Gå til innhold

Greit å bæsje i telefonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri opplevd armoden harbæsjet i telefonen mens jeg har snakket med vedkommende! Men mamma har en lei tendens til å ringe meg mens hun sitter på do, da bare ber jeghenne ringe senere, for jeg er virkelig IKKE interessert i å høre andres do-lyder mens jeg snakker med dem!

Anonymkode: 518c9...b4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har aldri opplevd armoden harbæsjet i telefonen mens jeg har snakket med vedkommende! Men mamma har en lei tendens til å ringe meg mens hun sitter på do, da bare ber jeghenne ringe senere, for jeg er virkelig IKKE interessert i å høre andres do-lyder mens jeg snakker med dem!

Anonymkode: 518c9...b4b

•at noen har bæsjet…

Anonymkode: 518c9...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke mye digg å tenke på at den du snakker med sitter og har rasshølet på gløtt i påvente av at lange kabler eller tynnflytende supper skal rase ned potta. Gjør jeg det sjæl? Jada.. Med de rette folka, de jeg ikke liker..

Anonymkode: b2f79...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffe skrev (4 timer siden):

Det var et vanlig syn i de fleste hjem for de som fremdeles kan huske tiden før Nokia og candy crush 

Screenshot_20221028-184850.png

Dette må være hjemme hos Jim Carrey.

Anonymkode: c769c...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette må være hjemme hos Jim Carrey.

Anonymkode: c769c...7ec

Somebody-Stop-Me-The-Mask.gif

Anonymkode: 46818...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er helt uakseptabelt for min del og jeg hadde neppe tatt telefonen igjen fra den personen dersom jeg ble utsatt for noe sånt.

Anonymkode: 38c5e...108

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er helt uakseptabelt for min del og jeg hadde neppe tatt telefonen igjen fra den personen dersom jeg ble utsatt for noe sånt.

Anonymkode: 38c5e...108

Jeg ringer aldri mens jeg er på do men hender at jeg går på do mens jeg prater hvis jeg blir skikkelig trengt 

Anonymkode: 46818...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er hyggelig å snakke i tlf når jeg først hører tisset som renner, for så å høre «plopp» etterpå etterfulgt av en fis.. 

snakket med en kollega på tlf for en stund siden som gjorde nettopp det, holdt på å brekke meg. Jeg måtte fort legge på for å si det sånn 

Anonymkode: fc6e8...94d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (5 timer siden):

Det syntes ikke jeg. Jeg syntes det er direkte respektløst å trekke et annet menneske med deg inn på do hvis du skal drite. Hvis jeg snakker i tlf med en tjommi , gjennom en natt og vi drikker øl hver for oss , så pisser vi mens vi snakker med hverandre..det er naturlig..kan ikke bryte en tlf for hver gang man pisser når man drikker øl.. 

Tjommi? :hoho: Det ordet har jeg ikke hørt siden jeg var liten på 80-tallet.

Telefonen min er for liten til å drites i. For dyr også. Til å drite bruker jeg dass. Eller vannklosett som det også kalles. 

Anonymkode: 7fdfa...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det greit å bæsje hvis man er brannmann?(I telefonen)

 

 

Anonymkode: 23033...397

Brannmenn må da også gjøre sitt fornødne, selv lilleputtbrannmenn som får plass i en telefon.

Anonymkode: 523ad...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vanligvis bruker jeg verken å ringe til noen eller svare på et anrop når jeg er på do. Men en gang har jeg gjort det, og da ble det først ganske pinlig, men nå bare en god historie. Vi var en kollegagjeng på fjelltur med telt. Jeg sto opp litt tidlig for å gå på do. Det var ganske tidlig, ca. 0530 tror jeg. Jeg hadde akkurat satt meg mellom noen store steiner da telefonen ringte. Det var fra ukjent nummer og jeg ble plutselig redd for at det hadde skjedd noe hjemme i familien, så jeg valgte å svare. Jeg pleier aldri få telefoner på den tiden av døgnet. Jeg var så stresset at jeg ikke umiddelbart kjente igjen stemmen. Han som ringte sa bare at jeg måtte reise meg og se oppover i lia. Anspent og dum som jeg var gjorde jeg det og der noen titalls meter bak meg, så jeg hodet av en av mine nærmeste medarbeidere titte fram over en stein. Han gapskrattet. Jeg kjente at jeg først ble rasende, men forsto etterhvert at det ikke var noen dramatikk i det. Han hadde også stått tidlig opp for å gå på do og funnet fram til et skjulested noe lenger oppe i skråningen. Da han var ferdig og reiste seg opp, kunne han ikke unngå å legge merke til at jeg satt på huk rett nedenfor med ryggen mot ham og han falt da for fristelsen til å spøke litt med meg. I ettertid er jeg bare glad for at han valgte å ringe i stedet for å ta et bilde og forsvinne ubemerket vekk.

Anonymkode: 94b5d...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som sykepleier, og har jobbtelefon i lomma. Av og til ringer legevakta tilbake, eller sjefen eller noen pårørende ringer. Men da sitter man jo ikke og presser mens man sitter i telefonen. Man sitter der og gjør seg ferdig etterpå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vanligvis bruker jeg verken å ringe til noen eller svare på et anrop når jeg er på do. Men en gang har jeg gjort det, og da ble det først ganske pinlig, men nå bare en god historie. Vi var en kollegagjeng på fjelltur med telt. Jeg sto opp litt tidlig for å gå på do. Det var ganske tidlig, ca. 0530 tror jeg. Jeg hadde akkurat satt meg mellom noen store steiner da telefonen ringte. Det var fra ukjent nummer og jeg ble plutselig redd for at det hadde skjedd noe hjemme i familien, så jeg valgte å svare. Jeg pleier aldri få telefoner på den tiden av døgnet. Jeg var så stresset at jeg ikke umiddelbart kjente igjen stemmen. Han som ringte sa bare at jeg måtte reise meg og se oppover i lia. Anspent og dum som jeg var gjorde jeg det og der noen titalls meter bak meg, så jeg hodet av en av mine nærmeste medarbeidere titte fram over en stein. Han gapskrattet. Jeg kjente at jeg først ble rasende, men forsto etterhvert at det ikke var noen dramatikk i det. Han hadde også stått tidlig opp for å gå på do og funnet fram til et skjulested noe lenger oppe i skråningen. Da han var ferdig og reiste seg opp, kunne han ikke unngå å legge merke til at jeg satt på huk rett nedenfor med ryggen mot ham og han falt da for fristelsen til å spøke litt med meg. I ettertid er jeg bare glad for at han valgte å ringe i stedet for å ta et bilde og forsvinne ubemerket vekk.

Anonymkode: 94b5d...384

Jeg lurer på hvordan du fant ut at du skulle lete frem en gammel tråd om telefonbæsjing, for så å fortelle den historien der. Tror den avgjørelsen er en morsommere historie enn den du nettopp fortalte. 

Anonymkode: 6c6ce...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...