Gjest Zalomine Skrevet 15. august 2003 #41 Skrevet 15. august 2003 Vi klikker på reklameannonsene, selvsagt for at Gry skal tjene penger slik at vi sikrer GK's fremtidige eksistens. Når vi er så glade i KG så er dette vår måte å bidra på. *klikk-klikk*
Gjest Zalomine Skrevet 21. august 2003 #46 Skrevet 21. august 2003 Og nå som Gry har lagt ned så masse arbeide i å lag det nye KG til oss fortjener hun masse klikking! *klikke-klikk*
Gjest Zalomine Skrevet 26. august 2003 #51 Skrevet 26. august 2003 Og atter en gang *klikk* (det kom opp en jeg ikke hadde trykket på enda, og nysgjerrigheten vant. (NOE må man gjøre på mens man venter på at KG-sidene lastes )
Gjest Zalomine Skrevet 9. september 2003 #56 Skrevet 9. september 2003 Bare sånn fordi jeg kjeder meg og derfor leser alle mulige sider jeg kan komme over.. *klikk* *klikk* *klikk*
Pip Skrevet 8. oktober 2003 #57 Skrevet 8. oktober 2003 ...måtte berre sjekke kva 'Gnist.no' var for noko. Og kom på at denne ikkje hadde vore oppe på ei stund...
Gjest Zalomine Skrevet 8. oktober 2003 #59 Skrevet 8. oktober 2003 Klikking er bra ja. (Gnist vet jeg hva er, har betalt regninger til dem fra jobb. Og ja, jeg husker spesifikt Gnist pga at det var en feil der, noen hadde registrert den regninga to ganger, så vi måtte være obs når den kom andre gangen, og luke den ut....)
Mette Skrevet 4. november 2003 #60 Skrevet 4. november 2003 Hei alle sammen Dro opp denne tråden jeg, så vi ikke glemmer å klikke litt hver dag. Husk at Kg er avhengig av reklame inntekter for å overleve. :blunke: *klikk* *klikk* *klikk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå