Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Helt utrolig at hun i det hele tatt er noe annet enn blid og positiv, sunn og frisk ut i fra alt hun har av verktøy, oppskrifter, treningsformer osv… Så viser det seg at hun kan ha både dårlige dager og uker selv om hun har all verdens vetktøy til å skulle takle det. Livet- kalles det! Man må ha noen nedturer og motgang i livet for å vokse og utvikle seg, ikke bare flyte på en rosa sky hele tiden. Jeg håper ingen, særlig ikke folk som burde hatt profesjonell hjelp, kjøper disse kursene. Har man symptomtrykk som er utover det man kaller for normalen og ikke klarer å takle livet, søk profesjonell hjelp! 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (9 timer siden):

Det er allerede et pizzakurs på mikrosteg.no :P

Men ja, matkurs kan jo komme. Og vi vet jo historien allerede. Hun har vært sliten i lang tid med lite overskudd, vondt i kroppen og ubeskrivelige plager legen ikke fant ut av - inntil hun begynte med "sett inn navn på diett eller matrett".

Så kan en jo stille spørsmål med om ikke de foregående kursene hennes fikset dette siden hun brukte samme narrativ da, men naturligvis er det DENNE gang hun ble sjokka!

Yep, det kommer kurs eller salg av noe som har endret livet, fjernet alle plager..en mirakel-diett.

Synes det er oppriktig leit at det skal lures..skaper ‘’problemer’’ før lansering av nye greier, så folk skal kjenne seg igjen og gå fem på.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordaførr skrev (10 timer siden):

Tror det kommer noe større, et MATKURS, eller kanskje en matreise (inviterer folk til Spania for å lære de å lage mat). Blir spennende å se hva som kommer, noe man kan tjene gode penger på, tipper jeg..’’Livets matkurs’’ 🙃

Nå er det vel hushjelpen som er den største kokka, men det er selvfølgelig Belinda som tar æren. Det er salat på salat på Tik Tok nå 

Mener hun sa det for ei god stund siden ,da hun skiftet fra å være Planteinfluenser til Livsstilstilinfluenset, at hun drømte om  å stå og lage sunn mat for alle…. Og selvfølgelig ligger det et stort ønske om å vasse i penger her også. Så hun greier nok og få folk til og kjøpe « Belindas kjøkken»  for sikkert mange tusen.,.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Løp og kjøp kurs i manifistering da, dere! For kun 499 lærer du alt som trengs for å få et liv A la Belinda 🤪😇👍 Noe må jo finansiere dette livet i Spania, som hun har manifestert seg fram til. 🤪👏🏼🤪👏🏼🤪👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (8 minutter siden):

Løp og kjøp kurs i manifistering da, dere! For kun 499 lærer du alt som trengs for å få et liv A la Belinda 🤪😇👍 Noe må jo finansiere dette livet i Spania, som hun har manifestert seg fram til. 🤪👏🏼🤪👏🏼🤪👏🏼

Lurer på hvor mange som går på det 🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (41 minutter siden):

😭 Det ligger plenty av GRATIS manifisteringskurs ute🤓 Bl.a. Manifisteringspodden på Spotify med Djesa Belle (Norsk).

Da er de 500,- spart😁

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dingeldangel

Så nå skal dama selge kurs for stresshåndtering. Fordi hun nå har funnet utav det.

har vi glemt at hun måtte ha 3 uker ferie fordi hun var så stressa…. Og hun måtte ha nødhjelp av venninnen for å håndtere det, nå nylig… 

veldig troverdige greier…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig underlig at all empiri skal omdannes til omsettelig kursmateriell. Det er som om enhver som lærer noe som seg selv skulle tenkt "oi - dette var smart. Det kan jeg selge videre". 

Til tross for at den samme kunnskapen er solgt så mange ganger at det meste er allment kjent blant alle som har foretatt denne "reisen" de siste 15 årene. 

• Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuneR skrev (På 27.7.2023 den 0.05):

Jeg tror ikke det er veldig lenge til hun skal selge oppskrifter på salater. Går MYE i det ser jeg. Om hun ikke allerede har salater i kursene sine, da? 

Kommer nok en kokebok  snart knyttet sammen med livet i Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en av de største svindlerne på nettet nå. Hun selger jo kurs for hva som helst, kun fordi hun tror hun har kunnskap om dette. Skremmende. Men det er mer skremmende at folk kjøper disse kursene. Tenker ikke folk selv?

• Liker 13
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Dette må være en av de største svindlerne på nettet nå. Hun selger jo kurs for hva som helst, kun fordi hun tror hun har kunnskap om dette. Skremmende. Men det er mer skremmende at folk kjøper disse kursene. Tenker ikke folk selv?

Jeg er ikke så overbevist over at så mange kjøper. Et par kanskje. Men ikke mange. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke så overbevist over at så mange kjøper. Et par kanskje. Men ikke mange. 

Nei, hun forteller kanskje ikke så ofte om antall kjøpte kurs? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JuneR skrev (22 minutter siden):

Nei, hun forteller kanskje ikke så ofte om antall kjøpte kurs? 

Hun forteller ofte om kursene og hvor populær de er - men viser aldri til noe konkret.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Unodostrez

Skjer nå? Slutta som influenser, sluttet å jobbe? Og i neste setning søker hun «mannen i gata» som har mestret noe, som kan læres videre? Skal hun nå engasjere mennesker, betale dem, for å fortelle sin historie til andre, og tjene videre på dette? Hva tenker hun egentlig? Dette er noe copy-paste fra amerikanske nettsider. Hun har funnet noe, som hun tenker skal få inn mye cash, som kan finansiere livet. Shady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt fascinerende. Av en eller annen grunn har de tenkt at det å starte opp en ny undervisningsplatform er en god ide. Det finnes flere titalls om inne hundretalls lignende allerede. For å ikke snakke om rene videoplatformer som YouTube og Vimeo.

Hvilken bakgrunn har de rundt dette for å lage en god teknisk plattform? De har de ikke sagt noe om.

Men det store kurset hennes hører vi jo svært lite om. Ingen suksess? Er det noen grunn til at det nå er delt opp i flere små?

IMG_0802.thumb.png.a84f0978a483bab41552b0ec867527b8.png

Synes og dette kurset er noe ironisk når hun lanserte det i vår og nå har møtt veggen. Kaaaanskje hun ikke helt er kvalifisert til å drive på med dette og har nok med seg selv?

Er så drittlei coacher og whattnot som skal tjene penger på andre i sårbare situasjoner, uten et fnugg av selvinnsikt eller relevant kompetanse.

At hun har opplevd «noe» gjør henne ikke kvalifisert til noe annet enn å ha opplevd noe.

Hadde målet hennes vært å drive med coaching og tjene penger på kurs, og samtidig faktisk ment hun var kvalifisert, så kunne hun jo laget kurs til Udemy, Skillshare, cursera og lignende og brukt deres plattform og prismodell for å faktisk tjene penger. Eller YouTube til og med åpne videoer og inntjening på visninger. Men det er åpenbart ikke rett for henne da disse plattformene bruker reviews og tilbakemeldinger for å promotere kursene og der ville hun nok fort ha blitt avkledd og avslørt.

»Hennes» plattform viser merkelig nok ikke antall visninger/kjøp eller popularitet på kursene. Noe jeg vil påstå er essensielt for både instruktør og kunde.

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det kommer kurs til høsten om hvordan man stuper kråke. Alltid hatt lyst til å betale for at noen kan lære meg det. 

Screenshot_2023-08-10-16-10-15-36_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-08-10-16-10-35-86_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
tøttaa skrev (13 minutter siden):

Jeg håper det kommer kurs til høsten om hvordan man stuper kråke. Alltid hatt lyst til å betale for at noen kan lære meg det. 

Screenshot_2023-08-10-16-10-15-36_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-08-10-16-10-35-86_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Kun 399???? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...