loffen Skrevet 25. juli 2023 #881 Del Skrevet 25. juli 2023 At det går an å leve slik av å svindle folk! Utrolig! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sovinello Skrevet 26. juli 2023 #882 Del Skrevet 26. juli 2023 Belinda er rett og slett den største narsissisten jeg har sett i dette yrket, i norsk målestokk, hittil. Nå skal de også begynne med sertifisering. 🙃 Synes helt seriøst det er skummelt om folk som studerer psykologi blir så imponert av det Belinda driver med… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. juli 2023 #883 Del Skrevet 26. juli 2023 Helt utrolig at de får holde på sånn som dette. Det skumle er jo at de drar andre med seg ned i dritten. For eks har de et kurs på mikrosteg.no hvor Olav Tufte viser frem hvordan man bruker en romaskin for den nette sum av kr 999,-. Jeg trodde høyere enn dette om Olaf Tufte. Man kan altså spare seg en tusenlapp med å lese bruksanvisningen til romaskinen. Og se noen filmer på YouTube. Eller snakke med personale på det lokale treningssenteret. Snakk om å selge snake oil. 18 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. juli 2023 #884 Del Skrevet 26. juli 2023 Sovinello skrev (20 minutter siden): Belinda er rett og slett den største narsissisten jeg har sett i dette yrket, i norsk målestokk, hittil. Nå skal de også begynne med sertifisering. 🙃 Synes helt seriøst det er skummelt om folk som studerer psykologi blir så imponert av det Belinda driver med… Pyramide-spill… 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 26. juli 2023 #885 Del Skrevet 26. juli 2023 Fru Johansen er på ballen ser jeg på insta å kaller dette hva det er: PYRAMIDESPILL! styr unna! 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 26. juli 2023 #886 Del Skrevet 26. juli 2023 Zenhouse skrev (9 timer siden): Pyramide-spill… 👏👏 til @FruJohansen og hennes innlegg på Insta i dag!! Pyramidespill.. Heksedoktor,. er også et ord som dukker opp i hodet mitt: Når du tar ett Belinda kurs « om natta» og føler at alt er klarere på morgenen av..👏🙈 Privatlivet filmer hun ikke , men dagens reels var såååå smakløs ; «hakk i låra grunnet en ting» hehe….. så husk Belinda: blir hesten for vill, faller rytteren av!!! Og det som blir igjen er «Monopolpenger» på travbanen 💸 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 26. juli 2023 #887 Del Skrevet 26. juli 2023 Litt sært å legge ut en video der hun viser nippelen ved en feil og ikke fjerne den etterpå? Hver sin smak 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 26. juli 2023 #888 Del Skrevet 26. juli 2023 Jeg tror ikke det er veldig lenge til hun skal selge oppskrifter på salater. Går MYE i det ser jeg. Om hun ikke allerede har salater i kursene sine, da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 26. juli 2023 #889 Del Skrevet 26. juli 2023 Yogaolga skrev (2 timer siden): 👏👏 til @FruJohansen og hennes innlegg på Insta i dag!! Pyramidespill.. Heksedoktor,. er også et ord som dukker opp i hodet mitt: Når du tar ett Belinda kurs « om natta» og føler at alt er klarere på morgenen av..👏🙈 Privatlivet filmer hun ikke , men dagens reels var såååå smakløs ; «hakk i låra grunnet en ting» hehe….. så husk Belinda: blir hesten for vill, faller rytteren av!!! Og det som blir igjen er «Monopolpenger» på travbanen 💸 Hva referer du til her? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 26. juli 2023 #890 Del Skrevet 26. juli 2023 Ugresset skrev (2 timer siden): Litt sært å legge ut en video der hun viser nippelen ved en feil og ikke fjerne den etterpå? Hver sin smak 😁 Hvor gjorde hun det, på instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 27. juli 2023 #891 Del Skrevet 27. juli 2023 (endret) tøttaa skrev (7 timer siden): Hva referer du til her? 🤔 Dette referer jeg til. Og hakka i lårene ( får ikke lagt til bilde, da det er for stort/ fore mange Mb) kommer av at hun rett og slett stod framoverbøyd mens hun ble pløyd over…. Endret 27. juli 2023 av Yogaolga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 27. juli 2023 #892 Del Skrevet 27. juli 2023 Dette referer jeg til. Og hakka i lårene ( får ikke lagt til bilde, da det er for stort/ fore mange Mb) kommer av at hun rett og slett stod framoverbøyd mens hun ble pløyd over…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 27. juli 2023 #893 Del Skrevet 27. juli 2023 tøttaa skrev (7 timer siden): Hvor gjorde hun det, på instagram? Snapchat. I den sølvblå kjolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 27. juli 2023 #894 Del Skrevet 27. juli 2023 Yogaolga skrev (2 timer siden): Dette referer jeg til. Og hakka i lårene ( får ikke lagt til bilde, da det er for stort/ fore mange Mb) kommer av at hun rett og slett stod framoverbøyd mens hun ble pløyd over…. Hæ, hvor i all verden har hun lagt ut dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleruska Skrevet 27. juli 2023 #895 Del Skrevet 27. juli 2023 tøttaa skrev (4 minutter siden): Hæ, hvor i all verden har hun lagt ut dette? På Snapchat snakket hun om at hun hadde fått et hakk i låret. Hun har hatt dette tidligere også, og da gikk hun til fysioterapeut. Viste seg at hakket hadde en naturlig årsak, og det var at hun hadde fått det under sex med mannen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 27. juli 2023 #896 Del Skrevet 27. juli 2023 tøttaa skrev (1 time siden): Hæ, hvor i all verden har hun lagt ut dette? Ligger på Snap reels i går og nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 27. juli 2023 #897 Del Skrevet 27. juli 2023 Yogaolga skrev (1 minutt siden): Ligger på Snap reels i går og nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøttaa Skrevet 27. juli 2023 #898 Del Skrevet 27. juli 2023 Yogaolga skrev (3 timer siden): Nå referer hun riktignok til noe som har hendt tidligere og ikke nå. Men er jo veldig profesjonelt å dele sånt da, når hun promoterer bedriftene sine i samme kanaler. Nevn èn annen yrkesgruppe som kunne gjort det samme? 🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordaførr Skrevet 27. juli 2023 #899 Del Skrevet 27. juli 2023 JuneR skrev (21 timer siden): Jeg tror ikke det er veldig lenge til hun skal selge oppskrifter på salater. Går MYE i det ser jeg. Om hun ikke allerede har salater i kursene sine, da? Tror det kommer noe større, et MATKURS, eller kanskje en matreise (inviterer folk til Spania for å lære de å lage mat). Blir spennende å se hva som kommer, noe man kan tjene gode penger på, tipper jeg..’’Livets matkurs’’ 🙃 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. juli 2023 #900 Del Skrevet 27. juli 2023 Nordaførr skrev (13 minutter siden): Tror det kommer noe større, et MATKURS, eller kanskje en matreise (inviterer folk til Spania for å lære de å lage mat). Blir spennende å se hva som kommer, noe man kan tjene gode penger på, tipper jeg..’’Livets matkurs’’ 🙃 Det er allerede et pizzakurs på mikrosteg.no Men ja, matkurs kan jo komme. Og vi vet jo historien allerede. Hun har vært sliten i lang tid med lite overskudd, vondt i kroppen og ubeskrivelige plager legen ikke fant ut av - inntil hun begynte med "sett inn navn på diett eller matrett". Så kan en jo stille spørsmål med om ikke de foregående kursene hennes fikset dette siden hun brukte samme narrativ da, men naturligvis er det DENNE gang hun ble sjokka! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå