tøttaa Skrevet 10. august 2023 #921 Del Skrevet 10. august 2023 Unodostrez skrev (2 minutter siden): Kun 399???? 😂😂 Ja det er jo et kupp må du skjønne 😂👌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 10. august 2023 #922 Del Skrevet 10. august 2023 tøttaa skrev (8 timer siden): Jeg håper det kommer kurs til høsten om hvordan man stuper kråke. Alltid hatt lyst til å betale for at noen kan lære meg det. Jeg trodde dette var tull!! 😂 Hva blir det neste? «Lær deg å drite riktig» Du betaler kun 399 for å tømme tarmen på rett måte så du slipper hemoroider! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. august 2023 #923 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg vil påstå at det er tull. Hvem ved sine fulle fem betaler 400 kr for et nettkurs i å stå på hodet??? Men det viser uansett hvor useriøs denne gjengen er uavhengig av om det er seriøst eller ikke. Som jeg nevnte tidligere - hvorfor ikke legge ut bedre på livet kurset på en av de etablerte plattformene? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 11. august 2023 #924 Del Skrevet 11. august 2023 J_1990 skrev (17 timer siden): Jeg trodde dette var tull!! 😂 Hva blir det neste? «Lær deg å drite riktig» Du betaler kun 399 for å tømme tarmen på rett måte så du slipper hemoroider! Det burde vært tull!🙈 Jeg skulle så innmari ønske at det var mulig å finne ut av hvor mange kurs som er solgt i denne bedriften, inkludert dette barnehagekurset her. Og jeg lurer oppriktig på hvem slags mennesker som kjøper et kurs som lærer deg å stå på hodet... Og måten det blir solgt inn på da, jeez. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 11. august 2023 #925 Del Skrevet 11. august 2023 Ser man det, trenger ikke lete lenge for å finne antageligvis samme innhold på youtube uten at det koster ei krone 👌🏻 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 4. september 2023 #926 Del Skrevet 4. september 2023 Hun sier du få høyere imunforsvar av å drikke heksebrygget hun har laga,det er jo helt umulig,man har det imunforsvaret man har og blir det høyere kan man få en autoimun sykdom,likte Belinda før men nå er hun bare rar og litt enkel 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 4. september 2023 #927 Del Skrevet 4. september 2023 Høyere immunforsvar? Ikke helt feil heller det hun sier, men heksebrygget hennes er nå en usikker løsning. Men man kan styrke immunforsvaret sitt - det er jo ikke feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. september 2023 #928 Del Skrevet 10. september 2023 Spennende å se hva prosjekt Belinda og Kristin driver sammen nå . 😆👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 10. september 2023 #929 Del Skrevet 10. september 2023 solietta skrev (1 time siden): Spennende å se hva prosjekt Belinda og Kristin driver sammen nå . 😆👌 "Hvordan få folk til å bruke mest mulig penger på ting de ikke trenger-prosjekt..." 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. september 2023 #930 Del Skrevet 10. september 2023 Moongirl skrev (1 time siden): "Hvordan få folk til å bruke mest mulig penger på ting de ikke trenger-prosjekt..." Du vet ikke hva det er engang . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. september 2023 #931 Del Skrevet 10. september 2023 solietta skrev (2 timer siden): Spennende å se hva prosjekt Belinda og Kristin driver sammen nå . 😆👌 Sikkert en videreføring av «stå på hode»-kurset. Hva med «gå på hendene»? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 10. september 2023 #932 Del Skrevet 10. september 2023 Kristin har jo gått i terapi hos hun mentor bestevenninnen til Belinda, Isabell heter hun vel, for en stund tilbake. Og jeg har bitt meg merke i at fremtoningen og snakkemåten til Kristin har endret seg, hun fremstår som mer... påtatt? Og ting er så fantastisk hele tiden 🙄 Så satser noen kroner på at Kristin og Belinda skal skape ett eller annet slags kurs i livsmestring for folk som går igjennom samlivsrudd eller noe sånt. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 10. september 2023 #933 Del Skrevet 10. september 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Sikkert en videreføring av «stå på hode»-kurset. Hva med «gå på hendene»? så utrolig unødvendig. kan være en fin ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. september 2023 #934 Del Skrevet 10. september 2023 solietta skrev (22 minutter siden): så utrolig unødvendig. kan være en fin ting Du legger opp til spekulasjoner med spørsmålet ditt. Problemet med Belinda er at hun driver med mye rart kun for pengene sin skyld, og hun bryr seg åpenbart ikke om å ha kompetanse eller noe som er forankret i virkeligheten. Da er det for min del ingen grunn til å tro at dette er noe bedre. Eller hva tenker du om de kursene hun har solgt nylig? 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 11. september 2023 #935 Del Skrevet 11. september 2023 https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015?fbclid=IwAR1v3QaCXy26UwB0axQU4P6B3HgaB_ZU760YHNIdXCvWLXbid8bmD68CZzk_aem_ATr-toFRpMX_DUWa7OBdts_sPeHMseCtOyNjcD-HhEgjsnAmQvXmHrOkADsbqv39Amg Her er en som har forstått det. Tipper hun har fått med seg Belindas selvsentrerte pjatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 11. september 2023 #936 Del Skrevet 11. september 2023 Dingeldangel skrev (8 timer siden): https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015?fbclid=IwAR1v3QaCXy26UwB0axQU4P6B3HgaB_ZU760YHNIdXCvWLXbid8bmD68CZzk_aem_ATr-toFRpMX_DUWa7OBdts_sPeHMseCtOyNjcD-HhEgjsnAmQvXmHrOkADsbqv39Amg Her er en som har forstått det. Tipper hun har fått med seg Belindas selvsentrerte pjatt. Ha ha ha skulle akkurat til å poste denne her selv 😂😅 to sjeler, en tanke.https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015?fbclid=IwAR0b-4bSkKCFBsaaW4vw6R1TYG8qy9CUhRGDHl-oA_Huu2mf8IT41q4Chv8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 11. september 2023 #937 Del Skrevet 11. september 2023 Mamak skrev (17 minutter siden): Ha ha ha skulle akkurat til å poste denne her selv 😂😅 to sjeler, en tanke.https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015?fbclid=IwAR0b-4bSkKCFBsaaW4vw6R1TYG8qy9CUhRGDHl-oA_Huu2mf8IT41q4Chv8 Jeg og 😂 så den på Facebook akkurat nå og tenkte på Belinda med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 12. september 2023 #938 Del Skrevet 12. september 2023 EGENOMSORG med Kristin Gjelsvik HVA FÅR JEG? 21 dager med forskjellige challenges! Du får tilgang til vår kursplattform hvor det hver dag i 21 dager åpnes en videohilsen fra Kristin med dagens utfordring. Kristins matplan og oppskrifter Du får tilgang til Kristins matplan hvor det bugner av næringsrik mat og deilige oppskrifter. Tren med Kristin Du får tips og triks til enkle styrkeøvelser som styrker kropp og helse. Pep talks gjennom kurset Du får et intimt blikk inn i Kristin sin personlige reise. Live sendinger Hver uke vil Kristin gå live på kursplattformen for å svare på spørsmål dere har og dele inspirerende tips og triks Gjesteforedrag med Morten Takvam Morten har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut. Med sin fagkunnskap deler han hvorfor det er så viktig at vi implementerer egenomsorg og forplikter oss til oss selv. Bonusvideo: Spis med Kristin! Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video! Bonusvideo: Gå på tur med Kristin! Synes du det er vanskelig å komme deg ut på tur? Ta med Kristin på øret og det hele vil føles som en venninnetur! MORTEN TAKVAM Morten Takvam har seksårig psykologiutdannelse og har de siste årene arbeidet som selvstendig næringsdrivende terapeut i bedriftshelsetjeneste samt som terapeut innen rehabilitering av rusmiddelavhengighet i tverrfaglig spesialisert behandling (TSB). Videre har han fra tidligere arbeidet innen voksenpsykiatri i en årrekke. Noe av det han hjelper mennesker som strever med er depresjon, angstlidelser, spesifikk fobi, arbeidsrelaterte utfordringer, livskriser – utbrenthet og hverdagsutfordringer, spill – rus, og annen avhengighet, traumer, og hypokondri – helseangst. GLOW UP! kr 3 599,00 kr 3 599 Egenomsorg med Kristin Gjelsvik Gyldig i 2 år KJØP NÅ! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. september 2023 #939 Del Skrevet 12. september 2023 What the actual fuck? 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 12. september 2023 #940 Del Skrevet 12. september 2023 Er dette seriøst...? 😳 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå