Yogaolga Skrevet 24. februar 2023 #481 Del Skrevet 24. februar 2023 Dingeldangel skrev (3 timer siden): Så på videoene fra pihlshopping greiene, og da ser man at Belinda også er en av disse som bevisst poserer seg tynnere i sine kanaler. Selv om hun prøver å påstå at hun viser seg i uflatterende poseringer, så er nok disse også nøye utvalgt. hørte også hun sa hun hadde vært en storshopper av jeans i mange år, og hadde haugevis med jeans med dårlig passform i skapet. Dette stemmer heller ikke helt med ting hun har sagt tidligere, når hun forteller at hun «aldri» shoppet før, og ikke har peiling på klær… små ting, men igjen denne falske influenser tingen med å selge falske narrativer, for de er tross alt bare reklameplakater og det må vi ikke glemme. Alt er til salgs, ingenting er ekte! Snart har hun egen Belinda bukse, sminker etc som eget varemerke, hun hermer etter og gjør som andre influencere, og skriver bøker som stort sett er skrevet før, workshop tar hun vel over og skal bli større enn hun Victoria Goller, hun har hatt en coach til nå og hun blir vel det også… money money 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 25. februar 2023 #482 Del Skrevet 25. februar 2023 https://nikolasrealestate.com/city/la-nucia/https://nikolasrealestate.com/city/la-nucia/ Skal det kjøpes eller leies???? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 27. februar 2023 #483 Del Skrevet 27. februar 2023 Nå skal jeg jammen manifeste SJUKT mye hus som er laasangt over budsjett, gå på visning og bare signere kontrakt … ..men burde kanskje hatt noe firma først så jeg kan leie av, skrive av på skatten, leie ut videre… hmmm lukter litt her Håper ikke folk tømmer seg for penger for og følge henne 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. februar 2023 #484 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg tror dette bare er pisspreik for å prøve å bortforklare annonsene folk ser på nettet om det samme huset. Uansett er dette direkte uansvarlig og viser en totalt hodeløs fremferd hvor en overhode ikke tenker over konsekvenser eller planlegger. Klarer de dette så har de flaks. Eller så er denne manifesteringen som de snakker om det samme som når alle andre "faen der dreit jeg meg ut nå må jeg jobbe hardt for å finne en løsning"-situasjon. Been there. Done that. Men det var ikke manifestasjon. Det var hardt arbeid. Og flaks. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 27. februar 2023 #485 Del Skrevet 27. februar 2023 Hvordan fungerer det i praksis? Godtar alle eiendomsmeglere manifesterte finansieringsbevis? 25 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 27. februar 2023 #486 Del Skrevet 27. februar 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Jeg tror dette bare er pisspreik for å prøve å bortforklare annonsene folk ser på nettet om det samme huset. Uansett er dette direkte uansvarlig og viser en totalt hodeløs fremferd hvor en overhode ikke tenker over konsekvenser eller planlegger. Klarer de dette så har de flaks. Eller så er denne manifesteringen som de snakker om det samme som når alle andre "faen der dreit jeg meg ut nå må jeg jobbe hardt for å finne en løsning"-situasjon. Been there. Done that. Men det var ikke manifestasjon. Det var hardt arbeid. Og flaks. Enig! Og jeg synes det er helt hinsides og omtrent oppfordre følgere til å kjøpe hus som er dobbelt eller trippelt budsjett fordi «det ordner seg sikkert! Bare kjøp kurset mitt å manifester! 👍🏻» 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. februar 2023 #487 Del Skrevet 27. februar 2023 Yogaolga skrev (3 timer siden): Nå skal jeg jammen manifeste SJUKT mye hus som er laasangt over budsjett, gå på visning og bare signere kontrakt … ..men burde kanskje hatt noe firma først så jeg kan leie av, skrive av på skatten, leie ut videre… hmmm lukter litt her Håper ikke folk tømmer seg for penger for og følge henne Dette er på nivå med Svein Magne Pedersen - ring teletorgtjenester eller putt hånda på tv mens vekkelsesmøtet sendes, så skal du se alt løser seg. Da kommer mulighetene til deg. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2023 #488 Del Skrevet 27. februar 2023 Herregud, det er jo skremmende at det går an å lure folk sånn! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 27. februar 2023 #489 Del Skrevet 27. februar 2023 Dette er jo bare helt idiotisk. Spesielt med tanke på at hun har innrømmer at det er mannen som styrer alt papirarbeid, og hun derfor har minimalt med innsikt i hva som faktisk foregår. Alle kan jo «manifestere» seg til ting, om partner ordner det praktiske i bakhånd 🙄 men hele dette, starte et spansk firma som kjøper, og så leie av dette fra det norske firmaet osv. luftslott in the making? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 27. februar 2023 #490 Del Skrevet 27. februar 2023 Dingeldangel skrev (1 time siden): Dette er jo bare helt idiotisk. Spesielt med tanke på at hun har innrømmer at det er mannen som styrer alt papirarbeid, og hun derfor har minimalt med innsikt i hva som faktisk foregår. Alle kan jo «manifestere» seg til ting, om partner ordner det praktiske i bakhånd 🙄 men hele dette, starte et spansk firma som kjøper, og så leie av dette fra det norske firmaet osv. luftslott in the making? I en slik situasjon, vil det da si at firmaet har kapitalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 27. februar 2023 #491 Del Skrevet 27. februar 2023 Anonym00000000 skrev (1 minutt siden): I en slik situasjon, vil det da si at firmaet har kapitalen? Med mindre de har cash, så må jo firmaet låne. Ikke vet jeg hva kravene er i Spania, men vanligvis må man jo ha noe å legge i som sikkerhet for lånet osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 27. februar 2023 #492 Del Skrevet 27. februar 2023 Yogaolga skrev (7 timer siden): Nå skal jeg jammen manifeste SJUKT mye hus som er laasangt over budsjett, gå på visning og bare signere kontrakt … ..men burde kanskje hatt noe firma først så jeg kan leie av, skrive av på skatten, leie ut videre… hmmm lukter litt her Håper ikke folk tømmer seg for penger for og følge henne 😳 Skal lære bort manifestering slik at flere kan gjøre ting som potensielt kan sette folk i en vanskelig situasjon ja! Er så lei av ordet manifestere, det er liksom svaret på alt hos enkelte influencere det nå. 😑 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 27. februar 2023 #493 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg husker jeg reagerte første gangen jeg hørte om dette med at de hadde signert huskjøp kontrakt på huset i Kristiansand uten å ha finansene iorden. I mitt hodet er det utenkelig å i det hele tatt tenke tanken! Det kunne fått så enormt store konsekvenser. Det er andre som en setter i en håpløs situasjon. Seg selv og egen økonomi osv. Kanskje dette er mer vanlig i utlandet å ta en råsjangs. Men det bare skurrer i mitt hode... De spiller med høy risiko for både seg selv og andre spør du meg. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 27. februar 2023 #494 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg tror egentlig historien er pisspreik med mindre vi snakker om mange herrens år siden. Megler skal i Norge forvisse seg om at budgiver faktisk har finansiering til å dekke budet de har gitt. Så skal historien stemme må de enten ha kjøpt før regelen kom (selv om det var lignende regler før det igjen) eller de har kjøpt utenom megler. Men selv om de kjøpte utenom megler i Norge så ville de vært bundet av budet selv om de ikke klarte å skaffe finansiering. Det forteller meg egentlig bare at de er ekstremt dumme om de gjorde dette. Uavhengig av om de manifesterte finansiering eller ikke. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yogaolga Skrevet 27. februar 2023 #495 Del Skrevet 27. februar 2023 Snublefot62 skrev (45 minutter siden): Jeg tror egentlig historien er pisspreik med mindre vi snakker om mange herrens år siden. Megler skal i Norge forvisse seg om at budgiver faktisk har finansiering til å dekke budet de har gitt. Så skal historien stemme må de enten ha kjøpt før regelen kom (selv om det var lignende regler før det igjen) eller de har kjøpt utenom megler. Men selv om de kjøpte utenom megler i Norge så ville de vært bundet av budet selv om de ikke klarte å skaffe finansiering. Det forteller meg egentlig bare at de er ekstremt dumme om de gjorde dette. Uavhengig av om de manifesterte finansiering eller ikke. Sjekket ut firmaet : https://nikolasrealestate.com/city/la-nucia/ Det drives ONLINE!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. februar 2023 #496 Del Skrevet 28. februar 2023 «Who vi er». Fantastisk. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 28. februar 2023 #497 Del Skrevet 28. februar 2023 Det er ikke helt uvanlig å kjøpe eiendom uten å ha finansiering i orden, norske domstoler er fulle av drømmere uten økonomisk sans. Meglere har nemlig liten mulighet til å sjekke at man har tilstrekkelig økonomi til å kjøpe, så i realiteten kan vi alle gå rundt og legge inn bud og håpe på at manifestering skal hjelpe. Men det blir ofte en dyr affære, man må betale for ny annonsering, mellomlegg, ulemper, advokatutgifter osv osv. Hadde man dårlig egenkapital før et sånt stunt, så blir den ikke bedre etterpå, akkurat. Men selv om det er enkelt for selger å vinne frem i retten mot slike folk (loven er klar, bud er bindende og man skal ikke by på ting man ikke har råd til), så er det en menneskelig kostnad som ikke er medregnet. Det er rett og slett forferdelig dårlig gjort mot selger. Tenk dere at man tror man har solgt bolig, og så kommer aldri pengene. De fleste skal jo bruke disse pengene til å finansiere ny bolig. Man ender opp med dobbelt lån og må kjøre hele salgsprosessen en gang til. I tillegg må man gjennom en rettsrunde. Jeg reagerte veldig på historien til Belinda, for den viser hvor utrolig manipulerende hun er. Hun forteller at hun står ute i hagen og overhører et par som sier til megleren at de "tar det". Likevel får hun tak i selgers datter. De "bonder" over sine døde fedre, gråter litt på hverandres skuldre og Belinda overbeviser henne om å selge huset til henne, og ikke det andre paret. Slik hun fremstiller det har Belinda manipulert en sørgende datter til å ikke akseptere et helt reelt bud, selv om hun vet at hun ikke har finansieringen i orden selv. Jeg historien til Belinda er sannsynligvis oppspinn fra ende til annen, med unntak av kua i hagen. Huset er fremdeles på markedet, hun sier selv at hun ikke rører økonomi osv. Men at hun sitter og forteller en slik historie til følgerne sine, og forventer at de skal bli... hva da? Imponert? Personlig synes jeg mytomani er underholdende, men ikke når det kombineres med fullstendig mangel på empati. Og nå skal de holde kurs og lære opp andre til å bli løgnaktige psykopater også... Sjarmerende. 24 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 28. februar 2023 #498 Del Skrevet 28. februar 2023 Felis skrev (2 timer siden): Det er ikke helt uvanlig å kjøpe eiendom uten å ha finansiering i orden, norske domstoler er fulle av drømmere uten økonomisk sans. Meglere har nemlig liten mulighet til å sjekke at man har tilstrekkelig økonomi til å kjøpe, så i realiteten kan vi alle gå rundt og legge inn bud og håpe på at manifestering skal hjelpe. Men det blir ofte en dyr affære, man må betale for ny annonsering, mellomlegg, ulemper, advokatutgifter osv osv. Hadde man dårlig egenkapital før et sånt stunt, så blir den ikke bedre etterpå, akkurat. Men selv om det er enkelt for selger å vinne frem i retten mot slike folk (loven er klar, bud er bindende og man skal ikke by på ting man ikke har råd til), så er det en menneskelig kostnad som ikke er medregnet. Det er rett og slett forferdelig dårlig gjort mot selger. Tenk dere at man tror man har solgt bolig, og så kommer aldri pengene. De fleste skal jo bruke disse pengene til å finansiere ny bolig. Man ender opp med dobbelt lån og må kjøre hele salgsprosessen en gang til. I tillegg må man gjennom en rettsrunde. Jeg reagerte veldig på historien til Belinda, for den viser hvor utrolig manipulerende hun er. Hun forteller at hun står ute i hagen og overhører et par som sier til megleren at de "tar det". Likevel får hun tak i selgers datter. De "bonder" over sine døde fedre, gråter litt på hverandres skuldre og Belinda overbeviser henne om å selge huset til henne, og ikke det andre paret. Slik hun fremstiller det har Belinda manipulert en sørgende datter til å ikke akseptere et helt reelt bud, selv om hun vet at hun ikke har finansieringen i orden selv. Jeg historien til Belinda er sannsynligvis oppspinn fra ende til annen, med unntak av kua i hagen. Huset er fremdeles på markedet, hun sier selv at hun ikke rører økonomi osv. Men at hun sitter og forteller en slik historie til følgerne sine, og forventer at de skal bli... hva da? Imponert? Personlig synes jeg mytomani er underholdende, men ikke når det kombineres med fullstendig mangel på empati. Og nå skal de holde kurs og lære opp andre til å bli løgnaktige psykopater også... Sjarmerende. Har ikke hørt storyen hennes jeg, men sa hun virkelig at det var slik de fikk fatt i huset?? Det var jo en ganske «stor» sak ifht monsterasmykkene hun solgte også, da hun ble beskyldt for å kopiere en liten norsk bedrift som hadde laget et slikt smykke og som Belinda hadde fått av dem. Hvis det er sant at hun fikk huset pga denne kyniske fremgangsmåten, er jeg ganske sikker på at anklagene mot henne ifht dette smykket også stemmer. Det kan virke som hun trår over lik for å få det som hun vil! 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 28. februar 2023 #499 Del Skrevet 28. februar 2023 Minombre skrev (28 minutter siden): Har ikke hørt storyen hennes jeg, men sa hun virkelig at det var slik de fikk fatt i huset?? Det var jo en ganske «stor» sak ifht monsterasmykkene hun solgte også, da hun ble beskyldt for å kopiere en liten norsk bedrift som hadde laget et slikt smykke og som Belinda hadde fått av dem. Hvis det er sant at hun fikk huset pga denne kyniske fremgangsmåten, er jeg ganske sikker på at anklagene mot henne ifht dette smykket også stemmer. Det kan virke som hun trår over lik for å få det som hun vil! Jeg fikk samme opplevelse som Felis av historien Belinda la ut på Snap / Instagram om hvordan hun sikret seg dette huset. Når det kommer til Monsterasmykket er den historien helt reell. Hun fikk et smykke av en norsk smykkedesigner og brukte dette smykke ekstremt mye. (På instagram / snap / det er til og med avbildet på forsiden av boken hennes "Et planteliv". Etter å ha eksponert dette smykket i sine kanaler en lang tid, uten å kreditere hvem som hadde lagt det mer enn én gang, gikk hun plutselig ut å sa "nå kan du kjøpe monsterasmykket mitt" for da hadde hun jaggu designet et selv. 😶 Fortsatt uten å gi skryt til den som opprinnelig ga henne smykket eller hvor hun fikk inspirasjonen fra. Det skal også sies at både Belinda og management sendte direkte stygge meldinger til denne gullsmeden når hun gikk ut med sin historie. Det var virkelig ikke pent. Og vitner igjen om hvor bedritent Belinda oppfører seg mot de hun møter på sin vei - som ikke støtter manifisteringshelvete hennes 100%. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 28. februar 2023 #500 Del Skrevet 28. februar 2023 Scutum skrev (37 minutter siden): Jeg fikk samme opplevelse som Felis av historien Belinda la ut på Snap / Instagram om hvordan hun sikret seg dette huset. Når det kommer til Monsterasmykket er den historien helt reell. Hun fikk et smykke av en norsk smykkedesigner og brukte dette smykke ekstremt mye. (På instagram / snap / det er til og med avbildet på forsiden av boken hennes "Et planteliv". Etter å ha eksponert dette smykket i sine kanaler en lang tid, uten å kreditere hvem som hadde lagt det mer enn én gang, gikk hun plutselig ut å sa "nå kan du kjøpe monsterasmykket mitt" for da hadde hun jaggu designet et selv. 😶 Fortsatt uten å gi skryt til den som opprinnelig ga henne smykket eller hvor hun fikk inspirasjonen fra. Det skal også sies at både Belinda og management sendte direkte stygge meldinger til denne gullsmeden når hun gikk ut med sin historie. Det var virkelig ikke pent. Og vitner igjen om hvor bedritent Belinda oppfører seg mot de hun møter på sin vei - som ikke støtter manifisteringshelvete hennes 100%. Det dukker opp flere og flere ting som vitner om et menneske som nærmest vil gjøre hva som helst for å bli rik ja. Det er en grunn til at jeg avfulgte henne for en tid tilbake, jeg fikk følelsen av at denne dama kan gjøre hva som helst for egen vinning. Dette med disse kursene hun skal selge og «selvutviklingsreisen» til tusenvis av kroner, uten å ha noen annen bakgrunn enn egenerfaring og egenstudier- det er skummelt! 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå