Tiara07 Skrevet 8. mars 2023 #581 Del Skrevet 8. mars 2023 Og - burde hun ikke forsvare seg selv, før mannen sendes inn som forsvar? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 8. mars 2023 #582 Del Skrevet 8. mars 2023 Anonym00000000 skrev (2 timer siden): -but then it is not science… Begynner å bli så kraftig lei av påstandene om at alle kan ha sin egen sannhet når det kommer det til den fysiske verden. Og her er vi jo ved kjernen til hele hennes sjarlatanvirksomhet. 🤷🏼♀️ Du må gjøre som jeg sier - Og hvis du ikke får det til allikevel så «var det nok ikke for deg» eller «du gjorde det ikke godt nok». Beklager språket - men det er faen meg rart det er lov å holde på som hun gjør. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 8. mars 2023 #583 Del Skrevet 8. mars 2023 (endret) Scutum skrev (10 minutter siden): Og her er vi jo ved kjernen til hele hennes sjarlatanvirksomhet. 🤷🏼♀️ Du må gjøre som jeg sier - Og hvis du ikke får det til allikevel så «var det nok ikke for deg» eller «du gjorde det ikke godt nok». Beklager språket - men det er faen meg rart det er lov å holde på som hun gjør. Og se hva han blant annet svarer på Instagram under @frujohansen. Nå et det så mye svada og tull fra de to 😵 « Kvinnedagstalen» B holdt på FB er såååå flau …Hun kaller det « damedagen» .. og retter det til kvinnedagen…. Hun har ikke snøring….får ikke lagt den ut her da filen er for stor Endret 8. mars 2023 av Yogaolga Trykkleif 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 8. mars 2023 #584 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg vet ikke om jeg skal 😂🥲🤮av 👇 Can't see this message? View in a browser SEES VI? AKKURAT NÅ: BRUK RABATTKODEN EARLYBIRD30 for 30% rabatt på første runde med kurs! Herregud dere, kurset er ute, og flere av dere har allerede sikret dere en plass. Tidligere i dag, da mailen begynte å lage mer lyd enn vanlig, og jeg så at mailene kom fra kurset, så la jeg meg ned ute i den spanske vårsolen, og for hvert "PLING!" som kom, så jeg for meg at jeg åpnet døren her hjemme og ønsket hver og en av dere velkommen med en god varm klem. Jeg stigråt. For det er litt sånn det blir på den reisen vi drar på sammen nå. Jeg tar dere helt inn i varmen, for å lære bort så mye jeg kan på våre 4 uker sammen. En av dere som kjøpte kurs i dag, har i dag blitt en nær venninne av meg. For 1,5 år siden kjøpte hun en konsultasjonstime av meg, og møtte meg på mitt daværende kontor i Kristiansand. Hun var nydelig, men bar tydelig preg av å stå litt fast i livet. "Jeg vil egentlig ikke jobbe i kommunen, men heller jobbe som stand-up komiker" sa hun. Jeg sa "ok, da gjør vi det da", så enkelt som det. Så laget vi en plan som hun fulgte og det tok bare et år før hun var ferdig med å jobbe i kommunen, hadde en hel turné av utsolgte solo-shows på egen kappe rundt i hele landet og et stk UTSOLGT show på Latter i Oslo, som per i dag Norges største og viktigste scene innen stand-up. Hun nådde toppen ganske kjapt, med andre ord. For et par uker siden var denne digge damen på besøk hos meg her i Spania, og jeg fikk teste litt av kursinnholdet på henne. Heldigvis kom hun med blokk og penn klar for å virkelig suge til seg alt hun kunne på den korte tiden vi hadde sammen, og for å være ærlig, så var det nok disse dagene som gjorde meg skråsikker på at kursinnholdet er noe av det beste som finnes der ute, for dama var i fyr og flamme. Etter det korte besøket hennes har vi hatt tettere kontakt enn noen gang, og jeg tror aldri jeg har fått så mye skryt for hva jeg kan, enn av henne nå i det siste. Hun sier hun er full av energi, har en ny respekt og kjærlighet for seg selv, hun ser livet sitt klarere, og hun jobber smartere for det hun ønsker. Hun står ikke fast, hun står stødig, og hun har en utstråling som gjør at hun skiller seg ut i mengden. Og i dag kjøpte hun kurset mitt med en tilhørende snap som sa "du tror jeg gjør det for å støtte deg, men jeg er egentlig bare egoistisk for jeg trenger alt av din kunnskap for å maksimere livet". Hehe. Jeg har flere slike historier, med kvinner som har endret seg totalt etter å ha tatt i bruk verktøyene jeg skal dele med dere i dette kurset. Men dere - verktøyene jeg sitter på er ikke nye. Det finnes hundrevis av bøker der ute full i verktøy, det finnes hundrevis av podcaster og uendelige med engelske kurs på samme tema. Tro meg, jeg har brukt fem år og sjukt mye penger på å pløye gjennom en god del av de. Grunnen til at kurset mitt er unikt, er at jeg har tatt det beste av alt jeg har lært fra alle disse fantastiske læremesterne der ute, jeg har fornorsket det (er det et ord?), forenklet det, og satt det i et superenkelt system, slik at du slipper å bruke fem år på å jakte deg gjennom jungelen av verktøy som finnes der ute. Jeg har gjort det for deg. Kjøp kurset her! You've received this email because you are a subscriber of this site. If you feel you received it by mistake or wish to unsubscribe, please click here. http://links.ascendbywix.com/q/ha4XyUTQNmFqxefU4EDxmQ~~/AABFVwA~/RgRl637dPlcDc3BjQgpkBt35CGRWbkqAUhZ0ZWJhc2lsZTY2QGhvdG1haWwuY29tWAQADrYe 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 8. mars 2023 #585 Del Skrevet 8. mars 2023 Yogaolga skrev (47 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg skal 😂🥲🤮av 👇 Can't see this message? View in a browser SEES VI? AKKURAT NÅ: BRUK RABATTKODEN EARLYBIRD30 for 30% rabatt på første runde med kurs! Herregud dere, kurset er ute, og flere av dere har allerede sikret dere en plass. Tidligere i dag, da mailen begynte å lage mer lyd enn vanlig, og jeg så at mailene kom fra kurset, så la jeg meg ned ute i den spanske vårsolen, og for hvert "PLING!" som kom, så jeg for meg at jeg åpnet døren her hjemme og ønsket hver og en av dere velkommen med en god varm klem. Jeg stigråt. For det er litt sånn det blir på den reisen vi drar på sammen nå. Jeg tar dere helt inn i varmen, for å lære bort så mye jeg kan på våre 4 uker sammen. En av dere som kjøpte kurs i dag, har i dag blitt en nær venninne av meg. For 1,5 år siden kjøpte hun en konsultasjonstime av meg, og møtte meg på mitt daværende kontor i Kristiansand. Hun var nydelig, men bar tydelig preg av å stå litt fast i livet. "Jeg vil egentlig ikke jobbe i kommunen, men heller jobbe som stand-up komiker" sa hun. Jeg sa "ok, da gjør vi det da", så enkelt som det. Så laget vi en plan som hun fulgte og det tok bare et år før hun var ferdig med å jobbe i kommunen, hadde en hel turné av utsolgte solo-shows på egen kappe rundt i hele landet og et stk UTSOLGT show på Latter i Oslo, som per i dag Norges største og viktigste scene innen stand-up. Hun nådde toppen ganske kjapt, med andre ord. For et par uker siden var denne digge damen på besøk hos meg her i Spania, og jeg fikk teste litt av kursinnholdet på henne. Heldigvis kom hun med blokk og penn klar for å virkelig suge til seg alt hun kunne på den korte tiden vi hadde sammen, og for å være ærlig, så var det nok disse dagene som gjorde meg skråsikker på at kursinnholdet er noe av det beste som finnes der ute, for dama var i fyr og flamme. Etter det korte besøket hennes har vi hatt tettere kontakt enn noen gang, og jeg tror aldri jeg har fått så mye skryt for hva jeg kan, enn av henne nå i det siste. Hun sier hun er full av energi, har en ny respekt og kjærlighet for seg selv, hun ser livet sitt klarere, og hun jobber smartere for det hun ønsker. Hun står ikke fast, hun står stødig, og hun har en utstråling som gjør at hun skiller seg ut i mengden. Og i dag kjøpte hun kurset mitt med en tilhørende snap som sa "du tror jeg gjør det for å støtte deg, men jeg er egentlig bare egoistisk for jeg trenger alt av din kunnskap for å maksimere livet". Hehe. Jeg har flere slike historier, med kvinner som har endret seg totalt etter å ha tatt i bruk verktøyene jeg skal dele med dere i dette kurset. Men dere - verktøyene jeg sitter på er ikke nye. Det finnes hundrevis av bøker der ute full i verktøy, det finnes hundrevis av podcaster og uendelige med engelske kurs på samme tema. Tro meg, jeg har brukt fem år og sjukt mye penger på å pløye gjennom en god del av de. Grunnen til at kurset mitt er unikt, er at jeg har tatt det beste av alt jeg har lært fra alle disse fantastiske læremesterne der ute, jeg har fornorsket det (er det et ord?), forenklet det, og satt det i et superenkelt system, slik at du slipper å bruke fem år på å jakte deg gjennom jungelen av verktøy som finnes der ute. Jeg har gjort det for deg. Kjøp kurset her! You've received this email because you are a subscriber of this site. If you feel you received it by mistake or wish to unsubscribe, please click here. http://links.ascendbywix.com/q/ha4XyUTQNmFqxefU4EDxmQ~~/AABFVwA~/RgRl637dPlcDc3BjQgpkBt35CGRWbkqAUhZ0ZWJhc2lsZTY2QGhvdG1haWwuY29tWAQADrYe Jeg tror jeg velger å 🤮 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GreenHarmony Skrevet 8. mars 2023 #586 Del Skrevet 8. mars 2023 Så hvem er denne stand-up komikeren? Regner med hun gjerne stiller opp med navn for å vertifisere dette fanatiske (nei ikke skrivefeil) kurset siden hun er en offentlig person 😊😊 Alt jeg ser er bare masse selvskryt. Syntes det ikke er lenge siden det var snakk om depresjoner, famling i mørket osv, mens nå har hun visst sett lyset i den grad at hun føler seg kallet til å lede andre i samme retning. Når man framsnakker seg selv i tredjeperson, da får jeg Anne Birth vibber😬 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 8. mars 2023 #587 Del Skrevet 8. mars 2023 GreenHarmony skrev (49 minutter siden): Så hvem er denne stand-up komikeren? Regner med hun gjerne stiller opp med navn for å vertifisere dette fanatiske (nei ikke skrivefeil) kurset siden hun er en offentlig person 😊😊 Alt jeg ser er bare masse selvskryt. Syntes det ikke er lenge siden det var snakk om depresjoner, famling i mørket osv, mens nå har hun visst sett lyset i den grad at hun føler seg kallet til å lede andre i samme retning. Når man framsnakker seg selv i tredjeperson, da får jeg Anne Birth vibber😬 Mor Therese er komikeren 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 8. mars 2023 #588 Del Skrevet 8. mars 2023 Snublefot62 skrev (8 timer siden): Det er to ting i svaret hans som vekker skepsisen min. Det første er «dette er ikke for alle». Og «verktøyene virker bare du er dedikert nok». Så etterpå kan du klage så mye du vil men enten var du ikke dedikert nok eller så var ikke kurset for deg. Perfekt svindel. Dette med å være dedikert nok gir meg Anne Brith vibber. Hun hadde jo et mantra om at alle kunne få til alt de ønsket, bare de ville nok og jobbet hardt nok for det eller noe i den duren. Strengt tatt gir hele greia meg Anne Brith vibber, hun drev jo også å presenterte seg selv som suksessfull forretningskvinne med stadig høyere inntekter på whiteboard tavla og masse annen selvskryt. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 9. mars 2023 #589 Del Skrevet 9. mars 2023 Komikeren nevnt synes jeg er veldig morsom, håper ikke hun blir skadelidende av linken til influenseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 9. mars 2023 #590 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Yogaolga skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke om jeg skal 😂🥲🤮av 👇 Can't see this message? View in a browser SEES VI? AKKURAT NÅ: BRUK RABATTKODEN EARLYBIRD30 for 30% rabatt på første runde med kurs! Herregud dere, kurset er ute, og flere av dere har allerede sikret dere en plass. Tidligere i dag, da mailen begynte å lage mer lyd enn vanlig, og jeg så at mailene kom fra kurset, så la jeg meg ned ute i den spanske vårsolen, og for hvert "PLING!" som kom, så jeg for meg at jeg åpnet døren her hjemme og ønsket hver og en av dere velkommen med en god varm klem. Jeg stigråt. For det er litt sånn det blir på den reisen vi drar på sammen nå. Jeg tar dere helt inn i varmen, for å lære bort så mye jeg kan på våre 4 uker sammen. En av dere som kjøpte kurs i dag, har i dag blitt en nær venninne av meg. For 1,5 år siden kjøpte hun en konsultasjonstime av meg, og møtte meg på mitt daværende kontor i Kristiansand. Hun var nydelig, men bar tydelig preg av å stå litt fast i livet. "Jeg vil egentlig ikke jobbe i kommunen, men heller jobbe som stand-up komiker" sa hun. Jeg sa "ok, da gjør vi det da", så enkelt som det. Så laget vi en plan som hun fulgte og det tok bare et år før hun var ferdig med å jobbe i kommunen, hadde en hel turné av utsolgte solo-shows på egen kappe rundt i hele landet og et stk UTSOLGT show på Latter i Oslo, som per i dag Norges største og viktigste scene innen stand-up. Hun nådde toppen ganske kjapt, med andre ord. For et par uker siden var denne digge damen på besøk hos meg her i Spania, og jeg fikk teste litt av kursinnholdet på henne. Heldigvis kom hun med blokk og penn klar for å virkelig suge til seg alt hun kunne på den korte tiden vi hadde sammen, og for å være ærlig, så var det nok disse dagene som gjorde meg skråsikker på at kursinnholdet er noe av det beste som finnes der ute, for dama var i fyr og flamme. Etter det korte besøket hennes har vi hatt tettere kontakt enn noen gang, og jeg tror aldri jeg har fått så mye skryt for hva jeg kan, enn av henne nå i det siste. Hun sier hun er full av energi, har en ny respekt og kjærlighet for seg selv, hun ser livet sitt klarere, og hun jobber smartere for det hun ønsker. Hun står ikke fast, hun står stødig, og hun har en utstråling som gjør at hun skiller seg ut i mengden. Og i dag kjøpte hun kurset mitt med en tilhørende snap som sa "du tror jeg gjør det for å støtte deg, men jeg er egentlig bare egoistisk for jeg trenger alt av din kunnskap for å maksimere livet". Hehe. Jeg har flere slike historier, med kvinner som har endret seg totalt etter å ha tatt i bruk verktøyene jeg skal dele med dere i dette kurset. Men dere - verktøyene jeg sitter på er ikke nye. Det finnes hundrevis av bøker der ute full i verktøy, det finnes hundrevis av podcaster og uendelige med engelske kurs på samme tema. Tro meg, jeg har brukt fem år og sjukt mye penger på å pløye gjennom en god del av de. Grunnen til at kurset mitt er unikt, er at jeg har tatt det beste av alt jeg har lært fra alle disse fantastiske læremesterne der ute, jeg har fornorsket det (er det et ord?), forenklet det, og satt det i et superenkelt system, slik at du slipper å bruke fem år på å jakte deg gjennom jungelen av verktøy som finnes der ute. Jeg har gjort det for deg. Kjøp kurset her! You've received this email because you are a subscriber of this site. If you feel you received it by mistake or wish to unsubscribe, please click here. http://links.ascendbywix.com/q/ha4XyUTQNmFqxefU4EDxmQ~~/AABFVwA~/RgRl637dPlcDc3BjQgpkBt35CGRWbkqAUhZ0ZWJhc2lsZTY2QGhvdG1haWwuY29tWAQADrYe 1. Dette nyhetsbrevet er hinsides dårlig skrevet. Punktsettingen og setningsoppbyggingen er helt på bærtur. 2. Jeg forstår ikke at det er en salgspitch å si at man bare lærer videre kunnskap man har satt sammen fra andre bøker og podcaster. Hvorfor skal man betale nærmere 10k for det - når man bare kan høre på/ lese disse tingene selv? 3. Hva skal egentlig dette nyhetsbrevet være? En markedsføringskanal eller Belindas private runkesirkel? For det er særs lite markedsføring her og veldig mye selvforherligelse. 4. Supert at Belinda åpenbart klarer å endre livene til folk så drastisk som hun tydeligvis gjør med «kommunalt ansatt til stand up komikeren». Men hva hadde skjedd om denne personen hadde gått rett på trynet, etter å ha sagt opp sin faste jobb? Mistet alle sparepengene på vei mot å bli mislykka komiker? Hadde psykiske utfordringer fra tidligere? IKKE hadde klart å livnære seg som komiker allikevel? Hva hadde skjedd da? Hvilket sikkerhetsnett hadde fanget henne opp? Ikke Belinda sitt i allefall. For da hadde jo beskjeden vært, som vi alle vet; «Du manifesterte ikke godt nok. Og da kan jeg ikke hjelpe deg.» Belinda tar, i praksis, ekstreme sjanser med folks liv. Og jeg anser det både som utrolig uforsvarlig og forkastelig å ta disse sjansene når du har null(!) forutsetninger for å vite om du kommer til å lykkes. Hun sier det jo selv; eneste kompetansen hennes er å lese noen allment tilgjengelige bøker og høre på noen podcaster. Hun har ingen akademisk bakgrunn eller meritter for å klare å hjelpe noen med å gjøre noe som helst. Endret 9. mars 2023 av Scutum 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. mars 2023 #591 Del Skrevet 9. mars 2023 I følge Belinda var hun essensiell når Mor Teresa endret livet sitt. I følge Mor Teresa selv så var det mannen og ei annen venninne nevnt med navn som var viktig: https://www.tv2.no/underholdning/god-morgen-norge/det-er-jo-helt-merkelig-a-ville-ha-sex-seks-uker-etter-fodselen/15124935/ Et tydelig eksempel der på at Belinda smører tykt på for å overdrive sin egen rolle og betydning. Noe vi ser tydelig i nyhetsbrevene og. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 9. mars 2023 #592 Del Skrevet 9. mars 2023 Yogaolga skrev (8 timer siden): Mor Therese er komikeren Hun er jo og en gammel venninne fra vgs har Belinda sagt tidligere. Og hun komikeren har hatt hjelp av den kjente komikeren Trine Lise Olsen med regi på showet sitt. Denne reklamen til Belinda forleder folk til å tro de kan lære å gjøre alt selv på et knips… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 9. mars 2023 #593 Del Skrevet 9. mars 2023 Beklager om dette ses på som en avsporing, men hva er egentlig dette med at så mange kvinner tror de finner den store sannheten når de nærmer seg 40? Synes det popper opp selvlærte coacher og humbugterapeuter overalt om dagen? Belinda Jakobsen er jo bare en av dem, hun er profilert, men jeg synes at det er reklamer for sånne lokale varianter på facebook hele tiden. Og når det er folk man kjenner til som driver med det, er det gjerne folk man ikke ville ha spurt om busstidene engang, langt mindre tømt sjelen for eller betrodd seg til om viktige ting. Er det en slags overdreven tro på egen livserfaring som gjør det, eller hva kommer dette av egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 9. mars 2023 #594 Del Skrevet 9. mars 2023 Yogaolga skrev (10 timer siden): Jeg vet ikke om jeg skal 😂🥲🤮av 👇 Can't see this message? View in a browser SEES VI? AKKURAT NÅ: BRUK RABATTKODEN EARLYBIRD30 for 30% rabatt på første runde med kurs! Herregud dere, kurset er ute, og flere av dere har allerede sikret dere en plass. Tidligere i dag, da mailen begynte å lage mer lyd enn vanlig, og jeg så at mailene kom fra kurset, så la jeg meg ned ute i den spanske vårsolen, og for hvert "PLING!" som kom, så jeg for meg at jeg åpnet døren her hjemme og ønsket hver og en av dere velkommen med en god varm klem. Jeg stigråt. For det er litt sånn det blir på den reisen vi drar på sammen nå. Jeg tar dere helt inn i varmen, for å lære bort så mye jeg kan på våre 4 uker sammen. En av dere som kjøpte kurs i dag, har i dag blitt en nær venninne av meg. For 1,5 år siden kjøpte hun en konsultasjonstime av meg, og møtte meg på mitt daværende kontor i Kristiansand. Hun var nydelig, men bar tydelig preg av å stå litt fast i livet. "Jeg vil egentlig ikke jobbe i kommunen, men heller jobbe som stand-up komiker" sa hun. Jeg sa "ok, da gjør vi det da", så enkelt som det. Så laget vi en plan som hun fulgte og det tok bare et år før hun var ferdig med å jobbe i kommunen, hadde en hel turné av utsolgte solo-shows på egen kappe rundt i hele landet og et stk UTSOLGT show på Latter i Oslo, som per i dag Norges største og viktigste scene innen stand-up. Hun nådde toppen ganske kjapt, med andre ord. For et par uker siden var denne digge damen på besøk hos meg her i Spania, og jeg fikk teste litt av kursinnholdet på henne. Heldigvis kom hun med blokk og penn klar for å virkelig suge til seg alt hun kunne på den korte tiden vi hadde sammen, og for å være ærlig, så var det nok disse dagene som gjorde meg skråsikker på at kursinnholdet er noe av det beste som finnes der ute, for dama var i fyr og flamme. Etter det korte besøket hennes har vi hatt tettere kontakt enn noen gang, og jeg tror aldri jeg har fått så mye skryt for hva jeg kan, enn av henne nå i det siste. Hun sier hun er full av energi, har en ny respekt og kjærlighet for seg selv, hun ser livet sitt klarere, og hun jobber smartere for det hun ønsker. Hun står ikke fast, hun står stødig, og hun har en utstråling som gjør at hun skiller seg ut i mengden. Og i dag kjøpte hun kurset mitt med en tilhørende snap som sa "du tror jeg gjør det for å støtte deg, men jeg er egentlig bare egoistisk for jeg trenger alt av din kunnskap for å maksimere livet". Hehe. Jeg har flere slike historier, med kvinner som har endret seg totalt etter å ha tatt i bruk verktøyene jeg skal dele med dere i dette kurset. Men dere - verktøyene jeg sitter på er ikke nye. Det finnes hundrevis av bøker der ute full i verktøy, det finnes hundrevis av podcaster og uendelige med engelske kurs på samme tema. Tro meg, jeg har brukt fem år og sjukt mye penger på å pløye gjennom en god del av de. Grunnen til at kurset mitt er unikt, er at jeg har tatt det beste av alt jeg har lært fra alle disse fantastiske læremesterne der ute, jeg har fornorsket det (er det et ord?), forenklet det, og satt det i et superenkelt system, slik at du slipper å bruke fem år på å jakte deg gjennom jungelen av verktøy som finnes der ute. Jeg har gjort det for deg. Kjøp kurset her! You've received this email because you are a subscriber of this site. If you feel you received it by mistake or wish to unsubscribe, please click here. http://links.ascendbywix.com/q/ha4XyUTQNmFqxefU4EDxmQ~~/AABFVwA~/RgRl637dPlcDc3BjQgpkBt35CGRWbkqAUhZ0ZWJhc2lsZTY2QGhvdG1haWwuY29tWAQADrYe Snublefot62 skrev (2 timer siden): I følge Belinda var hun essensiell når Mor Teresa endret livet sitt. I følge Mor Teresa selv så var det mannen og ei annen venninne nevnt med navn som var viktig: https://www.tv2.no/underholdning/god-morgen-norge/det-er-jo-helt-merkelig-a-ville-ha-sex-seks-uker-etter-fodselen/15124935/ Et tydelig eksempel der på at Belinda smører tykt på for å overdrive sin egen rolle og betydning. Noe vi ser tydelig i nyhetsbrevene og. Dingeldangel skrev (43 minutter siden): Hun er jo og en gammel venninne fra vgs har Belinda sagt tidligere. Og hun komikeren har hatt hjelp av den kjente komikeren Trine Lise Olsen med regi på showet sitt. Denne reklamen til Belinda forleder folk til å tro de kan lære å gjøre alt selv på et knips… Ojsann... Her var det noen som tok cred urettmessig. Belinda har jo bare vært en vanlig venn som har sagt til sin venninne at hun burde prøve å følge drømmen. Det er ikke akkurat unikt. Har sagt det til flere venninner selv, når de har spurt om ting og jeg mener de har en sjanse til å klare drømmen. Men om jeg hadde tatt 10k fra tilfeldige naive naut for å gi samme tips til dem? Tips jeg har stjålet fra andre? Nei. Og når denne Mor Therese både er en venninne av Belinda fra VGS og er venninne av en av landets mest profilerte komikere som har hjulpet henne med showet så... er det jo ikke bare kurset til Belinda som er årsaken til suksessen. Faktisk nevnes det ikke i artikkelen fra tv2. Og Mor Therese har garantert ikke betalt for kurset, ergo kan ikke Belinda si at kurset funker. Herregud, hvem er de som betaler for dette? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 9. mars 2023 #595 Del Skrevet 9. mars 2023 Wow, virker temmelig passiv-aggressiv spør du meg. Og det at hun sammenligner sitt dyre kurs med bil (som man ofte må ha), er jo bare helt urelevant. 14 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AprilLudgate Skrevet 9. mars 2023 Populært innlegg #596 Del Skrevet 9. mars 2023 (endret) Danseskjørt skrev (8 minutter siden): Wow, virker temmelig passiv-aggressiv spør du meg. Og det at hun sammenligner sitt dyre kurs med bil (som man ofte må ha), er jo bare helt urelevant. La oss ikke bruke begreper som sier noe om noe. Det begrenser oss bare. Strømprisene for eksempel, aldri vært høye. De er bare «utenfor ditt budsjett». Endret 9. mars 2023 av AprilLudgate 27 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. mars 2023 #597 Del Skrevet 9. mars 2023 Endelig! Nå har det gått opp et solid lys her Det er ikke strømmen som er dyr, matvareprisene som er høye, renta som stiger eller noe galt med den gjengse nordmanns økonomi. Det er TANKESETTET rundt penger og økonomi det er noe feil med. 23 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 9. mars 2023 #598 Del Skrevet 9. mars 2023 Danseskjørt skrev (42 minutter siden): Wow, virker temmelig passiv-aggressiv spør du meg. Og det at hun sammenligner sitt dyre kurs med bil (som man ofte må ha), er jo bare helt urelevant. Dette er virkelig hårreisende. Hun kan jo ikke være riktig velbevart. Hvem faller for dette tullet? Hun har endret tankesett rundt penger og har dermed fått mer penger å bruke? Hennes tankesett er vel å ikke bry seg om regninger eller økonomi, basert på hva hun har sagt tidligere. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 9. mars 2023 #599 Del Skrevet 9. mars 2023 Yogaolga skrev (13 timer siden): Jeg vet ikke om jeg skal 😂🥲🤮av 👇 Can't see this message? View in a browser SEES VI? AKKURAT NÅ: BRUK RABATTKODEN EARLYBIRD30 for 30% rabatt på første runde med kurs! Herregud dere, kurset er ute, og flere av dere har allerede sikret dere en plass. Tidligere i dag, da mailen begynte å lage mer lyd enn vanlig, og jeg så at mailene kom fra kurset, så la jeg meg ned ute i den spanske vårsolen, og for hvert "PLING!" som kom, så jeg for meg at jeg åpnet døren her hjemme og ønsket hver og en av dere velkommen med en god varm klem. Jeg stigråt. For det er litt sånn det blir på den reisen vi drar på sammen nå. Jeg tar dere helt inn i varmen, for å lære bort så mye jeg kan på våre 4 uker sammen. En av dere som kjøpte kurs i dag, har i dag blitt en nær venninne av meg. For 1,5 år siden kjøpte hun en konsultasjonstime av meg, og møtte meg på mitt daværende kontor i Kristiansand. Hun var nydelig, men bar tydelig preg av å stå litt fast i livet. "Jeg vil egentlig ikke jobbe i kommunen, men heller jobbe som stand-up komiker" sa hun. Jeg sa "ok, da gjør vi det da", så enkelt som det. Så laget vi en plan som hun fulgte og det tok bare et år før hun var ferdig med å jobbe i kommunen, hadde en hel turné av utsolgte solo-shows på egen kappe rundt i hele landet og et stk UTSOLGT show på Latter i Oslo, som per i dag Norges største og viktigste scene innen stand-up. Hun nådde toppen ganske kjapt, med andre ord. For et par uker siden var denne digge damen på besøk hos meg her i Spania, og jeg fikk teste litt av kursinnholdet på henne. Heldigvis kom hun med blokk og penn klar for å virkelig suge til seg alt hun kunne på den korte tiden vi hadde sammen, og for å være ærlig, så var det nok disse dagene som gjorde meg skråsikker på at kursinnholdet er noe av det beste som finnes der ute, for dama var i fyr og flamme. Etter det korte besøket hennes har vi hatt tettere kontakt enn noen gang, og jeg tror aldri jeg har fått så mye skryt for hva jeg kan, enn av henne nå i det siste. Hun sier hun er full av energi, har en ny respekt og kjærlighet for seg selv, hun ser livet sitt klarere, og hun jobber smartere for det hun ønsker. Hun står ikke fast, hun står stødig, og hun har en utstråling som gjør at hun skiller seg ut i mengden. Og i dag kjøpte hun kurset mitt med en tilhørende snap som sa "du tror jeg gjør det for å støtte deg, men jeg er egentlig bare egoistisk for jeg trenger alt av din kunnskap for å maksimere livet". Hehe. Jeg har flere slike historier, med kvinner som har endret seg totalt etter å ha tatt i bruk verktøyene jeg skal dele med dere i dette kurset. Men dere - verktøyene jeg sitter på er ikke nye. Det finnes hundrevis av bøker der ute full i verktøy, det finnes hundrevis av podcaster og uendelige med engelske kurs på samme tema. Tro meg, jeg har brukt fem år og sjukt mye penger på å pløye gjennom en god del av de. Grunnen til at kurset mitt er unikt, er at jeg har tatt det beste av alt jeg har lært fra alle disse fantastiske læremesterne der ute, jeg har fornorsket det (er det et ord?), forenklet det, og satt det i et superenkelt system, slik at du slipper å bruke fem år på å jakte deg gjennom jungelen av verktøy som finnes der ute. Jeg har gjort det for deg. Kjøp kurset her! You've received this email because you are a subscriber of this site. If you feel you received it by mistake or wish to unsubscribe, please click here. http://links.ascendbywix.com/q/ha4XyUTQNmFqxefU4EDxmQ~~/AABFVwA~/RgRl637dPlcDc3BjQgpkBt35CGRWbkqAUhZ0ZWJhc2lsZTY2QGhvdG1haWwuY29tWAQADrYe Hvordan klarer hun å presse nærmere 60 ord inn i en setning. Ser hun ikke selv hvor lite profesjonelt kurset fremstår. Danseskjørt skrev (53 minutter siden): Wow, virker temmelig passiv-aggressiv spør du meg. Og det at hun sammenligner sitt dyre kurs med bil (som man ofte må ha), er jo bare helt urelevant. Litt rart av Belinda å anta at kurset er utenfor noen sitt budsjett bare fordi hun får tilbakemelding på prisen. Jeg synes også kurset er dyrt, ikke fordi det er utenfor mitt budsjett, men fordi innholdet i kurset ikke speiler prisen. Og siden Belinda bruker bil som eksempel. De fleste kjøper ikke en dårlig bil for feks. 600 000 kr, man foretrekker jo en god bil for den prisen. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 9. mars 2023 #600 Del Skrevet 9. mars 2023 Danseskjørt skrev (1 time siden): Wow, virker temmelig passiv-aggressiv spør du meg. Og det at hun sammenligner sitt dyre kurs med bil (som man ofte må ha), er jo bare helt urelevant. Altså, har hun ikke tatt alle disse kursene for selvutvikling? Og så har hun fått følelsen etterhvert av at dette bare måtte hun videreformidle til andre? Mener hun har sagt noe sånt, at etter at hun så lyset så har hun fått et slik kall i livet. Og vet hun ikke at folk studerer? Det koster sinnsyke summer å ta en bachelorgrad og en mastergrad også, men man gjør det for å få jobb. Folk som henne, som leser en og annen bok hjemme, kan jo ikke bruke dét som argument for prisene på sitt kurs. Det som burde koste noe er hennes utdannelse. Som hun ikke har. Vil hun bli tatt seriøst burde hun også utdannet seg seriøst. Akkurat nå er kurset bare et sammendrag at ulike bøker hun har lest, i følge henne selv. Å betale 8000,- for å få hennes versjon av bøkene tror jeg ikke er spesielt givende. Men jeg lar meg stadig overraske over hva folk kjøper. Bokstavelig talt, men også i overført betydning. Noen får livene sine forandret bare de får høre at de må endre fokus fra det negative til det positive. Men de fleste har vel prøvd dette, uten å betale 8000,- til en selvforherligende influencer. Og la oss si at du har sterke traumer, da trenger man ofte profesjonell hjelp, ikke få ekstra vekt på skuldrene av en som har hatt et relativt enkelt liv som sier at "det handler om hvordan du tar det, ikke hvordan du har det". For det er ikke sant. Og det er skadelig for mennesker med store problemer å få "skylda" for sin nedsatte fungering i arbeidslivet og sosiale settinger. Det kan hjelpe noen, men for disse hadde det jo også funket å lese en selvhjelpsbok med disse ordene for 150,-. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå