Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Gjest Dingeldangel

Til å være en som påstår at hun får veldig lite «hat» i kommentarer, bruker hun veldig mye tid på å snakke om det.

hvordan kan hun vite at hun blir snakket om av «misunnelige kvinner i Norge»? Noe. Bør heller fortelle henne at de fleste bryr seg minimalt om hva andre gjør, og bruker ikke tid på byen for å slarve om henne. 

jeg er nok en av de som lar meg irritere litt ekstra av henne, men selv ikke jeg bruker tid på å diskutere henne med mine venninner. 

Jeg vil i grunnen si at jeg og leser lite dritt om henne, men heller spørsmål rundt hvordan hun får det til, for det er noe hun ikke forteller, men selger inn svada og diffuse utsagn om selvrealisering heller.

For ja, jeg er nysgjerrig på hvordan de finansierer dette livet, og hadde oppriktig likt å høre hvordan de har rigget selskapene sine, hvordan ordner de skatt og moms i de forskjellige landene, hva er inntektene og hva er utgiftene osv! 

det å lure den stakkars me sjuke alenemoren Heidi fra indre ettellerannet til å betale 7999,- for et selvrealiseringskurs for å bli bedre på livet, har jeg null interesse å høre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dingeldangel skrev (3 timer siden):

Til å være en som påstår at hun får veldig lite «hat» i kommentarer, bruker hun veldig mye tid på å snakke om det.

hvordan kan hun vite at hun blir snakket om av «misunnelige kvinner i Norge»? Noe. Bør heller fortelle henne at de fleste bryr seg minimalt om hva andre gjør, og bruker ikke tid på byen for å slarve om henne. 

jeg er nok en av de som lar meg irritere litt ekstra av henne, men selv ikke jeg bruker tid på å diskutere henne med mine venninner. 

Jeg vil i grunnen si at jeg og leser lite dritt om henne, men heller spørsmål rundt hvordan hun får det til, for det er noe hun ikke forteller, men selger inn svada og diffuse utsagn om selvrealisering heller.

For ja, jeg er nysgjerrig på hvordan de finansierer dette livet, og hadde oppriktig likt å høre hvordan de har rigget selskapene sine, hvordan ordner de skatt og moms i de forskjellige landene, hva er inntektene og hva er utgiftene osv! 

det å lure den stakkars me sjuke alenemoren Heidi fra indre ettellerannet til å betale 7999,- for et selvrealiseringskurs for å bli bedre på livet, har jeg null interesse å høre om.

… jeg føyer bare til: hvorfor står DRØMMEHUSET fortsatt som reservert???  Har ikke det spanske firmaet kjøpt huset , og mi og mi skulle leie det, … eller … nå er det jo så mange land de opererer i og mange firmaer… så mannen får det travelt 😅 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan sikkert kjøpe hestehavre på felleskjøpet , linputetrekk på kid og litt lavendel olje på normal og dynke den i hvis man vil ha rundt samme type pute til en billig penge. ☺️

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun irriterte seg over mannens appelsinskall i dag. Hun glemte å tenke over hvilke følelser hun skulle tillegge skallet og ble irritert. Hun glemte å tenke positivt om situasjonen, og at ting bare ER fram til du legger tanker og følelser til det. I følge egen filosofi skulle hun ha tenkt at det var bra at mannen koste seg med appelsin og fikk C-vitamin samtidig. 

• Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..hun fortsetter å uttale seg om helse som om hun er lege. Nå har hun hodepine og tar Maxalt migrenemedisin, som hun nå kommer med et 'pro tip' til folk som skal til Spania i sommer og har vondt i hodet, å kjøpe på farmacia. Og det er en 'tyggetablett' så det kjekt for barn også! :overrasket:

Maxalt er mot migrene, ikke vanlig hodepine, det er reseptbelagt her i Norge.. og for voksne!  
:sukk: 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (3 timer siden):

Altså..hun fortsetter å uttale seg om helse som om hun er lege. Nå har hun hodepine og tar Maxalt migrenemedisin, som hun nå kommer med et 'pro tip' til folk som skal til Spania i sommer og har vondt i hodet, å kjøpe på farmacia. Og det er en 'tyggetablett' så det kjekt for barn også! :overrasket:

Maxalt er mot migrene, ikke vanlig hodepine, det er reseptbelagt her i Norge.. og for voksne!  
:sukk: 

JEG BLE SÅ IRRITERT NÅR JEG SÅ DETTE! Det er jo helt krise at hun legger ut sånt. Bare å sjekke felleskatalogen, dette skal ikke tas for bare en hodepine som ikke er migrene. Kan utvikle kronisk hodepine ved å ta for mye maxalt. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dingeldangel

Beklager, men fy fader så potte tett den dama er. 
promotere å kutte ut hormonprevensjon, for det tuller så til kroppen, men anbefale reseptbelagt migrenemedisin til barn, for den smelter på tunga og er så lett å ta!!!!og selges reseptfritt i Spania! Bare dette er jo tegn på at dama er så sjukt lite belest, og ukonsekvent at man bør styre LANGT unna råd fra henne!

hun er jo like blåst som de som kjøper antibiotika på ferie, og tar det ved hver minste kløe i halsen, for å forebygge! 

jeg må blokkere dette nautet igjen så jeg unngår å se dette skvipet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke greit å dele!!!!😵😵

Rart at hun trenger medisiner egentlig, trodde den magiske hodeputen kurerer alt!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å melde inn slike ting noe sted? Det er ganske mye mer alvorlig enn å ikke merke med reklame! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har vært interessert i både puta og kurset. Altså, når man har prøvd ‘’alt’’ og livet gir deg sitroner i hopetall..så kan man bli litt desperat. Grunnet prisen, så valgte jeg å avvente litt..i mellomtiden har jeg kjent på følelsen at noe ikke stemmer.. Når hun nå snakker om hvordan kurset ble til, så henger det egentlig kun i at hun manifesterte huset etter en gråterunde i hagen..hvis hun klarte det, så skulle hun starte å kurse. Det er jo alt for tynt..

Hun har jo fra tid til annen selv problemer med å takle følelser og livet. En med mange pro-tip om livet, plages vel ikke så mye me tilbakefall av negative tanker og følelser.

Jeg måtte avfølge for det ble litt for mye for meg personlig. Men er innom og titter av og til..for jeg skulle gjerne bodd i en fin villa med skikkelig lekker hage, i varme Spania. Som mange andre, undrer hvordan hun har fått det til..dersom de faktisk har kjøpt det, så har de jo virkelig fått til det de har ønsket seg.

Er det noen som har tatt kurset og kjøpt puta, som virkelig er fornøyd? Og evt hvorfor er du fornøyd?

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordaførr skrev (31 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg har vært interessert i både puta og kurset. Altså, når man har prøvd ‘’alt’’ og livet gir deg sitroner i hopetall..så kan man bli litt desperat. Grunnet prisen, så valgte jeg å avvente litt..i mellomtiden har jeg kjent på følelsen at noe ikke stemmer.. Når hun nå snakker om hvordan kurset ble til, så henger det egentlig kun i at hun manifesterte huset etter en gråterunde i hagen..hvis hun klarte det, så skulle hun starte å kurse. Det er jo alt for tynt..

Hun har jo fra tid til annen selv problemer med å takle følelser og livet. En med mange pro-tip om livet, plages vel ikke så mye me tilbakefall av negative tanker og følelser.

Jeg måtte avfølge for det ble litt for mye for meg personlig. Men er innom og titter av og til..for jeg skulle gjerne bodd i en fin villa med skikkelig lekker hage, i varme Spania. Som mange andre, undrer hvordan hun har fått det til..dersom de faktisk har kjøpt det, så har de jo virkelig fått til det de har ønsket seg.

Er det noen som har tatt kurset og kjøpt puta, som virkelig er fornøyd? Og evt hvorfor er du fornøyd?

Det handler ikke om at hun har «tenkt» seg til et hus. Huset er et resultat av ideen hun hadde om å kunne tjene penger på følgerne sine. Huset er et resultat av at følgerne har kjøpt produkter som hun har solgt. 

Det er ikke slik at hun manifesterte det, det handler utelukkende om at hun har utnyttet følgerne sine til å tjene penger. Det er ikke noe magi som bare datt ned i fanget hennes, magien ligger i at følgerne har vært villig til å betale for produkter og tjenester hun selger. Som en vanlig men litt kynisk jobb. Det er du som ved å kjøpe kurs og pute betaler for huset. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sovinello
NordreSving skrev (På 28.5.2023 den 8.45):

Det handler ikke om at hun har «tenkt» seg til et hus. Huset er et resultat av ideen hun hadde om å kunne tjene penger på følgerne sine. Huset er et resultat av at følgerne har kjøpt produkter som hun har solgt. 

Det er ikke slik at hun manifesterte det, det handler utelukkende om at hun har utnyttet følgerne sine til å tjene penger. Det er ikke noe magi som bare datt ned i fanget hennes, magien ligger i at følgerne har vært villig til å betale for produkter og tjenester hun selger. Som en vanlig men litt kynisk jobb. Det er du som ved å kjøpe kurs og pute betaler for huset. 

DETTE! 100 ganger dette! 
For det er nettopp DET som er realiteten! 
Det er følgerne hennes som har realisert hennes drøm, som er villige til å betale i dyre dommer for et (forferdelig dårlig) produkt hun selger! 

Dette er ikke manifestering. Det er å tjene penger på å skape seg selv til en merkevare - hvor følgere betaler i dyre dommer for å forhåpentligvis få til det hun har oppnådd. 
Forskjellen er at ingen av disse har 100k følgere som kan betale huset, hushjelpen og kokken for de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør Belinda noe om dagene utenom å reklamere? Er hun hjemme hele tiden? Savner å se litt mer av hus, hage, hverdagsliv, og ikke kun deling av moralisme, kommentarer og kjenneprekner/svar…. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (7 timer siden):

Gjør Belinda noe om dagene utenom å reklamere? Er hun hjemme hele tiden? Savner å se litt mer av hus, hage, hverdagsliv, og ikke kun deling av moralisme, kommentarer og kjenneprekner/svar…. 

Hun er vel desperat etter å få deltakere på kurset sitt så de får kjøpt huset hun allerede har sagt de har kjøpt.

Eller. Jeg mener. Hun prøver å manifestere seg mange kursdeltakere så de får manifestert seg huset sitt skikkelig og ikke bare på liksom.

Endret av Snublefot62
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (16 timer siden):

Hun  er opptatt med og vise sin oppblåste mage ( og ønske seg gravid 🙈)

og rakke ned på ei Rita …

Ellers så  oppfatter jeg det at  « mi mann» ofte og brått står bak henne og « liksom» passer etter at hun ikke « forsnakker» seg når hun er på det  mest intense  og overivrige, …..og snapper blir  nesten timelange…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hun misbruker termen cluster, når hun beskriver hodepinen sin. Clusterhodepine er ikke bare litt hodepine som sitter ved og rundt øyet, som kan trenes vekk.

Fra NHI:

Klasehodepine, cluster-hodepine, er kraftige anfall med hodepine som vanligvis er lokalisert bak eller rundt et øye. Anfallene kommer som regel i puljer (klaser) på ett til åtte anfall pr dag i fire til tolv uker. Smerten er ensidig, og varigheten av hvert anfall er vanligvis mellom 15 minutter og tre timer uten behandling. Smertene er sterke, og de har en skjærende eller sprengende karakter.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nordaførr skrev (På 28.5.2023 den 8.06):

De har ikke kjøpt noen av husene. Det første leide de, og nå skal hun hjelpe huseier med å leie det ut ved at de mottar en prosentdel av utleie.Det andre huset eier de heller ikke, de leier med formål om å kjøpe. Men hun sier vel at hun eier🥴 For det er jo det manifistering går ut på; at man allerede ser for seg at man allerede eier huset🤪

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (4 timer siden):

Hun  er opptatt med og vise sin oppblåste mage ( og ønske seg gravid 🙈)

og rakke ned på ei Rita …

Ellers så  oppfatter jeg det at  « mi mann» ofte og brått står bak henne og « liksom» passer etter at hun ikke « forsnakker» seg når hun er på det  mest intense  og overivrige, …..og snapper blir  nesten timelange…

Ønske seg gravid? Har hun lyst på barn nå? Fulgte henne for leeeenge siden og mener hun da sa de absolutt ikke skulle ha barn og hun ønsket seg ikke barn noensinne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (26 minutter siden):

Ønske seg gravid? Har hun lyst på barn nå? Fulgte henne for leeeenge siden og mener hun da sa de absolutt ikke skulle ha barn og hun ønsket seg ikke barn noensinne. 

IMG_5504.thumb.png.f0fef6bd0cb743cfea3e596cb1b813dd.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (33 minutter siden):

IMG_5504.thumb.png.f0fef6bd0cb743cfea3e596cb1b813dd.png

Hun skriver ikke at hun ønsker hun blir gravid :) 

Hun skriver «hadde vært søt gravid». 

To helt forskjellige ting.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...