cHg Skrevet 16. april 2023 #741 Del Skrevet 16. april 2023 Kinder skrev (28 minutter siden): Jeg ser at hun stadig forteller at hun har gått på diverse kurs, og at hun lærer videre det hun har lært på kursene. Men jeg skjønner ikke helt om hun mener at hun har blitt kurset i hvordan hun skal lære metodene videre (altså opplæring/undervisning for å lære metodikken i den grad at hun skal kunne kurse ulike mennesker i metoden selv) eller om hun har tatt kurs kun for sin egen utvikling? For det er jo to helt forskjellige ting. For eksempel; om jeg kurses i metoden motiverende intervju for å kunne bruke metodikken for å hjelpe andre mennesker, er jo det mye mer omfattende og fokus på teoretisk og praktisk arbeid, enn om noen bruker motiverende intervju på meg i noen samtaler for å finne ut hva jeg kan gjøre for å endre livet mitt. For det som fungerer på kun meg, fungerer jo ikke nødvendigvis på andre. Ikke sant! Det blir som at en som har oppdaget herbalife plutselig er ekspert på kosthold og helse å skal frelse alle. Seff med at man selger produktene selv 🙃 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dustemor87 Skrevet 17. april 2023 #742 Del Skrevet 17. april 2023 Kjære Belinda - selv om du lærer deg en ny ting her og der, så trenger du ikke å lage kurs av det. Og hvertfall ikke til blodpris. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. april 2023 #743 Del Skrevet 17. april 2023 Kinder skrev (På 16.4.2023 den 13.04): Jeg ser at hun stadig forteller at hun har gått på diverse kurs, og at hun lærer videre det hun har lært på kursene. Men jeg skjønner ikke helt om hun mener at hun har blitt kurset i hvordan hun skal lære metodene videre (altså opplæring/undervisning for å lære metodikken i den grad at hun skal kunne kurse ulike mennesker i metoden selv) eller om hun har tatt kurs kun for sin egen utvikling? For det er jo to helt forskjellige ting. For eksempel; om jeg kurses i metoden motiverende intervju for å kunne bruke metodikken for å hjelpe andre mennesker, er jo det mye mer omfattende og fokus på teoretisk og praktisk arbeid, enn om noen bruker motiverende intervju på meg i noen samtaler for å finne ut hva jeg kan gjøre for å endre livet mitt. For det som fungerer på kun meg, fungerer jo ikke nødvendigvis på andre. Merkelig…. Det blir jo som å ta et par yogakurs, eller tegnekurs og tro at NÅ har du kompetansen. Jeg tror ikke de som holder kursene er helt enige. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 24. april 2023 #744 Del Skrevet 24. april 2023 RoXyy skrev (På 14.4.2023 den 0.25): Veldig god fødselsomsorg i Spania. Har selv født 3 barn her. God og grundig oppfølging som gravid i alle fall. Ja, tviler ikke på det. Jeg prøvde å spille på det med at hun i stort sett hvert innlegg sier at hun bor i Spania, spiser spansk mat, kjører på spanske veier, snakker med spanske folk osv. Jeg tror de aller fleste har fått med seg at hun bor i Spania. Forstår heller ikke hvorfor hun hele tida må si at hun bor der, da innholdet i innleggene kunne vært formidlet uavhengig av bosted. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 25. april 2023 #745 Del Skrevet 25. april 2023 Ja hun virker veldig stolt over å bo der nede, gitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 1. mai 2023 #746 Del Skrevet 1. mai 2023 miamiamia skrev (På 25.4.2023 den 20.49): Ja hun virker veldig stolt over å bo der nede, gitt. Belinda har svaret på hvorfor mesteparten av oss kvinner lider og gir oss gratis web !!! Og delbetaling … OG PENGENE TILBAKE HVIS DU IKKE ER FORNØYD!! Belinda .; eller « hva du kaller deg her», hvilke kriterier legger du til grunn for at jeg ikke har fått ett bedre liv, til tross dine fantastiske verktøy???? Er det sååå lett og få pengene tilbake? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2023 #747 Del Skrevet 3. mai 2023 Mulig noen har postet denne reklamen før, men: Fikk opp på IG denne helvetes puta. Folk må gjerne sove på den for min del. Men: migrenen som beskrives her av skuespilleren er jo da altså kronisk migrene - hun sier «fra å ha migrene hver eneste dag til å nesten aldri ha migreneanfall». En sykdom som altså endel blir uføre av - særlig når det er så alvorlig. En sykdom som mange må bruke ganske heftige medisiner som koster samfunnet store summer fordi forskere ikke har funnet noe enkelt og billig (for eksempel cprg hemmere - som uten resept koster ca 5.000 kr i måned, og mange får Botox eller andre forebyggende/anfallsmedisiner i tillegg). Migrene er jo ikke bare smerter, men oppkast/kvalme, lammelser, ikke tåle lys/lyd og en drøss andre sterke symptomer. Hun sier tross alt «migrene hver eneste dag». Så skal liksom det kunne kureres med ei PUTE? «Det kan jeg takke denne puta for» er neste uttalelse i videoen. Og det har ingen andre kommet på før når medisinene jo koster samfunnet store summer og tar livskvaliteten fra en haug folk verden over? WTF. Jævlig kynisk. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 3. mai 2023 #748 Del Skrevet 3. mai 2023 Yogaolga skrev (På 2.5.2023 den 0.21): Belinda har svaret på hvorfor mesteparten av oss kvinner lider og gir oss gratis web !!! Og delbetaling … OG PENGENE TILBAKE HVIS DU IKKE ER FORNØYD!! Belinda .; eller « hva du kaller deg her», hvilke kriterier legger du til grunn for at jeg ikke har fått ett bedre liv, til tross dine fantastiske verktøy???? Er det sååå lett og få pengene tilbake? Tenker at hun er en proff svindler . Tjener penger på andres naivitet . Les hva fotterapeuter etc sier om Happy flops . Google it . Det er ren svindel og lureri hun driver med . 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karpe Skrevet 3. mai 2023 #749 Del Skrevet 3. mai 2023 Må være kjipt om noen faktisk har kjøpt seg kurset før den rabatten😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. mai 2023 #750 Del Skrevet 4. mai 2023 AprilLudgate skrev (8 timer siden): Mulig noen har postet denne reklamen før, men: Fikk opp på IG denne helvetes puta. Folk må gjerne sove på den for min del. Men: migrenen som beskrives her av skuespilleren er jo da altså kronisk migrene - hun sier «fra å ha migrene hver eneste dag til å nesten aldri ha migreneanfall». En sykdom som altså endel blir uføre av - særlig når det er så alvorlig. En sykdom som mange må bruke ganske heftige medisiner som koster samfunnet store summer fordi forskere ikke har funnet noe enkelt og billig (for eksempel cprg hemmere - som uten resept koster ca 5.000 kr i måned, og mange får Botox eller andre forebyggende/anfallsmedisiner i tillegg). Migrene er jo ikke bare smerter, men oppkast/kvalme, lammelser, ikke tåle lys/lyd og en drøss andre sterke symptomer. Hun sier tross alt «migrene hver eneste dag». Så skal liksom det kunne kureres med ei PUTE? «Det kan jeg takke denne puta for» er neste uttalelse i videoen. Og det har ingen andre kommet på før når medisinene jo koster samfunnet store summer og tar livskvaliteten fra en haug folk verden over? WTF. Jævlig kynisk. What? Når Belinda sjøl tar botox mot migrene?? 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. mai 2023 #751 Del Skrevet 4. mai 2023 Zenhouse skrev (6 timer siden): What? Når Belinda sjøl tar botox mot migrene?? Gjør hun? Det gjør jo bare saken enda verre. Kynisk AF. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 4. mai 2023 #752 Del Skrevet 4. mai 2023 NiceOrNothing skrev (14 timer siden): Tenker at hun er en proff svindler . Tjener penger på andres naivitet . Les hva fotterapeuter etc sier om Happy flops . Google it . Det er ren svindel og lureri hun driver med . Tenker at mannen også gjør « litt under bordet»… Huset , som deres spanske firma har kjøpt og som « mi» skal leia av igjen.. les skattefordeler, det står fortsatt reservert/ til leie på ..🤓 Lurer fælt på hva det spanske, tyske, romanske, amerikanske og norske firmaer holder på med , sett bortifra puter, foredrag, kurs, video… Og det er jo en familiebedrift… hans foreldre, sønnen er millionær, dattera redigere snappene hennes ( hun er bare15-16 år) , svigerinne som vaskedame, svoger som er Google spesialist ( derfor er det ikke noe og finne på dem som du ikke vet fra før selvom du søker i hytt og vær) Huset visualiserte og manifestet hun ei uke , og så hadde de ett 4 minutters møte og gav 25000;kr for ett dokument som « gjorde kjøpet mulig» som hun sier i reels og i en podcast…. Vel vel., Og puta… henviser til @AprilLudgate, godt beskrevet! 👍 Og kursene hun holder, ja der har jo venner, en søster og mamma tatt( har de betalt 7999,; for det?? Mamma’n hennes ble en helt ny kvinne på 4 uker!! Altså; Belinda og pianisten hennes kommer jo til og redde verden fra både psykiske og fysiske plager/ sykdommer med alt de har og tilby… så vi må nok spre budskapet til våres helsemyndighet, tenk: ei pute og ei verktøykasse fra Belinda og co 👏👍👏😂 og evigvarende reels fra Spania..,, ja, dere har fått med dere at hun bor i Spania? 😂😂 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. mai 2023 #753 Del Skrevet 4. mai 2023 AprilLudgate skrev (12 minutter siden): Gjør hun? Det gjør jo bare saken enda verre. Kynisk AF. Ja jeg kom over en story, på snap, der hun var oppgitt over salonger som skulle «prakke på henne» gode råd om å fjerne strekene i panna og kråketær rundt øynene når hun kun var der for å få sin regelmessige dose botox der «sinna-rynken» er ( hun pekte på stedet) som hun presiserte IKKE var av kosmetisk grunn, men en medisinsk årsak. For rynkene rundt om ville hun ha akkurat som de var! Alt dette er jeg 100 % sikker på at hun sa. Må si at jeg hørte på med et halvt øre etterhvert, men er veldig sikker på at det var migrene hun sa. Det var derfor jeg reagerte slik på reklamen over i tråden her. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 4. mai 2023 #754 Del Skrevet 4. mai 2023 Zenhouse skrev (3 minutter siden): Ja jeg kom over en story, på snap, der hun var oppgitt over salonger som skulle «prakke på henne» gode råd om å fjerne strekene i panna og kråketær rundt øynene når hun kun var der for å få sin regelmessige dose botox der «sinna-rynken» er ( hun pekte på stedet) som hun presiserte IKKE var av kosmetisk grunn, men en medisinsk årsak. For rynkene rundt om ville hun ha akkurat som de var! Alt dette er jeg 100 % sikker på at hun sa. Må si at jeg hørte på med et halvt øre etterhvert, men er veldig sikker på at det var migrene hun sa. Det var derfor jeg reagerte slik på reklamen over i tråden her. Oppfatte det slik jeg også, @Zenhouse For en tid tilbake ble det mye skriving om « cluster hodepinen» hun hadde… Men nå er det « syklus» som er ordet, og skyld i det meste hvis dagen går mot henne 😂 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpe Skrevet 4. mai 2023 #755 Del Skrevet 4. mai 2023 Scutum skrev (På 30.3.2023 den 9.25): Det hun holder på med her er livsfarlig. Nå har både kreftforeningen og så mange andre berørte privatpersoner brukt årevis på å gå ut å vise hvor ekstremt viktig det er med celleprøve og oppfølging rundt celleforandringer i livmorhalsen. Det har vært historiene til flere unge jenter som helt tragisk har mistet livet til livmorhalskreft. Men her kommer altså Belinda. Og sier du kan spise deg fri fra det. Så det hun EGENTLIG sier - er jo at man ikke trenger å verken bekymre seg eller ta celleprøve? Fordi legger du om kostholdet til hennes type kosthold (Bare vent kommer sikkert snart et betalt kurs for dette og) så kan du spise deg fri fra celleforandringene. Men hva med kreft da? Kan man spise seg fri fra det og? Skal hun dra det så langt? I mine øyne kan du bare glemme Sophie Elise - Belinda Jakobsen er uten tvil Norges farligste influenser og forbilde. Her må jeg bare kommentere. Jeg er selv kritisk til hvordan Belinda opererer, men hun har aldri sagt at folk ikke skal ta celleprøve. Hun sier at kosthold kan ha innvirkning på om du blir kvitt celleforandringer, og det kan godt stemme. Anbefaler å lese boka til lege Øyvind Torp, Selvforsvar mot kreft. Den går inn på hvordan ulike matvarer påvirker kroppens immunforsvar. De fleste kreftformer er for eksempel avhengig av glukose for energi slik at de kan dele og spre seg i kroppen. Tenker at det er så uendelig mye vi ikke vet om hvordan ernæring påvirker oss. Er det ikke bedre å spise rent i et forsøk på å bli kvitt celleforandringer, men selvfølgelig fortsatt ta jevnlige celleprøver, heller enn å måtte konisere? Bare en tanke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. mai 2023 #756 Del Skrevet 4. mai 2023 Zenhouse skrev (20 minutter siden): Ja jeg kom over en story, på snap, der hun var oppgitt over salonger som skulle «prakke på henne» gode råd om å fjerne strekene i panna og kråketær rundt øynene når hun kun var der for å få sin regelmessige dose botox der «sinna-rynken» er ( hun pekte på stedet) som hun presiserte IKKE var av kosmetisk grunn, men en medisinsk årsak. For rynkene rundt om ville hun ha akkurat som de var! Alt dette er jeg 100 % sikker på at hun sa. Må si at jeg hørte på med et halvt øre etterhvert, men er veldig sikker på at det var migrene hun sa. Det var derfor jeg reagerte slik på reklamen over i tråden her. Hm…. Såvidt jeg forstår setter jo ikke folk Botox mot migrene i salonger. Det gjøres av nevrolog/medisinsk utdannet som spesialiserer seg på migrenesykdom. Mulig noen med lettere hodepine opplever det hjelper å sette i sinnarynken, og klart man kan ha en lege med god erfaring på en privat skjønnhetsklinikk av typen Volvat osv - men…. Her i Norge er iallefall Botox ganske dyr behandling, man får liksom ikke det først for milde til moderate plager. Men hun trenger jo ikke Botox nå som hun har puta. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 4. mai 2023 #757 Del Skrevet 4. mai 2023 AprilLudgate skrev (34 minutter siden): Hm…. Såvidt jeg forstår setter jo ikke folk Botox mot migrene i salonger. Det gjøres av nevrolog/medisinsk utdannet som spesialiserer seg på migrenesykdom. Mulig noen med lettere hodepine opplever det hjelper å sette i sinnarynken, og klart man kan ha en lege med god erfaring på en privat skjønnhetsklinikk av typen Volvat osv - men…. Her i Norge er iallefall Botox ganske dyr behandling, man får liksom ikke det først for milde til moderate plager. Men hun trenger jo ikke Botox nå som hun har puta. Tenker hun driver fra Spania for å omgå det strenge regelverket i Norge . Folk burde umiddelbart slutte å handle av henne . Det eneste hun selger er håp og drømmer =svindel . Har ikke sett en eneste faktabasert studie der leger går ut å anbefaler hverken puta eller Happy flops . Hun ler hele veien til banken . Å såvidt jeg vet , har hun enda ikke kurert noen . Kun svindlet . 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. mai 2023 #758 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Tenker hun driver fra Spania for å omgå det strenge regelverket i Norge . Folk burde umiddelbart slutte å handle av henne . Det eneste hun selger er håp og drømmer =svindel . Har ikke sett en eneste faktabasert studie der leger går ut å anbefaler hverken puta eller Happy flops . Hun ler hele veien til banken . Å såvidt jeg vet , har hun enda ikke kurert noen . Kun svindlet . Og så teksten på nettsidene da. Tusen prosent humbug og fullstendig udokumenterte påstander: Ikke klinisk bevist nei. Nei, i såfall hadde jeg og kjøpt den kliputa. Det er fantastiske arbeidsforhold, og DU gjør en forskjell. Vi følte sterkt at flere burde eie en slik pute. Djises da 😅 Endret 4. mai 2023 av AprilLudgate 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 4. mai 2023 #759 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) AprilLudgate skrev (19 minutter siden): Og så teksten på nettsidene da. Tusen prosent humbug og fullstendig udokumenterte påstander: Ikke klinisk bevist nei. Nei, i såfall hadde jeg og kjøpt den kliputa. Det er fantastiske arbeidsforhold, og DU gjør en forskjell. Vi følte sterkt at flere burde eie en slik pute. Djises da 😅 Det er så manipulerende markedsføring at det stinker svindel lang vei . Et godt produkt trenger ikke tusen ord og hallelujastemning for å selge . Det trenger fornøyde kunder og faktabaserte studier . Hvis man leser det fotterapeuter skriver om Happy flops , står det de kan fremkalle fot/ rygglidelser . Men er du en utspekulert selger uten skrupler , kan du selge dritt på høylys dag . Å det er hun kroneksempelet på. https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiHmeKghdz-AhWPQ_EDHS5eDiYQFnoECAsQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.startsiden.no%2Fguider%2Fhappyflops-ekspertene-advarer-mot-den-populaere-skoen&usg=AOvVaw2AFCafKwsjj2eNQiDaK3OJ Endret 4. mai 2023 av NiceOrNothing 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catskan Skrevet 4. mai 2023 #760 Del Skrevet 4. mai 2023 kelpe skrev (6 timer siden): Her må jeg bare kommentere. Jeg er selv kritisk til hvordan Belinda opererer, men hun har aldri sagt at folk ikke skal ta celleprøve. Hun sier at kosthold kan ha innvirkning på om du blir kvitt celleforandringer, og det kan godt stemme. Anbefaler å lese boka til lege Øyvind Torp, Selvforsvar mot kreft. Den går inn på hvordan ulike matvarer påvirker kroppens immunforsvar. De fleste kreftformer er for eksempel avhengig av glukose for energi slik at de kan dele og spre seg i kroppen. Tenker at det er så uendelig mye vi ikke vet om hvordan ernæring påvirker oss. Er det ikke bedre å spise rent i et forsøk på å bli kvitt celleforandringer, men selvfølgelig fortsatt ta jevnlige celleprøver, heller enn å måtte konisere? Bare en tanke. I følge Kreftforeningen er dette en myte: Det er ingen vitenskapelige holdepunkter for at sukkerinntak får kreftceller til å vokse raskere. Man kan heller ikke «sulte kreften» ved å begrense hvor mye sukker man får i seg. Alle våre celler, kreftceller eller ikke, bruker sukker som energi i form av glukose som finnes i blodet som «blodsukker». Men fordi kreftceller vanligvis vokser svært raskt sammenlignet med friske celler, har de et spesielt høyt forbruk av dette drivstoffet. Kreftceller har også den egenskapen at de kan oppregulere kapasiteten for å ta til seg glukose fra blodet. Men dette betyr ikke at sukker spesielt «forer» kreftceller. Uavhengig av hva du spiser så vil det alltid være tilgjengelig glukose i blodet. Kroppen omdanner alle karbohydrater og alt sukker – uavhengig av om det kommer fra tilsatt sukker i sjokolade eller naturlig sukker i grønnsaker – til blodsukker. Det samme skjer faktisk med fett og proteiner. Kroppen sørger for at glukosen i blodet tas opp av cellene når det trengs, og velger ikke hvilken mat som gir drivstoff til hvilke celler. Dersom du spiser mindre karbohydrater, må kroppens egenproduksjon av glukose fra blant annet muskelvev øke, nettopp fordi dette sukkermolekylet er det viktigste drivstoffet for de fleste cellene i kroppen. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå