pop up bruker Skrevet 16. september 2023 #1041 Del Skrevet 16. september 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Beklager. Formulerte meg feil. Mente ikke oppsigelse i den forstand men om hun vært så dum at hun ikke har sørget for frivillig medlemskap etter å ha flyttet til Spania. Koster litt men jeg kan ikke forestille meg at det finnes noen bedre ordning noe sted. Spesielt ikke for de av oss med kroniske sykdommer. Jeg aner ikke, men sikkert forsikringer om du betaler nok. Tipper det er ivaretatt i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millemosa Skrevet 16. september 2023 #1042 Del Skrevet 16. september 2023 Hun sier hun er sykemeldt men hun har vel enda inntekt fra diverse kurser, putesalg, smykkesalg ol så hun lider neppe noen nød. Så håper hun ikke får noen trygt på toppen av dette😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. september 2023 #1043 Del Skrevet 16. september 2023 «Sykemeldt». 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 16. september 2023 #1044 Del Skrevet 16. september 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Har hun seriøst vært så dum at hun har sagt opp medlemskapet sitt i folketrygden i Norge? Mener hun har sagt at hun har sagt opp medlemskapet i folketrygden. Forbi forbindelse med etablering av firma i Spania går hun under eu regler da hun er gift med en fra Romania. jeg kan ikke reglene rundt dette, men husker jeg bet meg merke i at hun hadde sagt opp medlemskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #1045 Del Skrevet 16. september 2023 Yogaolga skrev (På 12.9.2023 den 18.44): EGENOMSORG med Kristin Gjelsvik HVA FÅR JEG? 21 dager med forskjellige challenges! Du får tilgang til vår kursplattform hvor det hver dag i 21 dager åpnes en videohilsen fra Kristin med dagens utfordring. Kristins matplan og oppskrifter Du får tilgang til Kristins matplan hvor det bugner av næringsrik mat og deilige oppskrifter. Tren med Kristin Du får tips og triks til enkle styrkeøvelser som styrker kropp og helse. Pep talks gjennom kurset Du får et intimt blikk inn i Kristin sin personlige reise. Live sendinger Hver uke vil Kristin gå live på kursplattformen for å svare på spørsmål dere har og dele inspirerende tips og triks Gjesteforedrag med Morten Takvam Morten har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut. Med sin fagkunnskap deler han hvorfor det er så viktig at vi implementerer egenomsorg og forplikter oss til oss selv. Bonusvideo: Spis med Kristin! Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video! Bonusvideo: Gå på tur med Kristin! Synes du det er vanskelig å komme deg ut på tur? Ta med Kristin på øret og det hele vil føles som en venninnetur! MORTEN TAKVAM Morten Takvam har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut i bedriftshelsetjeneste samt som terapeut innen rehabilitering av rusmiddelavhengighet i tverrfaglig spesialisert behandling (TSB). Videre har han fra tidligere arbeidet innen voksenpsykiatri i en årrekke. Noe av det han hjelper mennesker som strever med er depresjon, angstlidelser, spesifikk fobi, arbeidsrelaterte utfordringer, livskriser – utbrenthet og hverdagsutfordringer, spill – rus, og annen avhengighet, traumer, og hypokondri – helseangst. GLOW UP! kr 3 599,00 kr 3 599 Egenomsorg med Kristin Gjelsvik Gyldig i 2 år KJØP NÅ! Her er kurset i sin helhet slik det ble lagt ut @elskersommer 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 16. september 2023 #1046 Del Skrevet 16. september 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Her er kurset i sin helhet slik det ble lagt ut @elskersommer Det øverste bildet gir meg assosiasjoner til en terapeut-pasient setting. Hun ser ut som en fremoverlent person som er klar til å hjelpe (typ psykolog) og i forgrunnen kan man antyde en arm eller noe som gir inntrykk av at hun sitter ansikt til ansikt med noen. Det spilles på at man her får personlig oppfølging med en kompetent person som kan hjelpe deg med å bli kvitt dine «plager». Slik tolker jeg det. Ingenting her er tilfeldig og det var neppe lagt ut ved en feil. 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. september 2023 #1047 Del Skrevet 16. september 2023 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Her er kurset i sin helhet slik det ble lagt ut @elskersommer Finnes det folk som er villig til å betale for slikt ? Her har scammer Jacobsen overgått seg selv . 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. september 2023 #1048 Del Skrevet 16. september 2023 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Finnes det folk som er villig til å betale for slikt ? Her har scammer Jacobsen overgått seg selv . Nei jeg tror veldig få kjøper noen av disse kursene. Og det tror jeg er litt av poenget til Belinda og mannen og med å lage egen plattform. De kunne lagt ut kursene på Udemy eller lignende, hvor det ville vært flere muligheter for å gi offentlig feedback. Men i stede «lager» de egen hvor alt er hemmelig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 16. september 2023 #1049 Del Skrevet 16. september 2023 Virker som selvhjelpskurs av selvlærte selvhjelpsguruer er det nye forever living epidemien. Forbinder det med en sekt. Hvor alle liksom heier på hverandre og alt er hemmelig. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. september 2023 #1050 Del Skrevet 16. september 2023 ARima skrev (43 minutter siden): Virker som selvhjelpskurs av selvlærte selvhjelpsguruer er det nye forever living epidemien. Forbinder det med en sekt. Hvor alle liksom heier på hverandre og alt er hemmelig. Enig . Har til gode å finne en selvhjelpsguru jeg syns virker troverdig . Blir som uønskede misjonærer / jehovas vitne . Jeg tenker det er manipulerende mennesker som driver på slik . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 17. september 2023 #1051 Del Skrevet 17. september 2023 caremore skrev (20 timer siden): «Sykemeldt». Hun sitter på en torsdag og planlegger sykemelding fra en mandag .. Rart hele greia. Snublefot62 skrev (15 timer siden): Her er kurset i sin helhet slik det ble lagt ut @elskersommer Heldige de som kjøper og «får lov» å spise med henne gjennom en video ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 17. september 2023 #1052 Del Skrevet 17. september 2023 Pikant Media, plattformen som eies og drives av Belinda, mannen og svogeren, burde virkelig kjenne sin besøkstid , og beklage at kurset til Kristin ble « lagt ut uferdig». Kristin skal liksom stå i kritikken alene? Nei, dette her tror jeg er Belinda som er « superhjernen» til å tenke ut. Sykmelde seg? Altså igjen; Belinda kan forsette som før, spy ut intetsigende snap/ reels og å slippe og ta innover seg/ håndtere kritikk. Dette kalles ansvarsfraskrivelse og det er alvorlig uansett om du er ansatt elle eier! Man blir sleip av å søle « snakeoil» på seg , ikke sant Belinda? 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 17. september 2023 #1053 Del Skrevet 17. september 2023 Synes faktisk synd på Isabelle som ble dumpa av Belinda rett før målstreken. På tide å revurdere både vennskap og jobbrelaterte samarbeid med denne dama.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. september 2023 #1054 Del Skrevet 17. september 2023 Herlighet når du tror at Berg Eriksen og S.E Tandberg er de verste i bransjen, så leser man hvordan Belinda (copycat) oppfører seg. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17. september 2023 #1055 Del Skrevet 17. september 2023 tøttaa skrev (30 minutter siden): Synes faktisk synd på Isabelle som ble dumpa av Belinda rett før målstreken. På tide å revurdere både vennskap og jobbrelaterte samarbeid med denne dama.. Men skal man synes synd på noen fordi drømmen deres om å lure mange (og tjene penger på det) ble ødelagt? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 17. september 2023 #1056 Del Skrevet 17. september 2023 NiceOrNothing skrev (15 timer siden): Finnes det folk som er villig til å betale for slikt ? Her har scammer Jacobsen overgått seg selv . Ja, jeg tror det finnes sårbare folk der ute som sluker slike konsepter med snøre og agn. Kurset har en "venninne"-vinkling og vil kunne ha stor appell hos noen som er ensom og/eller lar seg blende av kjendiser. De vil se kjendiser på nært hold og har et stort behov for å bli sett selv. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 17. september 2023 #1057 Del Skrevet 17. september 2023 tøttaa skrev (1 time siden): Synes faktisk synd på Isabelle som ble dumpa av Belinda rett før målstreken. På tide å revurdere både vennskap og jobbrelaterte samarbeid med denne dama.. Her er nok eksempel på hvordan hun klarer og snu seg fra kritikk til at det er HUN som har det værst … … på den skamlisten hun har, får hun jaggu meg legge til at hun burde skamme seg om hvordan hun håndterer andre mennesker… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 17. september 2023 #1058 Del Skrevet 17. september 2023 Snublefot62 skrev (54 minutter siden): Men skal man synes synd på noen fordi drømmen deres om å lure mange (og tjene penger på det) ble ødelagt? Nei du har et poeng der. Men føler ikke Isabelle er den verste i det her. Hun fremstår som mye mindre kompetent enn hun selv tror, men ihvertfall med et mer genuint ønske om å hjelpe folk. Selv om hun også kommer til kort der, så tror jeg ikke hun er av samme kaliber som Belinda. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 17. september 2023 #1059 Del Skrevet 17. september 2023 Lurer på om hun får dopamin av å lure mennesker til å betale masse penger for kurs hun ikke har noen kompetanse til å holde, også? 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 17. september 2023 #1060 Del Skrevet 17. september 2023 Snoker45 skrev (På 5.8.2023 den 8.13): Dette må være en av de største svindlerne på nettet nå. Hun selger jo kurs for hva som helst, kun fordi hun tror hun har kunnskap om dette. Skremmende. Men det er mer skremmende at folk kjøper disse kursene. Tenker ikke folk selv? Virker som om det har klikket for henne. Kanskje de er i økonomisk knipe. Hva jobber denne rumenske mannen med? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå