Gjest Sovinello Skrevet 15. september 2023 #981 Del Skrevet 15. september 2023 Purpurina skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er rart at vi ikke har hørt noe om at hun er utbrent tidligere. Dessuten trodde jeg hun var mester på livet! Men det var jo flaks at denne utbrentheten kom akkurat nå som hun tilfeldigvis har besøk av en dyktig person som kan lage kurs i å mestre utbrenthet! Snakk om bra timing. Dette gjentar seg gang på gang hos Belinda. Uansett om det er mat, økonomi, depresjon, alkohol, angst, trening osv osv. Hun går i en vanskelig periode med noe av det overnevnte, bruker mye tid på å snakke om utfordringene på Instagram og (spesielt) snap. Og plutselig etter noen dager har hun funnet løsningen på problemet! Og den løsningen er hun så SNILL og deler med alle til den nette sum av xx kroner på mikrosteg. Det er så hinsides moralsk forkastelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. september 2023 #982 Del Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Belinda snakket vel i går om å ha lært av Morten at det handler ikke bare om verktøy for å takle stress så en kan fortsette som før, men at en faktisk må endre seg og gjøre ting annerledes. Og det er jo fint. Det lærte jeg av terapeuten min. Gratis. Men hva gjør hun nå da med alle de som har tatt kursene hennes før og lært det motsatte? Og hvordan endres kursene hennes som ligger til salgs nå? Svaret er åpenbart ingenting. Og det er poenget mitt og. Hun er en jækla svindler. Hun eier ikke kompetanse på området og har overhode ingen kvalifikasjoner på det hun selger. Hun er et ekstremt godt eksempel på hvordan selvhjelps-miljøet kan bli giftig og farlig. Nettopp!!!! Jeg hørte hun sa dette og tenkte : Var det ikke det motsatte hun sa da hun solgte de dyre kursene i fjor/i vår?? Før boka ble utgitt tror jeg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #983 Del Skrevet 15. september 2023 Purpurina skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er rart at vi ikke har hørt noe om at hun er utbrent tidligere. Dessuten trodde jeg hun var mester på livet! Men det var jo flaks at denne utbrentheten kom akkurat nå som hun tilfeldigvis har besøk av en dyktig person som kan lage kurs i å mestre utbrenthet! Snakk om bra timing. Hun har vel snakket om utbrenthet nå i noen uker? Hun bare justerer alvorlighetsgraden etter hva hun skal selge. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 15. september 2023 #984 Del Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (39 minutter siden): Hun har vel snakket om utbrenthet nå i noen uker? Hun bare justerer alvorlighetsgraden etter hva hun skal selge. Hun må nok opp og stå nå… hun og Olivia skal jo selge langweekend med trening og foredrag den 25. oktober… til 13000,-🙈 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. september 2023 #985 Del Skrevet 15. september 2023 Zenhouse skrev (3 timer siden): Han står oppført hos Falck Helsetjeneste som «klinisk samtaleterapeut», ikke psykolog. ( de har forøvrig 6-7 psykologer ellers der) Det var også noen i tråden til Kristin Gjeldsvik som hadde sjekket, de fant ham ikke oppført som autorisert psykolog. Ja, så da var det som jeg frykta - han er ikke utdannet psykolog, men de forsøker å late som det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #986 Del Skrevet 15. september 2023 pop up bruker skrev (16 minutter siden): Ja, så da var det som jeg frykta - han er ikke utdannet psykolog, men de forsøker å late som det. Han skriver til og med at han er det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym0123456789 Skrevet 15. september 2023 #987 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) caremore skrev (13 timer siden): Jeg dauer.. skulle tro at David Reme var investor. Tviler på at hun har laget glassene. Sånne går du kjøpt i 4 pack på diverse billigbutikker på 20-40 kr, så selger hun de til 350,- Endret 15. september 2023 av Anonym0123456789 Svarte på feil innlegg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 15. september 2023 #988 Del Skrevet 15. september 2023 Anonym0123456789 skrev (29 minutter siden): Tviler på at hun har laget glassene. Sånne går du kjøpt i 4 pack på diverse billigbutikker på 20-40 kr, så selger hun de til 350,- Disse glassene er jo all over sosiale medier, så hun har aboslutt ikke designet dem selv. Som med alt annet hun gjør her i livet så har hun kopiert noe som er populært akkurat nå, lagt det ut som sin egen idé og skrudd opp prisen på det. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #989 Del Skrevet 15. september 2023 Men i følge storyen hennes så var det jo noen som kontaktet HENNE og spurte om de skulle lage kopper? 🤣🤣🤣🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 15. september 2023 #990 Del Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Men i følge storyen hennes så var det jo noen som kontaktet HENNE og spurte om de skulle lage kopper? 🤣🤣🤣🤣 Men var det disse glassene hun snakket om da? Jeg fikk inntrykk av at hun holder på å designe kopper, men at disse glassene var et annet "prosjekt". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 15. september 2023 #991 Del Skrevet 15. september 2023 På tide God Morgen Norge slutter å gi henne gratisreklame. Nå må vi som forbrukere sette ned foten og bombardere disse mediene, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #992 Del Skrevet 15. september 2023 Mikrosteg har virkelig tenkt å satse på mat og utfordringer der i høst. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 15. september 2023 #993 Del Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Mikrosteg har virkelig tenkt å satse på mat og utfordringer der i høst. Dette er så livsfarlig ar jeg ikke vet hva jeg skal si! Hva er det Belinda tenker med? Er hun virkelig SÅ kynisk og driter så i menneskeliv - bare for å kunne putte penger rett i lomma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #994 Del Skrevet 15. september 2023 (endret) Sovinello skrev (5 minutter siden): Dette er så livsfarlig ar jeg ikke vet hva jeg skal si! Hva er det Belinda tenker med? Er hun virkelig SÅ kynisk og driter så i menneskeliv - bare for å kunne putte penger rett i lomma? Kanskje hun bare har tatt for mye smertestillende? Kurset koster bare kr 999,-. Endret 15. september 2023 av Snublefot62 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 15. september 2023 #995 Del Skrevet 15. september 2023 Sovinello skrev (1 minutt siden): Dette er så livsfarlig ar jeg ikke vet hva jeg skal si! Hva er det Belinda tenker med? Er hun virkelig SÅ kynisk og driter så i menneskeliv - bare for å kunne putte penger rett i lomma? svaret er ja,hun er så kynisk,alt for at hun ska velte seg i luksus og kose seg i bassenget sitt,er meg en stor gåte hvorfor Camilla Phil vi ha henne til å markedsføre produktene sine,jeg tenker at ikke søren om jeg kjøper noe som helst som har med denne sjarlatanen å gjøre 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #996 Del Skrevet 15. september 2023 Kurset om å stå på hode er for øvrig fortsatt til salgs. Man må bare lage seg en bruker. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 15. september 2023 #997 Del Skrevet 15. september 2023 Kom over dette på Insta nå. Hva er du hun holder på med? Hun svarer ikke media som forøker å få en kommentar fra henne. Måtte alle styre unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 15. september 2023 #998 Del Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Kanskje hun bare har tatt for mye smertestillende? Kurset koster bare kr 999,-. Hva i helvete er en traumeINFORMERT yogalærer? 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 15. september 2023 #999 Del Skrevet 15. september 2023 Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Kurset om å stå på hode er for øvrig fortsatt til salgs. Man må bare lage seg en bruker. Ah nettopp. Nydelig måte å forsøke og unnslippe kritikk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. september 2023 #1000 Del Skrevet 15. september 2023 Sovinello skrev (Akkurat nå): Hva i helvete er en traumeINFORMERT yogalærer? 🙃 Jækla godt spørsmål 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå