tøttaa Skrevet 15. september 2023 #1001 Del Skrevet 15. september 2023 Anonym0123456789 skrev (4 timer siden): Tviler på at hun har laget glassene. Sånne går du kjøpt i 4 pack på diverse billigbutikker på 20-40 kr, så selger hun de til 350,- Belinda JaKoppsen ☕ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 15. september 2023 #1002 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg må bare si jeg er så takknemlig for at dette kurset til Kristin fikk så negativ blest - fordi da håper jeg flere får øynene opp for hvor skummel påvirker Belinda er i samme slengen. Jeg har lenge prøvd på å få folk til å få øynene opp for hvor farlig Belinda er - og endelig er det noe som smalt såpass at mange for øynene opp for det. Fra stjeling av smykkedesign, til å henge de som sender henne kritiske meldinger offentlig på egen story, til alle disse kursene hun holder på med; det er på tide hun blir arrestert for holdningene sine og måten hun kynisk utnytter følgere på. Jeg håper den tiden er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 15. september 2023 #1003 Del Skrevet 15. september 2023 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 15. september 2023 #1004 Del Skrevet 15. september 2023 tøttaa skrev (1 minutt siden): Flott hun selger kurs for å hjelpe andre ut av utbrenthet da.😑 Her har man jo svart på hvitt svaret på at de kursene IKKE FUNKER.🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 15. september 2023 #1005 Del Skrevet 15. september 2023 Sovinello skrev (Akkurat nå): Flott hun selger kurs for å hjelpe andre ut av utbrenthet da.😑 Her har man jo svart på hvitt svaret på at de kursene IKKE FUNKER.🤦🏼♀️ Nettopp 🙌🏻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 15. september 2023 #1006 Del Skrevet 15. september 2023 Tipper hun ikke tør å komme til Stavanger nå når det brenner kraftig rundt henne... 😏 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 15. september 2023 #1007 Del Skrevet 15. september 2023 4 minutter siden, Bingo Bongo said: Tipper hun ikke tør å komme til Stavanger nå når det brenner kraftig rundt henne... 😏 Jeg tror også at det er noe annet som ligger bak. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #1008 Del Skrevet 15. september 2023 tøttaa skrev (30 minutter siden): Hun er utbrent. Men selger kurs i livsmestring. Og skal selge kopper og krus. Og skal ha folk på kursopphold om kort tid. + + + 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 15. september 2023 #1009 Del Skrevet 15. september 2023 Trodde hun hadde manifestert seg til god helse for lenge siden. 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. september 2023 #1010 Del Skrevet 15. september 2023 Sovinello skrev (2 timer siden): Hva i helvete er en traumeINFORMERT yogalærer? 🙃 Haha 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. september 2023 #1011 Del Skrevet 15. september 2023 Sovinello skrev (1 time siden): Flott hun selger kurs for å hjelpe andre ut av utbrenthet da.😑 Her har man jo svart på hvitt svaret på at de kursene IKKE FUNKER.🤦🏼♀️ Virkelig ikke helt gjennomtenkt markedsføring der! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. september 2023 #1012 Del Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Mikrosteg har virkelig tenkt å satse på mat og utfordringer der i høst. Det der er helt sjukt, og burde virkelig ikke være lov. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 15. september 2023 #1013 Del Skrevet 15. september 2023 Man kan tydeligvis ikke manifestere seg vekk fra utbrenthet likevel da, hun får kjøpe seg et kurs 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 15. september 2023 #1014 Del Skrevet 15. september 2023 Fru G skrev (6 timer siden): På tide God Morgen Norge slutter å gi henne gratisreklame. Nå må vi som forbrukere sette ned foten og bombardere disse mediene, Enig, moralsk helt forkastelig å gi henne tv tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. september 2023 #1015 Del Skrevet 15. september 2023 Sovinello skrev (6 timer siden): Jeg må bare si jeg er så takknemlig for at dette kurset til Kristin fikk så negativ blest - fordi da håper jeg flere får øynene opp for hvor skummel påvirker Belinda er i samme slengen. Jeg har lenge prøvd på å få folk til å få øynene opp for hvor farlig Belinda er - og endelig er det noe som smalt såpass at mange for øynene opp for det. Fra stjeling av smykkedesign, til å henge de som sender henne kritiske meldinger offentlig på egen story, til alle disse kursene hun holder på med; det er på tide hun blir arrestert for holdningene sine og måten hun kynisk utnytter følgere på. Jeg håper den tiden er nå. BJ har gått litt under radaren tror jeg fordi hun var en "uskyldig" influencer som drev med planter. Helt ærlig har jeg ikke lagt så mye merke til henne. Men har nå skjønt at dama driver med mye humbug som kursing til blodpriser, kurs hun strengt talt ikke er kompetent til å holde på med. Store lovnader om at livet blir så mye bedre hvis man betaler for å ta hennes kurs som strengt talt handler om henne og hennes valg? Hva slags kompetanse har hun utenom egendefinert livserfaring? Hvem har vel ikke opplevd og vært gjennom mye i livet uten at vi skal kurse og ta betalt for at andre skal følge samme vei?. Helt utrolig hvor langt enkelte er villige til å gå for å tjene penger på andres ulykke. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 15. september 2023 #1016 Del Skrevet 15. september 2023 Showet i Stavanger ble avlyst. Noen som vet bakgrunn til hun Isabelle Engelhart eller hva hun heter? Er vel hun som har skrevet Bedre på livet boka sammen med Belinda? Tenk «reisen». Først plante-Belinda, og tilsynelatende uskyldig. Så plagiere er smykke. Så fortelle om alkohol, og bruke det som en måte å selge bok på. Også plutselig er hun bedre på livet, og så er det mat som står for tur. Kan vi si at det virkelig virker til å være et desperat forsøk på å tjene raske penger? Svaret er ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 16. september 2023 #1017 Del Skrevet 16. september 2023 tøttaa skrev (15 timer siden): Dette er et dårlig forsøk på å høste sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 16. september 2023 #1018 Del Skrevet 16. september 2023 Fru G skrev (30 minutter siden): Dette er et dårlig forsøk på å høste sympati. Det første jeg lurer på, er hva slags jobb er det hun sykemeldes fra? Hun er influenser og sier hun skal fortsette med insta, så hva er det hun skal slutte med? Er det rollen som coach/terapeut/heksedoktor/humbugdame som legges på hylla for en tid? Nr.2, hvordan fungerer egentlig det der sånn rent formelt? Er det hun selv som har sykemeldt seg selv, eller er det en lege involvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. september 2023 #1019 Del Skrevet 16. september 2023 pop up bruker skrev (På 15.9.2023 den 0.00): Oi, oi! Det her trodde jeg seriøst var tull. Bra det er trukket tilbake! "Gå tur med Krisitn, og spis med Kristin! Særlig siste er jo helt sykt. Slik det var skrevet fikk jeg assosiasjoner til folk med spisevegring, og at de skulle få en trygghet i å "spise med Kristin". Helt sjukt hva folk prøver å tjene penger på i dag. Stusser også litt på presisering av seksårig psykolgi utdannelse. Psykologutdannelsen er på 6 år, og psykolog er en beskytta titte i Norge. Det bør derfor være tilstrekkelig å si at han er psykolog, uten å nevne antall år? Han kan jo ikke være mye til psykolog som forsøker å tjene penger med en scammer . Trodde psykologer måtte bestå i fag som etikk og moral. Såg btw smykkene hennes i salg hos en gullsmed igår , smak og behag , men syns ikke de var noe pene 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 16. september 2023 #1020 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) ti10 skrev (10 minutter siden): Det første jeg lurer på, er hva slags jobb er det hun sykemeldes fra? Hun er influenser og sier hun skal fortsette med insta, så hva er det hun skal slutte med? Er det rollen som coach/terapeut/heksedoktor/humbugdame som legges på hylla for en tid? Nr.2, hvordan fungerer egentlig det der sånn rent formelt? Er det hun selv som har sykemeldt seg selv, eller er det en lege involvert? OM hun faktisk har sykemeldt seg, og om hun er selvstendig næringsdrivende vil hun få 80% av sykepengegrunnlaget fra NAV etter dag 17. Men - NAV beregner ikke sykepengegrunnlag høyere enn 6G, som er 711 720kr. Jeg tror ikke ikke hun er sykemeldt. Jeg tror hun tar seg en pause. Endret 16. september 2023 av Sovinello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå