har vært ordentlig utbrent, typ sengeliggende i ukesvis og sykemeldt i flere år, men når den verste akuttfasen gav seg leste jeg flere bøker enn jeg har gjort på mange år. Det var både fagbøker og skjønnlitteratur. Belinda er jo ikke sånn type utbrent og da kan det jo være hun har kapasitet til å lese spansk:) 

Har ingenting til overs for henne altså, så prøver ikke å forsvare, bare sier at det går an 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Noen som har sett reklamen for emptyoo.com ? Belinda som sier: « denne lampa har tatt Skandinavia med storm!» En lampe med knapp oppe. Hvor mange firma har hun? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dingeldangel
Unodostrez skrev (59 minutter siden):

Finner ingen (!) info på nettsiden omkring hvor firmaet holder til, eller hvem som selger. 

Belinda selger ting på dreamdesign.no som er eid/drevet av pikant media as, de har bedriftsadresse i Mosby, men presiserer at dette ikke er returadresse, så jeg vil anta at de driver med dropshipping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dingeldangel skrev (1 time siden):

Belinda selger ting på dreamdesign.no som er eid/drevet av pikant media as, de har bedriftsadresse i Mosby, men presiserer at dette ikke er returadresse, så jeg vil anta at de driver med dropshipping. 

usj,håper alle skurkestrekene hennes blir avslørt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 timer siden):

Noen som har sett reklamen for emptyoo.com ? Belinda som sier: « denne lampa har tatt Skandinavia med storm!» En lampe med knapp oppe. Hvor mange firma har hun? 

Hun eier ikke dette firmaet i hver fall: https://www.emptyoo.com/pages/about-us#:~:text=When founder and owner Steve,highest quality construction and design.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble nesten utbrent av å se henne på snap i dag. :overrasket:

Men, neida.. reagerer på at etter i flere uker å ha skrytt av Camilla Phil sine leppestifter, så tar hun på seg leppestift (hun sminker seg, som vanlig, mens hun babler om alt hun har lært om utbrenthet), og sier at det er en vareprøve fra ett av hennes nye prosjekter. ;)  ;) Fargen er klin lik CP sin 'holy smokes' som ifg Belinda gir deg helt hvite tenner og er så fantastisk. Så nå kommer det tydeligvis en kopi av denne fra Belinda sjøl.  Overrasket? Niks.

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (8 minutter siden):

Jeg ble nesten utbrent av å se henne på snap i dag. :overrasket:

Men, neida.. reagerer på at etter i flere uker å ha skrytt av Camilla Phil sine leppestifter, så tar hun på seg leppestift (hun sminker seg, som vanlig, mens hun babler om alt hun har lært om utbrenthet), og sier at det er en vareprøve fra ett av hennes nye prosjekter. ;)  ;) Fargen er klin lik CP sin 'holy smokes' som ifg Belinda gir deg helt hvite tenner og er så fantastisk. Så nå kommer det tydeligvis en kopi av denne fra Belinda sjøl.  Overrasket? Niks.

Belinda har da aldri vært innovativ … 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...