Pip Skrevet 4. november 2003 #61 Skrevet 4. november 2003 Har faktisk vore ganske flink itl å klikke ei stund eg no... *stolt* Men, spørsmål: Når eg klikkar på ei annonse, opnar eit vindauge. Desse lukkar eg med ein gong, før det kjem fram noko i dei. No lurer eg på - viss eg klikkar 100 gonger etter kvarandre - tel det som 100 klikk då? Altså, tener Gry/KG masse på det? For det er jo mykje enklare enn å hugse å klikke ein gong i mellom på alle annonsene...
Diva Skrevet 4. november 2003 #62 Skrevet 4. november 2003 Klikker i vei både bevisst og ubevisst jeg... ( bommer litt noen ganger så jeg får en reklame ekstra noen ganger om dagen ) :: stolt :: Neida,.. det koster meg ikke så mye å klikke for å være ærlig :D
Gjest Madley Skrevet 4. november 2003 #63 Skrevet 4. november 2003 Hvordan funker dette egentlig?? jeg klikker på en annonse og Gry får betalt pr klikk??? Klikker og klikker jeg :D
Mette Skrevet 4. november 2003 #64 Skrevet 4. november 2003 Har faktisk vore ganske flink itl å klikke ei stund eg no... *stolt* Men, spørsmål: Når eg klikkar på ei annonse, opnar eit vindauge. Desse lukkar eg med ein gong, før det kjem fram noko i dei. No lurer eg på - viss eg klikkar 100 gonger etter kvarandre - tel det som 100 klikk då? Altså, tener Gry/KG masse på det? For det er jo mykje enklare enn å hugse å klikke ein gong i mellom på alle annonsene... Gry setter sikkert pris på at man klikker en gang hver gang man er inne. Om noen klikker 100 ganger etter hverandre blir KG sikkert beskyldt for juks, siden de fleste annonser logger cookies. Klikk på det som virker interessant, og kikk på siden dere kommer til. Du vet aldri når det kan dukke opp noe av interesse eller noe som er spennende. :blunke:
Pip Skrevet 4. november 2003 #65 Skrevet 4. november 2003 Gry setter sikkert pris på at man klikker en gang hver gang man er inne. Om noen klikker 100 ganger etter hverandre blir KG sikkert beskyldt for juks, siden de fleste annonser logger cookies. Okidoki - takk for opplysninga! Klikk på det som virker interessant' date=' og kikk på siden dere kommer til. Du vet aldri når det kan dukke opp noe av interesse eller noe som er spennende. :blunke:[/quote'] Vel - synst eigentleg verken Bryllupscompagniet eller mobilabonnement er så interessant (er gift, har ikkje mobil ), men klikkar litt her og der likevel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå