milliemoo Skrevet 27. oktober 2022 #1 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg er så lei av telefonen, sjekker insta, snap, og facebook. Pluss at jeg leser aviser som vg, Dagbladet, nrk osv. de vanlige avisene. Så er runden ferdig. Også er det samme reglen igjen. Hva gjør dere på telefonen? Hvilke apper og nettsider kan dere anbefale meg? Jeg er veldig åpen for alt nytt og er virkelig en tørr svamp som trenger litt ferskt vann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #2 Del Skrevet 28. oktober 2022 milliemoo skrev (8 timer siden): Jeg er så lei av telefonen, sjekker insta, snap, og facebook. Pluss at jeg leser aviser som vg, Dagbladet, nrk osv. de vanlige avisene. Så er runden ferdig. Også er det samme reglen igjen. Hva gjør dere på telefonen? Hvilke apper og nettsider kan dere anbefale meg? Jeg er veldig åpen for alt nytt og er virkelig en tørr svamp som trenger litt ferskt vann! Samme her. Men har jo noen spill og, selv om jeg ikke bruker dem så ofte. Candy crush er ok. Enkle kortspill. Sudoku ++ Men jeg kunne tenkt meg noen nye spill. Men ofte er spill jeg laster ned ikke noe gøy 😂😂 Anonymkode: 7c298...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 28. oktober 2022 #3 Del Skrevet 28. oktober 2022 milliemoo skrev (8 timer siden): Jeg er så lei av telefonen, sjekker insta, snap, og facebook. Pluss at jeg leser aviser som vg, Dagbladet, nrk osv. de vanlige avisene. Så er runden ferdig. Også er det samme reglen igjen. Hva gjør dere på telefonen? Hvilke apper og nettsider kan dere anbefale meg? Jeg er veldig åpen for alt nytt og er virkelig en tørr svamp som trenger litt ferskt vann! Det kjenner jeg meg veldig igjen i! Er nok avhengig, er lei av dette mønsteret som tidsfordiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. oktober 2022 #4 Del Skrevet 28. oktober 2022 Bruker tlf til alt,har ikke pc🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #5 Del Skrevet 28. oktober 2022 Sjekker Mail og aviser. Deltar i en del diskusjoner både her og andre steder. Fb og insta kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Prioriterer å lese bok, strikke eller være med familien. Opppsiktsvekkende å se hvor mange timer som går på skjerm i løpet av en dag. Anonymkode: 04368...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Del Skrevet 28. oktober 2022 Ringer,tekstmelding.Det holder. Anonymkode: 5e428...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Del Skrevet 28. oktober 2022 Kg. Leser pensum eller bøker. Spiller (Township). Ser på film på strømmetjenester (Viaplay, netflix osv) og YouTube. Anonymkode: 1d9cd...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå