Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Nei, syns ikke vi skal spekulere i det. Noen kvinner ønsker faktisk ikke barn. Ferdig snakka.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marsipan123 skrev (På 7.4.2023 den 11.50):

Hun er jo karrierekvinne og har «aldri hatt lyst på barn». Nå tror jeg hun har fått lyst på barn, men det kan hun ikke innrømme etter å ha vært steil på det så lenge. Nå blir det mas om å være redd for å bli gravid, om å beskytte seg naturlig, følge alle slags sykluser og plutselig er hun gravid og det var helt uventet. Da skal hun gå til en spansk lege i Spania. Han jobber på et spansk legekontor og hun skal ha samme oppfølging som spanske kvinner som føder i Spania. 

Men om man tenker praktisk - og ikke stjel denne unike forretningsideen:

Hva med…..

at den puta også lanseres da som ammepute?

Mange følgere vil gi tilbakemelding om at de ble kvitt både bekkenløsning og fremfall. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvor er du kvinne som har tatt dette kurset eller som kjenner noen som har tatt det??                                                          Hvorfor er det ingen som deler sin erfaring om  kurset?                                                                                                                          Er det så lukket at det blir skrevet under om og holde tett om kurset?

Og kan man virkelig få alle penger tilbake hvis man  ikke endrer livet...????

DETTE ER DAGENS E-POST UTSENDELSE FRA BELINDA: 👇

AKKURAT NÅ: NESTEN 60% RABATT PÅ KURS!

Hva er det verdt for deg, å endre

hele livet ditt til det bedre?

For enten endrer du hele livet ditt,

eller så får du alle pengene tilbake.

SIKRE DIN PLASS

Jeg vet at du har en travel hverdag, så jeg skal (prøve) å holde meg kort. Jeg ønsker bare å stille deg et spørsmål, som du kun skal svare på selv, i ditt indre:
Hva er det som holder deg igjen fra å melde deg på kurs?

Det er så spennende at det som holder oss igjen, er oss selv og de tanker vi har gjort oss. Og det er jo en av de mange tingene vi utforsker på kurs. Hvilke tanker er det som holder deg igjen, og ikke minst.. hvorfor?

Jeg har nettopp lest gjennom endel tilbakemeldinger jeg har fått fra kvinner som deltok på min første runde kurs, og jeg sitter med frysninger over hele meg, for det har funket. Det har gitt aha-moments, det har trygghet, det har gitt energi, det har gitt håp. De kaller det for "Bedre på livet-effekten" og sier at de får kommentarer av de rundt seg om at de stråler. JEG ER SÅ STOLT!!! Dette hadde jeg aldri trodd. Tilbakemeldingene er bedre enn jeg drømte om.

Jeg vet at du vil ha mer ut av livet ditt, og at du har kjent på å både være rådvill og nedstemt. Jeg vet at du vil leve livet til det ypperste! Jeg vet dette, fordi du er på min e-post liste. Du har bedt meg om å sende deg denne mailen. Så.. hva holder deg igjen? Hva holder deg igjen fra å investere i deg selv? Hva er grunnen til at du nedprioriterer din personlige vekst og begrenser arbeidet mot et lykkeligere og sunnere liv? Hva holder deg igjen fra å skape betydelige endringer i livet ditt?

Svaret har bare du!

Oppstart nærmer seg med stormskritt og jeg klar, når du er klar 🙂

Ikke gå glipp av ditt nye liv,

Belinda,

OG DU? Akkurat nå får du automatisk tilgang til VIP gruppen til kurset, dersom du kjøper Standard pakken. Da får du nesten 60% rabatt!

Med VIP tilgang får du:

Tilgang til VIP gruppen (app)

4 ukers kurs (video, audio, pdf)

Live webinarer

Støtte i medlemsgruppen

Personlig oppfølging på e-post

Bonus minikurs

Meditasjoner

Tilgang til Bedre på livet samfunnet

100% fornøydgaranti eller penger tilbake

SIKRE DIN PLASS

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasinerende at hun devaluerer verdien av kurset på denne måten.

Hadde hun vært trygg på at kurset var verdt full pris, og rett verdisatt, så hadde hun både fått kunder og kunne holdt prisen der. Men når hun hele tiden skal pushe "sikre plassen din" og gir ulike rabatter og rabattkoder (så hun helst vil at du ikke skal bruke om du har råd) så skinner det ganske godt igjennom at hun ikke har så mange deltakere som hun hadde håpt og at prisen er tatt ut fra et sted sola ikke skinner.

Kurset har vært tilgjengelig i en måned eller noe sånt nå? Og allerede kan en altså sikre seg 60% rabatt. Det er over halv pris for å sette det i perspektiv.

Drøyt.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (45 minutter siden):

 Hvor er du kvinne som har tatt dette kurset eller som kjenner noen som har tatt det??                                                          Hvorfor er det ingen som deler sin erfaring om  kurset?                                                                                                                          Er det så lukket at det blir skrevet under om og holde tett om kurset?

SIKRE DIN PLASS

Jeg vet at du har en travel hverdag, så jeg skal (prøve) å holde meg kort. Jeg ønsker bare å stille deg et spørsmål, som du kun skal svare på selv, i ditt indre:

Det er så spennende at det som holder oss igjen, er oss selv og de tanker vi har gjort oss. Og det er jo en av de mange tingene vi utforsker på kurs. Hvilke tanker er det som holder deg igjen, og ikke minst.. hvorfor?

Jeg har nettopp lest gjennom endel tilbakemeldinger jeg har fått fra kvinner som deltok på min første runde kurs, og jeg sitter med frysninger over hele meg, for det har funket. Det har gitt aha-moments, det har trygghet, det har gitt energi, det har gitt håp. De kaller det for "Bedre på livet-effekten" og sier at de får kommentarer av de rundt seg om at de stråler. JEG ER SÅ STOLT!!! Dette hadde jeg aldri trodd. Tilbakemeldingene er bedre enn jeg drømte om.

Jeg vet at du vil ha mer ut av livet ditt, og at du har kjent på å både være rådvill og nedstemt. Jeg vet at du vil leve livet til det ypperste! Jeg vet dette, fordi du er på min e-post liste. Du har bedt meg om å sende deg denne mailen. Så.. hva holder deg igjen? Hva holder deg igjen fra å investere i deg selv? Hva er grunnen til at du nedprioriterer din personlige vekst og begrenser arbeidet mot et lykkeligere og sunnere liv? Hva holder deg igjen fra å skape betydelige endringer i livet ditt?

Svaret har bare du!

Belinda,

OG DU? Akkurat nå får du automatisk tilgang til VIP gruppen til kurset, dersom du kjøper Standard pakken. Da får du nesten 60% rabatt!

Med VIP tilgang får du:

Live webinarer

Støtte i medlemsgruppen

Bonus minikurs

Meditasjoner

SIKRE DIN PLASS

Når jeg leser den mailen får jeg en følelse av å bli lokket til en sekt (ikke at jeg har blitt lokket til det før 😂

Mange røde flagg her 🥴

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lerke987 skrev (10 minutter siden):

Minner meg om MLM-selgere 😅

Enig.... Dette oser desperasjon dessverre. Og er som å se en ulykke i slow motion..... Vil gjerne heie, men å pushe på så aggressivt viser at dette handler kun om cashflow 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (På 7.4.2023 den 10.50):

Hun er jo karrierekvinne og har «aldri hatt lyst på barn». Nå tror jeg hun har fått lyst på barn, men det kan hun ikke innrømme etter å ha vært steil på det så lenge. Nå blir det mas om å være redd for å bli gravid, om å beskytte seg naturlig, følge alle slags sykluser og plutselig er hun gravid og det var helt uventet. Da skal hun gå til en spansk lege i Spania. Han jobber på et spansk legekontor og hun skal ha samme oppfølging som spanske kvinner som føder i Spania. 

Veldig god fødselsomsorg i Spania. Har selv født 3 barn her. 

God og grundig oppfølging som gravid i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (På 13.4.2023 den 10.39):

SIKRE DIN PLASS

Svaret har bare du!

Belinda,

Med VIP tilgang får du:

Live webinarer

Støtte i medlemsgruppen

Bonus minikurs

Meditasjoner

SIKRE DIN PLASS

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (På 13.4.2023 den 10.39):

SIKRE DIN PLASS

Svaret har bare du!

Belinda,

Med VIP tilgang får du:

Live webinarer

Støtte i medlemsgruppen

Bonus minikurs

Meditasjoner

SIKRE DIN PLASS

En annen tanke er jo og «har man forandret livet sitt på fire uker»? Må vel drøye det litt før man kan påstå å ha endret livet. Bør vel leve det nye livet noen måneder før en skryter av å ha fått et nytt liv. Jeg kan trene i 4 uker jeg og, men kjenner meg selv så godt at jeg ikke automatisk tenker at «jepp nå er jeg blitt ei aktiv og treningsglad dame gitt». 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel

Hører på Belinda i podcasten til Martine Halvorsen, der hun «forteller» hvordan de har kjøpt huset. Der sier hun at deres nystartede spanske selskap, plutselig fikk en god deal der de tjente masse penge. Men hun sier ingen plass hva dette spanske selskapet deres driver med, hva hva gikk dealen ut på. 

Jeg mistenker at det er mannen som holder på, og hun ikke aner.

Jeg sitter bare igjen med mer spørsmål i grunnen, alt er så lite konkret og veldig diffust, og spørsmål blir kalt kritikk…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dingeldangel skrev (1 time siden):

Hører på Belinda i podcasten til Martine Halvorsen, der hun «forteller» hvordan de har kjøpt huset. Der sier hun at deres nystartede spanske selskap, plutselig fikk en god deal der de tjente masse penge. Men hun sier ingen plass hva dette spanske selskapet deres driver med, hva hva gikk dealen ut på. 

Jeg mistenker at det er mannen som holder på, og hun ikke aner.

Jeg sitter bare igjen med mer spørsmål i grunnen, alt er så lite konkret og veldig diffust, og spørsmål blir kalt kritikk…

Tenk om @FruJohansen kunne tatt ett dyp dykk i alle firmaer de er involvert i, slik hun gjorde hos SE… tror det er som du sier @Dingeldangel … mye muffens her

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel
Yogaolga skrev (3 timer siden):

Tenk om @FruJohansen kunne tatt ett dyp dykk i alle firmaer de er involvert i, slik hun gjorde hos SE… tror det er som du sier @Dingeldangel … mye muffens her

Nå har de vel opprettet firma i både Spania og Romania, og det er vel ikke like lett å nøste i. Det norske firmaet de har, hadde veldig dårlige tall i 2021, så det kan jo bli interessant å se hva 2022 bringer.

eller snakker hun i podcast episoden om at hun skal fortelle åpent om hvordan de har fått dette til, og det hadde oppriktig vært interessant å hørt, men det kommer bare tåkeprat ut. Jeg tror faktisk ikke hun vet noe om hvordan finansieringen er i heimen. Så lenge hun kan handle det hun vil, så er alt såre vel. 

jeg blir veldig overrasket om de fremdeles bor i drømmehuset om 5år, men håper for deres del at de gjør det. I motsetning til hva Belinda tror om alle kritikerne hennes, så vil jeg henne ikke vondt. Jeg er bare ekstremt nysgjerrig på baksiden. For den viser de ikke, til tross for at de skryter av å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belinda har åpenbart ikke peiling på hva som foregår eller hvordan det blir gjort. Hun har vært veldig åpen på det tidligere at det er flere år siden hun har sett eller betalt en regning. Åpenbart da så vet hun ikke noe om hva som foregår eller hvordan ting virker.

Noe som betyr at løsningen hennes for å få det livet hun ønsker seg er å finne seg en mann som håndterer alt dette for henne så hun slipper.

Men den sannheten er kvinnefiendtlig og ville fått ekstremt mye kritikk om hun var åpen om det. Så det er bedre å late som om hun vet og komme med tåkeprat.

Que «en må tenke seg til det en ønsker seg og visuallisere det». Altså finn deg en mann, fortell han hva du vil ha og plutselig får du det.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det 165 på første runde av kurset? Og si de i snitt har betalt 8000kr - det blir over 1 320 000kr. Kan hun kjøre dette en fire fem ganger i året forstår jeg litt mer av huskjøp.. 

Spørsmålet er om hun får fylt kursene videre..? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cammomille skrev (3 minutter siden):

Var det 165 på første runde av kurset? Og si de i snitt har betalt 8000kr - det blir over 1 320 000kr. Kan hun kjøre dette en fire fem ganger i året forstår jeg litt mer av huskjøp.. 

Jeg har for å være ærlig ingen tillit til de tallene hun presenterer.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dingeldangel
Cammomille skrev (1 time siden):

Jeg fikk inntrykk av at dette ordnet seg før kurset. Uansett. Nå selger hun vel kurset til 60%rabatt og, så da går joninntjeningen markant ned, samt det er begrenset hvor mange hun klarer å dra inn på hver kursrunde. De baserer seg nok på annen forretningsvirksomhet enn dette, og det er den jeg er nysgjerrig på. Hva er det mannen drar inn penger på? For han klarte det jo ikke så bra i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne hun bare baser seg på den hagen! Hadde lett fulgt henne om hun holdt seg til det hun gjorde før. 

Var innom kontoen hennes av ren nysgjerrighet. Og da viste hun frem tomatplanter, epletrær osv. 

Det var sååå behagelig og inspirerende å se på.. 

Vil ikke gi henne noe følgertall så lenge hun profiterer seg så aggressivt på folk som trenger dyktige fagfolk.. Og ikke noen som er selverklært... 

Hadde heller reist på kurs til Spania for hage 😄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at hun stadig forteller at hun har gått på diverse kurs, og at hun lærer videre det hun har lært på kursene. Men jeg skjønner ikke helt om hun mener at hun har blitt kurset i hvordan hun skal lære metodene videre (altså opplæring/undervisning for å lære metodikken i den grad at hun skal kunne kurse ulike mennesker i metoden selv) eller om hun har tatt kurs kun for sin egen utvikling? For det er jo to helt forskjellige ting. For eksempel; om jeg kurses i metoden motiverende intervju for å kunne bruke metodikken for å hjelpe andre mennesker, er jo det mye mer omfattende og fokus på teoretisk og praktisk arbeid, enn om noen bruker motiverende intervju på meg i noen samtaler for å finne ut hva jeg kan gjøre for å endre livet mitt. For det som fungerer på kun meg, fungerer jo ikke nødvendigvis på andre.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...