Gå til innhold

Vaniljeparfyme. ÆSJ!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er visst veldig populært for å unge kvinner å dynke seg med vaniljeluktende parfyme.

Parfyme skal man kjenne svakt når en er nære en person. Det skal ikke stinke slik at man ikke orker å sitte i samme rom.

Den emmende, kvalmende  vaniljelukta som regjerer om dagen er helt grusom!! 
 Har dere ingen kunnskap om hvilken effekt parfyme er ment å ha? For det er påfallende mange som ikke har fått rettledning her.

Folk får vondt i hodet og ubehag av det er tror er moteriktig og fint.

Jeg ber om at de som føler seg truffet tar en god sniff av egne ytterklær og vurderer om dere faktisk trenger en dusj av parfyme, eller en skikkelig vask!

Anonymkode: d5224...54d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanilje er den eneste duften jeg tåler. Vaniljeparfyme, vanilje bodylotion, vaniljedufltys. Beroligende og behagelig duft. 

enig i at man ikke skal dynke seg i noe som helst, og selvsagt ta en skikkelig dusj/ vask før en har på litt vaniljelukt. 

Anonymkode: ee407...e2b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje er blant de duftene jeg blir akutt kvalm av. Den søtlige og påtrengende stanken som for meg bare lukter som om man har låst et kjøttstykke inn i en lufttett boks og latt rotne i et år før man gnir seg inn i væsken som er igjen etter denne tida...

Vanilje lukter lik, og ja jeg vet hvordan gammelt lik lukter.

Det holder med én spray parfyme, max to. Spray i luften og gå igjennom.

Endret av Blåttvann
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at den søtlige lukten av vaniljeparfyme er kvalmende.

Anonymkode: 6c236...cdf

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker lukten. Kan ikke bruke parfyme selv, så jeg syns det bare er digg. 

Anonymkode: ca0ec...df0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg elsker vanilje og har lett etter ting som lukter det i mange pr, men aldri funnet... Så hvilke produkter bruker dere som lukter vanilje? 

Anonymkode: f8ab0...0a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd for denne kritikken  😂 Har en bodylotion som lukter vanilje, veldig sterkt, jeg syns den lukter godt, nesten som iskrem eller noe i den retningen. Merker at ikke alle er like førnøyd 😅 idag lukter jeg også sterkt, noe passionsfrukt(?) victoria secret bodylotion, med glitter. Nok en gang, misstenker jeg at lukten ikke faller i smak 😂🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og jeg elsker vanilje og har lett etter ting som lukter det i mange pr, men aldri funnet... Så hvilke produkter bruker dere som lukter vanilje? 

Folk har et elsk hat forhold til den, som jeg har forstått. Å tror den lukter vanilje. Jeg liker den.

Brazilian bum bum cream 💛

Det er en bodylotion. De har den på kicks på nett, men om de har den fysisk i butikk, å du tilfeldigvis bor nær en, kanskje du får lukte på den? Risikabelt å bruke penger på noe man kanskje hater 😅 også er det ikke sikkert den luker nok vanilje for deg. Den lukter sterkt da 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (13 minutter siden):

Var redd for denne kritikken  😂 Har en bodylotion som lukter vanilje, veldig sterkt, jeg syns den lukter godt, nesten som iskrem eller noe i den retningen. Merker at ikke alle er like førnøyd 😅 idag lukter jeg også sterkt, noe passionsfrukt(?) victoria secret bodylotion, med glitter. Nok en gang, misstenker jeg at lukten ikke faller i smak 😂🙊

Hvorfor skal alle andre lukte din lukt? Jeg får vondt i hode og blir kvalm av det. Synes du det er positivt? Eller verdt det?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

https://glimja.com/no/produkt/parvati-fragrance/

Denne får jeg ofte komplimenter for.

Anonymkode: 34b09...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter vel mye fordi de ikke vet hvordan de skal bruke det? Er jo ikke meningen at en skal stinke på flere meters avstand.

Anonymkode: 37860...42b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skal alle andre lukte din lukt? Jeg får vondt i hode og blir kvalm av det. Synes du det er positivt? Eller verdt det?

😅 

Prøver ikke å tvinge noen til å lukte meg, men noen ganger hører man folk si, shit hun lukter godt! Å da blir man jo påvirket til å ville gjøre det samme gode inntrykket. Pluss lukten gjør jo meg glad, men forstår selvsagt at det er problematisk for deg. Å jeg tenker også, oi! God parfyme når noen går forbi. Selv om de fleste tenker jeg ikke over. Har faktisk aldri kjennt dårlig lukt av noen, men kanskje jeg er heldig å ikke blir negativt påvirket av andres lukt? Vi er vel ulike 😊

Men det er absolutt ikke ment som en tvinge til seg plass demonstrasjon 😂 så beklager for det 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

😅

Prøver ikke å tvinge noen til å lukte meg, men noen ganger hører man folk si, shit hun lukter godt! Å da blir man jo påvirket til å ville gjøre det samme gode inntrykket. Pluss lukten gjør jo meg glad, men forstår selvsagt at det er problematisk for deg. Å jeg tenker også, oi! God parfyme når noen går forbi. Selv om de fleste tenker jeg ikke over. Har faktisk aldri kjennt dårlig lukt av noen, men kanskje jeg er heldig å ikke blir negativt påvirket av andres lukt? Vi er vel ulike 😊

Men det er absolutt ikke ment som en tvinge til seg plass demonstrasjon 😂 så beklager for det 

Jo det er en lukt jeg hater. Unnskyld til alle som bruker det, wonderbound? De trærne i bilen 😂😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er redde for å lukte vondt og derfor bruker de ekstra mye parfyme og body mist isteden. Venninna mi har sterk sosial angst og gjør dette. Det er ikke for å plage deg. 

Anonymkode: 0a9e9...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det lukter vel mye fordi de ikke vet hvordan de skal bruke det? Er jo ikke meningen at en skal stinke på flere meters avstand.

Anonymkode: 37860...42b

Det kommer jo helt an på hvordan parfymen er konstruert. Noen har stor sillage andre liten 😉

Anonymkode: 1fba8...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (10 minutter siden):

Jo det er en lukt jeg hater. Unnskyld til alle som bruker det, wonderbound? De trærne i bilen 😂😂 

Wunderbaum - de lukter heslig ja.

Ikke fan av vaniljeduft heller, samt kokos, usj! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (44 minutter siden):

Folk har et elsk hat forhold til den, som jeg har forstått. Å tror den lukter vanilje. Jeg liker den.

Brazilian bum bum cream 💛

Det er en bodylotion. De har den på kicks på nett, men om de har den fysisk i butikk, å du tilfeldigvis bor nær en, kanskje du får lukte på den? Risikabelt å bruke penger på noe man kanskje hater 😅 også er det ikke sikkert den luker nok vanilje for deg. Den lukter sterkt da 😅

Den er jo dritgod! 😍 Da lukter du veldig godt! 😅

Jeg synes den lukter en blanding av salt karamell og vanilje. Datteren min bruker den og/eller den body misten som lukter likt, cheriosa 62 eller noe sånt. Er litt fristet til å stjele den fra henne. 🤣 Vet de har den i parfymeform og, men har hørt den body misten holder minst like lenge som parfymen. Og er en del rimeligere i pris.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (2 minutter siden):

Den er jo dritgod! 😍 Da lukter du veldig godt! 😅

Jeg synes den lukter en blanding av salt karamell og vanilje. Datteren min bruker den og/eller den body misten som lukter likt, cheriosa 62 eller noe sånt. Er litt fristet til å stjele den fra henne. 🤣 Vet de har den i parfymeform og, men har hørt den body misten holder minst like lenge som parfymen. Og er en del rimeligere i pris.

Tusen takk 😊😂 Den er det! Så glad for at jeg fant den 🥰 Å du burde absolutt stjele 😂🤫

Tusen takk, var ikke klar over at misten lukter likt og holder godt 😮 må testes! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...