Gå til innhold

Belinda Jakobsen

Gjest S-UHfqrl

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så flink til og skrive og ordlegge meg, men jeg har nå sendt dette til hun coachen til Belinda, siden Belinda selv bare blokkerer og nekter og godta  en liten negativ omtale. 

Trolltunga skrev (14 minutter siden):

Fantastisk du gjør det! Jeg ble blokkert nå, så mistet all tilgang til henne. Men håper virkelig media tar grep.

C13F41A8-BF21-4ED5-AF4D-49B98C841FD4.png

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yogaolga skrev (54 minutter siden):

Jeg er ikke så flink til og skrive og ordlegge meg, men jeg har nå sendt dette til hun coachen til Belinda, siden Belinda selv bare blokkerer og nekter og godta  en liten negativ omtale. 

C13F41A8-BF21-4ED5-AF4D-49B98C841FD4.png

Hold meg gjerne oppdatert hvis det kommer rant fra Belinda om kritikk fra "sinte kvinner".

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (5 timer siden):

Hold meg gjerne oppdatert hvis det kommer rant fra Belinda om kritikk fra "sinte kvinner".

Mulig hun luktet lunten …. Nå rant det over med 13 min matlaging og hennes nye airfrayer 😂

Ellers er det fantastisk at hun  nå EIER av en bolig som er « rent to buy» til 20 mill 👍

…, og den står fortsatt som  både til « sale and reserved»

EF5E2EAB-D1BE-426E-9DA7-260B3EBB7F5B.png

43908425-D545-4275-9AEA-DF5E38BFBF41.png

331E4E1B-7053-4396-BBB1-79A8C79346B1.png

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (17 minutter siden):

Mulig hun luktet lunten …. Nå rant det over med 13 min matlaging og hennes nye airfrayer 😂

Ellers er det fantastisk at hun  nå EIER av en bolig som er « rent to buy» til 20 mill 👍

"Pengesnakk: Hvordan endre ditt forhold til penger"?

Hun hevder jo selv at hun overlater all økonomi til mannen og ikke har betalt en regning på flere år, hva i all verden skal hun lære bort? Skal kursdeltakerne lære seg hvordan de dumper ansvaret for økonomien på sin partner?

Det er pussig å skulle kurse andre i økonomi når hun selv skryter av å ikke ta ansvar for egen økonomi. Annet enn å ønske seg penger da, eller manifestere, som hun kaller det. Det vitner om lite bakkekontakt kombinert med overdreven tro på seg selv. Hvem er det hun forsøker å overbevise? Seg selv eller kursdeltakerne? 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper i det aller minste at kurset har bedre språk og disposisjon enn innsalget.... det jeg leser her ser mest ut som en brain dump, ikke ment for andres øyne. Men, ettersom jeg har fått med meg er veien fra tanke til handling eksepsjonelt kort, så at man har snekret sammen et kurs verdt 8000,- på noen få arbeidstimer... vel. 

• Liker 24
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yogaolga skrev (1 time siden):

Jeg har skrevet det før, men B ordlegger seg så utrolig dårlig. Det er jo feil i omtrent hver eneste setning. Etter teksten å dømme må man betale dyrt for et dårlig og lite gjennomtenkt kurs. For meg blir dette på linje med spam-e-poster som lover meg millioner dersom jeg «bare er så høflig og vennlig å sende trengende opplysninger til kontakter ved å svare på e-post». 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det man lærer på kurset, står vel i boka hennes? Billigere den…

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogaolga skrev (4 timer siden):

Men makan! Kursbeskrivelsen ser ut som en invitasjon inn til en sekt. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dingeldangel

Erfaringsmessig (fra relevant jobb utdannelse), så er det sjeldent man klarer å lære andre noe, når man bare er opptatt av hva en selv har gjort. Man må skreddersy, og lytte, slik coacher gjør. Man kan ikke bare ta det som virker for en selv, og tro at alle andre kan gjøre akkurat det samme!

farlig og uansvarlig kaller vi det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til Belinda har kommet på banen på Instaen til Fru Johansen, for å forsvare Belinda som sier at manifestering er forskning. Sjekk svaret han gir til @marte…. der. Morsomt også hvordan hun svarer han🤭

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hermegåsa skrev (51 minutter siden):

Mannen til Belinda har kommet på banen på Instaen til Fru Johansen, for å forsvare Belinda som sier at manifestering er forskning. Sjekk svaret han gir til @marte…. der. Morsomt også hvordan hun svarer han🤭

Milde måne 🙈🙈 snakker om og vikle seg inn… tenk at hun ikke klarer svare for seg selv 🤓

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermegåsa skrev (1 time siden):

Jeg ser det ikke, hva har han skrevet?🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to ting i svaret hans som vekker skepsisen min.

Det første er «dette er ikke for alle». Og «verktøyene virker bare du er dedikert nok».

Så etterpå kan du klage så mye du vil men enten var du ikke dedikert nok eller så var ikke kurset for deg.

Perfekt svindel.

• Liker 18
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym00000000

-but then it is not science…

Begynner å bli så kraftig lei av påstandene om at alle kan ha sin egen sannhet når det kommer det til den fysiske verden. 

9474F95D-32CB-486D-83F9-4D5FA1373910.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (1 time siden):

Jeg ser det ikke, hva har han skrevet?🙈

Ligger under @marte .. sin kommenter, på innlegget om dette. Han har svart enda mer nå😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Det er to ting i svaret hans som vekker skepsisen min.

Det første er «dette er ikke for alle». Og «verktøyene virker bare du er dedikert nok».

Så etterpå kan du klage så mye du vil men enten var du ikke dedikert nok eller så var ikke kurset for deg.

Perfekt svindel.

Så «dette er ikke for alle» og «verktøyene virker bare du er dedikert nok»… Hva er «dedikert nok»? Hjernevasket nok?? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann går inn og forsvarer sin influenser-kone på Instagram, virker merkelig kjent… å ja- samme greien i tråden rett over her

Må være en felles universell energi som manifesterer seg her 😅

Endret av Zenhouse
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...