Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Gjest Dingeldangel
Snublefot62 skrev (39 minutter siden):

What the actual fuck?

Samme sa jeg høyt da jeg leste det!

tren med Kristin… som nettopp selv har begynt med pt, og ikke trente før… hva faen er kvalifikasjonene hennes?

spis med Kristin!!! Altså, jeg er ikke for å kommentere kroppen til folk, men hva i alle dager skal være bra med å «spise med kristin?»

jeg er rett å slett litt sjokkert! Håper virkelig folk bruker de 3000kr på kompetanse heller, enten det er trening, mat eller samtaleterapi de trenger.

få faen så lavmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yogaolga skrev (1 time siden):

EGENOMSORG

med Kristin Gjelsvik

e11327_7cc942f3b4fd48eb89a449fe3ca8af73~

HVA FÅR JEG?

21 dager med forskjellige challenges!
Du får tilgang til vår kursplattform hvor det hver dag i 21 dager åpnes en videohilsen fra Kristin med dagens utfordring. 

Kristins matplan og oppskrifter
Du får tilgang til Kristins matplan hvor det bugner av næringsrik mat og deilige oppskrifter. 

Tren med Kristin
Du får tips og triks til enkle styrkeøvelser som styrker kropp og helse. 

Pep talks gjennom kurset
Du får et intimt blikk inn i Kristin sin personlige reise.

Live sendinger

Hver uke vil Kristin gå live på kursplattformen for å svare på spørsmål dere har og dele inspirerende tips og triks

Gjesteforedrag med Morten Takvam

Morten har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut. Med sin fagkunnskap deler han hvorfor det er så viktig at vi implementerer egenomsorg og forplikter oss til oss selv.

Bonusvideo: Spis med Kristin!
Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video!

Bonusvideo: Gå på tur med Kristin!
Synes du det er vanskelig å komme deg ut på tur? Ta med Kristin på øret og det hele vil føles som en venninnetur!

MORTEN TAKVAM

Morten Takvam har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut i bedriftshelsetjeneste samt som terapeut innen rehabilitering av rusmiddelavhengighet i tverrfaglig spesialisert behandling (TSB). Videre har han fra tidligere arbeidet innen voksenpsykiatri i en årrekke. Noe av det han hjelper mennesker som strever med er depresjon, angstlidelser, spesifikk fobi, arbeidsrelaterte utfordringer, livskriser – utbrenthet og hverdagsutfordringer, spill – rus, og annen avhengighet, traumer, og hypokondri – helseangst.

8da999_41556d210b36428b8d48139dd4afafc7~

GLOW UP!

kr 3 599,00

kr

3 599

Egenomsorg med Kristin Gjelsvik

Gyldig i 2 år

KJØP NÅ!

Hvor fant du dette ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dingeldangel skrev (30 minutter siden):

Samme sa jeg høyt da jeg leste det!

tren med Kristin… som nettopp selv har begynt med pt, og ikke trente før… hva faen er kvalifikasjonene hennes?

spis med Kristin!!! Altså, jeg er ikke for å kommentere kroppen til folk, men hva i alle dager skal være bra med å «spise med kristin?»

jeg er rett å slett litt sjokkert! Håper virkelig folk bruker de 3000kr på kompetanse heller, enten det er trening, mat eller samtaleterapi de trenger.

få faen så lavmål

enig med deg,kan alle som vil starte opp kurs i hytt og pine?minner om svindel og burde vert en sak for media og politi

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette stemmer og Kristin Gjelsvik faktisk har stilt opp på dette så mister jeg all respekt for henne (og). Jeg trodde virkelig bedre om henne.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan sende dette til media?? Hårreisende. Hun som har steppet frem og opp mot influencere som har farlig innhold med kropp og mat.. og så skal hun vise deg sin matplan?? «Du får tilgang til Kristins matplan» aka bli like «tynn og sprek» som meg? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vidamarie skrev (1 minutt siden):

Håper noen kan sende dette til media?? Hårreisende. Hun som har steppet frem og opp mot influencere som har farlig innhold med kropp og mat.. og så skal hun vise deg sin matplan?? «Du får tilgang til Kristins matplan» aka bli like «tynn og sprek» som meg? 

Send det selv?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (4 timer siden):

EGENOMSORG

med Kristin Gjelsvik

HVA FÅR JEG?

Du får tilgang til vår kursplattform hvor det hver dag i 21 dager åpnes en videohilsen fra Kristin med dagens utfordring. 

Du får tilgang til Kristins matplan hvor det bugner av næringsrik mat og deilige oppskrifter. 

Tren med Kristin

Pep talks gjennom kurset

Live sendinger

Hver uke vil Kristin gå live på kursplattformen for å svare på spørsmål dere har og dele inspirerende tips og triks

Morten har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut. Med sin fagkunnskap deler han hvorfor det er så viktig at vi implementerer egenomsorg og forplikter oss til oss selv.

Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video!

Synes du det er vanskelig å komme deg ut på tur? Ta med Kristin på øret og det hele vil føles som en venninnetur!

MORTEN TAKVAM

Morten Takvam har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut i bedriftshelsetjeneste samt som terapeut innen rehabilitering av rusmiddelavhengighet i tverrfaglig spesialisert behandling (TSB). Videre har han fra tidligere arbeidet innen voksenpsykiatri i en årrekke. Noe av det han hjelper mennesker som strever med er depresjon, angstlidelser, spesifikk fobi, arbeidsrelaterte utfordringer, livskriser – utbrenthet og hverdagsutfordringer, spill – rus, og annen avhengighet, traumer, og hypokondri – helseangst.

GLOW UP!

kr 3 599,00

kr

3 599

Gyldig i 2 år

KJØP NÅ!

Dette må være en spøk?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (4 timer siden):

EGENOMSORG

med Kristin Gjelsvik

HVA FÅR JEG?

Tren med Kristin

Pep talks gjennom kurset

Live sendinger

MORTEN TAKVAM

GLOW UP!

kr 3 599,00

kr

3 599

Gyldig i 2 år

KJØP NÅ!

Nå ble jeg skikkelig skuffa over Kristin  Gjeldsvik , fy faen som de profiterer på dumme folk 😳

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (2 timer siden):

enig med deg,kan alle som vil starte opp kurs i hytt og pine?minner om svindel og burde vert en sak for media og politi

Skulle anmeldt de😓

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (2 minutter siden):

Skulle anmeldt de😓

Gjør det?

Er så mye «skulle» «burde» .. Ta ansvar selv og meld de, klag, send i vei der det høres hjemme om det er det dere mener 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (7 timer siden):

EGENOMSORG

med Kristin Gjelsvik

HVA FÅR JEG?

Tren med Kristin

Pep talks gjennom kurset

Live sendinger

MORTEN TAKVAM

GLOW UP!

kr 3 599,00

kr

3 599

Gyldig i 2 år

KJØP NÅ!

Nei noe så jævlig 😂😂 dette var jo verre enn jeg trodde!! Jeg avfulgte Kristin nylig og det kjenner jeg var helt riktig tidspunkt gitt! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøttaa skrev (5 timer siden):

Nei noe så jævlig 😂😂 dette var jo verre enn jeg trodde!! Jeg avfulgte Kristin nylig og det kjenner jeg var helt riktig tidspunkt gitt! 

Ja , har alltid tenkt at hun er så ærlig , ekte modig og reflektert . Har bidratt t spons til hennes fantastiske juleprosjekter . Men når hun inngår samarbeid m en av Norges største scammere , bli d avfølging fra meg . Mistet respekten . 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så at Kristin er kjæresten/ super venn til psykolog Morten Takvam?

Er det derfor « stuereint» med enda et kurs fra Belinda? Vel, det er vel fra Kristin, men ordlyden høres likt ut som når den nå utbrente  Belinda sier noe…🤪

…. B skal jo selge « sopplamper» også… så pute og lampesalg tar nok på, snart kommer det vel også noe annet revolusjonerende, som kopper/ krus… snakk  om nytenkning 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (2 timer siden):

Er det så at Kristin er kjæresten/ super venn til psykolog Morten Takvam?

Er det derfor « stuereint» med enda et kurs fra Belinda? Vel, det er vel fra Kristin, men ordlyden høres likt ut som når den nå utbrente  Belinda sier noe…🤪

…. B skal jo selge « sopplamper» også… så pute og lampesalg tar nok på, snart kommer det vel også noe annet revolusjonerende, som kopper/ krus… snakk  om nytenkning 😅

Morten er ikke kjæresten.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sovinello
Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Hun gønner på idag med stories om microsteg…… Sitter ikke stille i båten hun der. 

Som da er umerket reklame i hennes kanaler. Dama eier ikke skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovinello skrev (9 minutter siden):

Som da er umerket reklame i hennes kanaler. Dama eier ikke skam.

Syns hun er blitt usmakelig,sitter å slaffser i seg alt mulig mens hun skryter over alt hun har dagdrømt seg til,tilogm at hun har møtt veggen igjen??virker helt superdupert,bare å ta seg et microsteg kurs,tenker at hun flykta til Spania for at hadde hun bodd i Norge hadde det antakeligvis vert et fengsel

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovinello
Velinda skrev (4 minutter siden):

Syns hun er blitt usmakelig,sitter å slaffser i seg alt mulig mens hun skryter over alt hun har dagdrømt seg til,tilogm at hun har møtt veggen igjen??virker helt superdupert,bare å ta seg et microsteg kurs,tenker at hun flykta til Spania for at hadde hun bodd i Norge hadde det antakeligvis vert et fengsel

Jeg synes det er spennende hun skrev i manifesteringsboken sin for mange år siden at hun ønsket å designe kopper, OG NÅ GJØR HUN DET! Og det frontes som det mest fantastiske!  (Snap i dag)
Hvem som helst kan gå på etsy og begynne å selge egendesignede kopper i løpet av 30 minutter - og det ligger tusenvis av videoer på YouTube om hvordan tjene penger på det. 

Og det er dette som er så farlig med Belinda - hun SELGER alt. Bare betal henne 299 eller 6000 så skal hun lære deg hvordan DU OGSÅ kan få til noe sp fantastisk. Når hun bare gjør noe alle andre kan gjøre uten hennes kurs uansett. Det eneste hun selger er falske narrativ, og jeg synes så sinnsykt synd på de som går rett på og kaster bort sine egne penger på det tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovinello skrev (49 minutter siden):

Jeg synes det er spennende hun skrev i manifesteringsboken sin for mange år siden at hun ønsket å designe kopper, OG NÅ GJØR HUN DET! Og det frontes som det mest fantastiske!  (Snap i dag)
Hvem som helst kan gå på etsy og begynne å selge egendesignede kopper i løpet av 30 minutter - og det ligger tusenvis av videoer på YouTube om hvordan tjene penger på det. 

Og det er dette som er så farlig med Belinda - hun SELGER alt. Bare betal henne 299 eller 6000 så skal hun lære deg hvordan DU OGSÅ kan få til noe sp fantastisk. Når hun bare gjør noe alle andre kan gjøre uten hennes kurs uansett. Det eneste hun selger er falske narrativ, og jeg synes så sinnsykt synd på de som går rett på og kaster bort sine egne penger på det tullet.

Skjønner ikke hvorfor dette mennesket ikke er i David Reme sin stall? Hun passer 100 prosent inn i den gjengen. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...